Visa fullständig version : Känslomässigt dysfunktionella killar
Okej!
Här gör jag en likadan tråd för er tjejer för att det ska vara rättvist.
Har ni haft några erfarenheter av killar som det inte stått helt rätt till med? Hur betedde sig dessa killar jämfört med någon ni haft och trivts med? Hur gick det för er?
Usch ja. Hela högen har väl haft sina issues på olika sätt. Asociala. Kommunikationsproblem. Helt självcentrerade. Asexuella. All möjlig skit. Finns ju skäl till att man fått ta till stora dumpern emellanåt.
Slå ihop båda trådarna:
Känslomässigt dysfunktionella ungdomar .....:D
(och ja, det var bättre förr)
sundvall
2009-06-26, 14:22
Usch ja. Hela högen har väl haft sina issues på olika sätt. Asociala. Kommunikationsproblem. Helt självcentrerade. Asexuella. All möjlig skit. Finns ju skäl till att man fått ta till stora dumpern emellanåt.
De jag känner som inte är så sugna på sex allt för ofta är killar som har... fula flickvänner :cool:
De jag känner som inte är så sugna på sex allt för ofta är killar som har... fula flickvänner :cool:
Ooooh... buuuurn!
maaherra
2009-06-26, 14:25
haha, någon som är bitter?
sundvall
2009-06-26, 14:28
haha, någon som är bitter?
Ja, hon har fått för lite sex för hennes killar är asexuella :)
de jag känner som inte är så sugna på sex allt för ofta är killar som har... Fula flickvänner :cool:
qft!!:d
de jag känner som inte är så sugna på sex allt för ofta är killar som har... Fula flickvänner :cool:
:d
sundvall
2009-06-26, 14:42
FedmupP, jag tror du behöver killar som är mer ungefär som jameZ BOND!
http://www.youtube.com/v/m9QOQFgPJrI&hl=sv&fs=1&
Heh, ungefär hit var det väl lite roligt, sen kände iaf jag "ok, vi vet att du är jättebra på negs, du behöver inte dissa tjejer i varje tråd, det ser desperat ut".
sundvall
2009-06-26, 16:04
Heh, ungefär hit var det väl lite roligt, sen kände iaf jag "ok, vi vet att du är jättebra på negs, du behöver inte dissa tjejer i varje tråd, det ser desperat ut".
Ah, jag bara väntade på att någon skulle komma och "NEGGZ!!!!!! the game NÖRD!!"
CongratulationZ mate! :D
Haha Sundsvall lägger ner the smaketh. Du är vår förebild!
sundvall
2009-06-26, 16:05
Haha Sundsvall lägger ner the smaketh. Du är vår förebild!
Ja men du är min programmerings samt vara-arg-och-bitter-på-internet-men-se-go-ut-IRL förebild :/
Ja men du är min programmerings samt vara-arg-och-bitter-på-internet-men-se-go-ut-IRL förebild :/
Det gör jag väldigt bra. Läste om det i en bok.
sundvall
2009-06-26, 16:08
Vadå, se go ut? TIPPZZ!!
Vadå, se go ut? TIPPZZ!!
Läste lite i din blogg tidigare :\
sundvall
2009-06-26, 16:11
Läste lite i din blogg tidigare :\
What an honour my friend :cool:
What an honour my friend :cool:
Np!
sundvall
2009-06-26, 16:13
Np!
Damn you're fast!
Ah, jag bara väntade på att någon skulle komma och "NEGGZ!!!!!! the game NÖRD!!"
CongratulationZ mate! :D
Fast det gör jag ju inte, ta det lugnt. Jag sa ju att det var roligt fram till en viss punkt. Och nu gör du det igen, du utstrålar bara osäkerhet. Ta det verkligen inte som en diss, det är bara det att du förlöjligar dig själv helt i onödan.
Fast det gör jag ju inte, ta det lugnt. Jag sa ju att det var roligt fram till en viss punkt. Och nu gör du det igen, du utstrålar bara osäkerhet. Ta det verkligen inte som en diss, det är bara det att du förlöjligar dig själv helt i onödan.
Sluta negga Sundsvall nu och bjud honom på blommor och choklad istället.
sundvall
2009-06-26, 16:16
Oh damn, någon är på hugget idag! Ja du vet, att utstråla osäkerhet on da NET är min specialite, så vi har något gemensamt. Du behöver inte påpeka det Loke, du är mannen! :)
sundvall
2009-06-26, 16:16
Ja, jwzrd vet hur man behandlar en ponke!
Ja, jwzrd vet hur man behandlar en ponke!
Återigen har jag din blogg att tacka.
sundvall
2009-06-26, 16:20
Återigen har jag din blogg att tacka.
Så när ska du bidra med något jag får ta lärdom av? Jag menar, ge och ta, trollkarlen.
Så när ska du bidra med något jag får ta lärdom av? Jag menar, ge och ta, trollkarlen.
Jag är den känslomässigt dysfunktionella killen tråden behöver för att få finnas.
sundvall
2009-06-26, 16:22
Jag är den känslomässigt dysfunktionella killen tråden behöver för att få finnas.
Oh, Im sorry about that.
Det var en tråd om känslomässigt dysfunktionella killar, inte en tråd för känslomässigt dysfunktionella killar. Kan ni inte bråka i en annan tråd? Babblatråden typ?
sundvall
2009-06-26, 16:26
Det var en tråd om känslomässigt dysfunktionella killar, inte en tråd för känslomässigt dysfunktionella killar. Kan ni inte bråka i en annan tråd? Babblatråden typ?
Ya håller med. Är less på att få varningar för att randoms ska försöka internet-amoga i ren Neil anda.
Gentlemen, lets take this outside!
Haha, ja, jag får väl göra det.
+1000
Håll er till ämnet nu
Jag känner till biten med asexualitet. Den förste killen hade blivit tillsammans med en riktigt ful tjej för att han hade problem med svartsjuka ( är tjejen ful kommer ingen kille ragga på henne utöver han)
Den andra killen hade varit ihop med tjejen i ett x antal år, jag antog att hingsten behövde omväxling med ett annat sto
Asexuell? Ptja man blir ju trött på att ligga med samma tjej om och om igen helt enkelt, inga konstigheter.
(Den där kommentaren borde ge mig feta The Game-poäng.)
Ya håller med. Är less på att få varningar för att randoms ska försöka internet-amoga i ren Neil anda.
Gentlemen, lets take this outside!
Ja dom där randoms är förjävliga tur att du e så jävla känd dock:)
sundvall
2009-06-26, 18:51
Ja dom där randoms är förjävliga tur att du e så jävla känd dock:)
Tack för att du förstår mig Snobben :)
sundvall
2009-06-26, 18:51
Asexuell? Ptja man blir ju trött på att ligga med samma tjej om och om igen helt enkelt, inga konstigheter.
(Den där kommentaren borde ge mig feta The Game-poäng.)
Coolidge effect? Hmm http://en.wikipedia.org/wiki/Coolidge_effect
Har ni haft några erfarenheter av killar som det inte stått helt rätt till med? Hur betedde sig dessa killar jämfört med någon ni haft och trivts med? Hur gick det för er?
Ingen alls, jag skulle aldrig gå ut med en kille som var dysfunktionell.
Ingen alls, jag skulle aldrig gå ut med en kille som var dysfunktionell.
Dock så kanske man inet märker det direkt?
Är det bara jag som egentligen inte vet vad dysfunktionell betyder? Är det ungefär en cp skada? Att bedömma ordet låter det som att man funktionerar på fel sätt
Jag har aldrig träffat någon person av något kön som varit helt känslomässigt funktionell. Kanske för att den känslomässiga funktionen också är ett samspel mellan människor och inte en isolerad företeelse? (Nu låter jag Lellanflummig.)
Självklart finns det grader i helvetet, men dysfunktionalitet behöver ju inte vara hela världen.
Vad hette den boken? Jag vill också lära mig.
hendrong
2009-06-26, 23:13
Självklart finns det grader i helvetet, men dysfunktionalitet behöver ju inte vara hela världen.
Det kan vara lite sexigt. Erkänn.
Damn you're fast!
n00b!
Parse error: syntax error, unexpected $end in /usr/home/sundvall/public_html/index.php on line 5
sundvall
2009-06-26, 23:20
n00b!
Parse error: syntax error, unexpected $end in /usr/home/sundvall/public_html/index.php on line 5
Skiten är nedlagt, kommer upp ny inom en månad, stay tuned!
backflash
2009-06-26, 23:28
Damn you're fast!
n00b!
=/ rätt svar är givetvis: that's what she said
Dock så kanske man inet märker det direkt?
Jag är tjej, sånt märker man innan.
Jag är tjej, sånt märker man innan.
Yeah sure! Det där var dagens lol! Big time!!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.