Visa fullständig version : The hunt for Gollum!
Några fans till Sagan om Ringen har gjort en egen film "The hunt for Gollum". Jag blev väldigt imponerad av den. Döm själva.
Ni kan se den HÄR. (http://thehuntforgollum.s3.amazonaws.com/player_film-hd.htm)
frambogir
2009-05-11, 16:01
Den är välgjord men lite väl kort :)
Den är välgjord men lite väl kort :)
Om man tänker på VEM som gör det och deras budget så ja... :D
Jag tycker den är väldigt välgjord. De håller även på göra en ny film, finns trailer på hemsidan, tror det har med zombiez/monster o göra.
frambogir
2009-05-11, 16:30
Drömmen vore ju hela triologin filmatiserad av fans, för fans! Men då kan man ge sig tusan på att det skulle bli licenskrig, no profit production eller ej!
Drömmen vore ju hela triologin filmatiserad av fans, för fans! Men då kan man ge sig tusan på att det skulle bli licenskrig, no profit production eller ej!
Personligen hade jag tyckt att det hade vatt grymt o göra triologi på detta vis, för se hur mycket fans de egentligen hade kunnat få. Och vad stor höjdarna hade tyckt om det. hade de kännt sig hotade tro?
Väääldigt välgjort för en budgetfilm. Jag är riktigt imponerad.
Väääldigt välgjort för en budgetfilm. Jag är riktigt imponerad.
Skönt du tyckte det. Såg du nya film de ska göra? Finns trailer på hemsidan
Personligen hade jag tyckt att det hade vatt grymt o göra triologi på detta vis, för se hur mycket fans de egentligen hade kunnat få. Och vad stor höjdarna hade tyckt om det. hade de kännt sig hotade tro?
De hade inte känt sig hotade på samma sätt som de sett en möjlighet att tjäna pengar. Hade det varit minsta möjlighet till att stämma produktionen så hade de nog gjort det.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.