daaane
2009-03-25, 01:03
Hallå! Detta är mitt första inlägg på Kolozzeum. Vet inte riktigt hur jag ska börja men men!
Ålder: 20 år
Längd: ca. 188 cm
Vikt: 82 KG..
Jag har alltid vart lång och smal så länge jag minns! Innan jag började gymma så vägde jag säkert 70-72 kg
Har gymmat i ca 2 år, första 1.5 året var det bara 1-2 ggr i veckan för att känna på och så! men senaste halv året har det blivit seriösare! försöker köra 4-5 ggr i veckan och 2 pass innebandy!
Tänkte lägga upp en bild på hur jag ser ut i dagsläget!
Just nu behövs väl allt förbättras men vad jag tycker mest är det mage och bröst jag inte alls är nöjd med!
Skulle vara jätte schysst om ni ville hjälpa mig med några saker!
Matvanor.
Bröstövningar.
Just nu äter jag så mkt som möjligt! ska försöker deffa maj/juni...
just nu äter jag!
Frukost. 1dl havregrynsgröt, 3 skinkmackor, 1 apelsin och whey 100 (dock slut nu)
Fika, tonfiskmackor!
Lunch och middag brukar bestå av antingen.
Pasta, carbonara/köttfärsås
eller pommes och fiskpinnar/snittzel
Till kvällen blir det en whey 100 (dock slut) och några skinkmackor!
Så vad kan jag förbättra med maten? finns mkt jag vet!
Sen med Bröstövningarna! skulle gärna behöva hjälp med det också! känns som jag inte alls utvecklas!
Tack på förhand!
Ålder: 20 år
Längd: ca. 188 cm
Vikt: 82 KG..
Jag har alltid vart lång och smal så länge jag minns! Innan jag började gymma så vägde jag säkert 70-72 kg
Har gymmat i ca 2 år, första 1.5 året var det bara 1-2 ggr i veckan för att känna på och så! men senaste halv året har det blivit seriösare! försöker köra 4-5 ggr i veckan och 2 pass innebandy!
Tänkte lägga upp en bild på hur jag ser ut i dagsläget!
Just nu behövs väl allt förbättras men vad jag tycker mest är det mage och bröst jag inte alls är nöjd med!
Skulle vara jätte schysst om ni ville hjälpa mig med några saker!
Matvanor.
Bröstövningar.
Just nu äter jag så mkt som möjligt! ska försöker deffa maj/juni...
just nu äter jag!
Frukost. 1dl havregrynsgröt, 3 skinkmackor, 1 apelsin och whey 100 (dock slut nu)
Fika, tonfiskmackor!
Lunch och middag brukar bestå av antingen.
Pasta, carbonara/köttfärsås
eller pommes och fiskpinnar/snittzel
Till kvällen blir det en whey 100 (dock slut) och några skinkmackor!
Så vad kan jag förbättra med maten? finns mkt jag vet!
Sen med Bröstövningarna! skulle gärna behöva hjälp med det också! känns som jag inte alls utvecklas!
Tack på förhand!