handdator

Visa fullständig version : Kort o koncist, hur lik kommer jag bli x efter deff

BigBaby
2009-04-22, 21:47
Tjena!

Ser ut såhär nu:
http://www.youtube.com/watch?v=Ows1kSvbKMc

Mitt mål är att efterlikna den här överkroppen:
http://www.youtube.com/watch?v=xxlzhk-ygY0

Frågan är tror ni jag har tillräckligt med bröstmuskler och magmuskler för att dom ska efterlikna de som han har?

Även om jag är rätt mullig nu är jag ändå nöjd med min kropp eftersom den ser bra ut med kläder på. Om jag deffar och ni tror att jag har möjlighet att likna personen på filmen så kommer jag skärpa till mig o börja deffa striktare. Jag vill bara veta vad ni tror och jag förstår mycket väl att jag inte kommer se exakt likadan ut som han.

agazza
2009-04-22, 22:03
Nope, tyvärr behöver du nog många kg till tror jag :(

aelgen
2009-04-22, 22:22
Men shit, den snubben i filmen har ju typ 6-7BF% MAX ser det ut som. Knappast hållbart, dessväre. Sikta på något liite mer realistiskt till att börja med :D

Rahf
2009-04-22, 22:24
Jag tror att du saknar några kg muskler av vad man kan urskönja från den filmen.

Billybilly
2009-04-22, 22:39
Killen i filmen på youtube, han måste väl ha sysslat med enbart deff från den 19e februari till 6e juni?

Och innan det, haft en "uppbyggnadsfas", för det är väl knappast troligt att han lyckats öka i muskelmassa, samtidigt som man rasar i fettprocent?

Fatcan
2009-04-22, 23:51
/url]
Frågan är tror ni jag har tillräckligt med bröstmuskler och magmuskler för att dom ska efterlikna de som han har?

Nej, jag tror inte du kommer likna honom nått alls, han har mycket mera muskelmassa än vad du har. Vill inte låta otrevlig men det är sanningen. Träna på i 3-4 år till så kanske du kan efterlikna hans kropp.

Anton Fräs
2009-04-23, 00:38
Du kan säkerligen deffa lite nu om du känner för det, anar att du har sommaren i åtanke. Men efter sommaren är över är det bara att kötta på rejält så kan du nog om ett par år nå en liknande fysik, med din individuella variation självklart.

Bahir
2009-04-23, 04:19
Du kommer nog knappast vara i närheten. Han har en ordentlig muskelbas, det har inte du.

Marcüs
2009-04-23, 06:47
Du kommer nog att behöva mer muskler för att se ut så, men du har nog med muskler för att få en snygg kropp även efter deff.

BigBaby
2009-04-23, 07:59
Tack för svaren då har jag en bättre bild i alla fall :)

King Grub
2009-04-23, 09:28
Även om du hade exakt lika mycket muskelmassa, och deffade ner dig till exakt samma mängd kroppsfett... så skulle din kropp med största sannolikhet inte alls se ut som hans ändå.

koffein_beroende
2009-04-23, 12:54
Även om du hade exakt lika mycket muskelmassa, och deffade ner dig till exakt samma mängd kroppsfett... så skulle din kropp med största sannolikhet inte alls se ut som hans ändå.

Förstör inte hans drömmar nu:(

BigBaby
2009-04-23, 13:00

..jag förstår mycket väl att jag inte kommer se exakt likadan ut som han.

Det jag var ute efter var mer storleksmässigt:smash:

mattilainen
2009-04-23, 15:34
Hur dina muskler ser ut är det bara din kropp som ser ut så. Alla ser olika ut och muskelfästen och muskler kan aldrig bli som någonannans.

Rahf
2009-04-23, 15:36
Hur dina muskler ser ut är det bara din kropp som ser ut så. Alla ser olika ut och muskelfästen och muskler kan aldrig bli som någonannans.

Trådskaparen skrev detta redan i första inlägget. Så som jag tolkar det åtminstone.

BigBaby
2009-04-23, 18:07
Trådskaparen skrev detta redan i första inlägget. Så som jag tolkar det åtminstone.

Tack! Ville bara ha svar på min fråga och det har jag fått. Tråden kan låsas eller dö ut.

mildanimal
2009-04-23, 18:54
lot dej inte skjutas ner. du kan bli fit po 3 monader. men do er det NO PAIN NO GAIN du moste tenka. ingen ol po helgerna , godis etcetc.

Black Star Abyss
2009-04-23, 19:06
Jag trodde de flesta fattade att när folk visar en bild på hur de vill se ut så syftar de på fettmängd och muskelmassa, INTE FORMEN PÅ MUSKLERNA!!! Ändå ska detta poängteras varenda jävla gång någon lägger upp sin idealbild.

För övrigt vill jag minnas att snubben på bilden väger 56kg eller något sådant på den rippade bilden. Han är ganska kort. Men sjukt fin kropp.

BigBaby
2009-04-23, 19:14
Jag trodde de flesta fattade att när folk visar en bild på hur de vill se ut så syftar de på fettmängd och muskelmassa, INTE FORMEN PÅ MUSKLERNA!!! Ändå ska detta poängteras varenda jävla gång någon lägger upp sin idealbild.

För övrigt vill jag minnas att snubben på bilden väger 56kg eller något sådant på den rippade bilden. Han är ganska kort. Men sjukt fin kropp.

Ofta finns ett stort behov av att visa vad man kan på kolo, även om det reda påpekats tidigare eller inte har något med frågeställningen/tråden att göra *screwy*

http://www.mensworkoutguide.com/before-after.html
Längs ner står lite av hans stats, kan inte annat än hålla med om kroppen.

lot dej inte skjutas ner. du kan bli fit po 3 monader. men do er det NO PAIN NO GAIN du moste tenka. ingen ol po helgerna , godis etcetc.

Absolut inte, tack för pushningen ;) Blir 18 år gammal om 3 veckor så det kommer bli svårt att hålla sig från alkohol..

JohnRick
2009-04-23, 19:30
Och om jag förstått saken rätt har din nyblivna idol enbart gått ner lite drygt tio lbs
(ca 5 kg) på dessa knappa fyra månader. Det är en rätt försiktig nedgång. Vilket givetvis inte är negativt - tvärtom.

koffein_beroende
2009-04-23, 21:18
Never mind.

farghkardan
2009-04-23, 21:22
på tal om ingenting.

bra idé med video! ger mycket bättre bild av kroppen än bilder..

Morty
2009-04-23, 22:17

Killar har "bra fysik" eller liknande, tjejer har "sjukt fin kropp".

Mourten
2009-04-23, 22:23
Killar har "bra fysik" eller liknande, tjejer har "sjukt fin kropp".

haha +1.

Pontus H
2009-04-24, 10:20
killar har "bra fysik" eller liknande, tjejer har "sjukt fin kropp".

+2