Visa fullständig version : Magnus Betnér på TV precis
Raschmus
2009-06-08, 21:57
Sämst rubrik men minns inte namnet. Jag tycker det var skit bra. Älskar Betnér. Vad tycker ni?
Edit: Hur fan gör man poll? :confused:
Pudzianovski
2009-06-08, 21:59
Tyckte det var rätt tråkigt. För mycket kiss och bajs.
Brukar tycka han är riktigt bra men börja bli samma om och om igen, inte så värst bra denna gången. Gnäller för det mesta om allt och alla.
De första två minuterna var roliga men efter det så gick det utför
Har ej kollat men gissar att det var hans tal till nationen.
Tyckte att det var en av dem sämsta föreställningar han har gjort, har sett flera som var mycket bättre. För låg nivå på skämten tyckte jag drog ner rejält.
Såg bara de sista 10 min och de var extremt tråkiga, även om jag gillar Betnér som fan.
Tyckte det var askul tills han började prata kn***, då lät det som ett ordinärt avsnitt av Parlamentet. Att typ skrika f***a är varken särskilt kul elelr fyndigt, men första halvan tyckte jag som sagt var skitkul :)
Han är helt klart bäst, men denna gången blev det lite för grova ord och mja.. kiss å bajs humor som ovan skrev. Men goda skratt får man allt !! Kul att nån kan med å säga vad som tycks !
mattilainen
2009-06-09, 02:27
finns det streamat aller liknande? Var gick det?
mattilainen
2009-06-09, 02:28
Hittade det visst, tal till nationen som gick på 5:an till er andra som vill veta
men det är ju de som är det lilla roliga. Man får ju inte skämta om sånt, därav hans överdrift. Så de blir typ två skämt i ett, hursomhelst, tycker de va kul.
tycker det va kul när han sa "vaffö göö du på detta viiiset?"
Richard85
2009-06-09, 06:33
Sämst var det
petersson
2009-06-09, 08:13
Jag såg bara slutet. Han hade precis börjat snacka om k nulla. Tyckte inte det var särskilt bra. Tycker nästan det är lite billigt att snacka om sånt.. Verkar som om folk måste skratta även fast många av grejerna inte ens var roliga.
rockbell
2009-06-09, 11:49
Han har ingen talang alls. Han låtsas vara arg på allt och slänger in lite svordomar här och var för att det ska bli roligt.
Nej tack.
spoonchest
2009-06-09, 12:20
Han är förbaskat påläst, gillade när han tog upp amerikanska presidenter.
Rockbell: Rockbell, vad pratar du om? Han är inte alls arg på allt, och jag tycker inte han låtsas som om han är det heller.
Annars tyckte jag Ingenting är heligt var mycket bättre.
Gillar eller förstår man varken ironi eller sarkasm så får man svårt med Betnér.
spoonchest
2009-06-09, 12:27
Hur mycket hade Tv-produktionen klippts ner egentligen? Kändes som han precis höll på att komma igång när det var slut.
Ignatius72
2009-06-09, 13:30
Gillar eller förstår man varken ironi eller sarkasm så får man svårt med Betnér.
Är man allmänbildad och gått ut grundskolan så kan man också ha svårt med honom. Som skrivet material kan jag tycka att det är hyfsat till rätt så bra men som ståuppmaterial är det i bästa fall mediokert.
MasterChief
2009-06-09, 13:46
Tyckte det var kul. Men jag har alltid gillat sura komiker.
Åh så underbart härligt att han börjat attackera åt lite fler håll nu. Han har varit sjukt lam hittils mot vänstern och Islam, medan han attackerat högern och Kristendomen väldigt mycket, men det svängde lite nu. Blir roligare för alla om han raljerar åt alla håll och så blir det inte lika lätt att avfärda honom som något slags insnöat avskräde.
Är man allmänbildad och gått ut grundskolan så kan man också ha svårt med honom. Som skrivet material kan jag tycka att det är hyfsat till rätt så bra men som ståuppmaterial är det i bästa fall mediokert.
Du skulle nog försöka hålla dig till Adde Malmberg eller några andra ur 90-talsgardet.
Var och en har roligt på sitt vis, att tävla om vem som har coolast humor känns ngt bakvänt.
Ignatius72
2009-06-10, 13:02
Du skulle nog försöka hålla dig till Adde Malmberg eller några andra ur 90-talsgardet.
Lennie Norman? Hasse&Tage, Martin Ljung? :D
Jag är troligen lite för blasé för att tycka att det är roligt med att någon säger ****** på TV.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.