heroxz
2009-04-27, 22:06
Tjena, jag håller nu på med min deff och har hållt på i 4 veckor, har planerat 4 veckor till..
det jag är mest rädd för är att efter deffen gå upp i vikt igen, hur ska jag göra för att behålla min vikt så mycket som möjligt?
jag tränar väldigt mycket
bandygymnasiet (5ggr vecka)
bandylaget (2-3 ggr vecka)
friidrott (3 ggr vecka)
gym (4 ggr vecka)
samt att jag äter nästan enbart protein.
har gått ner från 89.3 till 81.4 under de första 4 veckorna.
sen har jag ett dilemma till. I spegelbilden ser jag samma kropp som när jag började deffa. Och efter varje måltid tycker jag att min mage står ut så himla mycket och jag ser fortfarande lika stor ut. Och därmed under den senaste veckan har jag gått till toan och kräks efter middagen/kvällsmaten... under de senaste 5 dagarna har det blivit att jag kräkts 2ggr varje dag. och det känns inte bra.. snälla hjälp mig. :cryout:
det jag är mest rädd för är att efter deffen gå upp i vikt igen, hur ska jag göra för att behålla min vikt så mycket som möjligt?
jag tränar väldigt mycket
bandygymnasiet (5ggr vecka)
bandylaget (2-3 ggr vecka)
friidrott (3 ggr vecka)
gym (4 ggr vecka)
samt att jag äter nästan enbart protein.
har gått ner från 89.3 till 81.4 under de första 4 veckorna.
sen har jag ett dilemma till. I spegelbilden ser jag samma kropp som när jag började deffa. Och efter varje måltid tycker jag att min mage står ut så himla mycket och jag ser fortfarande lika stor ut. Och därmed under den senaste veckan har jag gått till toan och kräks efter middagen/kvällsmaten... under de senaste 5 dagarna har det blivit att jag kräkts 2ggr varje dag. och det känns inte bra.. snälla hjälp mig. :cryout: