Visa fullständig version : Prank call gone wrong, oerhört kul
Anton Fräs
2009-05-17, 00:59
Tyckte att denna förtjänade en egen tråd. Ni måste lyssna på hela, twisten är så förbannat rolig. Jag garvade så jag nästan dog när jag såg den. ENJOY
sRmAyyvAcZY
Tyckte att denna förtjänade en egen tråd. Ni måste lyssna på hela, twisten är så förbannat rolig. Jag garvade så jag nästan dog när jag såg den. ENJOY
Haha, vilken jävla idiot hon var. WT, all the way!
F-ing jävla bitch. Visst, inte direkt schysst av killen att ligga med hennes syster, men det är nästan som ett ödets "rätt åt dig" att hon får veta om det när hon seriöst kan ringa sin kille och säga att det inte är hans son.
Gah. Vågar knappt lyssna vidare efter ett tag.. blir ju bara så sjukt, haha.
hahavaffan
2009-05-17, 02:01
Men okej vilken ångest.
Jag hade gått berserk på henne.
Skulle inte förvåna mig om 99% av dessa är fake. Verkar lite skumt också när dom typ smågarvar och killen inte reagerar på det? Om det inte är fake så ser jag inte hur folk kan bli lacka på tjejen. Tycker inte det är rätt vad hon gjorde men det är ju inte hon som gjort något seriöst fel som att ligga med hennes syster i ett år?
Skulle inte förvåna mig om 99% av dessa är fake. Verkar lite skumt också när dom typ smågarvar och killen inte reagerar på det? Om det inte är fake så ser jag inte hur folk kan bli lacka på tjejen. Tycker inte det är rätt vad hon gjorde men det är ju inte hon som gjort något seriöst fel som att ligga med hennes syster i ett år?
Radiopratarna har ju mutat (engelska mute) sig själva så att de inte hörs.
Hur kan man inte bli lack på tjejen? Jag är inte själv pappa, så jag kan bara gissa hur hårt det skulle kännas att få veta att ens son, efter 9 år, inte är ens egen. Det bör vara värre än att få veta att ens partner (endast) har varit otrogen.
Hur kan man inte bli lack på tjejen? Jag är inte själv pappa, så jag kan bara gissa hur hårt det skulle kännas att få veta att ens son, efter 9 år, inte är ens egen. Det bör vara värre än att få veta att ens partner (endast) har varit otrogen.
Du inser att hon ljög för att få Kanye West-biljetter? Visst, jävligt taskigt av henne, men knappast jämförbart med att han faktiskt hade varit otrogen med hennes syster i ett år.
Shakemynuts
2009-05-17, 03:39
Men kom igen..
Vet knappt vad jag ska säga om en sån här sak. Jag kan åtminstone fastställa att jag tycker hon är dum i huvudet som trodde att det där skulle gå bra samtidigt som han uppenbarligen inte är speciellt reko som varit otrogen i 1 år med hennes syrra.
Försöker få biljetterna åt dom för alla hjärtans dag. Värt.
wooow, draaamaaa!!!!!
Jag vill se de sista 15 minuterna, som ska finnas på deras hemsida, men dom vill att man ska göra någon "survey" innan man får se klippet och det fungerar bara i USA, I guess, inte i sverige iaf.
Hursomhelst, har någon en länk till den andra delen :D?
Här hittade jag den!
http://uploading.com/files/J2OQ1Q6I/prankcallgonehorriblywrongfull.mp3.html
Happy listening :)
Du inser att hon ljög för att få Kanye West-biljetter? Visst, jävligt taskigt av henne, men knappast jämförbart med att han faktiskt hade varit otrogen med hennes syster i ett år.
Wow, Kanye West. Det låter ju definitivt som något som är värt att sabba ett förhållande (inklusive barn) för. Oberoende om ifall killen var otrogen eller ej.
Cerberus
2009-05-17, 10:21
omg hahahahaha, så cp-stört "skämt".
http://www.jossip.com/wp/docs/2009/04/fuckyeah.jpg
Jag tycker att det var ett väldigt elakt prank call, skulle jag vara pappan så skulle det säkert kännas som om jag dog inombords ifall min tjej sa att jag inte var vårat barns riktiga pappa.
Men å andra sidan (!) så är killen en idiot som har haft ett förhållande med tjejens syster i ett år! Och systern också för den delen. Hade inte mamman varit med på det här skämtet så kanske pappan hade fortsatt sin affär med systern och det hade ju knappast varit bättre. Så på något sätt var det bra att det hände.
Denna var schysst, roliga dissar i slutet:
lbc1IKqosV4
Fel av killen, fel av tjejen. Att gå sådär långt för några jävla Kanye West-biljetter dessutom...
Motherfucking gay fish säger jag bara!
Fel av killen, fel av tjejen. Att gå sådär långt för några jävla Kanye West-biljetter dessutom...
Motherfucking gay fish säger jag bara!
do you like fishsticks?
Asså OMG!!1 :D Jävlar va roligt, epic fail
fy fan va fail... till max :D
Denna var schysst, roliga dissar i slutet:
lbc1IKqosV4
Så jävla kallt.:smash:
Wow, Kanye West. Det låter ju definitivt som något som är värt att sabba ett förhållande (inklusive barn) för. Oberoende om ifall killen var otrogen eller ej.
Det är ju inte hon som har sabbat det iaf? Om killen inte hade varit otrogen så hade inget mer hänt. Killen hade lackat på att hon skämta om en sån dum sak han kanske hade varit lack i vad 2 timmar? Sen hade det varit lungt och dom hade fortsatt som de va. Nu istället så var han otrogen i ett år och deras förhållande tog slut pga det.
Det jag undrar dock är hur man skulle förklara grejjen indiern gör om han inte hade varit otrogen? Jag som killen hade nog blivit jävligt lack om ens tjej fixade så ett radioprogram försökte få fram att man var otrogen. Visar ju verkligen på att hon inte litar på en överhuvudtaget.
Måste även säga att jag gillar deras lilla tjaffs på radion om hur vem och varför man ska använda munnen:D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.