handdator

Visa fullständig version : Skit också...

Patrick Bateman
2009-03-18, 18:43
Bob Dylan i bajsbråk.

Toalett på tomten gör grannarna sjuka.
En baja-maja på Bob Dylans tomt luktar så mycket att sångarens grannar hävdar att de blir sjuka, skriver Los Angeles Times.
Bob Dylan har gjort sina grannar arga – för en skitsak. En portabel toalett står uppställd på tomten för sångarens livvakter och nu börjar den lukta så illa att grannarna hävdar att de blir sjuka.
Vinden från havet vid Dylans fastighet ska på natten blåsa in så mycket bajslukt rakt in i grannens hus att de inte längre kan sova i sitt sovrum. Trots att de köpt byggfläktar och ställt upp i trädgården för att försöka föra tillbaka avföringslukten.
– Det är värre när det är dimmigt ute. Vi slår på de fem fläktarna, men det kommer in i huset ändå. Vi använder inte ens övervåningen längre. Vi sover på nedervåningen, säger grannen Cindy Emminger till Los Angeles Times.
Sjuka av stanken
Grannarna ska ha framfört klagomål i sex månader, något som varken Dylan eller hans advokat ska ha reagerat på. Både Cindy Emminger och sonen David Jr. ska ha blivit sjuka av stanken.
– Vi har allergi båda två och är känsliga för kemikalier. Jag upptäckte till slut att de hade flyttat baja-majan mitt framför min dörr, säger Cindy Emminger till Los Angeles Times.
Myndigheterna i Malibu säger att de undersöker klagomålet och därför inte kan kommentera det.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article4674442.ab :naughty:

MasterChief
2009-03-18, 18:47
:naughty:

Bara för att förtydliga. Du går igång på att Dylans livvakter..tja...går på toa?

Patrick Bateman
2009-03-18, 18:48
Bara för att förtydliga. Du går igång på att Dylans livvakter..tja...går på toa?

Nej, för att provocera med att länka till en artikel publicerad av Aftonbladet...

Placeringen av smileyn borde väl säga dig något ?

Osten80
2009-03-18, 18:49
Stackars livvakter som behöver på gå den toaletten. Det kan väl inte vara så svårt att tömma och rengöra regelbundet.

hahavaffan
2009-03-18, 18:53
Eller bara låta dom skita inomhus. Snåla fanskap.

MasterChief
2009-03-18, 18:59
Nej, för att provocera med att länka till en artikel publicerad av Aftonbladet...

Placeringen av smileyn borde väl säga dig något ?

Nej, det gjorde den inte. Men då vet jag, och är lugn.

I frågan har jag ingen direkt åsikt. Tycker dock att det är lite märkligt att Dylan inte har något gästhus eller dylikt som kan utnyttjas.

Yes
2009-03-18, 19:41
Jag blir lika imponerad varje gång av Aftonbladets rubriker. De som kommer på dessa måste vara något slags genier.

"Bajsbråk"...

Det här är ren konst.

stevebc
2009-03-18, 19:45
Jag blir lika imponerad varje gång av Aftonbladets rubriker. De som kommer på dessa måste vara något slags genier.

"Bajsbråk"...

Det här är ren konst.Ja verkligen. Blev chockad när jag läste rubriken, när artikeln i sig är hur ointressant och omotiverad som helst.

Yes
2009-03-18, 19:51
Ja verkligen. Blev chockad när jag läste rubriken, när artikeln i sig är hur ointressant och omotiverad som helst.
Det var alltså inte bara jag som fick lustiga bilder i huvudet och tänkte; "... just vad man kunde tro om Bob - fy så omoget!"?

stevebc
2009-03-18, 19:53
Det var alltså inte bara jag som fick lustiga bilder i huvudet och tänkte; "... just vad man kunde tro om Bob - fy så omoget!"?Nej, jag tänkte direkt på Bajsmannen@vadnufestivalenheterdenkända.

Kwon
2009-03-18, 19:56
Undrar vilken diet hans livvakter kör med.

Frost
2009-03-18, 19:57
Det skulle vara intressant att se detta på plats. Malibu-folket är inte direkt kända för att vara toleranta mot "skitsaker". Jag menar, "fem byggfläktar och tvingas ändå sova på nedervåningen", lite prinsessan på ärten syndromet här tror jag bestämt.