Visa fullständig version : Star nutrition, "Lose It Mealtime", bra fettförbrännings produkt??
hej, har hållt på å deffa nu i snart 2 månader, i början gick allt grymt bra, men efter en thailand semester på 2 veckor i mitten så har de inte riktigt satt igång än, trots längre morgon promenader, striktare kost, å hård träning i gymet..
ska börja på måndag med 70min morgon promenad 5 ggr/vecka (60-65% puls).
styrketränar 4 ggr/vecka med 25 min (70-75% puls).
funderar på att börja ta "Lose It Mealtime" från star nutrition. har ca 5-6 veckor kvar att deffa så tänkte öka upp tempot extra med detta preparat de sista veckorna. skulle va sjysst om ni kunde lämna lite kommentarer om just "Lose It Mealtime" från star nutrition, om de funkar eller inte etc..
ha de gott!
King Grub
2009-04-25, 12:37
Låt se...
Garcinia 50% HCA
100 mg
Tyrosin
50 mg
7-Keto DHEA Acetate
50 mg
Grönt te 98% 40 mg (80% Catechiner)
50 mg
CGMP 25 mg
d-Pinitol 100 mg
Dandelion Leaf 4:1 50 mg
White willow bark 25% 50 mg
Cayenne 50 mg
Biopirine 5 mg
Sesamolja 530 mg
Jo, det är aktiva, verksamma ämnen som kan öka ämnesomsättningen med några procent. Några dramatiska effekter är det inte frågan om. Jämfört att öka metabolismen med 7% genom ett piller eller sätta sig på en motionscykel och trampa intensivt en timme och öka den med 700%.
okej,, menar du att om ja tar detta piller och kombinerar det med ytterliggare konditions träning som 1 timma cykel (70%puls) nån gång i veckan så får ja mycket större effekt än om ja "bara" tar det å fortsätter med den träningen ja gör ??
King Grub
2009-04-25, 14:46
Det jag menar är att preparatets betydelse i det stora hela är högst marginell.
Spara pengarna, gå 5 minuter längre per dag istället! Pillrena har nästan noll effekt på din ämnesomsättning och är svindyra, sen så fick du även länkat en massa trådar i den föra du skapade! Kanske ska läsa igenom dom så inser du att det är mest bluff och båg :)
young_george
2009-04-25, 15:14
Du kommer bränna mer fett av att gå till posten och hämta paketet än vad innehållet i paketet gör :)
hahah okej okej, jag förstår budskapet.. fettförbrännings piller e skit. har läst igenom dom trådarna som ja fick länkade å aa, verkar ju inte va nån som rekomenderar dom, så då borde ja kanske inte slänga pengarna i den sjön ialfal.. läst mycket om koffein tabletter å grönt te, e detta något ja borde kombinera istället?
dricka en kopp grönt te varje dag tillsammans med koffein tablett, påverkar det förbränningen i possitiv aspekt ? förstod inte riktigt vad som stod i de tidigare trådarna..
King Grub
2009-04-25, 15:33
Ja, det gör det, precis som tillskottet du nämner i den här tråden, men återigen är effekten relativt marginell och icke-avgörande för resultatet, jämfört med betydelsen kost och aktivitet har.
okej gott, då kör ja på de de sista veckorna.
har även nu bestämt med min tränare att köra 1h cykel 3ggr/vecka i ca 70-80% puls.. vet du förresten något som kan dämpa hungern ?? känner hur magen skriker efter mat då å då.. vore jätte bra om jag kunde få tag på nåt som dämpade hunger kännslan..
kungconny
2009-04-25, 19:25
Om du tränade hårdare så skulle du slippa du knapra massa hokus pokus piller.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.