Visa fullständig version : Orange röra i mig serious mass!
Jag har köpt 2 st påsar serious mass när ja började träna. Den ena är slut, och den andra är påbörjad för nån dag sen! Påsen har stått i mitt rum sen förra sommaren dvs nästan 1år.
När ja blandar med mjölken får jag nån orangeliknande färg lite överallt i shakern, ser äckligt ut, de blev inte så av den första påsen?
Jag skakar ordentligt, precis som ja gjorde när jag drack av den förra påsen.
Vad är det för nåt?
Cobacter
2009-04-29, 08:07
Släng det. Har blivit gammalt helt enkelt. Inte like serious längre.
Vadå? Ofta de inte klara 1år??
Eller 1år kanske är mkt för pulver.
vad står det för Bäst före-datum?
vad står det för Bäst före-datum?
Hittar fan inte det! Är inte hemma nu så kan inte kolla extra noga helr...
färgämnet som klumpat sig? betakaroten? rödbetspulver?
på min ja köpte förra månaden står dset EXP/10/10 va det nu betyder
King Grub
2009-04-29, 15:21
Okt 2010.
Kan lika gärna fråga min snarliknande fråga i din tråd också.
Köpte 3 burkar Rage för ett bra tag sen, nu öppnade jag sista burken för en vecka sedan, och smaken och färgen på raget blandat med vatten avviker sig från dem tidigare. Det känns på något sätt tjockare, och färgen är mer gul än den varit med dom tidigare burkarna. Bäst före datumet är inte förens om ett långt tag framöver, och burken har förvarats inomhus, oöppnad (plasten kvar på) i min skrivbordslåda. Bara att köra på?
Köpte 3 burkar Rage för ett bra tag sen, nu öppnade jag sista burken för en vecka sedan, och smaken och färgen på raget blandat med vatten avviker sig från dem tidigare. Det känns på något sätt tjockare, och färgen är mer gul än den varit med dom tidigare burkarna. Bäst före datumet är inte förens om ett långt tag framöver, och burken har förvarats inomhus, oöppnad (plasten kvar på) i min skrivbordslåda. Bara att köra på?
Kör på !*popcorn*
gorillan11
2009-04-29, 16:48
Mitt proteinpulver som var gammalt blev lite klumpigt i vanlig shaker efter bästföre datumet. Låter som att pulvret är gammalt.
Mr.Sarkastisk
2009-04-29, 17:08
Jag kör på samma gainer, jag har upplevt det flera gånger dock inte lika mycket som det verkar ha varit för dig. Vet inte vad det är för något men det ska tydligen vara lite oranget i det. Det kan dock vara svårt att upptäcka det!
nordland
2009-04-29, 18:00
Jag har köpt 2 st påsar serious mass när ja började träna. Den ena är slut, och den andra är påbörjad för nån dag sen! Påsen har stått i mitt rum sen förra sommaren dvs nästan 1år.
När ja blandar med mjölken får jag nån orangeliknande färg lite överallt i shakern, ser äckligt ut, de blev inte så av den första påsen?
Jag skakar ordentligt, precis som ja gjorde när jag drack av den förra påsen.
Vad är det för nåt?
det är inget fel på pulvret.. bara färgämnen som inte löser sig på en gång. har använt serious mass med vaniljsmak i ca 5år och det har aldrig hänt att det inte dykt upp orange fläckar i drinken..
Du märker om du skulle ha kört på eller gett fan i den när du ska skita ;)
Du märker om du skulle ha kört på eller gett fan i den när du ska skita ;)
Haha, alla mina burkar har gett mig mer eller mindre akutskita några gånger. Men vad man hört av andra så är det rätt lugnt för mig. Men visst retar det magen ibland.
Okej! Kör väl på då, pulvret smakar iaf likadant!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.