Visa fullständig version : Ludvika bor, help.
Nu vet inte jag om jag lägger detta rätt, har letat runt på forumet för att kanske hitta rätt avdelning, men det gick inge vidare.
Så hamnade det fel nu, så ber jag i förhand om ursäkt till mod / admin
Anyways, min fråga är då alltså, finns det några BRA gym i Ludvika?
Hur många och vart finns dom isf.
Det är så att jag kanske kommer spendera en hel del tid i Ludvika framöver, och man vill ju kunna fördriva tiden lite om man säger så.
Tack på förhand
MåBättre (http://www.mabattre.nu/)
plattenbullen
2009-06-08, 21:17
Tjenare, välkommen till staden :)
Måbättre är ett ok gym, men Nautilus är väldigt bra. Jag har tränat där tidigare och har många vänner som tränar där nu. Dom har fria vikter och alla ställningar/maskiner du behöver på ett gym. alltså inte ett vanligt Nautilus gym med bara maskiner. Det är fräscht, trevlig personal och trevliga gym kompisar. Rekomenderar det starkt.
Hur kommer det sig att du ska flytta till Ludvika? ABB ? :)
Måbättre:
Har flera olika sorters pass, som core, bodypump och spinning(många fler) det ingår i medlemskapet.
Det har mest fria vikter, men det finns maskiner för varje muskelgrupp.
Inte lika många människor som på nautilus.
Bra personal, städat och personliga tränare, kostrådgivare
och massagesäng tex.
Nautilus:
har mest maskiner och en trång friviktsdel.
Personal som du kan få hjälp av men mest på maskinerna.
spoonchest
2009-06-09, 12:12
Annars kan du ju pallra dig till grängesberg.. ;) Där tror jag det är förbaskat billigt om inte annat
Annars kan du ju pallra dig till grängesberg.. ;) Där tror jag det är förbaskat billigt om inte annat
har sommarstuga där, undrar om jag ska leta reda på ett gym när jag åker dit i veckan..finns ju nån skabbig neonskyld med texten gym utmed vägen, har dock aldrig fattat om det är igenbommat som allt annat eller om det är öppet..
Tusen tack alla, nu fick jag lite mer kött på benen *flex*
Grängesberg är det ju långt till förbövelen, iaf lång resväg för att träna ;)
Platten: jag ska inte flytta till Ludvika, men jag kommer vara där en hel del då en vän till mig flyttar dit inom kort. Så nu kan jag ju tipsa henne oxå, så hon vet innan hon flyttar :)
plattenbullen
2009-06-09, 20:52
Tusen tack alla, nu fick jag lite mer kött på benen *flex*
Grängesberg är det ju långt till förbövelen, iaf lång resväg för att träna ;)
Platten: jag ska inte flytta till Ludvika, men jag kommer vara där en hel del då en vän till mig flyttar dit inom kort. Så nu kan jag ju tipsa henne oxå, så hon vet innan hon flyttar :)
Nice, sugna på krök eller?
haha. Man är väl inte helt omöjliga. Guidar du oss i stan då? för vi har aldrig riktigt sett Ludvika :smash:
plattenbullen
2009-06-09, 23:29
Ja en guidad tur kan vi ju alltid ordna! Sen kan vi ta ut er på en sväng i stan så ni får se den berömda nattklubben trädgården :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.