Logga in

Visa fullständig version : Nytt jobb!

Diggler
2009-03-27, 12:53
Grattis till mig! Grattis till mig! Grattis till mig! Mycket lugnare, kan softa mig genom tillvaron förhoppningsvis ända till pension om 35 år! Grattis till mig! Bara 4 arbetspass kvar på mitt gamla skitställe! Grattis till mig!

:hbang::hbang::hbang::hbang::hbang:

MasterChief
2009-03-27, 12:54
Mer info kanske?

Softa sig igenom tillvaron låter trist, men grattis!

Scratch89
2009-03-27, 12:57
Jobbade inte du inom (psyk)vården? Det låter konstigt att du skulle kunna glida där.

Langster
2009-03-27, 12:58
Har också fått ett nytt jobb, men det kommer nog att bli mycket mer att göra för mig där.

coxie
2009-03-27, 13:00
Mer info kanske?

Softa sig igenom tillvaron låter trist, men grattis!

Är du galen, softa sig genom livet verkar underbart.

När jag pluggat klart till hösten ska jag flytta till Norrland, jobba 2h om dagen och bara glida resten av livet.

Diggler
2009-03-27, 13:06
Jobbade inte du inom (psyk)vården? Det låter konstigt att du skulle kunna glida där.

jo, men nu byter jag från det, från akutvård med knasig chef, bältesläggningar och galna 100kgs ghb-grabbar till något mkt mindre ansträngande.

Solros
2009-03-27, 15:15
Grattis Diggler!

MasterChief
2009-03-27, 15:21

När jag pluggat klart till hösten ska jag flytta till Norrland, jobba 2h om dagen och bara glida resten av livet.

Låter inte kul. Men vi är alla olika. :)

mini
2009-03-27, 15:43
Grattis. Innebär det att du har ännu mer trolltid här då?

Guybrush
2009-03-27, 17:05
Grattis till mig! Grattis till mig! Grattis till mig! Mycket lugnare, kan softa mig genom tillvaron förhoppningsvis ända till pension om 35 år! Grattis till mig! Bara 4 arbetspass kvar på mitt gamla skitställe! Grattis till mig!

:hbang::hbang::hbang::hbang::hbang:

Grattis till dig!

Fan vad skönt det låter. Jobba 2h om dagen, bränna sin egen sprit och skjuta sin egen mat.

Baan
2009-03-27, 17:05

Norrland? Tappat en 40kgshantel på huvudet nyligen?

Lellan
2009-03-27, 17:13
Grattis! :)

Har också bytt nyligen, det nya är som en slags resurs - så ibland mkt ibland (oftast verkar det som) mycket slötid, det är därför jag bor på kolo nu.. ;)

Tror dock att jag kommer behöva mer stimulans i framtiden, men gör ju inget med en period i livet då man det varit lugnt på jobbet kan lägga krutet på nära, kära och intressen.

Känner mig ju ändå behövd, typ - brandmän springer ju inte runt och släcker icke existerande bränder, men de behövs. Jag är "brandman" inom psykiatrin kanske man kan kalla det, anar ngt liknande för dig (?).

coxie
2009-03-27, 18:11
Norrland? Tappat en 40kgshantel på huvudet nyligen?

Nja snarare funderat lite på vart i Sverige man kan få vara ifred.