Visa fullständig version : Vilken kolozzeum-medlem irriterar er minst?
Mescreant
2009-04-09, 00:09
ZoneCapone
DarcyGrahn
2009-04-09, 00:10
Jesper231174
Finns så mkt bra och trevligt folk här, så det är svårt att säga...
Får man nämna flera?
Three pigs
2009-04-09, 00:19
nån av dom tusen som aldrig postar.
Jwzrd, forumets Tomas Di Leva.
MojjMojj
2009-04-09, 00:30
Trance, tror jag.
Lelle Pelle
2009-04-09, 00:31
Yes
Sjukt svår fråga.
Skulle nog tippa på Tolkia, eller snarare så är det väl så att hon irriterar sig på personer jag irriterar mig på :)
Rellos_87
2009-04-09, 00:38
Kwons inlägg är alltid underhållande.
Fredszky
2009-04-09, 01:23
Slartibartfast verkar vara en bra vettig kille.
Kwons inlägg är alltid underhållande.
+1 svår att bli irriterad på.
Jwzrd, skaparn, yankee och Exdiaq.
Luv them guys bigtime.
Mescreant
2009-04-09, 01:58
Slartibartfast verkar vara en bra vettig kille.
Ja. Kan inte ens föreställa mig hur någon kan ogilla honom. Kanske någon som är avundsjuk på hans utseende då.
grisbil3n
2009-04-09, 02:13
Kwon, Muddler och en drös andra som framstår som genomsympatiska.
Sparven från Minsk
2009-04-09, 05:09
Grub. Han levererar alltid :thumbup:
Jwzrd för hon verkar så söt
Kwon är alltid snäll. Förutom när jag skulle besöka sthlm och han tipsade bara om gay fetischbar. :D
130kg finsk sisu
2009-04-09, 07:28
kwon har alltid ett gott ord att säga!
Sen gillar jag de flesta styrkelyftarna.
Kwon går inte att irritera sig på. :)
Jacksatan
2009-04-09, 08:56
Av de som ändå har nåt att säga så hm... Trance.
darocker
2009-04-09, 09:03
Börje, verkar vara en trevlig typ!:thumbup:
Ganymedes
2009-04-09, 09:17
MasterChief tycker jag har ett sätt som ofta tilltalar. Eddie Vedder eftersom han är både trevlig, kunnig och saklig. Handcuff eftersom han ställer upp på alla min perversa böjningar med lack och piskor, utan att protestera.
Scratch89
2009-04-09, 09:25
Tolkia.
Kwon går inte att irritera sig på. :)
Ibland blir han trollande bara för mycket imo.
OnT: Tolkia.
Nitrometan
2009-04-09, 09:49
Kwon och Grub, men av helt olika anledningar.
Kwon trollar väl aldrig?
hahavaffan
2009-04-09, 09:49
MasterChief, egge, Slarti och Trance är nog de som irriterar mig minst, förutom de som inte skriver alls. Det finns ju iofs fler, men jag orkar inte tänka.
Nitrometan
2009-04-09, 09:50
förutom de som inte skriver alls.
Ah. Lysande. Det hade jag inte ens tänkt på. Kudos till de som håller käft.
Till exempel:
slarti, har ju skapat flera av de episka mästerverken till trådar på brädan:D genomrolig och verkar sympatisk.
kwon: ptja, samma motivering.
Eddie Vedder: går fan inte att irritera sig på, trevlig, kunnig och pedagogisk. (samt att pearl jam är jävligt bra)
Det går ett rykte om en medlem registrerad 01 som fortfarande bara läser och inget skriver för att undvika att folk skall irritera sig på honom.
Av de som är mer aktiva så tycker jag det finns många medlemmar som inte retar mig överhuvudtaget. Därför får alla dessa dela min nominering. Måste jag säga en så måste det nog vara Eddie Vedder. han är ung, skriver bra och mycket och ligger på en vettig nivå.
Som sagt, det finns många andra här som jag inte retar mig på. Finns tex ingen i denna tråden ännu som retat mig.
OnT: Tolkia.
Nee.. Kanske kvantitetspostade han mycket förrut, men det är ju bara att inte läsa det som man inte bryr sig om.
Sjukt svår fråga.
Skulle nog tippa på Tolkia, eller snarare så är det väl så att hon irriterar sig på personer jag irriterar mig på :)+ inte så många som har Gandhi som avatar.
Rockhard
2009-04-09, 10:33
30cm
Jacksatan
2009-04-09, 12:04
Nee.. Kanske kvantitetspostade han mycket förrut, men det är ju bara att inte läsa det som man inte bryr sig om.
Men hur vet man vad som inte är intressant innan man läst det?
BobaFett
2009-04-09, 12:54
Alla brudar på forumet :D
Patrick Bateman
2009-04-09, 12:58
Mescreant. Mycket älskvärd person.
Snygg_Gluteus
2009-04-09, 14:00
Snygg_Gluteus. Mycket bra åsikter har han måste jag säga :)
Eddie Vedder
2009-04-09, 14:10
Jag kan inte riktigt utröna hur den här tråden skiljer sig från de trådarna där man anger sin favoritmedlem/medlemmar man uppskattar o.s.v.
Men att bli utnämnd till minst irriterande är förhoppningsvis positivt, jag chansar på och hoppas att ni menade så ni som nämnt mig.:em:
Också Bolio. Därefter Slartibartfast, King Grub och Eddie_Vedder. Ingen av dem har någonsin irriterat mig det minsta.
I det här fallet får jag nog säga att de gulligaste inte är de minst irriterande.
Men Sverker är inte irriterande, inte det minsta. Hans kunskaper och debattstil är stilren! Tror nog alla andra har något drag som jag stört mig på, t.o.m så sakliga personer som King grub et al.
När det gäller kadret med meningsmotståndare så tar jag av hatten för Bärs.
Sisu, han är som en stor snäll nallebjörn som inte går att irriteras på.
shadowfire
2009-04-09, 17:13
alla nollpostare
nja, eftersom poster inte räknas i "allmänt" och just nollpostare/nyöppnade konton oftast kommer med reklam o annat trams så kan jag inte hålla med dig om det..
Nu senast var det väl reklam för någe diskotrams.
Jag kan inte riktigt utröna hur den här tråden skiljer sig från de trådarna där man anger sin favoritmedlem/medlemmar man uppskattar o.s.v.
Med tanke på svaren i tråden hittills så; inget.
Måste kännas underligt att aldrig ha irriterat någon. Irriterande?
Du försöker. DVD.
nån av dom tusen som aldrig postar.
+1.
Varför folk fortfarande är kvar på forumet om de stör sig på alla som postar är väl lite märkligt?
Betsson1
2009-04-09, 18:41
Håller med, dom som aldrig postar
Eddie Vedder
2009-04-09, 18:47
Jag irriterar ju dig eftersom jag cyklar med orakade ben och med SPD. Snälla nämn mig i irritationstråden!:D
Varför folk fortfarande är kvar på forumet om de stör sig på alla som postar är väl lite märkligt?
Gått på vinet idag?
Gått på vinet idag?
Det jag menar är att om man inte kan nämna någon av alla de medlemmar som postar, utan istället väljer en osynlig användare, så måste det betyda att det finns något man stör sig på hos alla postare.
Det jag menar är att om man inte kan nämna någon av alla de medlemmar som postar, utan istället väljer en osynlig användare, så måste det betyda att det finns något man stör sig på hos alla postare.
Vilken kolozzeum-medlem irriterar er minst?
Svårt att säga, gillar alla på ett eller annat sätt.
Självklart har man sina favoriter, men inte blott en!
Skulle isf vara Plucke! :)
http://img259.imageshack.us/img259/4505/indexphpactiondlattacht.jpg
Vilken kolozzeum-medlem irriterar er minst?
Ja, och om någon då svarar "någon som aldrig postar något" så innebär det att det finns något man stör sig på hos alla medlemmar som postar.
Slartibartfast och MasterChief!
Också Bolio. Därefter Slartibartfast, King Grub och Eddie_Vedder. Ingen av dem har någonsin irriterat mig det minsta.
Det var som jag trott ett bra tag. Du är en gammal medlem under nytt nick.
Det är väl rätt uppenbart vem han är.
Irriterar mig minst på Mangemani. :)
hoikka poika
2009-04-09, 21:54
coxie och pragmatist ... GRATTIS! :D
Fultjack
2009-04-10, 08:45
Kwon röstar jag nog på.
Sällan han har en dålig post. Alltid rolig och aldrig dryg mot någon :thumbup:
Kwon är kolos Lasse Berghagen.
Intressant iakttagelse.
Petersson och Adamnord, då dessa är homies:D.
Elfsberg
2009-04-11, 00:14
Jag äääälskar Fetknoppen..
Kwon kan man inte bli sur på! Enda jag kan tänka på för stunden.
Nordenator
2009-04-11, 07:45
Jag tror att jag nominerar.... *virvel*.... PowPow och Kwon :)
Kwon, Muddler och en drös andra som framstår som genomsympatiska.
*cupid*
Slartibartfast
2009-04-18, 08:06
Här är en tråd jag missar under min veckas Internet-sabbat. Många som nämnt mig i denhär tråden. Man blir riktigt glad! Tack ska ni ha! *cupid*
Tolkia och Sverker är inte bara outstanding på det mesta utan innehar även en förmåga att inte irritera mig det minsta. Bra jobbat av er :thumbup:
130 kg finsk sisu.
Han är ödmjuk och kunnig, och en rejäl tillgång för forumet. Var får man annars snabba och utförliga träningsråd från en framtida världsmästare i bänk?
Många verkar irritera sig på att han säger att han har kassa gener, vilket han förstås inte har. Men tänk dig själv att du offrat väldigt mycket för att uppnå någonting, och när du nästan är där kommer vissa och skiter i allt ditt slit och säger att du bara kommit dit tack vare dina gener, inte långt och målmedvetet slitande på gymmet. Det skulle irritera mig med.
Tolkia är god tvåa, men hon är liksom lite för vettig så det slår över på något sätt.
Jag tycker om krampe, slarti och kwonne!!
Sheogorath
2009-04-18, 23:13
Know och H1ghlander. Den förste för att han är socialt välsmord, den andre för att han har Bra Åsikter (Tm).
Den numera bannade Ryska_Raketen.
Sheogorath
2009-04-18, 23:17
Know och H1ghlander. Den förste för att han är socialt välsmord, den andre för att han har Bra Åsikter (Tm).
Ooops. Ölstavning.
Ooops. Ölstavning.
bra där shergohaath
:cool:
High1ander
2009-04-18, 23:52
Ooops. Ölstavning.
Du misstava mig! *cry*
Sjalv sa far jag nog lagga till Sheogorath, eftersom han ar ambitiös och faktiskt kan disskutera, sen eftersom jag vet att han inte bara ar Internetwarrior utan att han faktiskt kan lyfta lite vikt.
Slarti, for han ber till den enda sanna guden som haver namnet Brad Pitt.
130kg finsk sisu
2009-04-19, 05:43
130 kg finsk sisu.
Han är ödmjuk och kunnig, och en rejäl tillgång för forumet. Var får man annars snabba och utförliga träningsråd från en framtida världsmästare i bänk?
Många verkar irritera sig på att han säger att han har kassa gener, vilket han förstås inte har. Men tänk dig själv att du offrat väldigt mycket för att uppnå någonting, och när du nästan är där kommer vissa och skiter i allt ditt slit och säger att du bara kommit dit tack vare dina gener, inte långt och målmedvetet slitande på gymmet. Det skulle irritera mig med.
Tolkia är god tvåa, men hon är liksom lite för vettig så det slår över på något sätt.
tack tack. Men jag har aldrig sagt att jag har kassa gener. jag har sagt att jag knappast har de bästa generna i världen. Men jag har bra gener, bara att titta på min farfar som vägde 105kg på "låg" BF och aldrig rört en skivstång. Spaden,sågen,yxan byggde den fysiken.
Sen undrar jag varför Raketen är bannad?
von huff
2009-04-19, 09:26
Ryska raketens inlägg var alltid roliga att läsa.En av mina favoriter:)Hoppas han kommer tillbaka
Sen undrar jag varför Raketen är bannad?
Är han?
Ke ke ke
Är han?
Ke ke ke
Ja. Men Jesus återuppstod ju, så vem vet vad som händer!
Brooklyn
2009-04-19, 11:10
kwon
Rockafellah, för han är snäll!
Now who the heck is Know?
Someone i know? ;)
Now who the heck is Know?
Someone i know? ;)
Tror att dem menar mig vetty!:cool:
Tror att dem menar mig vetty!:cool:
Tänkte väl att det var díg Sheo menade. Knoxwell! :)
Sheogorath
2009-04-19, 11:27
Hellknow! ;)
Jag gillar, på gränsen till elzkar (om man kan uttrycka sig så på ett macho-forum som kolo), Robbin dels pga att han har min drömfysik men framförallt för att han verkar vara en så jävla skön kille. :D
Haha Knoxwell :D
Jag gillar, på gränsen till elzkar (om man kan uttrycka sig så på ett macho-forum som kolo), Robbin dels pga att han har min drömfysik men framförallt för att han verkar vara en så jävla skön kille. :D
Men du är väl alldeles för söt gubben *cupid* Jag tycker om dig också! Skickar en massa kramar till dig genom rymden *love* Obs detta meddelandet är macho på alla sätt :hbang:
von huff
2009-12-28, 22:51
Baan han har börjat leverera riktigt bra inlägg på sista tiden!
Ja, han har snyggat till sig lite!
Scratch89
2009-12-28, 23:20
Så går det när man inte längre behöver slava i skolan utan kan vara part time PRO BB, part time livsfilosof!
Så går det när man inte längre behöver slava i skolan utan kan vara part time PRO BB, part time livsfilosof!
Living the dream, BAM!
Grazzafukkinrazzi
2009-12-29, 01:44
Sebbe_H är rätt schön har jag fått för mig!
Sebbe_H är rätt schön har jag fått för mig!
Haha! Det där trodde jag aldrig skulle skrivas om mig. :hbang:
Är väl typ Sverker eller Eddie Vedder. Fast sistnämnd känns lite ettrig ibland, kanske bara mina fördomar mot småväxta löpare dock.
King grub!
Kan inte någon göra en liknande tråd fast tvärtom? =P Jag hade vunnit utan tvekan :$
Coxie tycker jag är vettig.
Kan inte någon göra en liknande tråd fast tvärtom? =P Jag hade vunnit utan tvekan :$
Det har funnits en sådan, och nej, du hade inte vunnit.
shut teh face
2009-12-29, 07:55
Eddie småväxt löpare? Ha ha.
Den medlem som jag irriterar mig minst på just nu är coxie och sverker
Langster
2009-12-29, 08:32
Kwon, alltid roliga, fyndiga och trevliga inlägg. Även i de undantag då man kan skönja någon syrlighet i inlägget döljs det så väl att det blir kul ändå.
Undrar om någon egentligen har träffat Kwon?
Jag misstänker att han är en bot.
Undrar om någon egentligen har träffat Kwon?
Jag misstänker att han är en bot.
Kwon är en seriehjälte.
Kwon är kolos Lasse Berghagen.Kwon ÄR Lasse Berghagen.
Nitrometan
2009-12-29, 08:49
Kwon är en seriehjälte.
Inte bara det. Han är förebilden för alla Marvels och DC Comics hjältar och skurkar.
The Kwoniverse: http://marvel.com/universe/Main_Page
The Kwonimics: http://www.dccomics.com/dcu/comics/
Klart man inte blir irriterad på dem som inte säger pip (a la regeln "för att undvika kritik; gör inget, säg inget, var inget). Men av dem som säger något så gillar jag att bli lite irriterad ibland, så jag tycker nog att alla är sköna på sitt sätt. Irriterar mig minst på dem som är vänliga, mest på dem som är irriterade.
Oavsett om folk är för pk, liberala, ettriga, sega, sockersöta, präktiga, vilda, bittra, jantelagar el har hybris kan de vara nice...meningslösa kommentarer kan fylla en funktion likväl som meningsfulla. Beror på vilket humör man är på. En gottåblandatpåse är ju inte vad den är utan att spreta lite åt olika håll. :)
Nitrometan
2009-12-29, 08:55
Så fint sagt, Lellan.
Håller med dig.
Gottoblandatpåse, precis som det skall vara! Det som gör Kolo! :)
Om alla höll med varandra hela tiden och var puttinuttiga hade det varit tråkigt och ostimulerande.
Wille005
2009-12-29, 13:26
Är inte direkt irriterad på någon speciell person. Dock finns det vissa ljushuvuden som gillar att sabba trådar och diskutera kackerlackornas inavel i Bryssel. Ett exempel på det är dom ökända roliga-bilder trådarna.
Jag har, tack vare spelvärlden, lärt mig att inte bli irriterad över småsaker.
Helt klart kwon, min absolut favorit på kolozzeum :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.