Visa fullständig version : Jag vet vad du gjorde förra lördagen
Scratch89
2009-03-28, 21:44
Ja, vad säger ni? Det känns väldigt uppgjort, men man vet aldrig. Det som drog ner trovärdigheten var snacket precis i början; att hon kanske inte ens visste att hon blivit hypnotiserad eller att hon inte ens visste att hon var i studion. Nä, det är ju därför hon är TV-stylad, har en mikrofon vid kinden och hela hennes familj sitter i studion. Kunde hon inte bara ha kommit in och satt sig i stolen så som det brukar gå till?
Jag är tveksam.
Kanal 3, började vid 21.30.
Näe. ja köper det inte. fake!
Är själv väldigt tveksam till hypnos öht
ja venne men ofta hon inte kommer ihåg något alls..
Filip och Fredrik blev hypnotiserade av Fredrik Praesto och jag tvivlar på att de skulle fejka.
Dessutom såg jag på en föreställning av herr Praesto live i höstas och det verkade väldigt trovärdig. Det var ett gäng han misslyckades med och de fick helt enkelt gå av scenen.
http://data.fuskbugg.se/skalman01/vlcsnap-1275103.png
Hahhahaha, sicken jävla min. Den lär hon vara stolt över ;)
spoonchest
2009-03-28, 22:19
Uschnej, finns inte ett uns sanning i såna där program.
Hypnos som psykologiform tror jag däremot på, men det är något helt annat.
Vi börjar sakta men säkert få samma intelligensbefriade mediautbud som USA. *suck*
Vi börjar sakta men säkert få samma intelligensbefriade mediautbud som USA. *suck*
Beror på vilka kanaler du tittar på. SVT håller fortfarande hög klass enligt min mening.
Efter att ha sett en kompis, under hypnos, äta en gul lök som man äter ett äpple är jag HELT övertygad om att hypnos inte är fejk.
Hypnos är inte fejk. Jag har inte sett det här programmet, men går det på TV3 så kan man nog utgå från att det är bullshit.
Jag vet inte om jag tror på hypnos speciellt inte i en "tävling" för pengar. Menar jag tror att om man går in för att bli hypnotiserad och verkligen tror på det och gör allt bra så kanske det går. Men om man kommer dit för o vinna 100k lr vad det nu är så tror jag man lätt kan skita i att bli det.
Beror på vilka kanaler du tittar på. SVT håller fortfarande hög klass enligt min mening.
Sant.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.