Visa fullständig version : Kolozzeumträff, Göteborg 25/4
Scratch89
2009-04-25, 16:59
Vart går ni ikväll? Eller är träffen slut nu?
Slut. Det blir nog chill på min balkong, men vettefan om vi ska ut något sen. Troligen stannar vi kvar.
Kul att träffas. Verkligen på tiden med scratch89, och mikaelj var jättetrevlig. Det var ni andra också för övrigt (eller svettig).
Bjuder på en sneakpeek inne från herrarnas omklädningsrum där yours truly visar min året runt form.
http://img11.imageshack.us/img11/470/img1378u.jpg
Förbannat trevligt, pojkar! Kul att få ansikten till namnen. mikaelj var mysigare än jag trodde.
Aww... :-)
Jag håller med, det var riktigt trevligt! Bra initiativ, Scratch!
(hoppas Stridis inte fick parkeringsböter. jag får lite dåligt samvete för att jag uppehöll honom. fast han får skylla sig själv, han kunde varit mindre kul att prata med! ;-))
Kul att träffas. Verkligen på tiden med scratch89, och mikaelj var jättetrevlig. Det var ni andra också för övrigt (eller svettig).
Yay! Stort +1 på det.
Bjuder på en sneakpeek inne från herrarnas omklädningsrum där yours truly visar min året runt form.
Ohlala! Dags att byta presentationsbild? Eller iaf klippa in en bit av din överkropp? (så benen får vila :-))
Näe inga böter.
Det är inte varje gång som jag får parkeringsböter typ en höstruskig vindpiskad kväll på medicinarberget när man lassar av livsmedel till en sittning och det då jag var där 5 minuter och gick som en skyttel till och från bilen. Såg inte ens parkeringsvakten någon gång, såg bara lappen sen! Såg senare att HVS gjorde en motion om fri parkering för sektionsändamål el dyl, och nämnde något om "en stackare som fick parkeringsböter". Det blev en tung post i budgeten för den sittningen.*gah!**rolleyes*
Dags att låta benen vila, ja!
Scratch89
2009-04-25, 17:37
Mina chins. Jag vann tävlingen. :cool:
k1sh1-on8_g
Scratch89
2009-04-25, 17:39
Tre faktiskt. Gigabyte och stridis!
Såg trevligt ut, skuggan är ju bangarn tyvärr. Annars hade jag kommit :)
Anders The Peak
2009-04-25, 18:06
Förbannat trevligt, pojkar! Kul att få ansikten till namnen. mikaelj var mysigare än jag trodde.
Aww... :-)
Scratch89 du har faktiskt lite talang för muskler :thumbup: Det är bara att kämpa på några år så blir det ordentligt bra...
Mikaelj du som kom för att övertala att LCHF var den enda vägen;) Håller på att transformeras till en riktig byggare. Lycka till:thumbup:
Mikaelj du som kom för att övertala att LCHF var den enda vägen;) Håller på att transformeras till en riktig byggare. Lycka till:thumbup:
Haha, tack, Anders! Ja, jag borde bli lite mindre ödmjuk & trevlig och mer burdus & otrevlig... Lite som jag är på nätet, kanske? ;-)
Det blev faktiskt väldigt lite konkret propaganda, däremot hoppas jag att det fick någon indirekt effekt genom att de andra kanske såg att man kan vara hoppig och studsig och uppåt och ganska stark och snäll även utan pepparkakor!
Huvudsaken var ju att träffa de andra, och det lyckades vi bra med.
Scratch89
2009-04-25, 18:16
Scratch89 du har faktiskt lite talang för muskler :thumbup: Det är bara att kämpa på några år så blir det ordentligt bra...
Tack ska du ha! :em:
Jag ska faktiskt försöka att inte bli så jävla fet till nästa gång, så jag slipper gå omkring och vara hungrig i ett halvår efteråt...
Scratch89
2009-04-25, 18:17
Jag såg att du var lite sugen på att diskutera, Mikael, men ingen orkade. ;) Jag menar, om du börjar med att ge mig en låda med gelegodis så är det ju dumt att börja tjafsa. :D
Jag såg att du var lite sugen på att diskutera, Mikael, men ingen orkade. ;) Jag menar, om du börjar med att ge mig en låda med gelegodis så är det ju dumt att börja tjafsa. :D
Nja, det var bara för att vadhannuhette frågade! Annars hade jag inte pratat om det, och jag prackar inte gärna på min religion på andra i Verkligheten(tm)...
Kul att godiset uppskattades!
Gigabyte
2009-04-25, 18:22
Mina chins. Jag vann tävlingen. :cool:
Grattis!
Vill se mitt bidrag också, var ju trots allt ett rejält pb :)
Scratch89
2009-04-25, 18:23
Kul att godiset uppskattades!
Det är redan slut. :em:
Vill se mitt bidrag också, var ju trots allt ett rejält pb :)
Hur många blev det?
Tre faktiskt. Gigabyte och stridis!
Trodde jag ställde upp utanför tävlan, annars så hade jag gett järnet (låtit er ferrum recipere) med tävlingschins och segat på.
Scratch89
2009-04-25, 18:36
-f8a2UMx1_U
Gigabyte
2009-04-25, 18:41
Hur många blev det?
Jag misslyckades med räkningen men tror scratch sa 14(?). Tydligen kom inte alla med på filmen men det är ju alltid bra att se hur det ser ut när man själv kör.
..tack scratch föresten
Frumpish
2009-04-25, 22:25
Taskigt att jag fick oförutsedda förhinder, var där kl 3 men hann iaf hälsa på lite folk =)
Blev bra uppslutning, dom flesta kom. Jag bangade käket p.g.a. pro deff så en 100 bilder ska jag försöka få upp snart. Pro bodybuilder - bilder alltså.
Tjo du! Hur går det med bilderna?
Tjo du! Hur går det med bilderna?
Kolla i medlemsbilder ;D
Kolla i medlemsbilder ;D
Hittar inte! Vems medlemsbilder? Åtminstone inte i Baans. Kan du hjälpa mig hitta dem?
Hittar inte! Vems medlemsbilder? Åtminstone inte i Baans. Kan du hjälpa mig hitta dem?
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?p=3629040
www.kolozzeum.com/kolozzeum sedan går du till avdelning medlemsbilder, det finns en värld utanför allmänt ;D
Tackar. Jag tittade i Träning -> Medlemsbilder, men kollade på fel sökord.
Boing! Vad tror vi om en ny träff? Nu var det fyra månader sedan vi träffades. Vore kul att upprepa det roliga, innan vi regnar bort helt. Kebab är gott!
Frumpish
2009-08-25, 17:01
Grym idé! Count me in
Vad jag tror om det:
3s3aUlb5fWA
Får vi ju ta och fixa.
Scratch89
2009-08-25, 20:41
Lätt. Fast jag hade ju tänkt att jag skulle vara dubbelt så grov och ha hälften av fettprocenten mot sist. Går det inte bättre år 2020?
JAAA!
Med bicepsbattle och andra manliga saker! *flex*
Jag lovar att inte banga ur denna gång!
Säg ett datum...
Gigabyte
2009-08-25, 22:44
Jag är på. Kanske kan bli ett startskott för att återuppta den seriösa träningen efter en sporadisk sommar :)
Bra att så många är intresserade! Eftersom vi inte har något datum spikat ska vi välja ett som passar så många som möjligt, så får man träffat er andra.
Mitt förslag ligger några veckor fram i tiden, lördag 19 september, vilket borde ge tillräckligt med vila efter Tokholm Marathon om någon av oss tänkt springa. Om datumet passar: toppen. Om inte, lämna alternativa förslag. Jag tror att en helgdag är bäst, till skillnad från tisdagar...
Frumpish
2009-08-26, 09:49
Funkar fint för min del
Det borde passa har lite dålig koll på min kalender.:confused:
* P O W E R B U M P *
Kommer nog om jag inte ligger bakfull och kallsvettig, vilket brukar hända lördag/söndag.
Jag kan inte den 19de. Antingen helgen innan eller 10 oktober... mina helger har en tendens att bli fullbokade rätt fort.
(Kan inte någon skapa en ny tråd med en poll eller liknande?)
Ett tips är att göra en ny tråd. :)
maaherra
2009-09-01, 06:35
Har helt missat den här tråden. Men som det ser ut nu fungerar lördagen den 19e bra för mig!
Någon får gärna göra det med olika alternativ. Förslagsvis gärna olika perioder. Jag för min del kan bara >14:e september, men sedan valfritt datum därefter.
maaherra: Topp! Förslag på gym?
Poxeman: Menar du den här helgen som kommer, dvs 5-6?
maaherra
2009-09-01, 06:42
mikaelj; Något Sportlife i stan? Backaplan är ju grymt, men finns ju ett par till!
Och kan inte du fixa en ny tråd, jag fattar inte det här med pollar och shit :em:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.