Visa fullständig version : Breeze Fitness vs. Sjöbo kraftverk ???
Om några veckor kommer jag att börja jobba i Sydskåne.
De gym som ligger närmast och verkar vettiga är:
Seth Ronlands gym, Breeze Fitness i Ystad: http://breezefitness.se/
samt Sjöbo Kraftverk i Sjöbo: http://www.sjobokraftverk.se/
Nån Koloit som egna erfarenheter av dessa gym samt gärna lite
skvaller och "inside information" ? ..........:)
Fultjack
2009-06-10, 18:30
Var och kollade på Breeze fitness i fredags. Riktigt bra gym enligt mig, hade definitivt kört där om jag bott i närheten :) :thumbup:
Var och kollade på Breeze fitness i fredags. Riktigt bra gym enligt mig, hade definitivt kört där om jag bott i närheten :) :thumbup:
Jo, det verkar bra och kommer tydligen bli ännu bättre under sommaren.
BUMP!!!
Några Ystadbor inloggade ???
Som vanligt när det gäller gym så varför visar man inte upp vad man har för utrustning? Det är ju omöjligt att avgöra om det är bra utrustat när man bara visar bilder på random maskiner och hantlar.
Går jag bara utifrån hemsidorna så skulle tjatet om funktionell träning på Breeze gör att jag skulle välja kraftverket. Iom anknytningen till strongman kanske det t o m finns ett podie och en riktig ställning (sådan info som borde stå på hemsidan) men det blir en chansning.
Att Breeze tydligen har en båt där de har sin kaffemaskin verkar spännande. :D (Ett rejält stavfel?)
Som vanligt när det gäller gym så varför visar man inte upp vad man har för utrustning? Det är ju omöjligt att avgöra om det är bra utrustat när man bara visar bilder på random maskiner och hantlar.
Går jag bara utifrån hemsidorna så skulle tjatet om funktionell träning på Breeze gör att jag skulle välja kraftverket. Iom anknytningen till strongman kanske det t o m finns ett podie och en riktig ställning (sådan info som borde stå på hemsidan) men det blir en chansning.
Att Breeze tydligen har en båt där de har sin kaffemaskin verkar spännande. :D (Ett rejält stavfel?)
Bara för tjabon att ringa och ställa dessa frågor mao!
Bara för tjabon att ringa och ställa dessa frågor mao!
Jag är där nere 1 juli.
Sedan blir det givetvis till att testa bägge ställena ordentligt.
Jag är där nere 1 juli.
Sedan blir det givetvis till att testa bägge ställena ordentligt.
Tänkte mest på att frågorna bör kunna besvaras fort av personal på plats, fast det beror på hur kompetenta eller inkompetenta dom är. Slipper slösa tid ifall ett av gymmen skulle visa sig var helt...oanvändbart? ;)
Bibliotekarien
2009-06-13, 14:17
Jag har tränat på kraftverket i Sjöbo när jag bodde där, och det är kanonbra enligt min mening. Bra maskiner, gott om fria vikter i alla dess slag. Men det bästa är om man köper låskort, då kan du dra dit och träna när du vill på dygnet (iaf när jag tränade där)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.