Visa fullständig version : Gym i Göteborg, engångsavgifter?
Finns det några bra gym i Göteborg där en inte kostar multum att träna på engångsbasis? Kändes saftigt att betala 120 spänn för ett pass på Life igår...
Känner till Exhale (50 kr/gång enligt vad jag har hört) men de har rätt kassa tider för personlig service nu under sommaren... Några andra förslag? :)
Jag har aldrig sett ett gym som har mindre än 50kr, i bästa fall att du får pröva på första gången gratis
MissTiger
2009-07-22, 09:02
På Sportlife tar vi 100:- för en gång...eller 80:- om du kommer dit m ngn annan medlem.. Tror faktiskt att det oftast kostar där omkring...eller mer
Ja, runt 100 spänn och strax däröver brukar var en vanlig summa har jag märkt...
Funderar på att testa Sportlife dock bara för att det är kul att prova lite olika ställen. Är det anläggningen på Drottninggatan som gäller eller? Har de ett ordentligt gym med fria vikter och så, inte bara en massa maskiner? (På många gyms hemsidor brukar det bara skrytas om högteknologiska maskiner istället för hantlar och skivstänger, vilket jag gissar på att de också har, men det vore ju snopet att komma dit och så har de inte ens en bänkpress, liksom...) :)
70 spänn kostar det på slottskogsvallen. Men du betalar inte bara för träningen, du betalar för upplevelsen också.
hos kattis på träningsverket i sisjön, askim är det ju gratis i en vecka! Men då får du stå ut med menslukt och kliamteriekärringar på spinningcyklar OMG my eyes!!!!
på gymnasium i sisjön, askim, är det gratis första gången
MissTiger
2009-07-22, 10:47
Ja, runt 100 spänn och strax däröver brukar var en vanlig summa har jag märkt...
Funderar på att testa Sportlife dock bara för att det är kul att prova lite olika ställen. Är det anläggningen på Drottninggatan som gäller eller? Har de ett ordentligt gym med fria vikter och så, inte bara en massa maskiner? (På många gyms hemsidor brukar det bara skrytas om högteknologiska maskiner istället för hantlar och skivstänger, vilket jag gissar på att de också har, men det vore ju snopet att komma dit och så har de inte ens en bänkpress, liksom...) :)
City-anläggningen på Drottninggatan är helt okej... men vill man ha lite mer "byggargym" så är det nog Backaplan som gäller eller ev Almedal
City-anläggningen på Drottninggatan är helt okej... men vill man ha lite mer "byggargym" så är det nog Backaplan som gäller eller ev Almedal
Är Almedal något att ha? Blir nog att köpa sig ett kort där när den finansiella situationen tillåter :P
MissTiger
2009-07-22, 10:56
Är Almedal något att ha? Blir nog att köpa sig ett kort där när den finansiella situationen tillåter :P
Är ju partisk i den här frågan :o) Men just gymdelen på Almedal har jag svårt o uttala mig om då jag själv sällan..eller rättare sagt aldrig tränar på Almedal.. Men har kollegor o kompisar som tycker det är...
Christyle
2009-07-22, 11:01
world class göteborg träna en gång GRATIS!!!!!!!!!!!
Vissa gym säljer "klippkort". Kanske värt att kolla upp vad priserna ligger på med ett sådant kort om du kan tänka dig träna mer än ett par gånger.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.