handdator

Visa fullständig version : vilka piller?

frudde123
2009-05-20, 15:13
Jag är 18 år, 175cm och väger ca 75 kg

Jag tränar ett par gånger i veckan (3-4), och äter helt okej nyttig mat.
Jag är ganska vältränad, men jag lyckas inte tappa den där "lilla" fettvalken på magen. Nu kommer sommar 09 snart och jag vill verkligen tappa de där sista kilona.
Jag har varit inne på gymgrossistens hemsida för att välja ut lämpliga fettförbränningsmedel/tabletter/piller eller vad man ska kalla dem. Men vilka ska jag välja? Det finns typp 200 olika sorter och under står det alltid något i stil med: "ett av de bästa preparaten för att påskynda fettförbränningen bla bla bla..."

Någon som vet vad som vore bäst för mig?? ALA, ALC, CLA (jag har ingen aning om vad dessa är bra för) eller något annat?

Finns det några risker med att äta sånna här saker? bieffekter osv?

Tack // Adde

kaysim
2009-05-20, 15:17
Jag är 18 år, 175cm och väger ca 75 kg

Jag tränar ett par gånger i veckan (3-4), och äter helt okej nyttig mat.
Jag är ganska vältränad, men jag lyckas inte tappa den där "lilla" fettvalken på magen. Nu kommer sommar 09 snart och jag vill verkligen tappa de där sista kilona.
Jag har varit inne på gymgrossistens hemsida för att välja ut lämpliga fettförbränningsmedel/tabletter/piller eller vad man ska kalla dem. Men vilka ska jag välja? Det finns typp 200 olika sorter och under står det alltid något i stil med: "ett av de bästa preparaten för att påskynda fettförbränningen bla bla bla..."

Någon som vet vad som vore bäst för mig?? ALA, ALC, CLA (jag har ingen aning om vad dessa är bra för) eller något annat?

Finns det några risker med att äta sånna här saker? bieffekter osv?

Tack // Adde

Jag tror inte det är smart att skriva någon annan nät-shop i texten. Bara ett litet tips!

För övrigt så blir det nog bättre om du drar ner på maten och drar ut och joggar ett par dagar i veckan. Det kommer göra mer än vad ett piller kan.

Varulven
2009-05-20, 15:21
Skippa dunder-pillrena ifrån GG. De gör varken till eller från om du ligger på ett kalorieöverskott.

Om du vill tappa fettet på magen så behöver du göra av med mer energi än du stoppar i munnen.

Läs och lär. http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=26881

Maaggee
2009-05-20, 15:38
minska på maten och gymma/motionera som vanligt så går det bort ;D

Bluesparv
2009-05-20, 15:40
Säker på att det är fett och inte vätska?