handdator

Visa fullständig version : Spraydate!

johan karlberg
2009-05-30, 19:55
yeah, va fan har dem gjort!! går inte ens söka på stad längre, inte ens om folk är online just nu, usch.. jag som tänkte desperat fixa mig nåt ikväll..
Jag tycker det är lite skoj och se vad det är för folk som är medlemmar, tar det inte på alltför stort allvar.

hur många är det här som är medlemmar?

Cilia
2009-05-30, 19:56
Inte jag men vad jag har förstått ett helt gäng.

Psychological
2009-05-30, 19:56
Amatör sida. Finns bättre sidor om man är ute efter kött !

shadowfire
2009-05-30, 19:58
Har varit till o från, men tycker SD är näst sämst av alla siter.
Sämst är mötesplatsen, bara haggor i +55 där.

shadowfire
2009-05-30, 19:58

hoppas de tål sär skrivning bara.

LindaS
2009-05-30, 19:59
fixa mig nåt ikväll..
Imponerande nivå karlberg.

Psychological
2009-05-30, 20:02
hoppas de tål sär skrivning bara.

Det gör dom säkert

Psychological
2009-05-30, 20:03

Pryd *kissass* . Han gör väl vad han vill !

tntballe
2009-05-30, 20:13

Ja, herrn borde skrivit "Jag önskar mig finna någon ung mö att spendera kvällen med, att kopulera denna afton, det är inget jag yttrar mig om."

Psychological
2009-05-30, 20:16
Ja, herrn borde skrivit "Jag önskar mig finna någon ung mö att spendera kvällen med, att kopulera denna afton, det är inget jag yttrar mig om."

Eller ! Jag vill utnyttja en villig slyna som kan tillfredställa min djuriska lustar ikväll :)

johan karlberg
2009-05-30, 20:21

Åh, ursäkta mig sköna dam! Det var mest ett skämt, ursäkta den avsaknande smileyn.
Sen vad är skillnaden egentligen om man går ut för att hitta ett one night stand eller om man går till "insert random dajting site" för att hitta sig något.

Vad jag var mest ute efter var, varför dem har tagit bort funktionen att kunna begränsa sökning till stad och online-status.

visst att, bla bla bla bli deluxe medlem bla bla bla, men men

LindaS
2009-05-30, 20:23
Ja, herrn borde skrivit "Jag önskar mig finna någon ung mö att spendera kvällen med, att kopulera denna afton, det är inget jag yttrar mig om."Ja, svårare än så är det inte att visa respekt(om än bara potentiell).

Eller ! Jag vill utnyttja en villig slyna som kan tillfredställa min djuriska lustar ikväll :)Nej, det är ju ännu värre, eller tycker du inte?

Pryd *kissass* . Du kommer aldrig att hamna i situationen så att du kommer att märka vilket, men nej.

johan karlberg
2009-05-30, 20:29
men sluta lek runt ffs,

Cilia
2009-05-30, 20:32
men sluta lek runt ffs,
Du menar att en tråd på kollo ska hålla sig till ämnet?

Sen när då?

Psychological
2009-05-30, 20:33
Tycker det är bättre att gå rätt på sak med vad man vill. Det jag skrev var ju med glimten i ögat, men tro mig. Det finns tjejer som VILL höra sånt

Cilia
2009-05-30, 20:34
Tycker det är bättre att gå rätt på sak med vad man vill. Det jag skrev var ju med glimten i ögat, men tro mig. Det finns tjejer som VILL höra sånt
Nu blir vi chockade. Är inte alla flickor små madonnor?

LindaS
2009-05-30, 20:36
Tycker det är bättre att gå rätt på sak med vad man vill. Amen.

Psychological
2009-05-30, 20:36

Vissa vill att VI ska tro det, men dom är lätta att genomskåda:)

johan karlberg
2009-05-30, 20:37

Jo klart dem är! sitter hemma hos pappa och väntar tills dem blir bortgifta som oskulder..

Jag förstår inte varför vad man än startar för tråd så ska den sticka iväg så inihelvete..

Cilia
2009-05-30, 20:37
inte genomskåda?

Psychological
2009-05-30, 20:38
inte genomskåda?

Jag ändrade. Vad noga vi var ikväll då .

LindaS
2009-05-30, 20:38
Jag förstår inte varför vad man än startar för tråd så ska den sticka iväg så inihelvete..Det var inte meningen och jag använder inte heller smileys oavbrutet.

Håller med om att det är dumt att dom tagit bort dom funktionerna.

Cilia
2009-05-30, 20:40
Eller ! Jag vill utnyttja en villig slyna som kan tillfredställa min djuriska lustar ikväll :)
Då är det nog bättre att gå in på free6 istället.

Jag ändrade. Vad noga vi var ikväll då .
olika nivåer på vad som är noga men det skadar väl aldrig *g*?

Psychological
2009-05-30, 20:41
Då är det nog bättre att gå in på free6 istället.

free6 är väl ingen date sida ? Finn ju bättre .

Cilia
2009-05-30, 20:42
free6 är väl ingen date sida ? Finn ju bättre .
för rå sex tror jag du lyckas där bättre än på sd.

Psychological
2009-05-30, 20:44
för rå sex tror jag du lyckas där bättre än på sd.

Säg inte det. Vet t.o.m en som fick RAW sex på blocket. Den du ?

Cilia
2009-05-30, 20:48
Säg inte det. Vet t.o.m en som fick RAW sex på blocket. Den du ?
Du vet säkert bättre än jag. Det här är inte mitt starkaste område.
Fast jag blir lite nyfiken på hur anonsen var utformad.

Psychological
2009-05-30, 20:51
Du vet säkert bättre än jag. Det här är inte mitt starkaste område.
Fast jag blir lite nyfiken på hur anonsen var utformad.

Min kompis svarade på en bil och åkte dit för att kolla in den. När han kom dit så visade det sig att han hellre ville kolla in säljaren och det slutade med sex på kvällen .

mikaelj
2009-05-30, 22:14
free6 är väl ingen date sida ?

Date med Lena Handén, ju.

hahavaffan
2009-05-31, 01:45
hoppas de tål sär skrivning bara.Hoppas de tål att man struntar i stor bokstav i början av meningar bara.

tjabon
2009-05-31, 02:04
Har varit till o från, men tycker SD är näst sämst av alla siter.
Sämst är mötesplatsen, bara haggor i +55 där.

Har du tröttnat på dom nu ?..........:D

stevebc
2009-05-31, 02:45
Internet Dating? Har alltid trott att det var en myt. Funkar det? Är det inte 99% killar och 1% homosexuella som utgör sig för att vara tjejer?

Senast jag testade var det Aftonbladets chatt och jag var 12 år.

pragmatist
2009-05-31, 08:14
Internet Dating? Har alltid trott att det var en myt. Funkar det? Är det inte 99% killar och 1% homosexuella som utgör sig för att vara tjejer?

Senast jag testade var det Aftonbladets chatt och jag var 12 år.

Träffade min fru via Match.com och min frus bästa kompis träffade sin man på samma sätt, så ja det funkar och är ett av de vanligaste sätten att träffa folk på i alla fall i Stockholm.

bear.flowertwig
2009-05-31, 09:35
Blev lite trött på att man måste vada igenom ett oändligt träsk av fullständigt fantasilösa och ointressanta sidor innan man hittade något guldkorn. Förvånande många beskriver sig med intetsägande floskler och klyschor.

en helt vanlig tjej... har humor... med glimten i ögat

johan karlberg
2009-05-31, 11:57
för att inte tala om fenomenet "fat girl angle shot" som alla verkar lagt till med.. orka ljuga om hur man ser ut.

stevebc
2009-05-31, 13:08
Träffade min fru via Match.com och min frus bästa kompis träffade sin man på samma sätt, så ja det funkar och är ett av de vanligaste sätten att träffa folk på i alla fall i Stockholm.Gött!

Antar att det är en mer seriös nivå på den datingsidan än vad trådskaparen är ute efter tyvärr men härligt att höra att det funkar.

för att inte tala om fenomenet "fat girl angle shot" som alla verkar lagt till med.. orka ljuga om hur man ser ut.Det är ju inte lögn, det är en försköning av sanningen som båda parter gör sig skyldiga till. Som smink och kläder till viss mån.

bear.flowertwig
2009-05-31, 17:11
Det är ju inte lögn, det är en försköning av sanningen som båda parter gör sig skyldiga till. Som smink och kläder till viss mån.

Kom igen... Det är ju som om vi skulle börja tycka att det var helt ok att skicka in vilka lunarbilder som helst att döma efter till kolotävlingen. En vad plåtad strax bakom knät i nästan 90 graders vinkel ner mot hälen. Ger en väldigt rättvisande bild... jo jo.

För att inte tala om de på dejtingsajter som inte nog med att de tar fullständigt missvisande bilder, eller såna som är 15 år gamla, utan helt sonika "lånar" ett kort på brorsan och lägger in. Eller de som är riktigt framåt, snor ett kort från nån annan på sajten :Virro

coxie
2009-05-31, 17:24
Finns det ingen svensk motsvarighet till Craig's list?

stevebc
2009-05-31, 17:51
Kom igen... Det är ju som om vi skulle börja tycka att det var helt ok att skicka in vilka lunarbilder som helst att döma efter till kolotävlingen. En vad plåtad strax bakom knät i nästan 90 graders vinkel ner mot hälen. Ger en väldigt rättvisande bild... jo jo.

För att inte tala om de på dejtingsajter som inte nog med att de tar fullständigt missvisande bilder, eller såna som är 15 år gamla, utan helt sonika "lånar" ett kort på brorsan och lägger in. Eller de som är riktigt framåt, snor ett kort från nån annan på sajten :VirroVisst suger det, men dom är ju verkligen inte ensamma om att göra det. Jag tycker inte det är OK, bara förståeligt :)

Tycker det är samma fenomen här (som du skriver), t ex det här med bästa vinklarna och photoshoppa bort ansiktet om man råkar göra en ful min (oh noes...).

bear.flowertwig
2009-05-31, 18:57
Visst suger det, men dom är ju verkligen inte ensamma om att göra det. Jag tycker inte det är OK, bara förståeligt :)

Tycker det är samma fenomen här (som du skriver), t ex det här med bästa vinklarna och photoshoppa bort ansiktet om man råkar göra en ful min (oh noes...).

Jo men koloiterna har du iaf inte för avsikt att dejta ;)

MrBoris
2009-05-31, 19:17

något tips på sida?

Mental
2009-05-31, 21:23
något tips på sida?

knullkontakt och qx för blandad köttkompott

johan karlberg
2009-06-15, 10:27
mötesplatsen var riktigt tråkig! wow man får skicka meddelande en vecka när man är ny! fortsätta för 200 spänn i månaden, holy crap!

Snafu
2009-06-15, 11:01
för att inte tala om fenomenet "fat girl angle shot" som alla verkar lagt till med.. orka ljuga om hur man ser ut.

Ah, it has a name now!

LillSkalman
2009-06-15, 11:46
knullkontakt och qx för blandad köttkompott

Dessa sidor måste väl ändå vara 99% korv?

Tomten
2009-06-15, 12:05
Dessa sidor måste väl ändå vara 99% korv?

och 0.5% modifierad korv som låtsas att de inte är korv