Visa fullständig version : Klätterkompis sökes. (Göteborg)
Hej hej.
Har nyss börjat med klättring och söker efter en klätter kompis här i gbg, klättrar just nu på Domen ca 2-4 gånger i veckan.
Har topp reps kurs så om någon är intresserad skriv till mej.
Mvh Sasch.
Sätt upp en lapp där eller hör dig för, här hänger inte så många klättrare (men man vet ju aldrig ändå, stort forum). Skulle kunna länka till ett gäng klätterforum men de flesta har webshopar av mindre slag, så..men de är lätta att hitta. Och många från GTB hänger där.
hehe är redan på några klätter forum :D men dom va lite sega på å säga något där så tänke vaför inte testa här med :D men va e GTB för sida?
TheGovernator
2009-07-14, 06:37
hehe är redan på några klätter forum :D men dom va lite sega på å säga något där så tänke vaför inte testa här med :D men va e GTB för sida?
Han kan mena Göteborg, trots att det är fel.
Kan vara så att jag har fel.
Klätterkompisar kan man inte ha för många av. Jag har haft några längre uppehåll genom åren pga klätterpartnerbrist, men nu har det börjat lossna ordentligt. Hör av dig om du ska klättra i Sthlm nån gång. Annars önskar jag dig lycka till!
hehe det ska jag göra teargaz å tack så mycket.
Hur mycket väger du Sasch? Jag har gått intro kursen för klättring på fysiken gibraltargatan, har inte blivet så mycket klättring dock för min brorsa som jag klättrade med flyttade. Hade varit roligt att köra lite igen.
Jag väger 85kg för övrigt *flex*
Just nu ligger jag på ca 82kg med stadig minskning med 1 kg i veckan :P
Men vikt skillnaden är i alla fall inga problem bär man klättrar på domen då man kan säkra sig i golvet om det är för stor vikt skillnad.
Sätt upp en lapp där eller hör dig för, här hänger inte så många klättrare (men man vet ju aldrig ändå, stort forum). Skulle kunna länka till ett gäng klätterforum men de flesta har webshopar av mindre slag, så..men de är lätta att hitta. Och många från GTB hänger där.
GBG heter det
GBG heter det
Inte Glenn-landet?
GBG heter det
Ah, ett superbra klätterställe är det, hela området.
Segheten är en del av klättringen,;)
ARMSTARK
2009-07-14, 14:27
Kolla upp några justa Boulderställen och åk ut och kör ensam, man springer alltid på andra klättrare och till slut har man ett gäng klätterpolare. :thumbup:
hehe det är la sant.. får la bara ta å prata med lite folk på domen så kanske jag hittar någon.
Frumpish
2009-07-14, 18:02
Tog topprepskortet på domen för några månader sen och har 2 till polare med gear som kör både där, fysiken gibraltar och fabriken! Tänkte köra en gång i domen nu om någon vecka med dem, feel free to join :D
det hade vart nice Frumpish säg till när ni ska dra ditt så kommer jag :D
Någon annars som är direkt intresserad av att klättra snart? vill klättra lite mer topprep en vad jag gör idag. som e lika med noll.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.