Visa fullständig version : Har någon testat glocalnets mobilabonnemang?
X-Change
2009-05-19, 23:59
Klickade på deras banner och det verkade riktigt bra. Vet inte hur mycket man får "reklama" här, men 99kr/månad och inget mer typ.
Vore kul att höra från någon som har det. Hur täckningen är etc.
Jag tycker täckningen är bra så inga problem där för min del. Bra att ha att göra med när man pratar med kundtjänst osv.
Vill dock minnas att det stod lite konstigt på hemsidan vilket gjorde att jag fick intrycket av att man får använda upp månadskostnaden, men det gäller bara deras andra abonnemang.
99:- i månaden för 4000 sms (tror jag) och en öppningsavgift på 99 öre men ingen minutavgift varken till någon mobiloperatör eller fast telefon.
Glocalnet ägs av Telenor...
Deras abonnemang för 99kr i månaden, "fritt" som det heter, är en rätt bra deal. Jag satt och sålde det, och det var det enda jag slapp skämmas livet ur mig för att sälja eftersom många faktiskt tjänar pengar på det.
Kundtjänsten är såvitt jag vet under all kritik, täckningen vet jag inte, det är samma nät som telenor så jag tror det bör vara OK. Dock inget att ha om du spenderar mkt tid ute i skogen, men det är det ju inte många utom Telia som är.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.