handdator

Visa fullständig version : Söndagsparty med Filip och Fredrik

spoonchest
2009-04-19, 20:49
Vad tycker ni hitills? Tyckte wreckingball-pojkarna var ganska underhållande.

Herr Oberst
2009-04-19, 20:52
Kan bli hur som helst med Manson, i övrigt är det som vanligt, hysteriskt "prata i mun-flams".
Känns som om F&F var roliga för 4-5 år sedan, nu är det mest tjatigt

snej
2009-04-19, 20:52
Helvete vad simultant av oss. 2 exakt likadana trådar med 1 minuts marginal :thumbup:

spoonchest
2009-04-19, 20:55
Helvete vad simultant av oss. 2 exakt likadana trådar med 1 minuts marginal :thumbup:
Ah.. Hur kunde jag ha missat den? Eller jaha, 1 minuts marginal säger du..
Du sa ju faktiskt fredrik först i din trådtitel.

Scratch89
2009-04-19, 20:59
Jag tycker att det är så jävla tjatigt. F&F är tillräckligt pratflamsiga när det inte är live, så den sämsta idén nånsin måste vara att ge dem en liveshow. Deras prat i munnen på varandra (och gästerna! Vafan, låt dem prata till punkt!) blir ännu jobbigare, särskilt när deras stakningar blir tydligare än vanligt (nej, ingen av dem klarar av att prata sådär fort som de försöker tro att de kan).

Sen förstår jag inte riktigt vad programmet handlar om. Varför är de i USA? Det skulle vara någon slags milstolpe i TV-historien, men det är ju fortfarande Filip och Fredrik som sitter i en för låg soffa, med för fult åtsittande kostymer i för fula hållningar.

tp_88
2009-04-19, 21:01
Sen förstår jag inte riktigt vad programmet handlar om. Varför är de i USA?
För att Filip och Fredrik vill vara där, och för att 5an kan tänka sig att betala.

Jag ska se programmet i repris, men självfallet kommer det vara skitbra precis som allt annat dessa herrar gör.

Scratch89
2009-04-19, 21:10
För att Filip och Fredrik vill vara där, och för att 5an kan tänka sig att betala.

Visst är det så. Fast det funkar ju inte så bra (problemet med F&F live har jag redan nämnt), men även textningen verkar inte funka särskilt bra. Sen är det inte så bra intervjuer heller, så de skulle gott kunna klippa till det lite bättre.

tp_88
2009-04-19, 21:11
Visst är det så. Fast det funkar ju inte så bra (problemet med F&F live har jag redan nämnt), men även textningen verkar inte funka särskilt bra. Sen är det inte så bra intervjuer heller, så de skulle gott kunna klippa till det lite bättre.
Jag är väl FF-geek helt enkelt, 6h livesänd valvaka var oerhört underhållande imo.

Scratch89
2009-04-19, 21:14
Jag är väl FF-geek helt enkelt, 6h livesänd valvaka var oerhört underhållande imo.

Så kan det vara. Vissa gillar det, andra inte. Jag har fortfarande hopp dock, för de kan vara hyfsat bra. Jag gillade Boston Tea Party, då de faktiskt verkade lite mer kontrollerade och hade bättre inslag och idéer.

Mago
2009-04-19, 21:22

Valvakan var mycket bättre än Söndagsparty varit än så länge. :/

Kaew
2009-04-19, 21:27
så kan det vara. Vissa gillar det, andra inte. Jag har fortfarande hopp dock, för de kan vara hyfsat bra. Jag gillade boston tea party, då de faktiskt verkade lite mer kontrollerade och hade bättre inslag och idéer.

+1

Jpn
2009-04-19, 21:27
Blev less och stängde av TV:n och hamnade här nu istället.

Jarod
2009-04-19, 21:40
Blev less och stängde av TV:n och hamnade här nu istället.

+1. Söndagsparty sög.

Scratch89
2009-04-19, 21:45
Mja, efter första avsnittet så undrar jag hur fan de ska lyckas övertala Kanal 5 till en hel säsong.

spoonchest
2009-04-19, 21:48
Vart väldigt rörigt. Men man måste ge dem cred för en sån här ide. En amerikansk tv-show fast på svenska, där t.om Manson vart lite obekväm. Blandat med Gardell.. Hehe. Roligast var när Gardell öppnade munnen första gången bredvid Manson..

-" Is he gay?" Vart den spontana reaktionen.

Pompere
2009-04-19, 21:56
Det roliga är ju FFs blandningar av allt!
Svensk-shizzle äger rum i den amerikanska kulturen, Marilyn Manson och Jonas Gardell i samma soffa (och de garvade ihop i flera stunder?!), Aladinasken, bra eller anus-låten framfört av en överbulkig "talkshow basist".

Tror serien bara kommer bli bättre och bättre. Alltid lite halvkrassligt första avsnittet.

Scratch89
2009-04-19, 21:57
Jag förstod inte om Howlin' Pelle var seriös eller ej. Han såg jävligt nonchalant ut under den korta intervjun, och han sjöng så falskt. Vad gjorde han där? Manson undrade nog vad fan det var för program han hamnat i.

Wao
2009-04-19, 22:00
Lagom osmidigt gjort av Filip när han fått Mansons svar på frågan om han bryr sig om sitt utseende. "It's obvious"

stevebc
2009-04-19, 22:05
Det var ett för långt program. 1h 40 min är alldeles för mycket för ett sådant lättsmält program. Jag gillar FF men det blev för gapigt, skrikigt, och alldeles för mycket dödvikt som inte var underhållande. Programmet var sämre än vad jag trodde det skulle vara men höll ändå sådan klass att jag kommer se varenda minut av följande avsnitt. Och då kollar jag väldigt sällan på TV (3 timmar i veckan typ).

Howlin' Pelle var pinsamt dålig och ska inte sjunga såna låtar.

Civilrätt
2009-04-19, 22:16

Jag ska se programmet i repris, men självfallet kommer det vara skitbra precis som allt annat dessa herrar gör.

+1
att ens gnälla på F+F är att häda.

Kryss
2009-04-19, 22:38
Var sångaren i slutet seriös?

stevebc
2009-04-19, 22:40
Jag tror faktiskt det. Hade han fått sjunga a capella hade det nog varit okej, men detta var katastrof. Han och bandet var i två separata världar.

CrazyJoeDavola
2009-04-19, 23:23
*grr* gillade det inte.

Men kommer endå se de andra programmen. Bara en fundering, varför i hela friden flyga över Jonas Gardell? Jösses...

ChrisDEFC
2009-04-20, 00:10
som många redan skrivit så va det rätt rörigt. men kul koncept och roligt att dom fått med så många på det, alltså även småsnuttarna med ulfbåge, kurt olsson osv, sånt förgyller det hela. men dom måste nog lugna ner sig ett hekto till nästa söndag samt som någon skrev låta gästerna prata till punkt istället för att stressa dom till korta svar.
bra eller anus låten är ju en klassiker =) men jag är besviken på intervjun med manson, besviken på wrecking-killarna då jag sett några småsnuttar med dom innan och dom är ju rätt grymma men det framgick inte riktigt samt besviken på överdrivet speedade F&F. Men detta har potential så kommer garanterat att kolla nästa vecka, kul med wipeout som uppvärmning åxå, bra 5an!

Eddie Vedder
2009-04-20, 06:14
Jag är ett stort fan av Filip och Fredrik. Jag tittar på programmet i skrivandets stund och tyvärr är det inte så bra. Jag gilar Gardell iofs, men att blanda in Ghostbusters, Kurt Olsson, wrestling, sönderslagande B-kändisar och ALLT som inte på något sätt har med varandra att göra känns rörigt och ostrukturerat.

Inte alls samma klass som Boston Tea Party t.ex. De bästa sakerna de gjort är Grattis Världen och när de hade 100 Höjdare med gäster i en djungelinspirerad studio om någon minns. Det visades roliga klipp, bla. när Björn Skifs sjunger fel i Eurovision Song Contest.

ThisIsTheOne
2009-04-20, 06:34
Jag tycker också om F&F:s tidigare grejer, men igår var det inte bra. Som skrivet; var Howlin Pelle seriös?! Fy fan vad uselt. Intervjuerna - med Gardell och Manson - var bara marginellt bättre än Howlin Pajas sång. Jag kommer att ge det en chans till. Är det inte roligare nästa vecka gör jag något annat kommande söndagkvällar.

Eddie Vedder
2009-04-20, 06:49
Marilyn Manson deffar uppenbarligen.:D

CVN
2009-04-20, 07:07
Jag är ett stort fan av Filip och Fredrik. Jag tittar på programmet i skrivandets stund och tyvärr är det inte så bra. Jag gilar Gardell iofs, men att blanda in Ghostbusters, Kurt Olsson, wrestling, sönderslagande B-kändisar och ALLT som inte på något sätt har med varandra att göra känns rörigt och ostrukturerat.

Inte alls samma klass som Boston Tea Party t.ex. De bästa sakerna de gjort är Grattis Världen och när de hade 100 Höjdare med gäster i en djungelinspirerad studio om någon minns. Det visades roliga klipp, bla. när Björn Skifs sjunger fel i Eurovision Song Contest.

Ghostbusters killarna var från 100-höjdare, tyckte dem var riktigt roliga. Men håller med dig annars om att programet kändes rörigt.

Kischen
2009-04-20, 07:17
Jag gillar inte FF och det här gjorde inte att jag ändrade åsikt. För mycket flams och trams hela tiden och deras humor känns krystad tyvärr.

Eddie Vedder
2009-04-20, 07:24
Ghostbusters killarna var från 100-höjdare, tyckte dem var riktigt roliga.

Jag vet. Här tyckte jag inte det fyllde någon funktion dock.

Scratch89
2009-04-20, 08:06
Jag vet. Här tyckte jag inte det fyllde någon funktion dock.

Var det nånting som fyllde en funktion i programmet? :D

Även fast de faktiskt kan ha sina höjdpunkter, så lägger de ju upp sina program som något mediaprogram på gymnasiet. In med så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt. Finns det en röd tråd? Nä.

Axwell
2009-04-20, 08:19
Gillade inte detta särskilt.. Kollade dock inte hela, en halvtimme kanske, men High Chaparall var ju ändå bäst av alla deras program :D

Guybrush
2009-04-20, 08:46
Jag blev inte riktigt klok på om Howlin' Pelle var seriös eller inte. Han skrattade ju dessutom till en gång under låten. Om det var ett skämt så var det dåligt framfört för man ska ju inte behöva fråga sig huruvida det verkligen var ett skämt i så fall :)

KlopFer
2009-04-20, 09:44
Riktigt dåligt

Eddie Vedder
2009-04-20, 10:33
Var det nånting som fyllde en funktion i programmet? :D

Marilyn Manson och Jonas Gardell.

Intervjuerna var ju någorlunda givande i alla fall. Oavsett om man har intresse av personerna eller ej så var det ju åtminstone delar där man fick ut något och som hade ett syfte.

Resten var ju bara en cocktail av utfyllnad tyvärr.

gnagaren
2009-04-20, 10:45
Missade avsnittet, får väl ta och kolla på det när jag finner tid.

Det bästa Filip och Fredrik gjort är "Ursäkta röran, vi bygger om", helt sjukt roligt.

Psychological
2009-04-20, 11:24
Missade avsnittet, får väl ta och kolla på det när jag finner tid.

Det bästa Filip och Fredrik gjort är "Ursäkta röran, vi bygger om", helt sjukt roligt.

Det var väl det "första" dom gjorde oxå ?

gnagaren
2009-04-20, 11:25
Det var väl det "första" dom gjorde oxå ?

Det tror jag, ja.

Psychological
2009-04-20, 11:28
Det tror jag, ja.

Sämsta dom gjort måste ju vara Boston Tea Party. Hatar den där jävla panelen dom har där. Bara en massa mediakåta muppar . Speciellt den där läkaren . Vikken pajas

Drfg
2009-04-20, 11:30
Tittade bara några minuter men verkade inte vara någon höjdare, det bästa det gjort är helt klart high chaparall.

ThisIsTheOne
2009-04-20, 11:31
Sämsta dom gjort måste ju vara Boston Tea Party. Hatar den där jävla panelen dom har där. Bara en massa mediakåta muppar . Speciellt den där läkaren . Vikken pajas

Smaken är ju som baken, men just Boston Tea Party tycker jag är bland det bästa de gjort. Och att personerna i panelen är "mediekåta" får nog ses som en fördel när de är med i TV och utgör en stor del av programmet.

Psychological
2009-04-20, 11:33
Tittade bara några minuter men verkade inte vara någon höjdare, det bästa det gjort är helt klart high chaparall.

Eller när de skämde ut " Robinson Emma " . Kommer inte ihåg från vilket program det var

Psychological
2009-04-20, 11:35
Smaken är ju som baken, men just Boston Tea Party tycker jag är bland det bästa de gjort. Och att personerna i panelen är "mediekåta" får nog ses som en fördel när de är med i TV och utgör en stor del av programmet.

jo men vissa gjorde ju bort sig totalt. Såg du när GW Persson var där o pratade om Palme mordet. Han den feta med glasögon( vet inte vad han heter ) sa ju att det var självklart att Crille P var mördaren. Herregud vad pinsamt .

gnagaren
2009-04-20, 11:37
Eller när de skämde ut " Robinson Emma " . Kommer inte ihåg från vilket program det var

;)

Kwon
2009-04-20, 11:39
Säga vad man vill, men älskar dock G W Persson och hans energetiska stil.

En av de mest folkkära, charmerande och intressanta personerna som någonsin varit på TV.

Ser gärna mer av G W Persson utöver hans fenomenala insats i Efterlyst, så G W's deltagande i Borton Tea Party var en mycket frisk fläkt.

Sparven från Minsk
2009-04-20, 12:59
Såg inte hela programmet då jag sedan innan instinkivt tycker illa om dem...och min instinkt hade rätt igen.

tp_88
2009-04-20, 14:54
Haha, tyckte det var skitbra och då har jag ändå utan att överdriva (snarare tvärtom) svårt för både Manson och Gardell. Speciellt Gardell.

När dom inte var med så var det dock mycket unerhållande.

Scratch89
2009-04-20, 14:58
jo men vissa gjorde ju bort sig totalt. Såg du när GW Persson var där o pratade om Palme mordet. Han den feta med glasögon( vet inte vad han heter ) sa ju att det var självklart att Crille P var mördaren. Herregud vad pinsamt .

Jag skulle nog lita mer på GW Persson än "han den feta med glasögon"...

KalleBalik
2009-04-20, 15:02
F&F borde dra sig tillbaka, dom har haft sina glansdagar tror jag. Kul att se Howling Pelle göra bort sig dock, har alltid tyckt att The Hives är totalt värdelösa.

Rackham
2009-04-20, 15:10
Säga vad man vill, men älskar dock G W Persson och hans energetiska stil.

En av de mest folkkära, charmerande och intressanta personerna som någonsin varit på TV.

Ser gärna mer av G W Persson utöver hans fenomenala insats i Efterlyst, så G W's deltagande i Borton Tea Party var en mycket frisk fläkt.

Håller med. GW är grym. Sjukt kunnig och lite charmigt förvirrad på samma gång - påminner lite om King Grub ;)

Riktigt bra böcker skriver han också, GW alltså.

Söndagsparty blev jag besviken på. F&F blandar högt och lågt tycker jag, detta var tyvärr lågt. Kanske blir bättre när konceptet får sätta sig.

Osten80
2009-04-20, 15:56

Haha. Det var enda gången jag såg Boston Tea Party, och det var sjukt pinsamt. Statsvetaren med glasögonen satt och ljög och påstod att han hade läst utredningar och rapporter som han absolut inte har tillgång till. Att GW sade att de var säkerhetsklassade verkade inte beröra honom. Det finns få personer i det här landet som har sådan koll på Palme-mordet som GW, men ändå skulle statsvetaren hålla låda.
För övrigt smiskade GW också upp psykologen på läktaren, när hon bland annat drog igång med sitt resonemang om seriemördare och deras djurplågande i barndomen.
Han gick rätt hårt åt henne, och hon tog nog tyvärr illa vid sig, men någon måtta på svamlet får det faktiskt vara.
Jag gillar GW.

För övrigt såg jag faktiskt en stund av programmet igår, och det var nog något av det sämsta jag har sett. Produktionen såg ut som random überlokal-tv, och intervjuerna var verkligen ingen höjdare. Riktigt pinsamt dåligt var det, och defintivt ingen jag kommer att titta på igen.

champion
2009-04-20, 16:04
Stängde av tv:n efter 15min och läste en bok.

tano
2009-04-20, 23:39
Stängde av tv:n efter 15min och läste en bok.

Jahap, själv var jag och såg på Tina Turner.

Nordenator
2009-04-21, 06:10
Jag tycker 100 Höjdare (första säsongerna), High Chaparall och Grattis världen har varit halvsköna serier, men varje program de gör nu mer blir gradvis sämre. Jag klarade inte att se klart det.

stevebc
2009-04-22, 23:52
Jag tycker Boston Tea Party är det bästa dom gjort, följt av kanske High Chaparall (väldigt ojämnt förvisso - jämför Gary Busey med Mike Tyson :D).

Detta klippet är kanon och visar verkligen deras bästa sidor :)

Pcolsi2LAbQ

CrazyJoeDavola
2009-04-23, 08:35
Ja F o F är så grymma så självklart förtjänar de en chans till (och 10).

snej
2009-04-23, 08:49
Det var sådär, hade högre förväntningar. Boston Teaparty var mycket bättre.

Nitrometan
2009-04-23, 08:54
Är FoF reklam för amfetamin?

coxie
2009-04-23, 09:54
Allt för speedat men det kan jag förstå iom. att det är första programmet kombinerat med live. Konceptet är bra och om F&F lugnar ner sig och låter gästerna prata till punkt så kan det bli riktigt bra.

Jag kommer kolla nästa söndag.

snej
2009-05-03, 20:00
En stor neger som ska äta 1000st köttbullar i kvällen program. det vill jag fan se!

Kwon
2009-05-03, 20:24
En stor neger som ska äta 1000st köttbullar i kvällen program. det vill jag fan se!

Now THAT's Quality-TV! :D

stevebc
2009-05-03, 20:25
Hahah! Låter helt underbart! Fan att min polare snott min antennsladd :/

balder
2009-05-03, 20:41
Han verkar ju redan börja tappa tempo vid 200 stycken...:D

stevebc
2009-05-03, 20:44
Oj! Bara 200? :P

Frantic
2009-05-03, 21:06
Är det verkligen live i dess riktiga bemärkelse? Sitter de sitter i studion just nu?

Schylander
2009-05-03, 21:08
Oj! Bara 200? :P

Precis, bara, vilken kvinna. :D

The Swedish Oak
2009-05-03, 21:09
Är det verkligen live i dess riktiga bemärkelse? Sitter de sitter i studion just nu?

Jupp, med några sekunders fördröjning. Du såg ju att dom inte fick igång sitt inslag förut. Det skulle varit lätt att korrigera om det inte vore live.

Frantic
2009-05-03, 21:10
Jupp, med några sekunders fördröjning. Du såg ju att dom inte fick igång sitt inslag förut. Det skulle varit lätt att korrigera om det inte vore live.

Jo men jag ser även att det är textat.

Flykt
2009-05-03, 21:11
Jo men jag ser även att det är textat.
Fördröjning på 50 sekunder för textning. Tror det var den tiden.

stevebc
2009-05-03, 21:11
Jo men jag ser även att det är textat.Tror det skiljer ca 60 sekunder så dom hinner texta.

balder
2009-05-03, 21:13
ok, 500 nu. respect

Frantic
2009-05-03, 21:15
Ah, det förklarar saken. Tack för svaren :)

snej
2009-05-03, 21:36
600+ fick han i sej, ca 8kg på 80 minuter. fiiiifan. Tycker detta avsnittet var riktigt bra, det är inte alls lika uppstressat som första avsnittet var längre. Dom har lärt sej att inte prata som påtända idioter hela tiden.

KlopFer
2009-05-03, 21:39
Boring like hell

Wao
2009-05-03, 22:05
Tycker programmet börjar ordna upp sig rätt rejält. Tycker det är en del av charmen i det hela att det känns lite oorganiserat och rörigt.

tano
2009-05-10, 21:11
Riktigt härligt program idag. Dem har verkligen lyckats få till en skön blandning av små skämt, intressanta personer och lite roliga inslag.

hahavaffan
2009-05-10, 21:16
Bra avsnitt idag!

Frantic
2009-05-10, 21:17
Bra gäster! Riktigt kul att de fick dit James.

Var inte Persbrandt oväntat kass på engelska?

Scratch89
2009-05-10, 21:18
Jag tycker också att det har ordnat upp sig betydligt. Nu känns det bättre. De ska ha en stor eloge för att de faktiskt lyckas få dit riktigt bra gäster. Är det inte Zack som är okänd för att neka till intervjuer och liknande? Han verkar vara en härlig prick förövrigt.

hahavaffan
2009-05-10, 21:18
Var inte Persbrandt oväntat kass på engelska?Jo, faktiskt. Kanske inte så konstigt han inte lyckats så väl med amerikanska castings.

gaah
2009-05-10, 21:20
Jo, faktiskt. Kanske inte så konstigt han inte lyckats så väl med amerikanska castings.

Tycker att han skulle platsa som en bondskurk med sin dragiga röst!
Med kanske liiite coaching på engelskan så blire bra, bondskurkar ska bryta!

Scratch89
2009-05-10, 21:21
Persbrandt är bättre på engelska än Jonas Gardell iallafall. :D

Wao
2009-05-10, 21:27
Fan också att jag missade dagens program. Hade velat se Persbrandt och Zack i samma soffa

Kwon
2009-05-10, 21:41
Ja det som är bäst med Filip och Fredriks program är ju de otippade kombinationerna av folk i samma soffa.

Hur ofta ser man Dee Snider, Martin Sheen, Lena PH och Wassberg i samma soffa/program liksom?

Görsköj idé.

stevebc
2009-05-10, 21:57
Bra gäster ja, särskilt Zack. Men skruvar på mig nervöst varje gång dom har med sig en svensk gäst som knappt kan engelska (det blir så skitnödigt då).

Kul också med James Lipton :D

Herr Oberst
2009-05-10, 21:57
Zack gjorde hela programmet. Tittar sporadiskt på Scrubs och har egentligen ingen stenkoll direkt, men snubben var bra som fan

Flykt
2009-05-10, 21:59
Tråkigt att Zack drog historian om Fabian igen. Har sett klipp där han gjort det i tidigare intervjuer, men har man dålig fantasi får man väl återanvända gamla skämt :D

mctw
2009-05-10, 22:02
Tråkigt att Zack drog historian om Fabian igen. Har sett klipp där han gjort det i tidigare intervjuer, men har man dålig fantasi får man väl återanvända gamla skämt :D

Well, nu kom de ju in på det ämnet i och med att Filip berättade en historia först om just (var det inte?) Fabio. Men hur som helst, gillar deras idé skarpt men känns som att det blir lite, krystat och rörigt ibland.

lastbil
2009-05-10, 22:25
Jag tycker dom är bäst när dom är ute på evenemang, träffar washed-up b-kändisar eller unika personer i 100 höjdare.
Nu när dom tjänat lite pengar å ska ha lite "finare" tv-jobb i studio, så tycker jag det är dåligt.

spange
2009-05-17, 21:10
Haha, fyfan vad fult det var när edwin och sten taxi satt och stönade på cafeét:D åååååååh, aaah, va gott!

stevebc
2009-05-17, 21:13
Haha, fyfan vad fult det var när edwin och sten taxi satt och stönade på cafeét:D åååååååh, aaah, va gott!Haha hans jävla stön! Hoppas det kommer upp på youtube snart eftersom Radiotjänstkommunistfascisterna snodde TV:n.

Pelle2
2009-05-17, 23:08
Tycker söndagsparty är grymt bra:hbang:

spoonchest
2009-05-18, 12:41
Jag älskar deras blandning av gäster. Killen ifrån fab five, Johan palm, Charlotte perelli, och ngn ifrån Sex and the City. Det blir bäddat för succé. Jag såg bara sista fem minutrarna av programmet med jag förstod redan då att gästerna och programledarna måste ha klickat ganska bra med varandra. Det är det som är bland det bästa med det här. Stora internationella kändisar mixat med svenska kändisar utan att det blir obekvämt/småstelt i studion. Tja förutom första avsnittet då.

Förresten så såg jag Zach braffs intervju och han drog exakt samma anekdot som han gjorde hos Leno. Den med porschen och fabio. höjdpunkten där var "Hejhej, tacktack"

Exdiaq
2009-05-18, 12:44
Fyfan vad jag avskyr Johan Palm.. Vad fan ser fjortisarna hos honom? Han ser ut som en tjej, sjunger som en tjej, har en kroppsbyggnad som en tändsticka och han är så sanslöst osäker på vad han ska säga och sig själv. Samtidigt vill han få en "rockstatus", hur hade han tänkt att det skulle gå ihop? Fjant.

Exdiaq
2009-05-18, 12:46
Jag älskar deras blandning av gäster. Killen ifrån fab five, Johan palm, Charlotte perelli, och ngn ifrån Sex and the City. Det blir bäddat för succé. Jag såg bara sista fem minutrarna av programmet med jag förstod redan då att gästerna och programledarna måste ha klickat ganska bra med varandra. Det är det som är bland det bästa med det här. Stora internationella kändisar mixat med svenska kändisar utan att det blir obekvämt/småstelt i studion. Tja förutom första avsnittet då.

Förresten så såg jag Zach braffs intervju och han drog exakt samma anekdot som han gjorde hos Leno. Den med porschen och fabio. höjdpunkten där var "Hejhej, tacktack"

Mmm, Kristin Davis var sjukt MILFig!

spoonchest
2009-05-18, 12:46
Vad fan ser fjortisarna hos honom? Han ser ut som en tjej, sjunger som en tjej, har en kroppsbyggnad som en tändsticka och han är så sanslöst osäker på vad han ska säga och sig själv.

Framgångsrecept bland fjortisar om du frågar mig.

spoonchest
2009-05-18, 12:47
Mmm, Kristin Davis var sjukt MILFig!

Var det så hon heter? Ja, det har du nog rätt i.. Milfig:andet alltså

tigerofsweden
2009-05-18, 16:17
Fyfan vad jag avskyr Johan Palm.. Vad fan ser fjortisarna hos honom? Han ser ut som en tjej, sjunger som en tjej, har en kroppsbyggnad som en tändsticka och han är så sanslöst osäker på vad han ska säga och sig själv. Samtidigt vill han få en "rockstatus", hur hade han tänkt att det skulle gå ihop? Fjant.

+1

Borde han inte vara lite mer mediavan vid det här laget? Jag blir nervös varje gång han är i bild, vet inte vad han ska säga, vart han ska ha händerna etc. Han framstår ju som allt annat än en rockstjärna *gah!*

kalle_banan
2009-05-18, 16:34
+1

Borde han inte vara lite mer mediavan vid det här laget? Jag blir nervös varje gång han är i bild, vet inte vad han ska säga, vart han ska ha händerna etc. Han framstår ju som allt annat än en rockstjärna *gah!*

Grabben är sjutton, ge honom ett par år innan du sågar honom.

Annars tycker jag de senaste avsnitten har varit riktigt bra, men de första var lite osynkade och nervösa.

Herr Oberst
2009-05-18, 17:33
Roy och Roger rockade bäst i hela programmet.