handdator

Visa fullständig version : Förutsättningar för magrutor

d:fi
2009-03-08, 00:31
Jag ska fatta mig kort.

Jag har läst på ett annat träningsforum att inte alla människor kan rent fysiskt få sex magrutor att synas. Detta p.g.a. att det det ligger nerver och sådant ivägen som täcker de två understa.
Ligger det någon sanning i detta? Isåfall: hur vet man att man är en av de olyckligt lottade?

Mago
2009-03-08, 00:39
Det ligger inte nerver i vägen, men senstråken som delar av magmusklerna kan ligga lite olika. Du får väl träna upp magmusklerna och känna/se efter.

Tricklev
2009-03-08, 00:47
Vi har 8 magrutor, jag hade inte tagit anatomiråd ifrån människor som inte känner till detta, deras kunskap är med största sannolikhet väldigt bristande.

DSBM
2009-03-08, 00:47
Det stämmer att alla inte får sex rutor att synas, hos vissa syns bara 4 (Arnold t.ex.) hos andra fler. Sen kan man diskutera om man verkligen behöver just 6 rutor för att det ska se bra ut.

Isåfall: hur vet man att man är en av de olyckligt lottade?
Genom att träna, deffa och se efter..?

Griffin
2009-03-08, 12:26
Va väl snack om en av huvudskådespelarna i Never Back down han som flyttar till nya skolan inte kunde få fram sina magrutor. dom kämpade med expert hjälp personliga tränare osv osv men kom inga =).

Om det är sant vetifan bara va ja hört

Demoneyes
2009-03-09, 09:29
Magrutor är överskattade

manekin
2009-03-09, 09:51
Magrutor är överskattade

detta påstod jag också när jag inte orkade deffa....

alindvall
2009-03-09, 09:52
Sitter och smeker mina magrutor nu under knappt en cm underhudsfett. Om de kan blotta sig helt har jag ingen aning om, vi får väl se. Men ack så mysiga de är när de gömmer sig.

Demoneyes
2009-03-09, 10:00
detta påstod jag också när jag inte orkade deffa....

Haha förstör nu inte detta för mig :P

Gäller ju att övertyga sig själv för att inte gå ner sig

manekin
2009-03-09, 10:18
Haha förstör nu inte detta för mig :P

Gäller ju att övertyga sig själv för att inte gå ner sig

hehe, för övrigt tyckte jag då att getingmidja bara var för mesar...