Visa fullständig version : ÅÅÅ JA, ett nytt bantningspiller!
Hör och häpna, ETT RIKTIGT fungerande bantnings piller är här!!!
http://ad.nuform.se/annonse7/aftonbladet/80194?A
Fyfan vad irriterad jag blir.
Såg det i en annons på aftonbladet, blev otroligt irriterad då det även var en bild på en otroligt fet man.
Hursomhelst, vilka tycker att fetma är en sjukdom och att dom som har den verkligen är dömda att vara feta livet ut?
Yes sommaren är räddad!!!
So what, orka bli irriterad eller bry sig.
Ett riktigt, fungerande, bantningspiller: http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=20010404000012&DocTypeID=3
Varför skulle det inte kunna finnas fler?
Asso, jag är full av förståelse. När livet är lite surt så brukar piller vara lösningen.
Alltså, måste bara säga det nu, de kanske låter hårt man jag kan inte se mig ha fel.
Hur kan man bli för tjock? så tjock att man skäms, så tjock att man inte kan gå längre? Hur fungerar de, man slutar väll äta och försöker göra något åt de?
Folk som säger "aaa jag gör verkligen allt (notera allt, så personen gör så otroligt mycket, försöker verkligen med alla medel i heeela världen) för att gå ner i vikt, men de bara går inte... jag går upp nästa dag"
Sen har jag en fråga, superfeta människor, "som finns i USA", jaaa jag har bara sett USA dokumentärer...
Vem pröjsar deras mat? Dom har legat hemma i flera år pga av deras fetma, folk som käkar 30-40000 kalorier.. OM DAGEN.
carloskar
2009-03-19, 02:02
Alltså, måste bara säga det nu, de kanske låter hårt man jag kan inte se mig ha fel.
Hur kan man bli för tjock? så tjock att man skäms, så tjock att man inte kan gå längre? Hur fungerar de, man slutar väll äta och försöker göra något åt de?
Folk som säger "aaa jag gör verkligen allt (notera allt, så personen gör så otroligt mycket, försöker verkligen med alla medel i heeela världen) för att gå ner i vikt, men de bara går inte... jag går upp nästa dag"
Depression, självdestruktivt beteende, okunskap... Det finns ofta en eller flera orsaker till fetma. Inget man bara skaffar sig för att man är "dum i huvudet".
Depression, självdestruktivt beteende, okunskap... Det finns ofta en eller flera orsaker till fetma. Inget man bara skaffar sig för att man är "dum i huvudet".
Fast vissa tycker kanske självdestruktivt beteende och total okunskap för ämnet faller inom ramen för att vara "dum i huvudet".
Ja, och vissa tycker att de människor som tycker det är "dum i huvudet".. vem är då dum?
Ja, och vissa tycker att de människor som tycker det är "dum i huvudet".. vem är då dum?
Lyssna inte på den felsägande majoriteten när den rättsägande minoriteten finns, som en god vän en gång sa.
carloskar
2009-03-19, 02:46
Fast vissa tycker kanske självdestruktivt beteende och total okunskap för ämnet faller inom ramen för att vara "dum i huvudet".
Då saknar man förståelse för andra människor.
Inget av det där kan mäta sig med "Trimgel", gelen som gör att du går ner 5-10 Kg i veckan "Det är inte normalt"...
Nitrometan
2009-03-19, 08:44
Vad som förvånar mig är att folk inte slutar läsa AB. *screwy*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.