Visa fullständig version : Kille: Vad är viktigast för dig? - Sett ur ett anatomiskt perspektiv.
AFanatic
2009-07-01, 16:30
Efter diverse diskussioner med löst folk har vissa, högst intellektuella, spörsmål dragits upp till ytan...
Poll:
Anser du, med utgångspunkt i en rangordning, att det är viktigast med bröst, rumpa eller hela kroppen?
Poll? Helthet is the shit:)
young_george
2009-07-01, 16:31
På mig? Antar att du menar på tjejer
Proportioner är viktigt, så hela kroppen.
Hos tjejer? I så fall rumpan.
Egentligen skulle jag svara helheten men en fin rumpaär verkligen.*cupid*
Helheten, stora sillisbröst på en anorektiker är inte så jävla hett, samma sak med en stor bak på en tjock tjej.
AFanatic
2009-07-01, 16:39
Ah det är gick ju djävligt bra..Va fan är det för pucko-spärr på 4 minuter? (Nej jag skriver inte med pekfingervalsen...Så ni behöver inte vara spydiga. Jag är bara slow.) :D
Följande alternativ kan ju någon snäll mod lägga upp:
Vad är viktigast ur ett ytligt (och förhoppningsvis sexuellt) perspektiv:
< 20 år - Bröst
< 20 år - Rumpa
< 20 år - Hela kroppen
21-25 år - Bröst
21-25 år - Rumpa
21-25 år - Hela kroppen
26-35 år - Bröst
26-35 år - Rumpa
26-35 år - Hela kroppen
>36 år - Bröst
>36 år - Rumpa
>36 år - Hela kroppen
Helheten givetvis, den som påstår annat är en dåre.
AFanatic
2009-07-01, 16:44
Helheten givetvis, den som påstår annat är en dåre.
Ni får gärna vara icke politiskt korrekta, så att säga. *popcorn* (Eller blir det politiskt inkorrekt?! :D)
Jockefoten
2009-07-01, 16:46
Ögonen! Det andra kan man vänja sig vid!
Muskelbyggaren
2009-07-01, 16:50
Jag gillar rooumpa!
mystic[-_-]
2009-07-01, 17:00
21-25 år - Helheten :)
< 20 år - Hela kroppen helt klart och om det är någon specifik kroppsdel så är det nog ansiktet som är viktigast.
Ni får gärna vara icke politiskt korrekta, så att säga. *popcorn* (Eller blir det politiskt inkorrekt?! :D)
Perfekt.
...
...
...
...
TUTTAR!!!! :D
Du lägger upp en ganska 2-D bild av tjejer/kvinnor. Bröst , rumpa eller båda :D
Men för att svara på den frågan - brösten. Men ett eget litet alternativ är ögonen och hakan !
kalle_banan
2009-07-01, 17:17
Om brösten haltar är det lugnt om häcken är snygg, men haltar häcken hjälper inte snygga bröst långt. Så häcken måste vara snygg för att det ska hålla i längden. Men helheten über alles, jag är 21.
Rumpa egentligen, men om hela kroppen inte hänger med så är det såklart inte så kul, så rumpa med betoning på helheten.
Nitrometan
2009-07-01, 17:24
Vad är viktigast ur ett ytligt (och förhoppningsvis sexuellt) perspektiv:
>36 år - Rumpa
>36 år - Hela kroppen
Hela kroppen såklart.
Men rumpan är min favoritdel på kroppen så den är viktigast.
Så jag får väl säga rumpa.
Tycker att det skiftar efter varje tjej man har.
Först hade jag en tjej med grymt fina bröst och då var det förstås det som man tände mest på, och nu för ett tag sen så hade jag en tjej med stor rumpa men knappt några bröst och då var rumpan allting. Så jag har svårt för att uttala mig om vad jag tycker bäst om :Virro
Ah det är gick ju djävligt bra..Va fan är det för pucko-spärr på 4 minuter? (Nej jag skriver inte med pekfingervalsen...Så ni behöver inte vara spydiga. Jag är bara slow.) :D
Följande alternativ kan ju någon snäll mod lägga upp:
Varsågod.
Jag tror att du var medvetet långsam för att slippa göra det själv. Det var jobbigt.
Helheten såklart, men om jag ska rangordna dom alternativ du tar upp så kommer rumpa före bröst helt klart.
Det beror självklart på. Hur kul är det med en fin rumpa när resten av kroppen ser ut som skit? Vid förutsättningen att resten av kroppen är "normal" så får hon gärna ha ett par extraordinärt fina bröst.
Lelle Pelle
2009-07-01, 17:53
1. Långa ben
2. Normalstor fast rumpa
3. Bröst med bh-storlek runt 75B.
Då är det som bra. Tog hela kroppen som alternativ.
kalajset
2009-07-01, 17:57
Ska man rangordna hamnar alltid rumpan först, alltid.
Scratch89
2009-07-01, 17:59
Jag är ju en rumpmänniska, och det märks på mitt val av flickvän. :D
Så, ja, rumpa är prio ett. Men självklart ska hon vara söt/fin överlag.
26-35år, hela kroppen.
En lustig sak jag reflekterat över är att det finns ingenting jag går igång på på samma sätt som ett par fina bröst. Det är som att det slår om i skallen och sen funkar inte hjärnan längre som den borde. Trots det är det inte så superviktigt. Sexigaste tjejen jag träffat hade t.ex. inte särdeles stor byst(iof behöver ju inte stort vara det samma som bra heller), men bla formerna på rätt ställe gav en mycket fin helhet.
Helheten är dock även mer än bara bröst och rumpa; ben, snygga linjer, hållning, hur hon för sig m.m. spelar också stor roll.
Jag är ju en rumpmänniska, och det märks på mitt val av flickvän. :D
Så, ja, rumpa är prio ett. Men självklart ska hon vara söt/fin överlag.
:D ;) "mjaa,, den tar jag" *pekar*
21-25, hela kroppen. När jag var <20 var det bröst som gällde.
mattilainen
2009-07-01, 18:57
Spelar inte någon större roll för mig om dom är mulliga eller smala, bara helheten ser bra ut och att ansiktet är sött. Ansiktet är viktigast för mig
ansiktet är viktigast för mig
qft.
Ansikte och helhet är bra, men en snygg bakdel får mig att gå in i lyktstolpar.
AFanatic
2009-07-01, 19:14
Du lägger upp en ganska 2-D bild av tjejer/kvinnor. Bröst , rumpa eller båda :D
Men för att svara på den frågan - brösten. Men ett eget litet alternativ är ögonen och hakan !
Ja i den här tråden är vi väldigt (harkel) "fyrkantiga". Nu är ju dock inte hela kroppen detsamma som båda. ;) Om vi inte pratar om någon form av Salvador Dalí-förvrängd syn på det hela.
Varsågod.
Jag tror att du var medvetet långsam för att slippa göra det själv. Det var jobbigt.
Tack Jörgen. Det känns bra att trots frånvaro på forumet så kan jag alltid lita på dig.
Tror du inte jag svor för mig själv efter att jag hade gjort klart alla alternativ?
Hela kroppen, vilket det stora flertalet verkar vara rörande överens om :)
Frågan kvarstår då om underlaget är tillräckligt? Långt ifrån hälften tränar hela kroppen på mitt gym.
Argh, snacka om att hettan sabbar ens mentala klarhet, röstade i <20 år
Tycker symmetri är viktigt oavsett om du är small, medium eller large är det viktigt att det ser proportionerligt ut. Helkropp.
Sen om personen redan har fin symmetri är ett powerass bra vackert :thumbup:
MojjMojj
2009-07-01, 20:01
Hela skiten! :)
Hur var det nu med "erat" kön då?
15-18 år gamla tjejer älskar/vill se: Mage
18-23 år gamla tjejer älskar/vill se: Mage/armar
23-30 år gamla tjejer älskar/vill se: Armar/bröst
30+ år gamla tjejer älskar/vill ha en man med bred och stark rygg (för de vet var "kraften" kommer ifrån)
;)
erikkarlsson
2009-07-01, 20:09
Om tjejen är vältränad och har fin rumpa så överväger det väldigt små bröst, fina och stora bröst på en annars halvtaskig kropp däremot funkar inte.
Så skulle väl svara hela kroppen men rumpa före bröst.
AFanatic
2009-07-01, 20:10
Hela skiten! :)
Hur var det nu med "erat" kön då?
15-18 år gamla tjejer älskar/vill se: Mage
18-23 år gamla tjejer älskar/vill se: Mage/armar
23-30 år gamla tjejer älskar/vill se: Armar/bröst
30+ år gamla tjejer älskar/vill ha en man med bred och stark rygg (för de vet var "kraften" kommer ifrån)
;)
Va tusan! Skapa din egen tråd. :whipped: :D
Alone_in_the_dark
2009-07-01, 20:21
Jag känner mig ensam på +36 och hela kroppen.....:D
MojjMojj
2009-07-01, 20:22
Va tusan! Skapa din egen tråd. :whipped: :D
Behövs inte. Jag skrev ju hur det ligger till, så det är lite överflödigt att starta en tråd med poll kring något jag redan vet. :D
Hela kroppen röstade jag på iaf. *cupid*
Favoriten mellan tits 'n' ass eller allt? Alternativen var få. I kallare länder visar kvinnorna sällan mer än just en urringning vilket framhäver (möjligen) brösten. I varmare länder möjligen mer rumpan (och allt annat). Bröst tenderar att förändras med åldern men en kvinna har i alla fall samma utseende överlag på överkroppen. Rumpan är till dels uppbggd av muskler...äh vilket spekulerande jag vet inte. Båda står i förhållande till resten i alla fall, överskattat. höfter kan vara bäst hos nån, liksom ben eller mage men ärligt talat, jag kan inte svara.
Helhet, sedan röv, sedan bröst. Men gärna allt! :D
grisbil3n
2009-07-01, 21:56
Jag är antingen jävligt tråkig lr kanske möjligen desperat men olika kroppar har sin speciella charm med ytterst få undantag, så får kanske säga helheten.
kalle_banan
2009-07-01, 22:05
Hittills talar statistiken sitt tydliga språk, helheten über alles, med häck i andra hand och bröst sist.
Afanatic, hade ni några teorier om vad killar vill ha? Och hur ställer du dig (eller kvinnor överlag här på brädan) till resultatet?
Hela kroppen tätt följt av asset, en fin rumpa kan få mig ur balans. Bröst är luriga, man vet inte hur de ser ut för än de hänger fritt.
ManuelIT
2009-07-01, 22:14
Tråden hade nog varit intressantare om man var tvungen att välja en kroppsdel. Som det är nu väljer man ju självklart helheten...
Ja självklart är helheten det viktigaste, det borde inte ens vara ett alternativ kan jag tycka. Men rumpa är helt klart mycket viktigare än bröst. 21-25 år (24).
Rumpa *love*
aggression
2009-07-01, 22:45
under 20 -> bröst
Små bröst på en tjock kvinna och stora bröst på en smal kvinna gillar jag inte. Men självklart finns det ju många undantag här, men om jag skulle få möjligheten att forma en kvinnokropp hur jag ville så skulle jag nog lägga ner mest tid på att försöka få brösten så perfekta som möjligt. Rumpa skulle jag nog inte lägga ner allt för mycket tid på.
Kanske skulle svara helheten istället men det var ett så tråkigt alternativ.
Sundsarn
2009-07-01, 22:48
Jag tycker nog att helheten är viktigast, men framförallt är ansikten min grej. Av dem som jag fastnat för har ansiktena varit väldigt viktiga. Trevligt utseende, ansikte alltså, gör mycket för första intrycket. Sen är det väl lite gråzon här med. En schysst kropp i sin helhet utan att vara über på något men med ett ansikte som man fastnar för + en skön personlighet är win *cupid*
En motsvarande för honorna månne?
Finns inte många tjejer med fin rumpa som annars har en taskig kropp.
Ansikte -> Huvud(det som är inuti) -> kropp, helheten.
hendrong
2009-07-02, 00:44
Helheten, lätt.
En ölmage, fettoröv eller ett par hängpattar kan förstöra en i övrigt statyesk fysik.
Helheten såklart, fina bröst och fin rumpa! Mellan bröst och rumpa? Rumpa.
AFanatic
2009-07-02, 06:52
Hittills talar statistiken sitt tydliga språk, helheten über alles, med häck i andra hand och bröst sist.
Afanatic, hade ni några teorier om vad killar vill ha? Och hur ställer du dig (eller kvinnor överlag här på brädan) till resultatet?
Nej, inte alls. Snacket gick kring vad som ansågs viktigast och betoningen låg just i den springande punkten, om helheten var det viktigaste och om inte hur relaterar man då bröst och rumpa till varandra samt till helheten...så klart.
Jag ställer mig på så sätt att jag gillar alla svar. Jag konstaterar bara vilket alternativ som leder och hur diskussionen går kring just alternativen och varför man väljer det ena eller det andra.
Tråden hade nog varit intressantare om man var tvungen att välja en kroppsdel. Som det är nu väljer man ju självklart helheten...
Det är det som är intressant att ta reda på. För alla kanske det inte är självklart med helheten, som du ser på resultatet, eller de två andra alternativen. Tanken är att man ska välja, frågan är bara vad som är viktigast för dig och varför.
Helheten helt klart. Alla delar hos tjejer är ju helt underbara så man kan helt enkelt inte säga annat.
Mass-Tech
2009-07-02, 07:45
Hela kroppen men mellan bröst & röven hade jag valt bröst.
Rumpa/ben, gäller alla åldrar i pollen.
Jag var postitvt överraskad, tills Mescreant inte kunde kunde kontrollera sin Tourettes längre.
Ironbabe
2009-07-02, 10:04
Jag var postitvt överraskad, tills Mescreant inte kunde kunde kontrollera sin Tourettes längre.
Äh låt honom hållas, det var ju bara busigt sagt av honom
Ju högre upp i åldern man kommer kan inte en god rumpa ses som en självklarhet, så ass över tits men en advekvat helhet är att föredra.
Rumpan är viktigare än brösten. Men viktigast när det gäller rumpan är placeringen. Det finns många "low-asses" som jag kallar dem. Detta beror på deras korta ben, och långa överkroppar. Inte snyggt, och inte mycket de kan göra åt det förutom att ha klackskor o. dyl. Men ansiktet kommer först av allt.
maaherra
2009-07-02, 12:00
Haha, va fan jag missförstod tråden helt. Trodde det gällde våra egna kroppar.
Vad gäller kvinnor är den i särklass viktigaste kroppsdelen ass'et. Små, tighta rumpor som gör att man känner sig bestialisk och manlig när man smackar på bakifrån.
hendrong
2009-07-02, 12:01
fittan
Hahaha...
Hahaha...
Man raggar kameltår.
hendrong
2009-07-02, 12:17
Man raggar kameltår.
Nej, det är ju kameltårna man inte vill ha!
spoonchest
2009-07-02, 12:51
Hade velat sålla mig till en grupp som bara ser till vissa saker. Men jag måste medge att helheten ger ett bättre estetiskt intryck än enbart ett par stora tuttar. Det kanske säger sig själv, men ni fattar vad jag menar.
Rumpan är bara för förförade men jag valde ändå helheten. Då jag kan attrheras av så många olika delar av kroppen, mage, rygg , börst sov, så blir ändå helheten viktigast om man får välja =)
hendrong
2009-07-02, 13:29
Är det inte en mer typisk tjejgrej att falla för en grej hos en kille? Känns som att det är vanligare bland tjejer att säga "han såg för djävlig ut men sen föll jag för hans leende/ögon/humor/bil/kriminalregister/skor", medan killar är mer "hon var visserligen skitsnygg, men så visade hon sig ha värsta födelsemärket under armhålan".
Tack Jörgen. Det känns bra att trots frånvaro på forumet så kan jag alltid lita på dig.
Tror du inte jag svor för mig själv efter att jag hade gjort klart alla alternativ?
Efter kanelbullarna så gör jag allt för dig. *drool*
*fniss*
25 + och rumpa
Under 20 år e det oftast inte så stor size
bröst skiter jag fullständigt i
Helheten utan tvekan. Men hade jag varit tvungen att välja mellan rumpa och bröst hade det lätt varit rumpa.
en dam med stor gluteus men flat as a board där uppe funkar finfint för mig men en dam med gigantiska sillisar o flatass hade vart helt otänkbart, om vi skall vara extrema
AFanatic
2009-07-02, 16:35
Vad gäller kvinnor är den i särklass viktigaste kroppsdelen ass'et. Små, tighta rumpor som gör att man känner sig bestialisk och manlig när man smackar på bakifrån.
Med andra ord är du Kwons motsats. Intressant.
Efter kanelbullarna så gör jag allt för dig. *drool*
*fniss*
Haha ja, jag har mina ljusa stunder. *popcorn*
Doctor Snuggles
2009-07-02, 17:08
Rumpan är viktigare än brösten. Men viktigast när det gäller rumpan är placeringen. Det finns många "low-asses" som jag kallar dem. Detta beror på deras korta ben, och långa överkroppar. Inte snyggt, och inte mycket de kan göra åt det förutom att ha klackskor o. dyl. Men ansiktet kommer först av allt.
Yes boyy, preach it! Tyvärr ett alldeles för vanligt fenomen.
Doctor Snuggles
2009-07-02, 17:09
Du menar mer manlig än den du påträder? :D
Tycker det är dåligt att "hela kroppen" finns med som alternativ. Ganska självklart att de flesta föredrar att hela kroppen är snygg.
Deceiver85
2009-07-03, 22:12
Ruuuuuuuwmpa!
Absolut helheten. En fin rumpa kan vara riktigt vacker. Ett par fina bröst kan vara finare än en fin rumpa. Men helheten är viktigare än något utav det andra oavsett om brösten är små eller liknande (okej, inte helt platta då). Lagom är bäst! Tycker för övrigt att ansiktet går före bröst och rumpa. Lite kaka på kaka men jag tycker att utseendet inte är mer och kanske inte mindre än 50% av det man söker hos en optimalt perfekt tjej. Personlighet, humor etc är minst 50%. Med andra ord 50/50 mellan utseende och personlighet hos en perfekt tjej. Kanske lite "off topic" men det är iaf vad jag tycker :)
Whistler
2009-07-04, 01:18
En bra rumpa är ju naturligtvis att föredra, men bara om tuttarna redan är perfekta. :D
Är det ens egen ålder eller tjejens ålder man ska välja i pollen? Jag tog min egen iaf.
erikkarlsson
2009-07-04, 08:50
Gör om omröstningen och ta bort "helheten", det är ju ett ganska självklart att man väljer det.
young_george
2009-07-04, 10:38
Ett stort hjärta!
Ur ett anatomiskt perspektiv?!
Ur ett anatomiskt perspektiv?!
Aldrig hört talas om Oxhjärta?
Ganymedes
2009-07-04, 15:48
Helheten är ett fegt svar. :) Butt ftw. Och den ska vara tajt, liten och putig!
LillSkalman
2009-07-04, 16:31
Tajt, stor och putig!!! :P
Alltså, traps är inte med i pollen. Teh skandal1
Jag får nog vara tråkig och säga helheten. Det ena blir inget utan det andra.
Jag tror "helheten" kan tolkas på lite olika sätt. Typ antingen som "grejt t'n'a" eller som att ingen del behöver vara särskilt utmärkande så länge alla bitar funkar bra ihop. Jag är iaf mer inne på det senare, och då tycker jag även att en bra helhet kan väga upp vissa skönhetsfel.
klart alla väljer helheten, men måste man välja mellan specifika attribut så väljer man ju gluteus ist för utmärkande bröst,haka,ländrygg etc
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.