Visa fullständig version : Sällskap
Jens Hellberg
2009-03-19, 23:48
Funderar på en sak. Skulle vara kul att veta hur stor andel av styrkelyftarna/byggarna (och alla andra för all del) här på forumet som har stadigt sällskap, dvs flick/pojkvän. Tänker främst på dom som tävlar
Om någon skulle kunna fixa ett slags formulär på detta skulle jag uppskatta i alla fall, alltså en liten tråd där man kan kryssa i ja eller nej helt enkelt. Brukar ju dyka upp sådana lite då och då (kryssfrågor).
Fetknoppen
2009-03-20, 00:32
Funderar på en sak. Skulle vara kul att veta hur stor andel av styrkelyftarna/byggarna (och alla andra för all del) här på forumet som har stadigt sällskap, dvs flick/pojkvän. Tänker främst på dom som tävlar
Om någon skulle kunna fixa ett slags formulär på detta skulle jag uppskatta i alla fall, alltså en liten tråd där man kan kryssa i ja eller nej helt enkelt. Brukar ju dyka upp sådana lite då och då (kryssfrågor).
Varför är det intressant att veta?
Kor spraydate eller nat istallet;)
Diet kan ju vara ganska påfrestande för det sociala livet. Tänk er leva med fish n rajskek killen. :D
Jens Hellberg
2009-03-20, 01:07
Varför är det intressant att veta?
Alltså, jag funderar ju en hel del över en hel massa saker (troligtvis för mkt). Vill påstå att jag är lite av en filosof.
Det jag tänker främst på är om man kan se någon form av samband mellan tränande/tävlande människor och hurvida dessa har eller inte har partner. Har de flesta toppidrottarna stadigt sällskap eller lever dessa med mindre/kortare förhållanden, eller lever dom själv för det mesta.
Tänker lite såhär: Den absolut främsta idrottaren tränar, äter, samt sover. Det är ju allt som behövs för bästa möjliga tillväxt. Men hur viktigt är det att ha någon nära, förutom träningen. Ricky bruch sade tex: Jag kommer alltid vara gift med min sport.
Kanske är jag som är sjuk :D Men jag tyckte det skulle vara intressant att se lite anonym statistik över hur stor andel av kolo:ister som har stadigt, tyckte detta skulle passa sig bra här eftersom det är en väldigt stor samlingsplats för tränande.
Jens Hellberg
2009-03-20, 01:10
Observera att jag skriver väldigt sent inpå natten, är som kreativast då och det kan lätt bli en massa skitsnack :D
LOL om du vill ha det anonymt far du val lagga upp en poll..
traffade forovrigt min kille nar jag tavlings deffade - den du ;) han har iufs tavlat sjalv och hade bade talamod och push nar det behovdes.
Jens Hellberg
2009-03-20, 01:29
Aop, men det var det som var hela grejen, vet int hur man lägg om en poll :P
Nitrometan
2009-03-20, 09:55
Ricky bruch sade tex: Jag kommer alltid vara gift med min sport.
Ja, och har du sett hur han har det idag?
Hur många timmar i veckan tar din SL-träning?
Sen 40-50 timmar till jobb/transporter/handla...
Finns det tid kvar till en partner?
Jag tror inte det finns ett samband. Jag vet inte hur träningen ser ut för dig, men jag lägger inte ner mer tid på träningen (och det runtom) nu än vad jag gjorde som hobbygymmare när jag var 16 år. Dessutom har jag nog fått bättre självförtroende av att vinna (eller placera mig bra) på tävlingar och mer social kontakt. Det var heller inte så att jag levde i en bur i källaren innan iofs.
Ja, och har du sett hur han har det idag?
Hur många timmar i veckan tar din SL-träning?
Sen 40-50 timmar till jobb/transporter/handla...
Finns det tid kvar till en partner?
Tillgång: 168 tim
Kostnader:
sömn/tand/dusch mm 63 (9x7)
arbete/transporter 50 (10x5)
Mat (exkl lunch vard) (2x7) 14
SL-träning 8 (2x4)
Summa: 135 tim
Kvar att disponera: 168-135=33 tim
Nitrometan
2009-03-20, 10:18
Bra räknat bubbe.
30+ timmar borde man ju kunna kämma in en person till på. Tycker man. *screwy*
Härlig tråd. :laugh:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.