Visa fullständig version : svennebanan-videon med promoe
Gillar Kråkboet skarpt. Videon är kul.
Lite smårolig satir. Känner mig delvis träffad, delvis oträffad. Den var lite skoj.
(det är väl sant att det är en riktig svensexa-film som dom skickade in till Promoe?)
Civilrätt
2009-06-12, 11:39
fånig
Fnissar lite
http://img76.imageshack.us/img76/6127/iloldln3.jpg
Jag kan inte komma på något töntigare än promoe.
Jag kan inte komma på något töntigare än promoe.
Bumbibjörnarna eller en rosa enhörning.
Varulven
2009-06-12, 12:05
Jaha...
Nämen den sög ju hårt. :(
Låten i sig tyckte jag var riktigt dålig. Refrängen var iofs dansvänlig och lite euro, men annars blir det återigen tummen ner.
Låten var hemsk, men kommentarerna roliga.
"Hårig vegan, hårig vegan" :D
ErikWrestlingFreaket
2009-06-12, 12:19
Jag hoppas att nästa singel, blattekebab blir bättre.
kalajset
2009-06-12, 12:23
Bumbibjörnarna eller en rosa enhörning.
Nää. :D
Låten är riktigt dålig, och videon är väl.. tjaa... knappast bättre. Tur man inte lyssnar så mycket på P3 längre. :thumbup:
Herr Oberst
2009-06-12, 12:30
Var kan man se/höra den då?
Varulven
2009-06-12, 12:31
FEPZ3HwOgbY
Jag förstår inte riktigt hur man kan göra en skiva som The Long Distance Runner och sen göra sånt här.
Men visst, det är lite roligt och jag är numera helt säker på att jag aldrig ska åka på fyllekryssning.
Låten är rätt rolig. Videon är lite töntigt kul om det är en riktig video. Är den stagead så är den kass.
Det blir roligare att tro att den är riktig så röstar efter det =)
Skall man väl göra satir så kan man väl i alla fall göra något som faktiskt svider. Jag ser mycket av det som han sjunger som visserligen tragiska sanningar (dumhet förvånar inte längre), men inte särdeles elakt i sig.
Hört att han ska uppträda i Malmö denna helgen, reclaim the streets ska ha någon slags gatufest och förstöra en stadsdel med sitt skit, för att de inte fick ärva pappas miljoner och ha råd att bo där. trots att där är flera hundra hyreslägenheter.
Svennebanan*
Du lyckas stava rätt i topic men inte pollen.
hendrong
2009-06-12, 15:38
Videon är sådär. Låten är fantastisk.
Låten och kass och videon är kass, nuff said. Blir arg, men inte för att jag känner mig träffad utan för att det finns så många idioter som verkar gilla skiten.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.