handdator

Visa fullständig version : Korkade raggare! Inte bilåkarna med coolt hår.

Shakemynuts
2009-05-09, 03:08
Fan vad jag stör mig på dom.

Kolla här:

*random kille drar lama raggrepliker*
Tjej: Jag har pojkvän, nej tack.
Kille: Men han behöver inte veta något.
Tjej blir motvillig
Kille: Men kom igen. *börjar gnälla lite*

2st såna har jag varit med om nu på 3 dagar, med 2st olika tjejer jag känner. Vad fan är problemet? Ta ett nej och lämna damen ifred.

Varför får dessa killar oftast representera "män"? Och varför antas jag vara en? Varför är såpass många killar äckel?

Fan.

Raggis
2009-05-09, 03:11

Kolla här:

Tjej blir motvillig

2st såna har jag varit med om nu på 3 dagar, med 2st olika tjejer jag känner. Vad fan är problemet? Ta ett nej och lämna damen ifred.

Varför får dessa killar oftast representera "män"? Och varför antas jag vara en? Varför är såpass många killar äckel?

Fan.

De har uppenbart läst the game.

Shakemynuts
2009-05-09, 03:15

Jag ha den dä boken! Ska nog bränna den om det är som du säger. Den kosta typ 20kr tror jag

Raggis
2009-05-09, 03:23
Jag ha den dä boken! Ska nog bränna den om det är som du säger. Den kosta typ 20kr tror jag

Ja, förfan. Konsultera Sundvall här på forumet istället. Han tar 2000kr per skalle för en föreläsning om hur man verkligen beter sig mot tjejer. Herrarna i ditt exempel var verkligen n00bs.

Shakemynuts
2009-05-09, 03:25
Ja, förfan. Konsultera Sundvall här på forumet istället. Han tar 2000kr per skalle för en föreläsning om hur man verkligen beter sig mot tjejer. Herrarna i ditt exempel var verkligen n00bs.

Jag ska göra mannen rik. Jobbar man i bar ser man ett och annat.

Raggis
2009-05-09, 03:26
Jag ska göra mannen rik. Jobbar man i bar ser man ett och annat.

Bartender? Coolt yrke :)

Shakemynuts
2009-05-09, 03:28
Bartender? Coolt yrke :)

Inte så glamoröst på en studentkrog och utan utbildning. Men snart så! :D

OFF TOPIC FFS!

Bahir
2009-05-09, 03:53

Kolla här:

Tjej blir motvillig

Fan.

Dom är ju noobs.

Shakemynuts
2009-05-09, 03:56
Dom är ju noobs.

Mycket riktigt käre Bahir!

Men hur kommer det sig, gått folk, att det verkar vara så galet många killar som är såhär? Och varför är det dom som får representera vårt kön?

Raggis
2009-05-09, 03:58
De vill ******, såklart.

Shakemynuts
2009-05-09, 04:01
De vill ******, såklart.

Måste man börja bete sig som en sopa för det? :Virro

Raggis
2009-05-09, 04:10

Enligt the game, ja!

Shakemynuts
2009-05-09, 04:12
Enligt the game, ja!

Men för fan!

Vad handlar det om då? Lite kortfattat, kan du hjälpa mig lite?

Raggis
2009-05-09, 04:17
Initiate contact -> neg -> complement -> neg -> neg -> (väntar ivrigt på IOIs) -> complement -> ******

Shakemynuts
2009-05-09, 04:23
Initiate contact -> neg -> complement -> neg -> neg -> (väntar ivrigt på IOIs) -> complement -> ******

What? :D

Neg = negative? Typ, dissa? I don´t get it..

Raggis
2009-05-09, 04:25
What? :D

Neg = negative? Typ, dissa? I don´t get it..

Jag driver bara, hehe. Neg - dissa, ja. Kan dock inget vad gällande "the game" eller töntiga grabbar på krogen, tyvärr :(

tjabon
2009-05-09, 05:00

Kolla här:

Tjej blir motvillig

Fan.

Det är inte så mycket ragga där.
Handlar väl mer om att stärka sitt ego på andras bekostnad....:smash:

Bahir
2009-05-09, 06:33

Jag skulle nog säga att de som försöker övertala en tjej på det sättet inte vet ett dyft om tjejer överlag. Går det att övertala en tjej genom att försöka rada upp en massa (i någon(s) synvinkel) logiska anledningar till varför hon skulle vilja hångla/etc med en? Direkt efter man har mött henne dessutom? Oftast inte. Men man behöver heller inte ge upp på direkten om man blir "dissad" eller vad det ska kallas. Enligt min erfarenhet så går det bättre om man snackar och har det roligt/trevligt med tjejen, får henne att skratta och bli lite mer intresserad. Jag skulle inte tro att det är fallet om man endast drar en sunkig raggningsreplik och tjatar på tjejen. Men faktum är att linjen "jag har en pojkvän" inte är något som alltid är sant.

Vinter
2009-05-09, 07:04
Mycket riktigt käre Bahir!

Men hur kommer det sig, gått folk, att det verkar vara så galet många killar som är såhär? Och varför är det dom som får representera vårt kön?

Alkohol påverkan, skulle jag tippa. Därför att de som hörs och syns mest alltid får mest uppmärksamhet,

Bahir
2009-05-09, 09:23
Alkohol påverkan, skulle jag tippa. Därför att de som hörs och syns mest alltid får mest uppmärksamhet,

Ja det också. Men sen finns det ju heller inte många Svenska killar som skulle våga gå fram till en tjej nyktra.

Wille005
2009-05-09, 09:49
Pojkvän eller ej, kan man sitt game är den enda frågan man behöver ställa sig: över eller under?

BobaFett
2009-05-09, 09:52

Fan.

Det finns många patetiska snubbar ute på krogen och det är sorgligt att höra om såna idioter som inte ens vet hur man raggar upp en tjej som har kille. :D

BobaFett
2009-05-09, 09:57
Förresten angående din oro över att kallas för man:

http://www.sexchangeclinic.com

(Du får tåla lite skämt när du lägger upp det så lätt för oss :D)

swarre
2009-05-10, 14:44

Jag skulle vilja påstå att det verkar vara raka motsatsen till essensen i The Game. Oavsett vilken av de olika "tekniker" som tas upp man jämför med.

Bahir
2009-05-10, 15:10
jag skulle vilja påstå att det verkar vara raka motsatsen till essensen i the game. Oavsett vilken av de olika "tekniker" som tas upp man jämför med.

+1