handdator

Visa fullständig version : Flytande EAA?

Asdf
2009-07-22, 11:10
Hej!
Vad finns det för olika färdigblandade EAA alternativ? Jag har hittat en del men är fundersam kring ifall det är EAA eller enbart något färdigblandat vassleprotein.

Jag gillar att kunna ha en sådan flaska hela tiden i gymbagen och ta en liten shot i omklädningsrummet på gymmet, har tröttnat enormt på shakers och att förbereda dessa

Pontus H
2009-07-22, 11:48
om du vill ha en EAA shot så kan du ju blanda pulver + vatten i en fotorulleburk! den har ju lock!

dock kommer du inte undan förberedelsen.. du kan ju be grannen att blanda dem åt dig kanske? :thumbup:

Kischen
2009-07-22, 11:52
Hur fräsch blir en sådan om du öppnar, sippar och tillsluter..

Sen är det väl inte svårt att ha en liten behållare med eaa och bara hälla i shakern och skaka?

Asdf
2009-07-22, 11:52
Jo det är ju alltid en strategi, men jag undrar mest ifall de alternativ som är flytande och färdigförberedda, ifall de är ett EAA pulver + vätska eller helt enkelt något färdigblandat vassleprotein?

Anledningen till att jag frågar är att de ofta benämns som 100% vassleisolat eller hydrolyserat vassleprotein, samtidigt som de finns med i kategorier för aminosyror och flytande. Kanske en dum fråga, men vill ogärna göra fel