Visa fullständig version : förbannat tillstånd
Visst blir vikterna något lättare när man är riktigt förbannad?
Framkallade hemska bilder framför mig idag på träningen så att jag skulle bli förbannad, och därmed orka mer... :insane:
Finns det fler på detta forum som gör detta? ;)
Man kan alltid lägga på 5% mer om man peppar upp sig riktigt
de bästa sätett att peppa sig ordentligt är att ta me 1kompis till gymmet o visa hur stark man blivit. självklart så ska de också dåna rammstein ur högtalarna
Originally posted by Jon2
Man kan alltid lägga på 5% mer om man preppar upp sig riktigt
word man :smokin:
självklart så ska de också dåna rammstein ur högtalarna
eller ännu hellre Audioslave's "Gasoline"... grrr :devil:
Brukar personligen peppa mig med tanken att min blivande hustru inte ska behöva dela hus, hem & säng med en "Homer Simpson"
Visst är Rammstein OK, men klassisk EBM ger bästa kicken på gymmet, synd att man måste står ut med en massa "fjollig" techno större delen av tiden där jag tränar (MaxPuls i Helsingborg)
Tycker inte att man nödvändigtvis måste vara förbannad. Går lika bra om man är på bra humör och det känns som att man klarar vad som helst:bpump:
Ökade med 5 reps när jag körde biceps med EZ och var måttligt förbannad över gymmets värdelösa ventilation.
Värdelös ventilation rules.... :kickass:
Är jag förbannad eller irriterad blir jag ofokuserad och presterar skit.
Tycker det är ett speciellt humör då man känner sig taggad och motiverad.
Självklart är det förbannad man ska vara för att orka mest.. :D
Det bästa är när man är arg på en annan människa. Man ska vara så där arg att det känns som man vill ha ihjäl nån. Då är träning som effektivast och efteråt är man inte alls så arg längre..
Jag har lärt mig konsten att bli förbannad inför varje set.. Och ingen fjantig "öh kom igen nu ahh ahhh för helvete lyft"-snack som många försöker göra utan helt tyst för mig själv innan varje set blir jag så förbannad på ingenting tills jag börjar skaka så man nästan tror att jag är i psykiskt skittillstånd... Då jävlar lyfts det!
Det är det som är det bästa med å träna på sats å vara tjej... Många av killarna där är ju inte så starka:D Bara å fråga om man får köra emellan någon klen kille så lovar jag att dagen känns fulländad:D då behöver man inte bli arg utan man strålar som en sol istället:angel:
Originally posted by Lina
Det är det som är det bästa med å träna på sats å vara tjej... Många av killarna där är ju inte så starka:D Bara å fråga om man får köra emellan någon klen kille så lovar jag att dagen känns fulländad:D då behöver man inte bli arg utan man strålar som en sol istället:angel:
Jag kör på SATS :cryout:
Så du är en av dom klena eller tillhör du dom stora å starka killarna;)
Haha! :thumbup:
Körde AP´s variant förut. Men har kommit fram till att det räcker med att veta varför man är där så lyfter man tungt iaf.
Originally posted by palme
Haha! :thumbup:
Körde AP´s variant förut. Men har kommit fram till att det räcker med att veta varför man är där så lyfter man tungt iaf.
Visst är det så:D Man går ju till gymmet för å bli svettig inte för att se bra ut! Fast då är man ju norrlänning oxå så kan ju ha en hel del med saken å göra:bpump:
När det precis hade tagit slut med mitt x så lyfte jag nog 10% mer av ren agression...:D
Originally posted by Grahn
Är jag förbannad eller irriterad blir jag ofokuserad och presterar skit.
Tycker det är ett speciellt humör då man känner sig taggad och motiverad.
samma här, om jag nu är verkligt sur och jävlig brukar man visserligen ha mycket kraft men det funkar som ändå inte att träna, träningen går bara skit... det är när man laddat ett tag och varit jävligt sugen på att bygga, ätit bra, sovit bra osv då jävlar brukar det gå bra... fast ibland så överaskas man av hur bra det kan gå ibland när allt annat varit skit..
Alltså fan jag måste bumpa bara för att min stiliga första qoute i den här tråden inte fick den uppfinningsrika uppmärksamhet den förtjänade!
(obs ... det har slunkit in ett "r" för mycket i qouten =)
Originally posted by Dk1ng
När det precis hade tagit slut med mitt x så lyfte jag nog 10% mer av ren agression...:D
Vad hade hon gjort mot dig då när du blev så arg??
Gr8 Muscles
2003-08-22, 13:12
Ha ha! Det var det ballaste jag läst på länge! Och du hjälper ju samtidigt killarna att bli förbannade för att de är så klena. 2 flugor i en smäll. Sånt gillar vi!
Originally posted by Gr8 Muscles
Ha ha! Det var det ballaste jag läst på länge! Och du hjälper ju samtidigt killarna att bli förbannade för att de är så klena. 2 flugor i en smäll. Sånt gillar vi!
Ja livet är hårt för dom hårda:D Killar ska sättas på plats ha ha...
Det var nog mest på mig själv o situationen jag var arg, va egentligen inget speciellt hon hade gjort. D sjukaste är dock att det första jag gjorde när hon sa att det var slut var att åka till gymmet o köra ett stenhårt ryggpass..:D Sen var det dags att åka hem o bryta ihop i duschen...av muskelvärk givetvis..:em:
Så du är en av dom klena eller tillhör du dom stora å starka killarna;)
Än så länge har det bara funnits en tjej som var starkare i en övning trisepspress med rep över huvudet. Det slog ned på självkänslan som en sten kan jag säga:insane:
Det var nog mest på mig själv o situationen jag var arg, va egentligen inget speciellt hon hade gjort. D sjukaste är dock att det första jag gjorde när hon sa att det var slut var att åka till gymmet o köra ett stenhårt ryggpass..:D Sen var det dags att åka hem o bryta ihop i duschen...av muskelvärk givetvis..:em:
hmmm ja du.... Men gymmet är grymt bra att åka till om man är arg! Testa köra ett boxpass när du är förbannad oj vad bra det är:D Då blir man en ängel sen igen:angel:
Originally posted by Lopezzo
Än så länge har det bara funnits en tjej som var starkare i en övning trisepspress med rep över huvudet. Det slog ned på självkänslan som en sten kan jag säga:insane:
Å hur mkt körde hon på då?? e platta:D
hmmm ja du.... Men gymmet är grymt bra att åka till om man är arg! Testa köra ett boxpass när du är förbannad oj vad bra det är:D Då blir man en ängel sen igen:angel:
Har ett förflutet med thaiboxning under en period i London... grymt skön träning!!
Har ett förflutet med thaiboxning under en period i London... grymt skön träning!!
aha snygg kropp alltså:naughty:
Å hur mkt körde hon på då?? e platta:D :insane: :devil: Vi have a komidian i the House!
Har försöker jag vara ärlig och dela med meg av mina sorger så blir jag narrad :cryout: :D
:insane: :devil: Vi have a komidian i the House!
Har försöker jag vara ärlig och dela med meg av mina sorger så blir jag narrad :cryout: :D
ha ha sånt e livet:D Skojar ju bara fast jag antar att det måste vara knäckande när en tjej kommer å tar mer än en själv...
aha snygg kropp alltså:naughty:
Observera ordet FÖRFLUTET..:D
"Snygg kropp" är ju en högst personlig värdering, somliga är massamonster o gillar killar som ser ut som Marcus Ruhl etc. Medans andra är mer inne på AF o definition... Själv har jag som måttstock att kroppen ska se vältränad ut även med kläder på, försöker undvika att se ut som en del av dörrvakterna runt stockholm..;)
Observera ordet FÖRFLUTET..:D
"Snygg kropp" är ju en högst personlig värdering, somliga är massamonster o gillar killar som ser ut som Marcus Ruhl etc. Medans andra är mer inne på AF o definition... Själv har jag som måttstock att kroppen ska se vältränad ut även med kläder på, försöker undvika att se ut som en del av dörrvakterna runt stockholm..;)
vältränad alltå!!! Bara för att man har massa är man ju inte vältränad eller?? Då är man stor! Men är man som anders granheim som är smidig stor å har kondition då kan man kalla sig vältränad!
Det är enda gången jag har tränat bra när jag var arg, när en viss tjej med samma namn som du gjorde slut. Men var mest ledsen, och arg på mig själv.
Sen är det ju skönt att veta att jag alltid kommer vara starkare än dig babe!
vältränad alltå!!! Bara för att man har massa är man ju inte vältränad eller?? Då är man stor! Men är man som anders granheim som är smidig stor å har kondition då kan man kalla sig vältränad!
Gillar AF kroppar grrr...
hmmm nu blev jag tyst, men du var väl inte arg på mig?? Jag som e så snäll:angel:
Frågan är ju om Granheim fortfarande ser vältränad ut off-season och iklädd kostym... Då kanske han ser stor ut, d vet jag inte? Dock kommer jag aldrig uppnå den storleken på laglig väg då jag inte verkar ha rätt genetisk sammansättning...
hmmm nu blev jag tyst, men du var väl inte arg på mig?? Jag som e så snäll:angel:
Jodå, nu e vi alla arga, så jag ska passa på att åka till gymmet o se om jag kan få ut lite xtra av träningen... har ju stämt träff med ryggen idag..:)
Frågan är ju om Granheim fortfarande ser vältränad ut off-season och iklädd kostym... Då kanske han ser stor ut, d vet jag inte? Dock kommer jag aldrig uppnå den storleken på laglig väg då jag inte verkar ha rätt genetisk sammansättning...
Nä det är sant, men tycker oxå om fitness kroppar dom är lite mer naturliga.
Se till å köra hårt nu då så inga bruttor kommer å knäcker dig:D
Nä det är sant, men tycker oxå om fitness kroppar dom är lite mer naturliga.
Då kommer du snart:love: min kropp;)
Gr8 Muscles
2003-08-22, 14:02
Det tillhör inte vanligheterna om vi säger så :smokin:
Men på mitt gym finns det en tjej som är in i h-e duktig på chins. Hon väger nog inte mer än 45 kilo men kör lätt fler chins än flertalet av killarna. Sånt é coolt!
Originally posted by clash
Alltså fan jag måste bumpa bara för att min stiliga första qoute i den här tråden inte fick den uppfinningsrika uppmärksamhet den förtjänade!
(obs ... det har slunkit in ett "r" för mycket i qouten =)
:laugh:
Missade den där först... haha
/pez
Ingen risk... det finns i stort sett inga tjejer på gymmet där jag kör, no distraction!! Kan väl lungt påstå att det är ganska testosteronstinn stämning där...:thumbup:
Originally posted by Tompi
Då kommer du snart:love: min kropp;)
mmmmm......
*host* ... Granheim har tävlat på masters olympia ... Tror du på allvar att någon blir så bra på laglig väg?
Originally posted by Pez
:laugh:
Missade den där först... haha
/pez
det gjorde alla andra oxå, följaktligen blev jag så irriterad att jag siter och lyssnar på Stevie B
Omde var mig du menade så vet du att det är mig sjäv som jag är arg på:(
Läste en fånig notis i senaste Fitness Magazin att manlig svett har lugnande inverkan på tjejer.
Om det stämmer så är det ganska oroväckande då man vill trigga sig arg för att klara av träningen... man får väl helt enkelt hålla för näsan... annars :love:
Cartwright
2003-08-22, 15:07
Finns en tjej på gymmet här i Eskilstuna som reppar på 90 kg i bänk. Någon som vågar ge henne en match? :bpump:
Clash: nah garvade som fan första gången. :)
Storm: Svett..nah de menar feromonerna...du blir inte lugnare i takt med att svetten ökar. :)
Storm: Svett..nah de menar feromonerna...du blir inte lugnare i takt med att svetten ökar.
Det stod svett! :naughty: Same shit diffrent name...
Gr8 Muscles
2003-08-22, 15:40
Originally posted by Cartwright
Finns en tjej på gymmet här i Eskilstuna som reppar på 90 kg i bänk. Någon som vågar ge henne en match? :bpump:
Det var inte illa. Min tjej har som målsättning att klara 50 kg innan året är slut. Redan där piskar hon de klenaste grabbarna he he!
Originally posted by clash
det gjorde alla andra oxå, följaktligen blev jag så irriterad att jag siter och lyssnar på Stevie B
Jag missa inte din, den var jätte rolig! Men tjejen som knäcker turkbyggen på sats slår det mesta :thumbup:
Kebab-Arne
2003-08-22, 18:05
Brukar tänka "ta i mer, ge inte upp" men funkar inte så jättebra. Kanske ska bli redigt förbannad istället.
Bästa exemplet jag har på en bra förbanning var när en tant på 50+ kom och bablade massa skit och störde, inte i ett set men i vilan. Då jävlar gick det bra... :smokin:
ha ha sånt e livet:D Skojar ju bara fast jag antar att det måste vara knäckande när en tjej kommer å tar mer än en själv...
:thefinger
Industrius
2003-08-22, 19:31
jag presterar åxå mycket bättre förbannad, ibland letar jag saker i min omgivning att irritera mig på precis innan jag ska reppa. jag tränar åxå på SATS så där finns en del att störa sig på..
ang musiken Arwen, skaffa minidisc eller ngt liknande, det gjorde jag.
jag presterar åxå mycket bättre förbannad, ibland letar jag saker i min omgivning att irritera mig på precis innan jag ska reppa.
Så, det är tur att det finns så gott om speglar på gymmet!!!
;)
Originally posted by Cartwright
Läckert:D
Läckert:D
Gjorde ifs 10 reps på 90 mär jag va 16 så ja det tror jag faktiskt
Gjorde ifs 10 reps på 90 mär jag va 16 så ja det tror jag faktiskt
Är du tjej:D
hangatyr
2003-08-22, 23:07
Originally posted by LindaLo
Självklart är det förbannad man ska vara för att orka mest.. :D
Det bästa är när man är arg på en annan människa. Man ska vara så där arg att det känns som man vill ha ihjäl nån. Då är träning som effektivast och efteråt är man inte alls så arg längre..
haha, känns igen: jag brukar låtsas att den jag är arg på dör en gång per rep extra jag orkar. det brukar göra susen:devil:
no1fitness
2003-08-23, 04:37
Jag kan inte träna om jag är på dåligt humör eller är förbannad. Då blir det bara ett skitpass. Jag måste ha mitt speciella gymhumör som innebär att vara glad och peppad ! :hbang:
Och INTE rammstein eller annan sådan musik på gymet...:thefinger
Jag tränar också på SATS Lina och det är kul när vi tjejer slår räkorna !!!:bpump:
Är du tjej:D
Nä men jag är för jämnlikhet :D ;)
Nä men jag är för jämnlikhet :D ;)
Helt rätt! Men då är det inte lika läckert att du reppar på 90;)
Originally posted by no1fitness
Jag kan inte träna om jag är på dåligt humör eller är förbannad. Då blir det bara ett skitpass. Jag måste ha mitt speciella gymhumör som innebär att vara glad och peppad ! :hbang:
Och INTE rammstein eller annan sådan musik på gymet...:thefinger
Jag tränar också på SATS Lina och det är kul när vi tjejer slår räkorna !!!:bpump:
Helt rätt, men kom inte å säg att du vill ha techno när du tränar. Då pajjar ju min bild av dig:em:
Hmm.. alltså, kom precis hem från gymmet och insåg en sak medans jag var där.
Förbannad funkar bra.. men det funkar rätt bra ifall det är nån ny snygging på gymmet oxå. Då blir man som en liten hulk..
Fast det är väl bara jag som vill visa att jag är stark när snyggingarna går förbi..
:em:
Förbannad funkar bra.. men det funkar rätt bra ifall det är nån ny snygging på gymmet oxå. Då blir man som en liten hulk..
Fast det är väl bara jag som vill visa att jag är stark när snyggingarna går förbi..
Tackar:naughty: Det värmde:D
Kom förbi på mitt gym så ska vi se om det funkar för mig också;)
no1fitness
2003-08-23, 23:38
Helt rätt, men kom inte å säg att du vill ha techno när du tränar. Då pajjar ju min bild av dig:em:
Techno och techno...Jag gillar pop/trance/techno musik...Synd att ajg inte är den du trodde...:booty: :devil: :D
... eller så blir man knäsvag i bänkpressen... ajajaj:em:
På tal om musik så har gymet där jag tränar ett avtal med en radiostation som spelar LISA NILSSON, DIDO och CAROLA hela jävla tiden. Man vet inte om man ska skratta eller gråta när man försöker boosta adrenalinet.
Survivor
2003-08-24, 09:11
Originally posted by Kimo
På tal om musik så har gymet där jag tränar ett avtal med en radiostation som spelar LISA NILSSON, DIDO och CAROLA hela jävla tiden. Man vet inte om man ska skratta eller gråta när man försöker boosta adrenalinet.
:laugh: stackare
Survivor
2003-08-24, 09:12
Ääh, man ska ju vara avslappnad annars tappar man ju fokus.
Techno och techno...Jag gillar pop/trance/techno musik...Synd att ajg inte är den du trodde...:booty: :devil: :D
Trodde ju hårda tjejer lyssnade på hård musik;)
Förbannad tillstånd? Jag är inte riktig säker, fick detta medelande av min träningskompis idag.
"du jag iksu imorrn ****** bröstmuskler kl6 !!!! OK?!" :D
no1fitness
2003-08-25, 04:16
Trodde ju hårda tjejer lyssnade på hård musik;)
Jag är ingen hård tjej...bara en liten mystjej som hatar hårdrock och heavymetal...:smash:
Har fått nog från när jag bodde hemma med två bröder som spelade Iron Maiden dygnet runt...:furious:
Men på SATS i Karlstad spelas det väldigt dålig musik !!! Typ Carola och sånt skit. Inte lätt att peppa sig innan maxrodd då inte...:(
Har fått nog från när jag bodde hemma med två bröder som spelade Iron Maiden dygnet runt...:furious:
Men på SATS i Karlstad spelas det väldigt dålig musik !!! Typ Carola och sånt skit. Inte lätt att peppa sig innan maxrodd då inte...:(
Heavy Metal o hård rock går fetbort ju. O då har jag skonats från bröder som dyrkat Iron Maiden.. Nee, huga säger jag bara. Hård rock är lika meningslöst som Carola o svänggänget..
Jag är ingen hård tjej...bara en liten mystjej som hatar hårdrock och heavymetal...:smash:
Av vad jag har sett är du en hååård tjej;)
Heavy Metal o hård rock går fetbort ju. O då har jag skonats från bröder som dyrkat Iron Maiden.. Nee, huga säger jag bara. Hård rock är lika meningslöst som Carola o svänggänget..
Säg inte så, för att träna hårt krävs hård musik. Och nämn inte Carola i samma mening.
Sen kan du ju rensa dina pm snygging;)
Säg inte så, för att träna hårt krävs hård musik. Och nämn inte Carola i samma mening.
Sen kan du ju rensa dina pm snygging;)
Ohoj.. någon vet hur man platsar en flicka :D
Jag skulle kunna komma med en skitvass kommentar som sågade dig till fotknölarna, vännen, men jag väljer att låta bli. Har en känsla av att du skulle kunna bita ifrån snäppet hårdare än vad jag biter..
:thumbup:
Håller med om att det ska vara hård musuk på gym, jag kör tom rammstein(hmmm stavas det så:D ) på mina cykel pass å deltagarna blir alldeles vilda, så hårdrock rules:hbang:
Ohoj.. någon vet hur man platsar en flicka :D
Jag skulle kunna komma med en skitvass kommentar som sågade dig till fotknölarna, vännen, men jag väljer att låta bli. Har en känsla av att du skulle kunna bita ifrån snäppet hårdare än vad jag biter..
:thumbup:
Tur att du är så snäll då:D
Håller med om att det ska vara hård musuk på gym, jag kör tom rammstein(hmmm stavas det så:D ) på mina cykel pass å deltagarna blir alldeles vilda, så hårdrock rules:hbang:
:hbang:
Standardmusik på Arnes och mina greppass. Satte dock PR i marklyft till Britney Spears, vilket jag skäms inte så lite för.:em:
haha lol. Jag skulle typ betala 500 spänn för att våran gym ägare slutade úpp med att spela rix och vi fick väja våran egen musik i stället
haha lol. Jag skulle typ betala 500 spänn för att våran gym ägare slutade úpp med att spela rix och vi fick väja våran egen musik i stället
500 lax är inte mycket när det kommer 25 grova killar o vill sparka fotboll med din pung..
:notme:
500 lax är inte mycket när det kommer 25 grova killar o vill sparka fotboll med din pung..
:notme:
Varför skulle dom vilja göra det. Föressten så har vi inte 25 grova killar på mitt gym.;)
Varför skulle dom vilja göra det. Föressten så har vi inte 25 grova killar på mitt gym.;)
hehe.. nänä. Kej då, då så.. :angel:
Alla på mitt gym är grova, förutom jag:D
Haha nämen ingen på vårt gym är stor har kanske sett 1 lr 2 som kört knäböj det senaste året
Haha nämen ingen på vårt gym är stor har kanske sett 1 lr 2 som kört knäböj det senaste året
Du vet att du tränar på ett disco gym va? Ta dig därifrån medans du kan:laugh:
Niclaaas
2003-08-25, 21:04
låter som mitt gym om man räknar bort 3-4 pers kanske :hbang:
Alla på mitt gym är grova, förutom jag:D
Nä för där är dom bara stora, tunga, starka å tjocka:D
Nä för där är dom bara stora, tunga, starka å tjocka:D
Nu pajjar du ju allt:D Men vi har inget jävla discogym iallafall!
Nu pajjar du ju allt:D Men vi har inget jävla discogym iallafall!
Disco gym i norrland skulle knappast tro det, saknar att få lyssna på min musik när jag tränar:cryout: På sats är det bara svammel. Å sen var det bra å vara enda tjejen nästan:D
Disco gym i norrland skulle knappast tro det, saknar att få lyssna på min musik när jag tränar:cryout: På sats är det bara svammel. Å sen var det bra å vara enda tjejen nästan:D
Har inte vart på mång gym som spelar mer hårdrock än vad vi gör:hbang:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.