Visa fullständig version : Mest bisarra PM du fått?
bear.flowertwig
2009-03-21, 19:32
Vilket är det märkligaste PM ni fått? Posta men skriv inte avsändaren. Viss censur anbefalles det det behövs. Använd omdömet.
Jag bad ju iofs om det så:
"Jag kan gärna ge dej en dansk skalle om du vill, det andra får nåt ****luder ta hand om på min bekostnad.
Vad sägs ?"
Dear ceejay,
You have received an infraction at Kolozzeum forum.
Reason: Regelbrott 2p ökning
-------
Ur Kolozzeum forumregler:
"§4. Alla typer av personpåhopp eller kränkande inlägg är förbjudet. Detta inkluderar även nazistiska, rasistiska och likartade inlägg. På Kolozzeum diskuterar vi inte heller nerladdning av upphovsrättsskyddat material eller fildelning."
-------
This infraction is worth 2 point(s) and may result in restricted access until it expires. Serious infractions will never expire.
Blev seriöst ledsen.
Eddie Vedder
2009-03-21, 19:40
Ojojoj, det finns en hel del som inte vågar ställa frågorna offentligt och PMar istället.
Jag har blivit ombedd att ange på en skala hur onyttigt kebab egentligen är, om man får ha sex under bulken m.m.
Hej Krampus. Du har min drömfysik. Yadda, yadda...
Jag trodde första att han drev med mig och bad honom förklara sig.
Du ser stor ut med kläder på.
Ja det var sjukt bizzart att läsa, men jag lät en del av hjärnan tro på det och leva i en bubbla ett tag. :)
Mass-Tech
2009-03-21, 19:42
Hej, vad finns det för fit-chicks som gör porr?
---------------------------------------------------------
Jag vet i alla fall vilket som är Runda Grodans konstigaste PM:naughty:
gnagaren
2009-03-21, 19:44
Inte mest bisarra kanske, men absolut roligaste. Det var från Kwon efter att jag skrivit mitt första inlägg i allmänt. Jag hade då en bild på mig själv i mjukisbyxor där jag gör så att det ser ut som att jag har ett superarsle.
Fick då PM av Kwon på mindre än 30sek där han frågade vem det var på bilden.
Tyckte det var roligt först att få uppmärksamhet när man var helt ny, men nu förstår jag varför och varför den kom från Kwon :D
bear.flowertwig
2009-03-21, 19:45
Hahahaa, keep 'em coming :D
ManuelIT
2009-03-21, 19:45
Jag inbillar mig att jag har skickat de två mest random PM'serna någonsin :). Fast jag tänker inte berätta om vad, får se om det nämns i tråden:)
(fast svaren jag fick var sjukt hjälpsamma!)
Jag inbillar mig att jag har skickat de två mest random PM'serna någonsin :). Fast jag tänker inte berätta om vad, får se om det nämns i tråden:)
(fast svaren jag fick var sjukt hjälpsamma!)
Ojojoj, det finns en hel del som inte vågar ställa frågorna offentligt och PMar istället.
Jag har blivit ombedd att ange på en skala hur onyttigt kebab egentligen är, om man får ha sex under bulken m.m.
??????
Har faktiskt aldrig fått något bisarrt PM, däremot skickade jag ett till jwzrd där jag undrade vad han menade med deceiver85:s citat i signaturen, om han var sarkastisk eller ej. Hehe
Ganymedes
2009-03-21, 19:59
********* ville ha mig totalt, om och om igen. Och sedan fick jag ett PM där hon förnekade det totalt, eftersom det hade kommit ut på något vis. Sedan vaknade jag. :(
om man får ha sex under bulken m.m.
får man det?
********* ville ha mig totalt, om och om igen. Och sedan fick jag ett PM där hon förnekade det totalt, eftersom det hade kommit ut på något vis. Sedan vaknade jag. :(
är antalet stjärnor lika med antalet bokstäver i dennes nick?
Ganymedes
2009-03-21, 20:08
:thumbup:
Jag har inte fått några riktigt konstiga PM här men när jag skrev på en annan sida där jag hade en blogg så fick jag PM från en man som ville diskutera strumpbyxor med mig. Jag hade skrivit ett inlägg om att det var svårt att hitta bekvämma strumpbyxor och han hade liknande problem.
Jag trodde att jag var ganska öppen och fördomsfri men jag förstod då att jag nog inte är det. Det kändes väldigt konstigt att prata om det.
Handcuff
2009-03-21, 20:09
Ok...det var jag. Men allt var ett missförstånd. Trodde det stavades Gaymendes....
Ganymedes
2009-03-21, 20:10
Cilia, jag har länge tänkt skicka dig ett PM om vad tjejen på din avatar säger egentligen. :)
Ganymedes
2009-03-21, 20:11
Ok...det var jag. Men allt var ett missförstånd. Trodde det stavades Gaymendes....
Handcuff, för din skull skulle jag gärna vara tjej för en kväll.... :D
Cilia, jag har länge tänkt skicka dig ett PM om vad tjejen på din avatar säger egentligen. :)
Du, bland ett gäng andra. Svaret är att jag inte vet. Det är inte jag som har valt den *s*
MasterChief
2009-03-21, 20:17
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=118249&highlight=cilias+avatar
:)
Hon ser lite smått retard ut och jag tror hon säger "Im a champagne"
Fick nåt pm av en angående Rapace-skvaller. :p
Har varit nära att skicka massa konstiga pm till olika personer här men det har jag inte vågat riktigt *blush*
MasterChief
2009-03-21, 20:23
Angel började pm:a. Men sen när hon fick veta att jag är typ gammal, gift och har barn så slutade hon. :D
Men jag saknar henne. Hon var en skön fläkt.
Annars har det mest varit normala frågor om cyklar, HIT, astronomi eller dylikt. Ovanligt lite "märkligheter" med tanke på att man hängt här i fem år kan man ju tycka. Eller så kan man ju tolka det som man är sjukt ointressant.
Ganymedes
2009-03-21, 20:26
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=118249&highlight=cilias+avatar
:)
Tack, kompis! Det finns fan en tråd om allt på Kolo. Ingen idé att försöka starta en ny mao... :)
King Grub
2009-03-21, 20:29
I wanna B your fuck-puppet
Det är en favorit.
Och så har jag fått ett PM där en medlem friade.
hahavaffan
2009-03-21, 20:30
Ok...det var jag. Men allt var ett missförstånd. Trodde det stavades Gaymendes....:laugh:
bear.flowertwig
2009-03-21, 20:30
Jag hade skrivit ett inlägg om att det var svårt att hitta bekvämma strumpbyxor
Har du hittat några?
Vilket är det märkligaste PM ni fått? Posta men skriv inte avsändaren. Viss censur anbefalles det det behövs. Använd omdömet.
Här eller på getbig.com?
bear.flowertwig
2009-03-21, 20:32
Här eller på getbig.com?
Feel free...
får man det?
hur kul är det med spänd buk fladdrande pattar och gungande skinkor:laugh:
Angel började pm:a.
Hon gjorde två försök med mig... man måste dock berömma henne för att hon inte nöjer sig med annat än det allra bästa och att hon vågar jaga efter det. :D
Har du hittat några?
yap men nu har mina favoriter gått ur produktion verkar det som. Jävla skit.
MasterChief
2009-03-21, 20:36
Hon gjorde två försök med mig... man måste dock berömma henne för att hon inte nöjer sig med annat än det allra bästa och att hon vågar jaga efter det. :D
Ja, det är helt sant.
Var ej på detta forum, men när jag skrev på en annan sida så hade jag en konversation med en dam som hade en blogg där.
Vi diskuterade mest hur svårt det var att hitta bekväma strumpbyxor, ganska bisarra PMs faktiskt!
Ganymedes
2009-03-21, 20:39
Var ej på detta forum, men när jag skrev på en annan sida så hade jag en konversation med en dam som hade en blogg där.
Vi diskuterade mest hur svårt det var att hitta bekväma strumpbyxor, ganska bisarra PMs faktiskt!
:thumbup:
Dear ceejay,
You have received an infraction at Kolozzeum forum.
Reason: Regelbrott 2p ökning
-------
Ur Kolozzeum forumregler:
"§4. Alla typer av personpåhopp eller kränkande inlägg är förbjudet. Detta inkluderar även nazistiska, rasistiska och likartade inlägg. På Kolozzeum diskuterar vi inte heller nerladdning av upphovsrättsskyddat material eller fildelning."
-------
This infraction is worth 2 point(s) and may result in restricted access until it expires. Serious infractions will never expire.
Blev seriöst ledsen.
Varför var det märkligt?
Inget bizarrt men jag vill ju också visa att jag får PM.
du n nu är det såhär att sluta spela cool.. härja i lite bablla just det. Jag ska nog sova.. Puuuuss,
Apropå angel. Inte speciellt bizarrt men ändå.
"sebbe_h luktar kiss
--------------------------------------------------------------------------------
Ge fan i att skriva kommentarer som att angel luktar kiss. "
lol
"HAR ett par frågor, hoppas det är okej.
Jag använder Sony Ericsson K750i abonnemang.
Iallafall. Jag har saldotak på 300 kronor, hur lång tid efter att man har ringt upp för pengarna brukar fakturan komma?
Jag hade ringt för mitt saldotak, alltså 300 kronor + 10-15 kronor till, men ett par dagar senare började det om från 0 igen. Hur ofta får man räkningarna hem skickat? hur funkar det där?
Tackar så mycket i förväg. "
Lite.. bisarrt. Jag har ju nokia liksom? ;) (från en person jag aldrig tidigare pratat med)
C h r i s
2009-03-21, 22:39
Inget bisarrt, förståeligt, så skicka på!
Litecore
2009-03-21, 22:49
minns inte riktigt hur det här kom sig, men lite skumt är det ;)
hahaha, du är fan sjuk i huvet *cupid*
Fick detta för 5 minuter sedan. Vart en hejjare på datorspel för några år sedan.
i dont think u remember me,was little fan of u.
spoke with u some times , and u gave me your REAL cfg !.
well to the story:
i was speaking with
*****`tsumes1
he's team manager as far as i know.
and he gave me premission to use the ***** name and
revive the ET team.
Best Regards.
Vem tsumes1 är har jag ingen aning om.
Får väldigt lite PM överhuvudtaget. :/
Kan skicka ett om du vill Solros, om det gör dig glad vill säga.
Fick detta för 5 minuter sedan. Vart en hejjare på datorspel för några år sedan.
well to the story:
i was speaking with
*****`tsumes1
revive the ET team.
Best Regards.
ET härligt grymt spel.
Aldrig fått bisarra PM och vill inte heller ha.
well to the story:
i was speaking with
*****`tsumes1
revive the ET team.
Best Regards.
Hur bra var du egentligen? :P
Wie!
Inte här, utan på ett annat forum, fick jag ett PM med hot om stryk. :D
bear.flowertwig
2009-03-22, 00:02
Och Krampus delar gärna med sig av sina tankar kring strumpbyxor fick jag erfara tidigare i kväll.
Kan inte nån förbarma sig över Salami?
Hur bra var du egentligen? :P
Bra nog att ha fått prata med ett hundratal sådana människor.
Tittade PM-boxen på en annan sida och hittade mina utan tvekan konstigaste PM.
En person jag aldrig pratat med PM:ar mig frågor och ber om hjälp med svaren.
"A technician receives a call from a customer dissatisfied with past service who continually complains about the service during the call. How should the technician handle this call?
Remind the customer that his company is probably better than the competition.
Advise the customer that they can always leave his company and do business with the competition.
Listen to the complaint and advise the customer that he will make every effort to avoid what they are complaining about.
Ask the customer to submit his complaint in writing.
which one ?"
Jag svarar snällt och får ytterligare tre frågor i samma stil efter varje svar jag ger. Sedan slutar han. Kunde bara ge ett vettigt svar på ovanstående fråga, de andra tre var plötsligt mycket tekniska.
LadyInsane
2009-03-22, 00:42
Har fått mer än ett pm där killar undrar om jag tycker om bdsm..:D
Rätt underhållande Pm faktiskt.
LadyInsane
2009-03-22, 00:54
Har fått mer än ett pm där killar undrar om jag tycker om bdsm..:D
Rätt underhållande Pm faktiskt.
Haha nu fick jag ett till..:D
Kwon*kissass*
Kan inte nån förbarma sig över Salami?
Jag har kontakter och jag har en telefon, så våga inte :D
Vad
har du på dig?
Av en väldigt känd Kolomedlem :D
Aldrig fått bisarra PM och vill inte heller ha.
Inte jag heller...........*cry*
Mescreant
2009-03-22, 01:00
Inget värre än ett ganska subtilt hot som uppmanade mig att besöka avsändaren i hans hemstad för att bilda mig en uppfattning om hans irl-personlighet. Ett sådant hot visade sig ha en mycket svag effekt.
Inte jag heller...........*cry*
Fråga LadyInsane om du kan få några av hennes. Eddie Vedder kanske har några också han vill ge bort.
Jag har fått en del roliga men inga riktigt bisarra, inga raggningspm heller.:confused:
Läxhjälp har jag fått ett par av i alla fall men de tror jag att jag besparar användarna ifråga att lägga upp.:D
Ett av de roligaste inläggen är i alla fall en användare som kom på att jag citerat Nalle Puh i ett inlägg där jag gjort mig lustig över en nybörjares fråga om hur man ändrar formen på sina muskler. Kul att det finns fler som kommer ihåg den kloke björnen.
"Hejdu, juristen!
Vi måste klargöra en sak en känslig sak innan jag går och lägger mig. Såg att du skrev en ramsa på bodyforumet som gjorde mig aningen nostalgiskt. Dock tror jag du felciterade och som Nalle-puh-fantast tar jag illa vid.
Flaxa som en fågel, hoppa som en fisk, sitt ner stå upp, önska önska önska!
För det var väl hoppa? "
High1ander
2009-03-22, 01:25
Inte direkt bizarra, men har några bra och trevliga jag fått om att man ser bra ut på sin avatar. Men tänker inte hänga ut någon genom att ens citera. Jag skulle ju inte vilja få mina konversationer utslängda heller :)
Får alldeles för lite pm.
Deceiver85
2009-03-22, 01:41
Inte ett bisarrt PM, men jag kom i kontakt med en av Sverigedemokraternas första talesmän (88-89) via Kolozzeum. Det var lite småkul...
rememberence
2009-03-22, 02:46
Har inte fått, men skickat PM.
Dock inte bisarra, tror jag :)
Bisarra? Nja, inga sådana. Det roligaste PM:et jag fått var dock från Damir_T. Han skrev att hans kusiner bodde i närheten, och inte hade något emot att komma på besök. Tror han blev bannad kort därefter, not sure. Fick dock aldrig något besök.
Bisarra? Nja, inga sådana. Det roligaste PM:et jag fått var dock från Damir_T. Han skrev att hans kusiner bodde i närheten, och inte hade något emot att komma på besök. Tror han blev bannad kort därefter, not sure. Fick dock aldrig något besök.
Haha! Hans kusiner bodde väl i närheten av de flesta? Skönt med geografisk spridning av släkten.
Haha! Hans kusiner bodde väl i närheten av de flesta? Skönt med geografisk spridning av släkten.
Ja, det måste vara effektivt vid just sådana tillfällen. Vet dock inte hur mycket som var sant i det han sade. Troligtvis inte särskilt mycket, eftersom jag aldrig fick något besök, hehe.
Ett av de roligaste inläggen är i alla fall en användare som kom på att jag citerat Nalle Puh i ett inlägg där jag gjort mig lustig över en nybörjares fråga om hur man ändrar formen på sina muskler. Kul att det finns fler som kommer ihåg den kloke björnen.
"Hejdu, juristen!
Vi måste klargöra en sak en känslig sak innan jag går och lägger mig. Såg att du skrev en ramsa på bodyforumet som gjorde mig aningen nostalgiskt. Dock tror jag du felciterade och som Nalle-puh-fantast tar jag illa vid.
Flaxa som en fågel, hoppa som en fisk, sitt ner stå upp, önska önska önska!
För det var väl hoppa? "Haha, varför känner jag igen det där? :D
Eldhroka
2009-03-22, 08:54
Här på Kolo får jag extremt lite PM, (vilket är ganska skönt) men på andra forum får jag rätt bisarra mess, nu sitter jag dock på jobbet och kommer inte åt de sidorna (spärrade) och hemdatorn är paj :(....
Hittade det här iaf från helgon...."Man får ju lite motivation av att börja träna när man ser dina bilder . Du är jättefin men bygg inte för mycket lagom är bäst . Tror killar har för mycket bögskräck för å kramas med en extremt välltränad tjej ."
Har tyvärr rensat rätt hårt i min inbox men dessa fanns i alla fall kvar.
Tja
du verkar vara hajj på wow. tänkte starta en warlock på ny server, nån du kan rekomendera? ska man köra pvp eller vadå?
MVH
Tog bort lite namn och orter i nedanstående för att inte hänga ut någon. Måste vara det mest seriösa raggnings-pm jag någonsin fått.
Tja! Är du singel? ;D
Jag har en bekant som bor i Linköping, 27 år gammal och jobbar på xxxxx f.r.o.m. imorrn xxxxxx där i företagsbyn i sydvästra delen av linköping.
Om så vore fallet kunde du ju adda honom på ICQ UIN yyyyyy eller MSN xxxxxxx@yahoo.com gav honom din screenshot på X men han är Windowsmänniska så jag vet inte om den har rätt effekt
Han är också gamer, übergamer egentligen, spelade massa Starcraft och senare för mycket Warcraft III: ROC när han egentligen borde ha pluggat (låg #1 på europeiska 2on2 laddern med en polare ett tag), gick över till Final Fantasy XI och spelade sönder sin utbildning med diverse japaner, körde amerikanska och europeiska betan av WOW och spelar sedan final släpptes som Aya magikergnåååm i Memento Mori på Shattered Hand (innan han började jobba hade han pvp rank #6 eller något.)
Han och jag pluggade också ingenjör fast här i Zzzzzz, men till andra året fick han byta skola till Linköping så då skildes våra vägar åt för ett tag, men det visade sig att de hade läst andra kurser osv så han tyckte inte att det gick bra utan flyttade tillbaka till Zzzzzz och började tredje året när jag gick andra. Han valde dock att läsa magister tillslut istället.
Jag noterade på din X screenshot att ditt nick var xyz, han spelade starcraft(?) och warcraft III i dark preators (arc^xyz), måste ju vara ett tecken? ;/
Annars kanske du känner någon annan liten gnåm som du kan para ihop honom med? ;D
Hare
Haha elan det sista var ju schysst av polaren! :)
Starcraft *cupid* Vilka minnen!!
Kul att det finns fler som kommer ihåg den kloke björnen.
<----
Haha, varför känner jag igen det där? :D
Ja, jag undrar varför.:D
jag har bara fått något enstaka men vill ha fler =)
Ironbabe
2009-03-27, 12:05
Jag hade skrivit nåt inlägg om hungriga milfar på greta/garbo. Fick sen ett PM från nån stackare som inte fått hugg på länge som undrade om han kunde få telnr till nån milf :Virro Han verkade tro att jag var alla milfars pimp eller nåt :/
Jag tyckte det var rätt bisarrt faktiskt!
Fick ett pm från en medlem som hade mig som idealfysik, och inte nog med det, det var mitt utgångsläge när jag var omkring 16 år. Det var lite skumt.
Whistler
2009-03-27, 13:47
Inga bisarra grejer för min del. Mest frågor om hur man blir ordningsvakt och om var man tränar Kyokushin i Jönköping.
Fast Angel skickade en hel del spam om att jag är en räka för typ två år sedan.
jogustaf
2009-03-27, 13:52
Det enda jag har är efter att jag sagt i nån tråd att jag inte fått några PM.
Det innehöll en youtube länk med ett klipp om Dorian Yates.
Jag har fått ett PM från en välkänd moderator där han frågade om han kunde köpa lite diamanter av mig...
/Jazz
Langster
2009-03-27, 14:13
Det konstigaste var helt klart när Hekulez skickade ett PM till mig för att uppmärksamma att Myten hade utmanat Bolio till slagsmål med mig.
jag hade skrivit nåt inlägg om hungriga milfar på greta/garbo. Fick sen ett pm från nån stackare som inte fått hugg på länge som undrade om han kunde få telnr till nån milf :virro han verkade tro att jag var alla milfars pimp eller nåt :/
jag tyckte det var rätt bisarrt faktiskt!
haha! :D
Fick just ett pm som kvalade in här:
"Fick precis b*js på sofföverdraget.. "
Och nej, jag lovar dyrt o heligt att inte avslöja vem det var ifrån. Men min kopp chokladröra (kakao, kaffe, sötmandlar, valnötter) blev mindre tilltalande.. ;)
haha gick det lite väl hett till på soffan eller? :D
haha gick det lite väl hett till på soffan eller? :D
Jag frågade inte, minns inte vad jag svarade faktiskt, ngt om att toan vore bättre ställe, ska jag höra efter? *popcorn*
Men det var lite förvånande, jag vet inte vilken respons koloiten hade väntat sig. Fick sedan ett förtydligande att det var typ 1 cm och väldigt lite, men att det var fel ställe att ha bajs på. Och det kunde jag ju inte annat än att hålla med om.
Kan inte någon skicka ett PM.. Jag sitter hemma med magproblem..:(
Hoppsan..
billmaier
2009-05-22, 15:18
Jag vill också få PM... *cry*
snelhest
2009-07-26, 21:09
"Mmm ditt jävla pack. köp du dina kläder där så köper jag mina på annat håll"
Har ännu inte fått några lustiga PM..
*popcorn*
Cerberus
2009-07-26, 21:46
en medlem på forumet PMa mig om att han/hon ville göra nåt med skitan på mig...mys :P
"Vad är det för jävla fel på dig? Inget liv och mobbad är det rätta svaret! "
Inte så bisarrt, men jag förstod då att hon älskade mig.
Ha, så många charmerande pm det verkar ha gått iväg här på Kollo. Jag har inte fått något extraordinärt bisarrt pm, men pm från en bisarr numera bannad karaktär.
Inte fått något speciellt pm än, ngn som känner sig manad?
En som fråga efter min adress för att kunna skicka en julklapp. Kände inte personen bara hjälp lite över ett forum.
Vet inte hur jag tänkte, men gav faktiskt min adress och jag fick en julklapp ett par dagar senare.
En som fråga efter min adress för att kunna skicka en julklapp. Kände inte personen bara hjälp lite över ett forum.
Vet inte hur jag tänkte, men gav faktiskt min adress och jag fick en julklapp ett par dagar senare.
Vad var det för julklapp då?
lolwtf *screwy*
Fick ett meddelande från en person här på kolo, men jag vågar inte hänga ut honom, han kanske vet var jag bor!
Han länkade denna bild http://i42.tinypic.com/2zz2hqu.jpg
Är det någon skags invit!!?!?:confused:
Vad var det för julklapp då?Ett cd-fodral med en obränd cd-skiva. Och i ryggen på fodralet fanns där en zip-påse med 5g marijuana.
Detta var nog fyra år sedan.
Är rätt okänd här på Kolo, så rätt skönt och slippa konstiga pm's :o
Danny Devito
2009-07-27, 00:18
Mitt mest bisarra pm fick jag när en manlig medlem på det här forumet skickade den här bilden till mig, med sexuell anspelning...
http://i42.tinypic.com/2zz2hqu.jpg
Han skickade den till mig oxå. Precis den .gifen
Danny Devito
2009-07-27, 00:27
Jag som trodde jag var speciell, och att han bara gjorde så till mig... :(
Slartibartfast
2009-07-27, 00:33
En tysk fotograf av homoerotiska muskelmodeller ville betala en resa ner till Tyskland åt mig för en plåtning. Plus flera påminnelse PM.
Danny Devito
2009-07-27, 06:06
En tysk fotograf av homoerotiska muskelmodeller ville betala en resa ner till Tyskland åt mig för en plåtning. Plus flera påminnelse PM.
Du antog erbjudandet, inte sant? :D
Ett cd-fodral med en obränd cd-skiva. Och i ryggen på fodralet fanns där en zip-påse med 5g marijuana.
Detta var nog fyra år sedan.
Vilken dröm!
Vart är han??! Jag kan också hjälpa dig!
Bara fått ett på kolo*cry*
På ett annat forum fick jag dock ett där en annan medlem först skrev om hur elak jag var och sedan försökte avvisa mig från staden han bodde i:D
Bad om ursäkt och sedan var allt glömt...
Slartibartfast
2009-07-27, 09:51
Du antog erbjudandet, inte sant? :D
Nä :D Men det är flera här på brädan som har gjort det och hans alster har figurerat i medlemsbilderna.
fått endel frågor om träning och kost här på kolo men inget bisart, försökt hjälpa så gott det går via dator..men fick ett trevligt på bodybuilding.com efter att lagt upp några bilder om att bli modell för nåt som hette californiamuscle eller nåt liknande, dom skulle betala resa boende och en slant om jag kom, vet ju inte om sidan var seriös men ångrar faktiskt att jag inte kollade upp det och tog chansen att prova på om det nu var seriöst menat..
Ironbabe
2009-07-27, 10:42
Har skrivit om mitt sjukaste pm tidigare i tråden och den "skyldige" pm:ade mig återigen och tyckte inte det var så farligt och att han minsann inte fått någon varning för det.. vilket iofs var sant (eftersom jag innerligt hoppas att moderatorerna inte kan läsa våra pm) för jag inte har anmält det till staben, kanske borde?! Eller inte..så förstörd över pm:et är jag inte, tycker mest det var patetiskt :)
Ok, då reder vi ut det här.
Jag hade skrivit nåt inlägg om hungriga milfar på greta/garbo. Fick sen ett PM från nån stackare som inte fått hugg på länge som undrade om han kunde få telnr till nån milf :Virro Han verkade tro att jag var alla milfars pimp eller nåt :/
Jag tyckte det var rätt bisarrt faktiskt!
Det här är inte sant. Jag frågade inte om jag kunde få tel nr till EN MILF. Jag frågade efter både bild och telefonnummer till FLERA MILFAR. Om du hade uppmärksammat skillnaden borde du inte tagit det på allvar så osannolikt det faktiskt låter med den formuleringen.
Har skrivit om mitt sjukaste pm tidigare i tråden och den "skyldige" pm:ade mig återigen och tyckte inte det var så farligt och att han minsann inte fått någon varning för det.. vilket iofs var sant (eftersom jag innerligt hoppas att moderatorerna inte kan läsa våra pm) för jag inte har anmält det till staben, kanske borde?! Eller inte..så förstörd över pm:et är jag inte, tycker mest det var patetiskt :)
Sen la jag till "*vifta-på-ögonbrynen-smiley*" för att vara på den säkra sidan, så att ironin inte skulle gå obemärkt förbi så att säga.
Vad det nu beror på, Asperger Syndrom eller vad fan det nu är. Såna här detaljer kommer jag iaf ihåg.
Så sammanfattningsvis, hur mycket jag nu får ligga eller inte får ligga är en sak säkert. Jag var inte helt seriös. Bisarrt PM, javisst. Det var meningen också. Om jag inte skulle skicka bisarra PM, vem skulle då göra det?
Hahaha:laugh:
Fick knäppa av en kvinnlig användare under förmiddagen...
maaherra
2009-07-27, 11:50
Har knappt fått PM så svårt att få något bisarrt då.
Andy.da.wohoo
2009-07-27, 12:31
De enda PM jag fått är av folk som vill diskutera träning/snacka allmänt på msn och vill ha min msn. Fast fick ett för ett tag sen av någon lirare som verkade vara helt lost och ville ha en PT-genomgång på sitt gym av mig. Hade aldrig snackat med pojken innan:Virro
Nä inga bizarra pm. Några som undrat vem jag var (nej jag är inte Fredrik Strid och jag har aldrig tränat boxning), etc. Ja och så har jag fått ett pm av Angel också, hon tyckte jag verkade ledsen och så.
Varulven
2009-07-27, 14:26
Fick ett meddelande från en person här på kolo, men jag vågar inte hänga ut honom, han kanske vet var jag bor!
Han länkade denna bild http://i42.tinypic.com/2zz2hqu.jpg
Är det någon skags invit!!?!?:confused:
Mitt mest bisarra pm fick jag när en manlig medlem på det här forumet skickade den här bilden till mig, med sexuell anspelning...
Hahahahaha, skicka pm om vem det var.
Ironbabe
2009-07-27, 15:40
hahaha nån kände sig träffad tydligen och efterkonstruktioner är alltid roliga att lyssna till..
"Vad är det för jävla fel på dig? Inget liv och mobbad är det rätta svaret! "
Utan att läsa mer tror jag mig veta vem som skickade dig detta. :)
Hon var rätt trevlig när hon höll på som bäst.
Själv har jag fått en del intressanta PMs. Framför allt fol som velat ha hjälp med någonting eller bara rent allmänt velat hålla konversation utanför tråden. Dessa kvalar ju alla in som reguljära PMs.
Sedan har jag även fått en del mindre trevliga meddelande där en medlem
försökte luska i vem jag var samt var min brevlåda bodde. Som tur var stannade det där men jag blev varse att det inte alltid är så bra att vara offentlig på nätet när vilket pucko som helst kan regga sig här och nyttja denna infon.
Var det gladiatorerna, JJ? Ha ha
gladiatoren? Vad nickade hon nu igen? Underhållning hur som haver!
Jag vill också ha bisarra PM :)
Varulven
2009-07-27, 17:57
Det går att ordna. Pm:a Brokeback Balle. :naughty:
Tyvärr, min fantasi suger:em:
HAHAHAHAHAAA.
har även fått ett PM från en person som påstår sig vara en rysk tjej som gillar Sex, Saabar och Hacksquat :naughty:
har även fått den här nu :laugh:
Varulven
2009-07-27, 18:07
Skönt man slipper. :laugh::laugh::laugh:
Andy.da.wohoo
2009-07-27, 18:10
Även jag har fått avnjuta dendär .gifen nu. Känns bra, som en i gänget liksom;)
Vad det än är så vill jag ha den!
Inte ett PM alltså, jag vill ha den på väggen hemma. Var köper man?
patrikjo
2009-07-27, 18:34
Vad det än är så vill jag ha den!
Inte ett PM alltså, jag vill ha den på väggen hemma. Var köper man?
Haha, det är fler som har tänkt den tanken alltså :P
Vill sätta den på kylskåpsdörren..
tntballe
2009-07-27, 18:44
Det går att ordna. Pm:a Brokeback Balle. :naughty:
:em:
Var det gladiatorerna, JJ? Ha ha
gladiatoren? Vad nickade hon nu igen? Underhållning hur som haver!
Vem annars. Det lilla charmtrollet, man kan inte annat än att sakna henne.
namnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnam
namnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamna mnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamn amnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnam namnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamna mnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamnamn amnamnamnam nam (http://cdn-www.cracked.com/articleimages/dan/sextoys/mr_jack.jpg)
:MrT:
Danny Devito
2009-07-28, 05:47
:em:
http://4.bp.blogspot.com/_i4Uktfq6wOY/SEVYtr_utzI/AAAAAAAAAB4/4OYZ4jtdGwY/Guilty.jpg
maaherra
2009-07-28, 06:46
:mrt:
+1
Kan inte citera exakt, det var ett tag sedan på bodybuilding.com, skall aldrig lägga upp bilder igen.
"Hi there, i saw ur pics and i really dig your physique! Both chunky and muscular. Here´s sum pics 4u"
Och så nån photobucket länk med nakenbilder på en extremt muskulös man, närbilder på bröstvårta och könshår mm. Kan vart nån som bara drev med mig, men det var rätt nasty iaf.
Kom iofs som SMS men kvalificerar juh
Jag tycker så sjukt jävla mycket om dig. du är verkligen underbar. hoppas att det löser sig för dig. puss och kram från din bästa vän.
Kom iofs som SMS men kvalificerar juh
Citat:
Jag tycker så sjukt jävla mycket om dig. du är verkligen underbar. hoppas att det löser sig för dig. puss och kram från din bästa vän.
Det där är ju inte bisarrt, det där var ju fint! Om det var från din bästa vän vill säga. *jorgen*
Observera att detta inte är nån skryttråd :D
Det där är ju inte bisarrt, det där var ju fint! Om det var från din bästa vän vill säga. *jorgen*
Observera att detta inte är nån skryttråd :D
Ah nej nej skryttråden hittar du här. Och nej det var inte från min bästa vän :laugh:
http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=115178&highlight=beundrare
Har sett bild på dig här hehe *spy**spy**spy*
http://chaan.se/Bilder/internet/har%20sett%20bild%20pa%20dig%20har%20hehe.jpg
Det här är nog det konstigaste jag har fått nu.
jag känner ngn som är väldigt bra på styckning...
(ska läsas som ett hot)
MasterChief
2009-10-09, 18:57
(ska läsas som ett hot)
Va? Lät ju jävligt obehagligt. Var är det för as?
Vilken dröm!
Vart är han??! Jag kan också hjälpa dig!
Ja tänk om nån kunde vara så snäll mot mig!! Vad vill ni ha hjälp med?
Och jag har bara fått två pm och dom var inte alls så bisarra. Jag vill också få lustiga PM.
L Johnsson
2009-10-09, 19:09
(ska läsas som ett hot)
Vilken sjuk jävel*screwy*
shadowfire
2009-10-09, 19:15
(ska läsas som ett hot)
gränsfall till polisanmälan om det anses seriöst.
Va? Lät ju jävligt obehagligt. Var är det för as?
Han var nog lite instabil just då tror jag.
gränsfall till polisanmälan om det anses seriöst.
Är inte säker på att han riktigt förstod hur illa det kom ut.
Sjukast hittils. Inte ens kul om det var på skoj.
shadowfire
2009-10-09, 19:54
Han var nog lite instabil just då tror jag.
Är inte säker på att han riktigt förstod hur illa det kom ut.
Låt gå om det är en engångsföreteelse, men jag personligen hade sparat det + logg från random admin med IP-nr, tidpunkt osv. Hade det återkommit så hade jag fört ärendet vidare. Nog för att även jag kan säga korkade saker på kolo, men där går nog gränsen för "sjuk humor".
http://data.fuskbugg.se/skalman01/rozz.jpg
Han vill åt mig
Trots flera år på brädan, och ett par hundra PM, har jag nog aldrig fått något som kan betecknas som bisarrt.
Mer bisarra PM åt folket =)
Tyvärr(??) inga alls. Förmodligen DÖTSCHOCKAT folk själv med div. PMs än tvärtom.
(ska läsas som ett hot)
Lite för bisarrt för min smak..! Banning kanske?..
Lite för bisarrt för min smak..! Banning kanske?..
Ja, ett ban är på sin plats tills det råder sunt förnuft hos berörda person.
(ska läsas som ett hot)
Ja men vem skickade det då?
Ja, ett ban är på sin plats tills det råder sunt förnuft hos berörda person.:laugh:
alldeles för få det senaste dagarna :(
hej
vill du bli min vän?
Inte fått så många andra :(
En tjej här på forumet erbjöd sig för några dagar sedan att slicka av mej om jag smetade in mej i kattmat :D
Ja, det var verkligen en bump värd namnet.
Andy.da.wohoo
2009-12-30, 18:01
En tjej här på forumet erbjöd sig för några dagar sedan att slicka av mej om jag smetade in mej i kattmat :D
:laugh:
Tackade du ja? :D
:laugh:
Tackade du ja? :D
Klart jag gjorde:thumbup:
http://alro.se/jm/bump.gif
Men för helvete..
Men för i helvete heter det.
Du skulle behöva få *** oftare
Nollpostare = nollpostare men frekvent pm:are. Nollpostare är inget skällsord, men kan användas som det.
Ljuvligt
2011-02-03, 18:15
Bump!
Fick detta på ett annat träningsforum, hade inte varit medlem alls länge:
Be ready for the most unusual forum PM you'll ever get.
Hello there.
You know what, you really do seem like a fun person, and like-minded, with all the body composition goals and whatnot.
So, I'll make you an out-of-the-blue offer that might fall kindly on your ears: I have this whole place to myself from April 17 to 30. It's actually my parents', but they won't be there. It's in *****, one of the best towns in the Mediterranean. All you need to do is choose a time frame that fits you, buy a plane ticket to ***** airport (where I'll pick you up), and that will be the only money you will spend -- the house is stuffed with food and drinks. Even whey protein, if you want!
At this point, I'm sure you're saying to yourself, "WTF, who is this guy?". To help you out with that, here's my profile on ************.com, the awesome travel & hospitality exchange website.
If you have any questions, feel free to ask me, preferably to ***********@gmail.com.
Cheers,
Låter som monkeyisland det där. :D
Nollpostare = nollpostare men frekvent pm:are. Nollpostare är inget skällsord, men kan användas som det.
Han kanske var klumpig, men ville ordna saken för dig?:naughty:
Men jag kanske tar saker och ting för positivt.
Ljuvligt
Jag hade nappat rakt av! :D
Ljuvligt
2011-02-03, 18:51
Haha, ja var annars liksom:D
Ljuvligt
Jag hade nappat rakt av! :D
Vill du ha mailadressen:naughty:?
Bump!
Fick detta på ett annat träningsforum, hade inte varit medlem alls länge:
Folk intensivhänger med främlingar waaay too lite! :D
(ska läsas som ett hot)
Haha. Vilken jävla pajas. Man skakar i skorna.
stolpskott
2011-02-03, 19:44
Är du frida?
Jag är inte någon frida :P
Haha sorry, var inte helt nykter när jag skrev det där :P
lugnt :)
Hehehe :D
Edit: Ska tilläggas att XXX är en manlig användare.
Travers?
Ljuvligt
2011-02-03, 20:27
Ghostface.
Du?
Du?
Nej för helvete, han verkar ju helt störd. :D
Ljuvligt
2011-02-03, 20:47
Nej för helvete, han verkar ju helt störd. :D
Haha, ja han gör ju det. Så jag blev lite fundersam där ett tag:D. Det kändes som att Z_bumbi frågade om du var Travers, men så svarade du med Ghostface. Vad syftade ni på:Virro?
Hittar du hans email eller Ljuvligt? PM:a snarast! :D
Ljuvligt
2011-02-03, 20:56
Hittar du hans email eller Ljuvligt? PM:a snarast! :D
Haha, jag trodde inte att du verkligen ville ha den?:D
Bump!
Detta fick jag för några dagar sedan. Kvalar nog in på listan över bisarra PM. :D
Hahaha din jävla fjolla, makten stigit dig åt skallen?
Aa frank zane känner sig säkert jätte kränkt...eller du kanske syftade på min inledande mening?
Hets mot folkgrupp?
Gå och dö, banna mig, kör upp musen i röven och knip igen.
Jävla nolla.
Jag kommer tillbaka.:devil:
Bump!
Detta fick jag för några dagar sedan. Kvalar nog in på listan över bisarra PM. :D
Tuthpick~ måste det va ;D
Jag har egentligen aldrig fått några konstiga PM, däremot fick jag ett raggnings/fyllePM förra året från en användare efter att jag sagt i Babbla att jag aldrig får såna.
Det tyckte jag var gulligt. Det var inte fantastiskt välformulerat, men A for effort, liksom. :D
Carolinew
2013-03-10, 20:33
Fick ett PM senast för ett par dagar sedan, från någon helt nyreggad "Lars" som varken presenterade sig eller ville prata träning. Kändes ganska suspekt och jag behöver nog inte skriva vad jag tänkte.
Utöver det måste jag säga att de flesta PM varit väldigt trevliga att få :) Tycker det är lite småjobbigt att behöva välja ut vilka som skall raderas :( Goa minnen med många.
Tuthpick~ måste det va ;D
cofffee
filmjölk
2013-03-10, 22:09
Jag får så gott som aldrig PM, men på BB.com för säkert fem år sen efter att ha lagt upp bilder från när jag tränade fick jag en hel radda rätt grova av en typ Piranha-stor man där han skrev något i stil med: "I like chunky guys!" "U r beefy n fat n thick n juicy n succulent!" samt helkroppsbildbild på karln där han gjorde naken lat-spread med erektion och närbilder på sin piercade bröstvårta utanpå en gigantisk pec. jag blev rädd på riktigt, visste inte om han ville sätta på mig eller kanibalisera mig, förmodligen båda delar.
Du tilldelas 1/5 straffpoäng för personangrepp.
Man kallar inte folk för idiot.
Mods PMSar och varnar för minsta lilla.
KalleTeodor
2013-03-10, 22:55
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA
får aldrig pm :P
[QUOTE= Varför så negativ till Arne?
På dig så låter det som att du antyder att han är helt pervers och sexuellt fixerad.
Har hört att i proffscirkusen i USA så finns det rika bögar som bekostar någon steroidbruk i utbyte mot sexuella tjänster.[/QUOTE] ...
Viktor_Balck
2013-03-11, 01:10
"status
Har du några bilder på dagformen att delge?
Minns dig från bk och bilder du postade där för en massa år sedan, vore kul att se vad som har hänt."
Dimper in ett pm helt apropå liksom, ingen aning om vem snubben är, things that make you go hmm
Anatis87
2013-03-11, 01:16
Jag har inte fått några bisarra PM, inte ens i närheten. Det är väl tur, men samtidigt tråkigt i och med att det kan ju roa en, men tur att jag har era knepiga PM.
Men jag fattar att du vart rädd filmjölk, jag hade nog lagt mig i duschen och tvättat mig med svinto.
Fishtank
2013-03-11, 01:19
Du tilldelas 1/5 straffpoäng för personangrepp.
Man kallar inte folk för idiot.
Mods PMSar och varnar för minsta lilla.
+1
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Jag har inte fått några bisarra PM, inte ens i närheten. Det är väl tur, men samtidigt tråkigt i och med att det kan ju roa en, men tur att jag har era knepiga PM.
Men jag fattar att du vart rädd filmjölk, jag hade nog lagt mig i duschen och tvättat mig med svinto.
Vi kan ju ordna det;)
filmjölk
2013-03-11, 08:45
haha:D Jag lovar att skicka ett bizarrt PM (De du får av Rooz räknas inte, han är alldeles för mentalt stabil)
"status
Har du några bilder på dagformen att delge?
Minns dig från bk och bilder du postade där för en massa år sedan, vore kul att se vad som har hänt."
Dimper in ett pm helt apropå liksom, ingen aning om vem snubben är, things that make you go hmm
Men han har ju rätt!
haha:D Jag lovar att skicka ett bizarrt PM (De du får av Rooz räknas inte, han är alldeles för mentalt stabil)
Är du säker på det:rolleyes:
Funderar på att börja dra iväg lite Pm när det blir lungt på jobbet*popcorn*
Sandra81
2013-03-11, 10:19
jo en stalker som var väldigt aktiv här för längesedan.. han blev bannad från kolo men hittade mig på fb istället. blockade honom där också men han reggade nya användare hela tiden och visste vilka som var mina vänner. Så när jag gjorde mig osynlig för att hittas på fb gick han in på kompisars vännerlistor å hitta mig där för att kunna skicka meddelanden.
Här är ett utdrag från ett av hans mail. Han sickade ungefär 4-5 likn om dagen. Oftast frustrerade mail eftersom jag aldrig svarade honom. Nej vi hade aldrig träffats eller pratat irl och vi hade aldrig kommit överens om att träffas.
"man måste våga lita på andra.men man måste börja med sig sj. ja fattar inte varför du tog väck mig från ditt liv och varför du dizzar mig. när jag va yngre o va me ett gäng o gick hem till nån som hade lägenhet kunde alla dom andra bli dizzade men ja fick komma in. jag har aldrig gjort mig till alltid vatt mig sj därför har jag alltid blivit insläppt o accepterad. dum så jag blir snäll. ärlighet varar längst o d e d enda trygga. ja släppte in dig på livet så d känns konstigt att du bara tog väck mig.ja stack ut till håå kursgård för göra mig så fin som möjligt öka chanserna. ja fick tilllåtelse av swamiji janakananda som driver stället att komma o gå som ja ville på 3månaders kursen. ja fick hela bilden av dig direkt. först trodde ja du va en sthlmbitch. men d visade sig va en fin flicka me fötterna på jorden o ja har hört din röst du verkar vara en stark tjej i dig sj o lite svår.. hä'r flörtas och kn***as d inte me nån bara här för fixa så fin stämmning o utstrålning som möjligt o kropp frör den dejten i sommar. har sprungit o tränat faaaan ja lagt ner allt på d här sandra fan. Jag förväntar mig ett svar på detta."
Fishtank
2013-03-11, 10:21
Snälla säg att det inte är trex.
jo en stalker som var väldigt aktiv här..
Ser bra ut, kör hårt!
Snälla säg att det inte är trex.
Tror jag inte. Trex var bara lite klumpig i socialmedier, ingen stalker.
Fishtank
2013-03-11, 10:33
Nej det far också intrycket jag fick men vem vet.
Inga direkt bisarra pm's men en del roliga :]
Ser bra ut, kör hårt!
http://www.yoga.se/Haaaa-Kursgaard
Man ska inte ha digital kontakt och flörta med folk som hänger på sånna ställen,
Inget bisarrt :(
men jag är tydligen väldigt ful :d
PM:
Måste bara säga...
Att du är helt fantastiskt söt!
:d
Kanske inte direkt bisarrt (beroende på vad man går igång på). Jag blev glad i alla fall. :)
Tror att det var efter att jag hade postat en bild i "Vi som odlar skägg"-tråden för länge sedan.
filmjölk
2013-03-11, 10:58
jo en stalker som var väldigt aktiv här för längesedan.. ."
Kalla mig skvallerkärring, men jag exploderar nästan av nyfikenhet över att få reda på vem det där är!
Kalla mig skvallerkärring, men jag exploderar nästan av nyfikenhet över att få reda på vem det där är!
Personer som sysslar med sånt bör bli uthängda imo.
filmjölk
2013-03-11, 11:16
Personer som sysslar med sånt bör bli uthängda imo.
Ja det är lite bizarrt att man är så indoktrinerad (tom. när man själv är offret) att skydda en missdådares anonymitet. Inte riktat till Sandra, utan rent allmänt.
Nu var det ju väl inga hot eller liknande hos Sandras stalker, men själva tonen i meddelandet, och frekvensen på meddelandena gav mig iaf lite obehagskänslor.
Ser ut som rant av någon som är uppenbart psyksjuk tycker jag.
Tricklew
2013-03-11, 11:19
Det är glasklart vem det är, en person som såg sig själv som enormt speciell och postade en hel del senaste året.
Jösses vilka dåliga människokännare ni är.
phone
Rikard Jansson
2013-03-11, 11:24
Det är glasklart vem det är, en person som såg sig själv som enormt speciell och postade en hel del senaste året.
phone
Jag sållar mig till dumstrut-skaran, har funderat i en kvart och har fortfarande ingen aning ^^
filmjölk
2013-03-11, 11:25
phone
För mig är det inte glasklart. Jag känner inte igen folk i text om det inte är övertydligt eget sätt att uttrycka sig på, som tex: Hurril, Yes eller Allan.
Tricklew
2013-03-11, 11:26
Nu är ju jag en exceptionell människokännare dock, tog mig en kvart tilbaks på forumet för att lista ut filmjölks gamla användarnamn. Applåder och andra kondolenser mottags glädjeligen både öppet och i pm.
phone
Nu är ju jag en exceptionell människokännare dock, tog mig en kvart tilbaks på forumet för att lista ut filmjölks gamla användarnamn. Applåder och andra kondolenser mottags glädjeligen både öppet och i pm.
phone
Skriv vem det är då?
Tricklew
2013-03-11, 11:38
Sandra får outa han själv om hon så vill. Nyfikna får Pma.
phone
Kan det ha varit en bannad mytoman som jämförde sig själv med zyzz och som skröt om alla sina vänner på myspace? :D
Men det är bara en gissning som sagt.
Tricklew
2013-03-11, 11:47
Nu fick jag precis flera bisarra skvaller-PM.
phone
Sandra81
2013-03-11, 14:20
http://www.yoga.se/Haaaa-Kursgaard
Man ska inte ha digital kontakt och flörta med folk som hänger på sånna ställen,
googlar man på det så verkar de vara någon sekt aktigt. usch obehagligt.
Minimjölk
2013-03-11, 14:35
phone
Nu är väl detta iofs en hemlighet i nivå med att Hurril tidigare är känd som Pascal-trollkarlen men jag delar ändå gladeligen ut lite applåder åt dig så här på bemärkelsedagen. :)
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m87kdudkIw1rytlvuo1_400.gif
http://24.media.tumblr.com/tumblr_kzhxmzvDxB1qboiiho1_400.gif
http://gifs.gifbin.com/1233928590_citizen%20kane%20clapping.gif
http://www.bestweekever.tv/bwe/images/2010/03/SAM-JACKSON-CLAPPING-GIF.jpg
Har fått några väldigt personliga PM, men inget bisarrt. Jag får väl reta upp några fler antar jag.
Rikard Jansson
2013-03-11, 15:18
Jag fick ett jätteargt meddelande från någon som jag trodde trollade när han inte höll med i en tråd. Sen mängder med porr ifrån hurril, men det var ju efterfrågat.
Robbmeister
2013-03-11, 15:27
Jag får en känsla av att det är någon som brukade jämföra sig med Arnold och gnälla om sina stalkers. Sen var han så vacker och förträfflig att kvinnor inte kunde slita blicken från honom när vandrade runt på stan. Fast jag kan ju ha fel :)
Jag får en känsla av att det är någon som brukade jämföra sig med Arnold och gnälla om sina stalkers. Sen var han så vacker och förträfflig att kvinnor inte kunde slita blicken från honom när vandrade runt på stan. Fast jag kan ju ha fel :)
Då tänker vi på samma man *screwy*
Fick den här bilden och endast den med rubriken: pewpew
Tack tntballe! :)
Tricklew
2013-03-11, 17:24
Nu är väl detta iofs en hemlighet i nivå med att Hurril tidigare är känd som Pascal-trollkarlen men jag delar ändå gladeligen ut lite applåder åt dig så här på bemärkelsedagen. :)
Nu är det så ja, men när jag först listade ut det och sedan skapade kolo-allmänbildnings tråden hade han inte kommit ut med det, få gissade det och han bad att inte bli outad.
Men jag mottager gladeligen dina applåder.
phone
Han ni tänker på skrev väl ändå inte sådär slarvigt dessutom var han en frekvent användare utav komma tecken.
Tricklew
2013-03-11, 17:27
Det berodde på när han skrev, humör och vart han skrev. Ibland trodde man att en förbannad 9åring skrev.
phone
Blivit raggad på 2ggr vid olika tillfällen av samma person. Det enda bisarra med det är att just jag blivit raggad på ;) Smickrande så klart!
Blivit raggad på 2ggr vid olika tillfällen av samma person. Det enda bisarra med det är att just jag blivit raggad på ;) Smickrande så klart!
Eh vad då? jag kan skicka lite uppeggande raggnings PM till dig om du vill :d
De flesta har väll fått ett och annat bizzart PM någon gång? Iofs nu är jag inte tjej så, vet inte direkt var ribban ligger.
Man får nog sticka ut lite om man ska få bisarra PM. Jag har alltså inte fått något :(
Det berodde på när han skrev, humör och vart han skrev. Ibland trodde man att en förbannad 9åring skrev.
phone
Jag vet vem du menar och det förvånar mig inte om denna personen har stalkat Sandra och många andra för den delen då han förmodligen är en ganska sjuk människa. Men så jävla dåligt har jag aldrig sett honom skriva/stava.
PS, aldrig fått några riktigt bisarra PM, bara lite allmänt skvaller om bola osv.
Ja ett, det löd ungefär så här. Jag vet en sak om dig, ring de här nr 070 osv osv...
sweetkarolina
2013-03-13, 14:09
Hehe, några roliga brukar det ju bli, finns så mycket dårar därute.
En lite längre PM växling har jag haft med en användare här, det här var första vändan:
Nordisk mästarinna? Jag är världsmästare på att äta kebab så du har lite att ta igen :(
Lycka till!
Ja, jag är nordisk mästare. Och en jävel på att kebab jag med.
Vad menar du?
Alltså jag vet inte om det är lite tidigt osv, men ska vi gifta oss? Vi kan bo hos dig, du betalar hyran och jag blir hemma-man. Det hade varit skoj!
asch, jag har inte tid med dig jag ska ju dricka juice! det gäller att prioritera.
En månad senare kom detta med rubriken:
Nu har mjölken runnit ut!
Hej min gamla kebabkompis! Idag är jag trött så jag funderar på om vi ska gifta oss? Du är ju stark och jag är trevlig, det är en bra kombination.
Tycker du att vi ska ha kebab som bröllopsmat? Det hade varit bra. Kanske på sommaren? Du gillar sommaren? Vem ska bära vem över tröskeln? usch usch, så mycket beslut vi har framför oss :( Tur att jag är trevlig iallafall.
Blev ett par frierier men inte så mycket mer.
Slartibartfast
2013-03-13, 14:23
Jag har hängt här i över 10 år, och jag har nog aldrig fått nåt skumt PM.
Tror jag fick ett ragg-PM en gång, men det var bara för att jag påpekade att jag aldrig fått ett ragg-PM. Så då damp det ner ett i inboxen. "Nu har du fått ett iaf" :)
Iofs var det ju en tomte som kapade min bild och lade upp på nåt seduction-forum. Det ledde till en del underliga PM.
WHITEFOLKS
2013-03-13, 14:52
Inte ens Slarti får ragg-pm, då är det inte bara mig det är fel på :D
Mest bisarra jag har fått är från Lellan där hon bad om ursäkt om hon hade framstått som dryg eller något liknande. Hade inte ens haft en tanke åt de hållen :)
gustafffsson
2013-03-13, 17:42
fick PM från en snubbe som ville hjälpa mig med magträningen och en massa,fick även en massa komplimanger att jag var ett fullblods proffs på knäböj och att jag hade brutala vader och lite andra komplimanger av han också:D skum snubbe lät lite som att han ville träffa mig också dock var de ju så att ja bodde i andra delen av landet så fick väl aldrig frågan direkt men men...annars har ja faktiskt inte fått skumma/roliga/tråkiga/några pm alls :(
Jag blev nyligen grammatisk rättad i ett PM, men det var bara kul :D. Dock så klassas det fortfarande som det mest bisarra, då resten är helt ointressanta. Jag vill också ha bisarra PM!
Trots flera år på brädan, och ett par hundra PM, har jag nog aldrig fått något som kan betecknas som bisarrt.
Nu har jag ju inte varit så aktiv det senaste året, men jag har fortfarande inte fått något bisarrt PM, eller ens ett elakt sådant vilket jag faktiskt kan tycka är lite konstigt. Omedelbart efter förra gången jag postade i tråden fick jag ett PM från en medlem där han visade sina kunskaper i sjöbunden nakenakrobatik. Småmysigt, men inte så bisarrt.
Däremot har jag fått en hel del hyllningar och en massa trevliga och intressanta PM.
Tror jag småraggat på Slarti, men ingen som raggat på mig heller!
. Jag vill också ha bisarra PM!
Jag vill bara ha bissara PM.
bear.flowertwig
2013-03-13, 21:44
Du är ju rätt bra på att skicka om inte annat (angående strumpbyxor tex) så man kan tänka sig att det man ger får man tillbaka. Karma osv. Men en grundförutsättning är nog (tyvärr) kvinnligt kön. En och annan användare har ju förvirrat genom åren med "könlösa" användarnamn där de funnits olika uppfattningar om könet bakom. Det kan kanske vara vägen mot framgångsbisarro. Får jag föreslå "Krampa"? Tror det har fin potential.
Du är ju rätt bra på att skicka om inte annat (angående strumpbyxor tex) så man kan tänka sig att det man ger får man tillbaka. Karma osv. Men en grundförutsättning är nog (tyvärr) kvinnligt kön. En och annan användare har ju förvirrat genom åren med "könlösa" användarnamn där de funnits olika uppfattningar om könet bakom. Det kan kanske vara vägen mot framgångsbisarro. Får jag föreslå "Krampa"? Tror det har fin potential.
Lul wot? :D The Kramphurst aint no hen!
Krampus en hen haha.. Jag får sterila kvinnor förbi klimakteriet att bli gravida när de luktar på en bild av mig haha fiii faaan, jag svär!! Wahlah...
Krampus en hen haha.. Jag får sterila kvinnor förbi klimakteriet att bli gravida när de luktar på en bild av mig haha fiii faaan, jag svär!! Wahlah...
Mycket vackert skrivet, Sir.
MasterChief
2013-03-13, 22:54
...Och jag är så manlig att du blir gravid av att läsa mina inlägg på kolo.
Mycket vackert skrivet, Sir.
Ja vet
...Och jag är så manlig att du blir gravid av att läsa mina inlägg på kolo.
Jag har läst mig så gravid att du blir manlig av vara ute och cykla på inlägg av hahaaaaa fi fääään!!!
Roadhouse.
delta_mats
2013-03-14, 11:37
Fick ett pm av en användare som inte är aktiv här längre. Hot om påhälsning och spö. Det kom efter tjafs i någon tråd där jag förmodligen var ganska provocerande.
Med tanke på vem användaren var kunde jag inte helt avfärda hotet heller, haha.
filmjölk
2013-03-14, 12:54
Med tanke på vem användaren var kunde jag inte helt avfärda hotet heller, haha.
Ouch:( kan tänka mig vem den killen är. Fick alltid uppfattningen om att du och han egentligen gillade varandra men älskade att trycka dit varann, där hade jag tydligen väldigt fel. Hade också uppfattningen av att han var "fejk-elak" men snäll på riktigt. Där hade jag också tydligen väldigt fel:( . Nu dog ytterligare en bit av min tilltro till mänskligheten:(
delta_mats
2013-03-14, 15:13
Ouch:( kan tänka mig vem den killen är. Fick alltid uppfattningen om att du och han egentligen gillade varandra men älskade att trycka dit varann, där hade jag tydligen väldigt fel. Hade också uppfattningen av att han var "fejk-elak" men snäll på riktigt. Där hade jag också tydligen väldigt fel:( . Nu dog ytterligare en bit av min tilltro till mänskligheten:(
No hard feelings från min sida egentligen, tyckte mest allt var komiskt. Hmm, att du har sådan koll på oss här på kollo, jag har fortfarande inte listat ut vem du är, haha!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.