handdator

Visa fullständig version : Bästa Aminosyrorna?

joachimt
2009-07-20, 15:57
Jag håller Body Science EAA-XX som den bästa, smak och resultatmässigt!
Vad säger ni?

Halldin
2009-07-20, 16:16
Resultatmässigt bör inte vara någon skillnad såvida båda varianterna bara innehåller EAA i samma sammansättning som i studierna. Vissa tillverkare har ju i annat som t.ex extra arginin, men det borde snarare försämra resultaten.

Angående smaken så är det möjligt att den du nämner är godast, men köper man en osötad variant så får man också mer aminosyror och mindre sötningsmedel för pengarna.

schabo-labo
2009-07-21, 09:56
Jag själv käkar deras EAA utan X:et och tycker den är prisvärd och smakar helt okay faktiskt.

Dreas
2009-07-21, 11:15
Esapro med Citronsmak, överlägset bäst, smakmässigt, resultatmässigt är det hugget som stucket :)

frambogir
2009-07-21, 13:01
Body Science EEA-X är godast. Annars har jag nästan bara kört med EsaPro Grape tonic, gillade den skarpt, inte alls äckligt!

Aggarn
2009-07-22, 08:31
Body Science EEA-X är godast. Annars har jag nästan bara kört med EsaPro Grape tonic, gillade den skarpt, inte alls äckligt!

Du borde ju få medalj eftersom jag brukar inte vara grinig när de gäller smaker men Grape smaken var de värsta jag någonsin har käka och fick fan pressa varje gång den skulle ner :P

Onigiri
2009-07-22, 08:48
Om du menar "Red orangeblast" smaken så håller jag med. Den smakar godis i jämförelse med Fairings smak(er). :D

L-Sami
2009-07-22, 08:58
Har bara provat EsaPro och Amino Rush. Har använt mig mest av EsaPro Grape Tonic, funkar smakmässigt. Citrus är helt okej också. Nu har jag en burk Amino Rush Orange. Funkar bra den med. Ingenting jag sitter och smuttar på en fredagkväll så smaken är inte det viktigaste. Resultatmässigt kan jag inte se någon skillnad. Tvivlar på att nån kan märka specifika effekter som inte är placebo av EAA-produkter. EAA tillsammans med många andra saker ger effekterna.

Fairing
2009-07-22, 09:11
Om du menar "Red orangeblast" smaken så håller jag med. Den smakar godis i jämförelse med Fairings smak(er). :D

Du måste prova vår nya Fantasy fruits på EAA. Den slår nog allt när det gäller smak

frambogir
2009-07-22, 09:33
Du borde ju få medalj eftersom jag brukar inte vara grinig när de gäller smaker men Grape smaken var de värsta jag någonsin har käka och fick fan pressa varje gång den skulle ner :P

Haha, jag kan väl erkänna att när det var tidiga morgonpass på schemat så bar det mig emot att dricka EsaPro, men det gör det oavsett EAAtillskott å andra sidan. :)

Pontus H
2009-07-22, 11:52
Du måste prova vår nya Fantasy fruits på EAA. Den slår nog allt när det gäller smak

Olala! har fantasy fruits kommit på EAA också?! Ifall den smakar som rage x2ans fantasy fruits så blir jag överlycklig *cupid*

någon som vet ifall den gör det?

Guddi
2009-07-22, 12:28
Har bara testat Amino Rush apelsin och ESApro citrus och grape tonic. Min ranking

AminoRush apelsin - Helt klart bäst om man inte blandar i något sött
ESApro citrus - I klass med AminoRush om man blandar i lite druvsocker
Grape Tonic - Jag förstår inte hur man klarade av att få i sig det. Man byggde upp någon slags hatkärlek efter ett tag dock :)

Onigiri
2009-07-23, 17:16
Du måste prova vår nya Fantasy fruits på EAA. Den slår nog allt när det gäller smakHade ingen koll att det fanns fantasifrukt på eaa't. Då får jag lov att prova en sån i nästa beställning. :thumbup:

auToeXeC
2009-07-23, 17:26
Kör på Fairings Fantasy Fruits och dricker det som saft nu. Smakar bra för att vara EAA och kan rekomenderas till alla som klagar på smaken på era EAA

Den tyngaste
2009-07-23, 17:34
Kört med Amino Rush Lemon ett bra tag men nu blev jag nyfiken på Fantasy fruits.
Kan nån beskriva smaken lite mer detaljerat?

isterbuk
2009-07-23, 18:09
EAA-X över förväntan god och enkelt att ta en sked och skölja ner med vatten.