Visa fullständig version : gym i västerås för en dag?
Känner mig lite deperat, måste träna =/ Gick till Outlet gym men där fick jag inte träna bara en dag eftersom det var lördag. Friskis och svettis (...) "värnar om sina medlemmar" och därför får man inte träna en dag utan man måste ha kort. Vet inte varför dom har ändrat till det. Så nu har jag gått tillbaka till min pappa.
Jag bor inte i Västerås och vet inte vilka gym som finns här, finns det något gym jag kan gå till utan att ha kort, så här på en lördag?
mystic[-_-]
2009-03-07, 14:57
Feelgood. Har gör mig att det ligger mitt i stan rätt nära aros, men inte helt säker
Vad är det för stil? På F&S Västerås hemsida står det att engångsavgift är 70kr för icke-medlemmar. Då borde man ju få träna :Virro
Feelgood? Får kolla upp det.
Min pappa säger att det andra F&S har fått vattenskador och det antagligen är därför som man måste ha kort nu. Antar att alla från det andra gymmet kommer till F&S nu också så att dom har miljoner pers där samtidigt.
Meh. Feelgood stänger snart och om/när jag hittar dit så kommer jag bara hinna träna högst en timme. Får väl köra lite armhävningar... *cry*
men men. tack ändå.
högst 1 timme? Räcker ju hurbrasom helst! Maratontränare?
Var nog lite optimistisk när jag sa en timme. Mitt orienteringssinne är inte min bästa sida... Skulle nog inte hitta till gymmet ens om jag fick en karta och ett kompass. Fast en timme är fortfarande för lite, behöver minst 2 timmar.
Vart finns det nå Centralt lätt hittat gym i västerås ?
När jag var nere under SM-helgen så tränade jag på Nautilus, Kristanborgsbadet. Ligger på Vallgatan 8. Lite utanför stan, men promenadavstånd.
Helt okej gym - kommer dock inte ihåg vad det kostade per gång.
Vart finns det nå Centralt lätt hittat gym i västerås ?
Gå till gallerian Punkt (ligger på stora gatan, du går in mitt emot Jensens böfhaus el subway typ, oavsett hur du tar dig in i punkt så: ) åk hissen till våning 9, där hittar du nJoy. Minns inte vad det kostar, typ 80 spänn kanske? Helt ok ställe, lite för cleant kanske men man kan inte få allt. Trevlig utsikt kanske?
Feelgood hittar du ungefär mitt emot centralstation.
Ok jo tycker själv att jag hittar bra i Västerås så borde nog inte vara nått problem.
Var på Feelgood och va väll inte värt dem 80 kr som jag tyckte. Första jag tänkte/kollade efter var skivstänger + hantlar men efter lite letande hitta ja allt. Kändes lite som att dem prioritera maskinerna.
FEEL good och nJoy tycker jag är rena skit gym. och säger jag varför kommer andra Västeråsare som tränar där bara börja snacka. Men men
jag kör själv på Outlet som är utan tvekan västerås bästa gym om man vill "bygga" vill man träna mer på ett normalt gym tex fitness stuk. Så är Nya Friskis o svettis på rocklunda riktigt bra men mycket folk. Men det underlättar ju ej för dig.
KOlla bellevue gymmet? ska tydligen vara ny rustat
Okej där ser man, men jag kommer enbart att träna ett få tal gånger i västerås när jag är på jobbcoach möten.
Men kände mig bra uttittad på feelgood kanske nån från kollo, men säkert var iaf att jag var den enda som svettades :D
Okej där ser man, men jag kommer enbart att träna ett få tal gånger i västerås när jag är på jobbcoach möten.
Men kände mig bra uttittad på feelgood kanske nån från kollo, men säkert var iaf att jag var den enda som svettades :D
låter bekant=)
Tjejer är sminkade och killar ser ut som stroppar :P
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.