Visa fullständig version : Ta bort varningsljud från bilbälte
Okej, nu är jag sne. Jag använder Alltid bälte när jag kör, förutom när jag ska backa in i en jobbig fika och vill ha lite bättre rörlighet. Nu är jag jävligt sne på ljudet som stressar ihjäl mig när jag tar av bältet. Hur får jag bort denna elände? Hemskt!
Bilen är en Toyota Corolla, årsmodell 05..
Evigt Tacksam!
Rockhard
2009-03-16, 18:26
Fyfan jag hatar det där ljudet. Nu har inte så på bältet men jag åkte omkring i 10 minuter en gång med handbromsen idragen bara så lite att man inte kände det, pep hela tiden :p
Okej, nu är jag sne. Jag använder Alltid bälte när jag kör, förutom när jag ska backa in i en jobbig fika och vill ha lite bättre rörlighet. Nu är jag jävligt sne på ljudet som stressar ihjäl mig när jag tar av bältet. Hur får jag bort denna elände? Hemskt!
Bilen är en Toyota Corolla, årsmodell 05..
Evigt Tacksam!
Bit ihop i 30 sekunder eller jacka i bältet bakom ryggen..
Bit ihop i 30 sekunder eller jacka i bältet bakom ryggen..
Du svarade inte på min fråga. Totalt onödigt inlägg.
Rockhard
2009-03-16, 18:42
Har du ingen instruktionsbok till bilen? För det måste ju gå att ta bort. Alla gillar ju inte att ha bäste på tex.
Catstyle
2009-03-16, 18:43
Tror inte det går att ta bort, har med säkerhetsklassning etc att göra.
Crille666
2009-03-16, 18:46
Jo det går att ta bort om man har kunskaperna kolla om det finns säkring till den, verkstaden tog bort min.
Vadå bättre rörlighet? Det är ju knappast så att bältet håller fast dig i sätet..
Vadå bättre rörlighet? Det är ju knappast så att bältet håller fast dig i sätet..
Detta inlägget var det dummaste jag läst idag. Grattis. Håll dig borta från denna tråden i fortsättningen då jag inte vill dumförklara dig. Tack.
strimman
2009-03-16, 18:54
Känner den av om bältet är i/ur eller om någon sitter på stolen?
Detta inlägget var det dummaste jag läst idag. Grattis. Håll dig borta från denna tråden i fortsättningen då jag inte vill dumförklara dig. Tack.
Du verkar inte vilja ha någon hjälp med tanke på att du inte kan uppföra dig som folk.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.