handdator

Visa fullständig version : Vilken pretationshöjare innan passet?

Duffman
2009-07-08, 04:31
Jag tränar ofta på fastande mage och känner därför att jag vill testa någon form av prestationshöjare tex Rage, Nanovapor, Arnage Crush eller nån annan. Jag har dock märkt att jag blivit lite kräsen när det gäller smak så jag vill ha tips på en produkt som smakar GOTT och inte innehåller kreatin. Vad föredrar ni och vilken produkt gör dig pigg/starkare och gör att passen går lite lättare?

Mr.Sjöborg
2009-07-08, 09:34
Varför får den inte innehålla kreatin? gör väll alla tre som du föreslog?

Gunfire
2009-07-08, 10:57
Antagligen för att kreatin binder vatten , ren gissning =)

Griffin
2009-07-08, 11:37
Antagligen för att kreatin binder vatten , ren gissning =)

aldrig fattat varför folk bryr sig om det? Du ser ju ej fetare ut ser ju bara grövre ut isf. Och det är ju inte direkt märkbart *gah!*

Duffman
2009-07-08, 12:00
my mistake, om den innehåller kreatin gör inte så mycket, bara den funkar och smakar bra.. :)

Mr.Sjöborg
2009-07-08, 12:47
aldrig fattat varför folk bryr sig om det? Du ser ju ej fetare ut ser ju bara grövre ut isf. Och det är ju inte direkt märkbart *gah!*

Håller med tycker att sista tiden har de varit hysteri ang hur de binder vatten och uppladningar hit och dit...

Tycker du ska köra på rage x2, rekommenderad av de flesta. Tycker personligen att den är grym!
Dock kan jag inte påstå att den är särskillt god. Men spela roll du ska ju ändå bara svepa den, håll för näsan pch drick!

Turbo Rico
2009-07-08, 13:18
Rage Cherry smakar FAN! Gjorde dock personbästa dom 2 passen jag kört med det, tror dock inte att det hade med Ragen att göra men ändå... lite piggare blev jag nog. Men smaken körsbär, det vet i fan!

Welli
2009-07-08, 13:31
Håller med tycker att sista tiden har de varit hysteri ang hur de binder vatten och uppladningar hit och dit...

Tycker du ska köra på rage x2, rekommenderad av de flesta. Tycker personligen att den är grym!
Dock kan jag inte påstå att den är särskillt god. Men spela roll du ska ju ändå bara svepa den, håll för näsan pch drick!

Pratar du om Rage x2 Fantasy Fruits? Jag tycker att den smakar gott, inte bara drickbar utan gott. Fungerar bra gör det också, jag tränar med på fastande mage.

frambogir
2009-07-08, 14:13
Body Science Vip-X är prisvärd och effektiv!

Duffman
2009-07-08, 14:15
Smakar den vettigt då? Den måste vara ganska god :)

frambogir
2009-07-08, 14:25
Den har en söt grape/apelsinsmak, typ. Jag gillar den. MEN den godaste PWO jag smakat är Rage sweet peach! Godis!

Nitrometan
2009-07-08, 16:04
Fairing har verkligen lyckats med smakerna till Rage (och Rage x2).

ThisIsTheOne
2009-07-08, 17:37
Smakar den vettigt då? Den måste vara ganska god :)

Rage X2 är inte god som godis eller oxfilé, men den går att dricka utan något som helst obehag och den är dessutom effektiv. Samma sak kan sägas om Brutal FX (som för övrigt är något billigare).

Mr.Sjöborg
2009-07-08, 19:15
Pratar du om Rage x2 Fantasy Fruits? Jag tycker att den smakar gott, inte bara drickbar utan gott. Fungerar bra gör det också, jag tränar med på fastande mage.

Pratar om Rage x2 fantasy och orange(denna tycker jag smakade sämst av dessa två), tycker inte några av dom var goda men drickbara helt klart, dock är rage peach den bästa PWO jag smakat tycker den var väldigt lik nestea peach.

Men överlag så måste jag påstå att rage har bättre smak än tex NO-xplode och NOS som är sjuuukt sötsliskiga imo.

TS hur ska vi veta vad du tycker är gott egentligen? Bara att testa sig fram;)

kjell33
2009-07-08, 19:23
Smaken är som baken, du får helt enkelt testa. Rage fantasy fruits är väl den som är mest neutral i smaken.

KniveN
2009-07-08, 20:06
Några som smakar bra är Brutal, VIP-X och VasoCharge

Sebbe_H
2009-07-08, 20:12
San v12 magnum och gaspari superpump250, goda smaker och bra effekt.

Turbo Rico
2009-07-08, 21:51
Jag har testat Celltechs Hardcore och den tyckte jag smakade gott, fast den tar man nog inte innan utan snare efter och på morgonen, har jag för mig.
Ni som testat både Rage och Rage X, är det stor skillnad i smak på den första versionen och den nya?

Blandol
2009-07-08, 22:17
Jag har testat Celltechs Hardcore och den tyckte jag smakade gott, fast den tar man nog inte innan utan snare efter och på morgonen, har jag för mig.
Ni som testat både Rage och Rage X, är det stor skillnad i smak på den första versionen och den nya?

Om man bortser ifrån rage x2 fantasy fruits så är båda goda, dock smakar det illa är det ju bara blanda med mindre vatten.

jwzrd
2009-07-08, 22:39
Death!

Turbo Rico
2009-07-09, 07:31
Om man bortser ifrån rage x2 fantasy fruits så är båda goda, dock smakar det illa är det ju bara blanda med mindre vatten.

Så Fantasy Fruits kan jag hoppa över alltså? Nu kommer det dröja innan jag köper nåt nytt sånt här (det mesta är ju trots allt bara hokus pokus i mina ögon) för jag tar det väldigt sparsamt men jag täntke testa Rage X nästa gång. Blir väl min julklapp till mig själv...

Turbo Rico
2009-07-09, 07:32
death!

:thumbup:

Börje H
2009-07-09, 07:40
Valet är ju givet :)

1 st iskall Powerking + 1 st Alert FX(200mg koffein)

Är man sedan rädd för kolhydrater är det ju bara köra sockerfria varianten. Kompletterar man med lite vanlig hederlig döds/vansinnesmetal i bilen på väg till träningshallen så är det svårt att misslyckas.

Turbo Rico
2009-07-09, 07:51

Är man sedan rädd för kolhydrater är det ju bara köra sockerfria varianten. Kompletterar man med lite vanlig hederlig döds/vansinnesmetal i bilen på väg till träningshallen så är det svårt att misslyckas.

:hbang:
Slayer och Pantera funkar minst lika bra även om Deeds of Flesh är det som gjort mig styvast i brallan innan passen...

Syltryggen
2009-07-09, 07:58

+ Hatebreed = LAK power workout extravagansa

Börje H
2009-07-09, 08:00
:hbang:
Slayer och Pantera funkar minst lika bra även om Deeds of Flesh är det som gjort mig styvast i brallan innan passen...

Nu glider vi avsevärt off topic här, men...
Den skiva som går absolut varmast i min bil, på väg till fys, är en fin liten bland CD som Henke gjort åt mig; Börje Powerballads (Machine Head, Hatebreed och en avslutningsstänkare med Poison).

edit; haha, snacka om telepati... Vi är som utomjordingar!

Passar kanske bättre i trådar såsom denna:
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=129451&highlight=musik

Turbo Rico
2009-07-09, 08:31

:thumbup:

Turbo Rico
2009-07-09, 08:33
Nu glider vi avsevärt off topic här, men...
Den skiva som går absolut varmast i min bil, på väg till fys, är en fin liten bland CD som Henke gjort åt mig; Börje Powerballads (Machine Head, Hatebreed och en avslutningsstänkare med Poison).

edit; haha, snacka om telepati... Vi är som utomjordingar!

Passar kanske bättre i trådar såsom denna:
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=129451&highlight=musik

Det blandband jag fick av Henke för att riktigt pumpa upp innan knäböjspassen var med Carola, White Lion, Mike Tramp och Joey Tempest...*screwy*

Syltryggen
2009-07-09, 09:35
Det blandband jag fick av Henke för att riktigt pumpa upp innan knäböjspassen var med Carola, White Lion, Mike Tramp och Joey Tempest...*screwy*

Du försöker troligtvis skämta här, men sanningen är den att jag lyssnar på samtliga av den du listar. Kanske vi kan exkludera Carola. Men resten är ju för tusan mina favoritartister.

Turbo Rico
2009-07-09, 09:40
Du försöker troligtvis skämta här, men sanningen är den att jag lyssnar på samtliga av den du listar. Kanske vi kan exkludera Carola. Men resten är ju för tusan mina favoritartister.

Det var faktiskt bara Carola som var skämtet... för jag vet att du älskar dom där artisterna. Men just för gympump tror jag Hatebreed passar bättre än Mika Tramp...

cyclist_90
2009-07-09, 10:14
Beta-Alanin all the way. och kreatin, bästa combon ever enligt min mening

Turbo Rico
2009-07-09, 10:53
Beta-Alanin all the way. och kreatin, bästa combon ever enligt min mening

Creatine Complete Extreme, eller vad det heter och Rage har väl det där?

kalajset
2009-07-09, 12:30
Creatine Complete Extreme, eller vad det heter och Rage har väl det där?

De flesta PWO's har både medlen i sig ja, tyvärr skulle man kanske kunna säga. Dock är Eiselt på gång med sitt "Owamax", de har ingen av substanserna.

Att jag säger tyvärr är för att en hel del inte vill ha något av de i en ren PWO, då det kan anses trycka upp priset i "onödan". Vill man t ex cykla sitt kreatinintag rimmar det illa med att konstant få i sig kreatin i sin PWO, och beta-alanin är det många som inte tycker är värt stickningarna när det gäller den rena styrketräningen. Men det är förstås en smaksak i grund och botten.

pia
2009-07-09, 12:48
Det enda som jag tycker smakar bra och jag tänker fortsätta med dessa 2 för jag är kräsen med smak är de som innehåller lite maltodextrin.

Muscle cellxpand lime och Massacra. Det är som att dricka god saft. Har inget emot lite kolhydrater vid träning heller.

Turbo Rico
2009-07-09, 12:49
De flesta PWO's har både medlen i sig ja, tyvärr skulle man kanske kunna säga. Dock är Eiselt på gång med sitt "Owamax", de har ingen av substanserna.

Att jag säger tyvärr är för att en hel del inte vill ha något av de i en ren PWO, då det kan anses trycka upp priset i "onödan". Vill man t ex cykla sitt kreatinintag rimmar det illa med att konstant få i sig kreatin i sin PWO, och beta-alanin är det många som inte tycker är värt stickningarna när det gäller den rena styrketräningen. Men det är förstås en smaksak i grund och botten.

Förstår vad du menar, det brukar bli billigaste om man blandar ihop sitt skit själv istället för att köpa nåt pulver som innehåller 7000 saker och då kostar 500 (lsä 499) kr/burken som räcker ca 3 veckor.

kalajset
2009-07-09, 13:00
Förstår vad du menar, det brukar bli billigaste om man blandar ihop sitt skit själv istället för att köpa nåt pulver som innehåller 7000 saker och då kostar 500 (lsä 499) kr/burken som räcker ca 3 veckor.

Yes, just Owamax kommer bli billigare. (Hoppas det inte räknas som smygreklam nu bara, men jag antar det kommer säljas i kolo-shoppen efter release).

Mr.Sjöborg
2009-07-09, 13:02
Yes, just Owamax kommer bli billigare. (Hoppas det inte räknas som smygreklam nu bara, men jag antar det kommer säljas i kolo-shoppen efter release).

Har ni lite mer detaljar om vad Owamax kommer innehålla och när den släpps?

kalajset
2009-07-09, 13:39

Kanske blev ett missförstånd, om du nu menar ni som i företaget Eiselt har jag inget med de att göra, jag är bara och endast en helt vanlig privatperson.

Vet däremot inte riktigt hur kinkigt det är att tala om sådant här på detta forum, därav försiktighetsprinciperna, men man kan nog iaf säga att det finns mycket information på ett annat forum.

Mr.Sjöborg
2009-07-09, 20:19
Dock är Eiselt på gång med sitt "Owamax", de har ingen av substanserna.

Har läst på lite om Owamax nu;) verkar intressant

KniveN
2009-07-09, 20:22

Sammansättningen ser nu ut så här (fallande efter förekommande mängd):
Gamma-Butyrobetaine Methyl Ester Hcl
Thiamine Disulfide O,O-diisobutyrate
Schisandra Schinensis [standardized to 2% Schisandrins]
Rhodiola Rosea [standardized to 3% Rosavins, 1% Salidrosid]
TeaXtreme™ [containing 50mg caffeine and 40mg L-Theanine per tablet]
Salvia Miltiorrhiza Extract
CH-19 Sweet Pepper Extract [standardized]
Folic Acid
Excipients

Dosering: 3-5 tabletter per dag. Alla på en gång eller uppdelat på två doser, t ex morgon och eftermiddag. Bör ej tas för sent på kvällen.

Skrivet av Eiselt.

Mr.Sjöborg
2009-07-09, 20:27
Skrivet av Eiselt.

Jo var den där texten jag såg;)

Någon som kan förklara vad dessa ämnen har för inverkan?
Gamma-Butyrobetaine Methyl Ester Hcl
Thiamine Disulfide O,O-diisobutyrate
Schisandra Schinensis

mattilainen
2009-07-09, 20:54
Vad kommer det nya att kosta tro?

Mr.Sjöborg
2009-07-09, 21:20
Vad kommer det nya att kosta tro?

Det skulle landa på ca 250kr för 30 doser

BigBaby
2009-07-09, 21:26
Känner inte igen något av ämnen i produkten :O

Lamb_Of_God
2009-07-09, 22:02
Jag tycker du ska testa Trück, fungerar utmärkt. Många anser att den smakar skit men jag tycker den är god. (smakar lemonad) Jag har testat en del men trück är den jag fastnat för.

auToeXeC
2009-07-09, 22:11
Kör bara RAW från FAIRING, ger vad jag vill ha.. :)

Duffman
2009-07-10, 02:53
hur smakar den då?

Onepiece
2009-07-10, 07:19
Använder just nu rage x2 och eaa-x före Funkar mkt bra blir lagom stimmad på normal dos trotts att jag kört med andra pwo under ganska lång tid före.sedan smaken på rage x2(sweat peach) är lätt den godaste jag smakat hitills.