Visa fullständig version : Köpa eget eller lösa ett gymkort?
Glenfiddich
2009-05-26, 19:57
Hej.
Har en liten fråga, är tråden felplacerad så får ni gärna flytta den ;)
Var i alla fall så att jag undrar om man ska köpa egen bänk och skivstänger å vikter, eller om man ska lösa gymkort? Tänkte man kunde köpa från Jula, och då går priset på 2300:- (Artnr: 951041)(skivstångs-set 72,5kg, vilket räcker ett tag för mig) och sedan en bänk för 795:-(Artnr: 951037).
Vad tycker ni? 600kr/halvår på gym, och är man inte försäkrad när man är på ett gym? Tycker jag hört talas om något sådant.
Ordet är fritt *flex*
hahavaffan
2009-05-26, 19:58
Köp gymkort! Det är asgött, dels för att man få komma hemifrån en stund, och där finns andra människor och du kommer få tillgång till så sjukt mycket mer övningar tack vare måånga gånger mer utrustning.
jag tycker du ska köra på gymmet... Vet inte vilken kvalitet det är på den utrustning du planerar att köpa men jag antar att gymmet har bättre, och där finns det förhoppningsvis även fler nyttiga saker att använda. Sedan kan jag tycka att 100kr i månaden är billigt för ett gymkort.
Gymkort, så mycket bättre.
Den där utrustnignen duger om man vill köra igenom lite lätt hemma när man inte orkar ta sig till gymmet.
Glenfiddich
2009-05-26, 20:15
Köp gymkort! Det är asgött, dels för att man få komma hemifrån en stund, och där finns andra människor och du kommer få tillgång till så sjukt mycket mer övningar tack vare måånga gånger mer utrustning.
Ja... Får väl bli ett gymkort :) Ja, är ju inte så kul att jämt va hemma o träna iofs...
jag tycker du ska köra på gymmet... Vet inte vilken kvalitet det är på den utrustning du planerar att köpa men jag antar att gymmet har bättre, och där finns det förhoppningsvis även fler nyttiga saker att använda. Sedan kan jag tycka att 100kr i månaden är billigt för ett gymkort.
hah, ja, 100:- i månaden är hyffsat(läs mkt) billigt:). Räcker med att kolla upp till höger på denna sida så ser man "Träna från 250:-/mån". Får bli ett gymkort.
Gymkort, så mycket bättre.
Den där utrustnignen duger om man vill köra igenom lite lätt hemma när man inte orkar ta sig till gymmet.
Aja, tror hellre jag spenderar 2300:-(eller vad det blev att kosta) på annat kul.
Tack för alla svar! Tråden kan väl låsas och kastas iväg om det är aktuellt.:)
Köp gymkort 1200/år är ju billigt.
72kg räcker inte många månader om du ska köra t.ex. marklyft och knäböj.
Handcuff
2009-05-26, 20:18
Gymkort alla gånger :thumbup:
Bara det att du kan spana på piffiga damer mellan seten är argument nog!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.