Visa fullständig version : Använder du kondom vid ONS?
Krokodil
2009-07-24, 09:57
Anonym poll...
Använder du kådis vid tillfälliga sexkontakter?
Varulven
2009-07-24, 10:15
Ja.
Krokodil
2009-07-24, 10:52
Nu var det visserligen 100 år sen jag hade ett ONS, men visst använde jag kådis.
hahavaffan
2009-07-24, 11:10
Historiskt sett nej, aldrig. Men det är nog en god idé att börja.
Jag är kille - Ibland/aldrig
Dumt som fan, men kondom är en riktig cockblocker :/
mattilainen
2009-07-24, 11:18
hatar kondomer och skulle inte haft sex med någon som jag inte vet om dom har eller inte har sjukdomar eller någon som jag vet har knullat runt.
Krokodil
2009-07-24, 11:24
hatar kondomer och skulle inte haft sex med någon som jag inte vet om dom har eller inte har sjukdomar eller någon som jag vet har knullat runt.
Hur ska du kunna veta det?
Klart som fan, onödig risk att ta.
Hur ska du kunna veta det?
Bor man i en liten stad som Uddevalla kanske man har koll på alla?
Blomstrande
2009-07-24, 11:41
Försöker undvika ONS.
Det är säkert lätt att tänka så men det är väl liiiite farligt att göra ett sådant antagande.
young_george
2009-07-24, 12:08
Ja, har även tackat nej till sex i studens hetta när jag kom på att jag inte hade kondomer med.
Har gjort ett HIV-test och undviker helst ett till.
Det är säkert lätt att tänka så men det är väl liiiite farligt att göra ett sådant antagande.
Jag håller med sen så kan hon fortfarande bli med barn. Är det så att man hellre kör finska rycket än kondom?
Tror jag har använt kondom 2ggr i hela mitt liv... Och jag har väl haft sex 3ggr av ~50 med fast sällskap. Illa, men man var ju fan inte smart när man var 15-23 typ.
Haha, såå jäävla litet är inte Uddevalla. Alltså, så säkerr kan man inte ens vara om man bor i en håla med 200 invånare. Fan vet vad Nisse haft för sej i Holland på tjänsteresorna? Nääe, man är fan aldrig säker egentligen.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.