Visa fullständig version : Fun-Tex *****The voice inside, Session 2*****
FUn-tex SSwinger
2003-07-27, 11:45
Då jag återfått massan som gick förlorad + lite till, så är "the big payback, session 1"är härmed avslutad, därmed börjar allvaret på fullt, i denna session kommer vi ta hänsyn till det mentala tillståndet dvs är inte huve+kropp 100% synkat så kommer ej passet köras.Vaderna kommer också att börja drillas riktigt hårt.
Här är de uppskattade målen som måste slutföras för att få möjlighet att gå upp en session,
session 1 --- fått tillbaka det som gått förlorat
session 2 ---- Börja bygga massa seriöst, vänta in det eprfekta passet + börja drilla vaderna hårt ,ej öka i fett % gräns nästa nivå 114 kg
session 3 --- "se 2" +byta gym+ drilla benen i 110,samt börja tänka på symmetri"gräns 130 kg till nästanivå"
session 4 --- sm +90 material "under fettet dvs" fortsätta öka
session 5 --- Mr Olympia
session 6 --- Lägga upp en sajt o ta betalt från folk som vill se mig posera i utmanande poser:D
Dagens pass
Rygg/bakre delta
Latsdrag
117.5/ 6 drop 5 set
enarmsrodd
81.5/10 5 set
bakre delta i drag
31,5/10 5 set
+ diverse pump övningar
bra pass, lite problem med underarmarna dom vill inte riktigt återhämta sig på 2 vilodagar, funderar på en lösning,ska ha kidzen boende hos mig nästa vecka ,fett!! har man äntlingen nån som är villigt att sitter o lyssnar till mina domedags profetier utan att ifrågasätta!
pussokram
Nitrometan
2003-07-27, 14:30
Bra att du planerar och sätter upp mål. :thumbup:
Det är mycket svårare att lyckas om amn inte sätter upp mål. :cheers:
FUn-tex SSwinger
2003-07-28, 11:00
sååååjaa, då har man nullat bröstet
Rak bänk
130/5 7 set drop
Sittande rakarmlyft åt saidan
16/8 drop 6 set
bröst i kabel
45/10 drop 6 set
hantellyft framifrån
11/11 drop 4 set
Överlag bra pass,armarna måste viiilas , tar väl 2-3 vilodagar innan nästa pass, HItta min andra handske förresten, låg i mina lofas, joy,"extas"
p
FUn-tex SSwinger
2003-07-31, 10:24
Dagens ass
tri/bi
alt sittand ehante lcurl
26,5/´8 5 set
French press
55/9 7 set
kickbacks i drag
30/9 4 set
preachers
50/10 3 set
+ wrist roller,grippers, etc
Bra pass fast bi gick ganska gayigt, bästa formen i french, börja digga den mer o mer, har dragit på mig nån slags magsjuka, vilket resultera i en o annan olycka både oralt och ***** lol *fy fy* ytterligare 2 vilodagar framför mig innan ryggen skall trimmas,ska försöka meditera fram min ilska och lägga detta på tub som sedan frigörs nästa pass"rygg då*
enarmsrodd, 81.5/10 5 set Inte hantelrodd va ? Jävligt imponerande i så fall.
FUn-tex SSwinger
2003-07-31, 10:55
81.5 hantlar, jesus vågar inte ens tänka tanken, kör naturligtvis i drag.
Härligt med en positiv kille som vågar sätta upp mål för sig själv =)
nordland
2003-07-31, 23:10
Originally posted by Funtex swinger
81.5 hantlar, jesus vågar inte ens tänka tanken, kör naturligtvis i drag.
81,5 ! vad fan är det för viktmagasin som har sådana precisa vikter:confused:
Antonius
2003-08-01, 02:26
Dagens ass
:MrT:
:laugh:
Sorry, jag är trött... ska sova snart. Med det ser fan toppen ut, go get'em tiger! :whipped: :kickass:
FUn-tex SSwinger
2003-08-01, 07:46
jahapp Ser att natt pundarna varit o klottrat ;)
nordlands biff
Om du sätter en vikt mellan splitten och viktmagasinet, nynnar dom magiska orden "Iam jay cutler" så har du 6x 7x 8x kgs motstånd, just like that 1 2 3
FUn-tex SSwinger
2003-08-01, 09:42
EDagens pass
ben/kors/vader
Böj
110/8 6 set drop
Sittande vadpress
20/1x 4 set
goodmornings
60/8 4 set
+kick and cu5rls o stående vadpress i smith
Gick riktigt bra fan ändå inte tränat ben seriöst på evigheter ändå är 110 np lite skumt, ska slänga om lite i schemat o börja köra ben stenhårt redan i denna sessionen dåå det finns en dag öppen, lite spänd, halva syskon skaran ska komma idag och gästa min boning 7 pers i en 2 rummare kan bli kärvt detta!
FUn-tex SSwinger
2003-08-02, 22:29
Dagens Lilla "extra" , En helt betagande bild av allas våran mikael wiehe, första låten om götet kunde han dock behållt för sig själv,dags att "sossa" hahahaha cracking myself wide open!"
hahahaha....gillar "tjejerna" i publiken...hon i rött på andra raden och dom 2 till vänster längst fram... :thefinger
FUn-tex SSwinger
2003-08-04, 11:45
Dagens Pass
bröst/axlar
Rak Bänkpress
132.5/6 9 set drop
sittand raka axellyft
13,5/1x drop 4 set
hantellyft frmaifårn
13.5/11 drop 4 set
flyers i cable
45/10 6 set
KOmmenetarer
passet gick bra, men shit det är kaos här ärligt talat, ungarna är på mig hela tiden från 7 på morgon till 01 på natten vet tji hur länge jag pallar, har testat allt, skrikit , låst in dom i gardrobben fan inget funkar, nu medans jag skriver står ena ungjäveln o bankar ett mjukis djur på mitt bakhuve,funderar på att dra in maten ingen föda= no energy simpel matematik, maten blir osså sisådär i dagarna mest junk food men det är lugnt,
pussokram
Herkulez
2003-08-04, 12:00
hahaha , fan du är ju sjuk :D
FUn-tex SSwinger
2003-08-05, 15:02
Då jag inte är teknisk kunnig nog att göra en hemsida så får min journal bli detta "bollplank" här är lite bilder på Los gatos
Obs bild 2
trodde den allegiska reaktionen skulle skära ner på energin men icke, denna är tagen precis efter en örfil,kick i skrevet, samt en fjärrkontroll i bakhuvet , rätt intressant beteende
vart är bild 2 då? jag vill se misshandeln!!!!
FUn-tex SSwinger
2003-08-05, 15:20
.
FUn-tex SSwinger
2003-08-07, 09:59
Gårdagens pass
Tri/bi
Alt hantelcurl
26.5/10 3 set
frenchpress
57.5/8 drop 7 set
Preachers curl hantel
23.5/10 drop 7 set
+ massa kabel övningar och annat trams
Hyfsat pass ökning i french, 60 kg ligger inte långt borta nu, yeah lucky me..
FUn-tex SSwinger
2003-08-08, 17:35
Ben /korsrygg/vader/mage
Häj häj
Knäböj
110/10 4 set
kicks
50/10 4 set
curls
30/8 4 set
sittande vadpress
30/1x drop 5 set
goodmornings
65/1x 4 set
stående vadpress i smith
70/9 5 set drop
+crunches
Chilla på dagens pass, lixom flööööt fram på en våg av välbehaget från tystnaden,hitta ett par Dragkrokar igår, testa dom idag på en snubbe rätt stor skillnad han kan göra 2 chins "tjöck" utan, och med 7 st sååå värsta shiajtet,ska bli jävla grymt o se sen vad man tar *Nicke nyfiken*,, lyckades paja kameran igår så är lite lessen i ögat det fula e att där fanns superba bilder som aldrig kom fram SHEISSE WEISSE man blir sur som fan,
pussokram
Hahahahaha fina bilder :thumbup:
FUn-tex SSwinger
2003-08-10, 19:52
dagens pass
Rygg/bakre delta
Chins
8/0 7 set
enarmsrodd
85/9 2 set
latsdrag diverse grepp "kraftigt dropset"
90/8 6 set
bakre delta i draget liggandes på bänk
35/10 6 set
Föck vad tungt att göra chins på 110+ var iofs inte på riktigt toppp humör men ändå,slängt om i schemat så tränar upp chinsen
nu ett par månader samt pumpar ur ryggen ordentligt efter rodden, i lats draget då,
FUn-tex SSwinger
2003-08-11, 12:15
Axlar/bröst
Rak bänk
132.5/8 drop 8 set "körde med pass sista repsen"
sittande raka sidoaxellyft
13,5/9 5 set drop
axellyft frampå
13.5/1x 5 set drop
Pecs i drag
50/1x 3 set
OOOOOOO va gött öka i bänken!! har fått in rörelsen perfekt blev grymt tryck, juggen va där så fick pass jävla vad det taggar en att köra 2 st, passen blir fan mycket bättre,ska leta efter en träning kömpis, såååå om du läser detta samt kör ute på hyllie gym i malmö och behöver en gaphals brevid så skriv här i gb eller skicka pm.
svar till
"mysiga stunder på gymmet"
FUn-tex SSwinger
2003-08-11, 17:31
Hitta denna bilden, asså dom börja typ jucka me varandra under frotten ett par minuter senare, tyvärr tog jag dom bilderna i "fine" läge hehehe, annars hade jga kunant visa dom här,rätt fattiga bilder menvafan börja få bild abstinens,måste lägga upp nått,
Nu börjar det bli creepy :MrT:
Hitta denna bilden, asså dom börja typ jucka me varandra under frotten ett par minuter senare, tyvärr tog jag dom bilderna i "fine" läge hehehe, annars hade jga kunant visa dom här,rätt fattiga bilder menvafan börja få bild abstinens,måste lägga upp nått,
:laugh:
Modsen kanske kan ge dispans för denna gång :D
FUn-tex SSwinger
2003-08-14, 20:49
Godkväll
Dagens pass
tri/bi/mage *glömde*
alt hantelcurl
27/10 3 set
frenchpress
60/5 drop6 set
+ Tusentals andra övningar säkert 20 set per muskel
jävla gött o bara stå o konc pumpa på småvikter ska köra så i fortsättningen,pre3cis kommit hem från skånes djurpark så jävla stel där nere fortfarande, såg värsta bonitan i kort kort asså jag svär inga trosor på sig ,vi kunde inte sen nån tendens till troskant alls, förföljde henne säkert i 3 timmar höll tummarna att hon skulle "Benda over", tur man hade med sig lite beef jerky i fickan,jag looovar hon var villig till tusen o sånt, fan att det ska vara så fruktansvärt svårt att skörda frukten, så här sitter man igen framför datan och kåtar av sig lite, så jävla patetiskt så man vill gråta, kommer säkert osså göra det senare..det är ju trots allt som björn säger ,det blir alltid värre framåt natten,.,,
livin hardknock,,
It's a hard knock life, ja. Du får trösta dig med att passen ser grymma ut!
FUn-tex SSwinger
2003-08-16, 12:00
munter : jo men ändå , mycket vill ha mer,
Ben/vader/korsrygg/mage
Böj
120/9 6 set drop
kickzz
45/1x drop 5 set
sittande vadpress
30/1x
stående vadpress i smith
80/1x drop 5 set
goodmornings
65/10 4 set drop60
+crunches etc
man grymt vilket pass,vikken kick man får efter, trodde 120 skulle vara tyngre kändes ganska lätt, ökar till 125/30 nästa gång http://jammerbabe.com/images/Smiley/daddy2.gif att börja köra ben o vader igen är fan det bästa jag nånsin gjort i träningsväg såklart,
tills vi ses igen pussokram
FUn-tex SSwinger
2003-08-17, 11:46
Dagens pass
rygg/bakredelta
chins 0/8 4 set
enarms rodd
85/10 5 set
bakre delta drag
35/10 drop 6 set
ut pumpning i lats draget
90/10 kraftigt dropset 8 set
Asså chins fan jag kan itne göra den rörelsen helt fucking kramp aktigt,men jävla vad passet kicka igång i rodden jävlar läpparna sprack och en svag doft av avföring fyllde rummet 85 kg kändes ganska lätt ska höja till 90 nästa gång,
ps. måste kirra en latina brud.ds
FUn-tex SSwinger
2003-08-19, 10:38
Dagens Pass
rak bänk
135/3 drop 4 set
sne bänk
100/8 drop 6 set
hantellyft åt sidan
18,5/10 drop 7 set
pec i cable
50/9 4 set
besviken, besviken *skaukar på hövet* 4 eller 5 reps på 135 lugnt men endast 3 under all kritik, bah har inte tid med sånt här jävla tjafs!!"#! nästa pass ska 5 reps upp om jag så ska dö på kuppen!! fick bra kontakt i axlarna då,
ps.JAg är såååååå sugen på en tight latina .ds
Herkulez
2003-08-19, 10:45
hehe, då är vi 2:mallan:
...Böj
120/9 6 set drop... ... då får du fan ligga i om ska bränna förbi mig till nyåret :) Närå mannen, du kommer nog böjja brutalt.. verkar ju inte direkt ha några problem med att bolla tunga vikter. Hoppas du hittar din latina också, en sån är ju alltid trevligt att ha.
Hahaha! Men du, min syrra är latina och hon säljes för 10 kg ren muskelmassa. Jag kan skicka henne på postförskott om du vill. :D
Originally posted by Castro
Hahaha! Men du, min syrra är latina och hon säljes för 10 kg ren muskelmassa. Jag kan skicka henne på postförskott om du vill. :D
Åldern? :rolleyes:
FUn-tex SSwinger
2003-08-21, 09:31
Oh Castro !
Lugnt jag skickar 10 kg prima gluteus muskelatur via dhl"slänger in en xtra ringmuskel insmord och redo för action" så fort kvigan är levererad, "väntar igert"
ps. Hon är väl rumsren? .ds
FUn-tex SSwinger
2003-08-22, 10:23
Godmorgon särfall
tri/bi
rakstång curl
60/4 drop 7 set
frenchpress
60/7 5 set drop
isolerade hammercurl hantlar
21/1x 4 set
tripress i drag
60/8 2 drop set
kickback i cc
30/8 4 set drop
Ändå lite besviken över stångcurlen, samma sak avrje gång jag byter till alt hantelcurl dvs när jag kommer tbx till stången så är det samma vikter som typ 2 månader sen, o sånt. nej jag är helt väck itne lönt att fortsätta skriva.bra pass!
pussokram
FUn-tex SSwinger
2003-08-23, 10:46
Pass på!
ben/mage/kors/vader
Böj
125/8 4 set
kickz
60/10, 5 drop
goodmornings
70/8 4set
sittande vader
30/1x 5 set
crunches/situps **********superset********
6 set
etc
Det går riktigt bra just nu, vad mer kan jag säga, lite sugen på att köpa in lite mct fetter att blanda ut i drinken efter träningen, men bara lite tihi
pussokram
FUn-tex SSwinger
2003-08-25, 10:55
Rygg/bakre delta
Chins
2.5/8 4 set *inte strikt direkt*
enarms rodd
90/8 5 set
bakre delta i cc
35/8 4 set
utpumpining i latsdrag
85 drop 9 set
Fan har så jäklasvårt för chins kan inte komma över vilopuls ens under övningen även om kontrollen börja bli lite bättre, rodden går därimot hur lätt som helst att få dimsyn i, börja kännas tungt ,handlederna sväller upp av trycket från dragremmerna, ska testa 95 nästa vecka,
pussokram
FUn-tex SSwinger
2003-08-26, 10:51
Bröst/axlar
Rak bänk
135/4 3 set **champagne**
sne bänk
105/8 6 set
hantellyft åt sidan
19/10 drop 15 set
flyers i cc
50/1x 5 set
Its time 2 move up in the ranks :mallan:
FUn-tex SSwinger
2003-08-29, 10:37
Armarna ooo sånt ,
french press
60/7 4 set **hade feting problem med balansen/kordinationen idag**
rak stång curl
60/7 5 set
press i latsdraget
60/1x 3 set
hammercurls sittande
24/10 4 set
+ olika tri övningar i cc..grepp etc
Hade grymma problem idag,kroppen var lide skum, näsan var helt igenkorkad med torkat blod kunde inte fräsa ut det, käkarna krasslar när jag tugga,sen när jag började svettas så rann hårspray ner i vänstra ögat så fick stänga av det , o magen fucka av all cola, gick väl hyfsat nån jävla tillväxt blir dä väl, tror personligen att det kommer ta ett tag innan jag ökar i french, känslan av att detta kommer vara såhär en tid framöver var total,känner mig som en skadeskjuten jävla ko,.,:cryout: :cryout:
tortured
2003-08-29, 10:56
Dagens Lilla "extra" , En helt betagande bild av allas våran mikael wiehe, första låten om götet kunde han dock behållt för sig själv,dags att "sossa" hahahaha cracking myself wide open!"
fniss jag var ju också där, du borde sagt till innan så kunde vi dejtat :D
FUn-tex SSwinger
2003-08-29, 11:06
Originally posted by tortured
fniss jag var ju också där, du borde sagt till innan så kunde vi dejtat :D
Damn,if i only could turn back time :(
känner mig som en skadeskjuten jävla ko,.,:cryout: :cryout:
Tycker det låter mer som du drabbats av kalvningsförlamning
FUn-tex SSwinger
2003-08-29, 20:42
Originally posted by emmzan
Tycker det låter mer som du drabbats av kalvningsförlamning
A gud, avd är det för slags pack denna träningsdagboken drar till sig,
FUn-tex SSwinger
2003-08-30, 10:44
Ben/bål
Böj
130/9 4 set
Kickz
60/9 6 set
goodmornings
70/9 4 set
crunches/sit ups super set
7 set
curls
25/1x 3 set pump
+sittande vadpress, stående i smith etc
Blev ett långt pass idag säkert över 90 min, ökar stabilt i böjen så inga problem,formen blir iofs bättre o bättre pass till pass, hittade en burk protein i kä'llaren imorse, tydligen så finns där en till i husslängan som tränar bödybuilding,undrar vem aset är,
pussokram
Goodmornings - ah, en härlig gammal bortglömd övning!!! :thumbup:
Hur blir det med ditt och Jets pass? Eller har ni redan kört det?
allan
FUn-tex SSwinger
2003-08-30, 11:56
Allan
Har ett par lediga tider i våren/sommaren 04, får synkra med jet senare,
Har ändrat mig, tror du har fått rödsjuka. Orsakas av den lilla bacillen Erysopelothrix Rhusiopathie och ger bl.a liknande symtom som du beskriver.
iofs drabbar den vanligtvis svin men kan även gå på höns som fått tuppjuck!
FUn-tex SSwinger
2003-08-30, 15:57
Har ändrat mig, tror du har fått rödsjuka. Orsakas av den lilla bacillen Erysopelothrix Rhusiopathie och ger bl.a liknande symtom som du beskriver.
iofs drabbar den vanligtvis svin men kan även gå på höns som fått tuppjuck!
lol du är för god,
Du är härmed portad från denna dagbok
skullle bara tillägga en jävla mm från att klämma 160 ,*små händer* får se om jag klämmer den imorron
Eftersom båda två går på tung medicinering för bekymmer av olika art har vi skjutit upp det hela ett tag...
Originally posted by Allan
Goodmornings - ah, en härlig gammal bortglömd övning!!! :thumbup:
Hur blir det med ditt och Jets pass? Eller har ni redan kört det?
allan
hehe vem fan gör inte det =)
FUn-tex SSwinger
2003-09-01, 11:20
sheisse Bajse
Rygg/bakre delta
Chins
5/6 osv 6 set
sittande rodd
95/7 3 set
kraftigt dropset i lats drag
90/10 12 set
+ div, övninagr
Känns bättre o bättre i chinsen för varje gång kanon asså, så jävla dum huvet, går runt o klämmer på 160 hela dagen så när man väl kommer ner till gymmet o ska träna kan man knappt hålla i 11 kg hanteln sååå jävla löjligt , men bra pass vikken pump!
3.5/5
pussokram
Åkej, då har du inte rödsjuka då *be om ursäkt jättemycket*
Frågan är då om du fått en släng av klassisk svinpest? Har du kollat hur din mjälte ser ut på sistone?
FUn-tex SSwinger
2003-09-02, 10:19
emm - Men sluta du nojar ut mig-.
Bröst axlar
rak bänk
137.5/4, 7 set
lyft åt sidan hantöl
16(1x 10 set drop
Bröst cc
50/8 4 set
Jäkla fint pass, mina förföriska ögon höll på att poppa ur ögongropen, ill röda fyfan vad gött, 2 dagars vila sen är det bara Pu dä ijän!
Men du seriöst, det är med hjälp av mjälten (om den är prickig eller ej) man kan särskilja om du lider av klasssisk svinpest eller afrikansk svinpest...
Jag skulle tippa att Funtex lider av klassisk svinpest efter det jag läst i denna journalen.
Jävla vikter du ligger på i bänken! Ligger du på ditt max nu eller har du ytterligare att pressa ur dig?
FUn-tex SSwinger
2003-09-02, 18:17
Originally posted by mangs
Jag skulle tippa att Funtex lider av klassisk svinpest efter det jag läst i denna journalen.
Jävla vikter du ligger på i bänken! Ligger du på ditt max nu eller har du ytterligare att pressa ur dig?
vette fan, ger nog allt för stunden"men tänk på att jag kör bänken i smith så 137.5 är ingen vikt direkt, kan inte köra fri bänk sabbar min axel totalt, vilket alltid slutar med att nästan hela kroppen stagnerar vilket suger som fan,samma med militär press fuckar osså axeln, så tar det säkra före det osäkra
:em:
FUn-tex SSwinger
2003-09-04, 10:44
Ben/mage
Böj
140/7 6 set
Kickz
65/10 4 set
curls
25/1x 5 set
+ sit ups,sittande/stående vadpress
Man shit vad jag ökar just nu,jag säger bara frossa i sötmandlar/marill, där är nått magiskt med dessa, nästan så man blir mörkrädd,synd bara låren/röven blir totalt nergrisade med strechmarks, men who gives a fuck, MASSA MASSA MANDELMASSA!!
Hm. Hur vore det med släng av Mul och klövsjuka då? En form av vesikulär stomatit. Kollat efter blåsor på tungan??
Glömde tillägga att du får kolla mellan klövarna också !
FUn-tex SSwinger
2003-09-05, 11:06
Tri/bi
French press
62.5/6 6 set
rakstång curl
60/8 6 set
sittand alt hammercurl
24/1x 6 set
tripress latsdraget
60/9 2 set
Kickbacks i cc
3 set
FAn så jävla lack nu, så dyngkuk på gymmet idag först smyger han in bakom ryggen med näsan i vädret utan att säga hej, sen när jag skulle sticka så svara han inte på när jag sa hejdå utan bara dizza mig med blicken, var shit 1 tanke ifrån bara ta en hantel o slå han feta huve medvetslöst,
Annars gick passet bra, sjyst kontakt, mens hi ser mig själv i spegeln ser inga muskler fattar nada får väl köra hårdare,
FUn-tex SSwinger
2003-09-08, 09:51
Hej på dig du<
rygg
Chins
0/9 6 set
normal enarmsrodd
95/7 2 set
enarmsrodd armbågen ut axel höjd
60/8 5 set
latsdrag *pump*
90/10 9 set krafigt drop
Börja kännas väldigt stabilt i chinsen, tycker vingen börja komma nu, passet blev helt suveränt kommer nog ta bort vanlig rodd o köra stil 2 istället, nu har den där tröttheten kommit tbx senaste dagarna har jag fan sovit 13 timmar per dag, är inte vaken mer än e 40 min sen känns det precis som man blivit skjuten med värsta bedövningspilen, sakta men säkert glider man iväg till drömmarnas rike återigen, se det positivt, i natt för jag köra i det förbjudna hålet på en sjyst storbröstad blondin, gud vad patetiskt egentlingen,nä nu ska jag klippa mig,funderar på att skaffa lång bööljigt hår färga det blont o gå med i chippendales, får snacka mer ingående med frisören,
pussokram
FUn-tex SSwinger
2003-09-09, 11:07
Bröst/axlar
Rak bänk*smith*
140/3 8 set
Lyft åt saidan
19/9 drop 13 set
bröst cc
50/1x 4 set
osv
Enligt mina beräkningar så kommer jag pusha 1 trea på 180 i bänken om exakt 8 månader,
skit på dig
Att skita på sig kan ju bero på diarré och den har 4 olika mekanismer
*hyperpermeabilitet
*hypermotilitet
*malabsorption
*hypersekretion
Du kanske har Parvo eller Svindysenteri???
FUn-tex SSwinger
2003-09-11, 11:05
Benn/korsrygg
Böj
142.5/8 5 set
kickz
65/9 5 set
goodmornings
75/9 3 set
+vader mage etc
hyfsat pass fast man inte var på topp humör direkt,fick hem bänkpress sm 2003 igår rätt intressant o studera derans teknik dvärgen var grymmast 200 kg damn!
FUn-tex SSwinger
2003-09-12, 10:42
Armar
Rakstångbicurl
61/7 6 set
enarmshantelpressbakomhuvet
24/7 6 set
sittande alt hammercurls
26.5/6 3set
+ cc saker
Armarna tvärvägra till en början,tri strejka nästan direkt i french press så bara att skita i det, knappt godkänt pass.ibland blir det såhär efter ett benpass, bunkrat upp med dansk aprikos kräm Så jävla horgod o bara 9 spänn litern blir så jävla kåt av blotta tanken att hela skafferiet är tvärfyllt av denna delikata kräm,får tibx kameran i början på nästa vecka jävla skönt som gigantisk sten har lyfts från mitt hjärta,jävla många fina bilder man missat asså,men nu har jag 2 vilodagar äta aprikoskräm som fan runka sej lite, Så blir det nya strechmarks på måndag GO GADGET GO!"!"
Damtidamtidam INSPEKTOR GADGET damtidamtidamtiDAM
FUn-tex SSwinger
2003-09-15, 11:54
Rygg
chins
5/7 6 set
enarms kabeldrag i rodd
95/7 3 set
bake delta i cc
35/1x 5 set
utpumpning i latsdrag
90/1x 7 set
tuuuungt dom där xtra 5 kilona,men kändes gött har lite ååångest , dén där rb160 är jävla svår, fatta nada, har inga som helst problem med greppet i chins etc men helt fucked när det gäller grippers, det har hänt att man gråtit en o annan tår över detta ,även om man sen tidiga barnsben fått lära sig att män gråter inte, såhär sitter man, med 1 flaska whiskey, kramp i underarmen o pistolen i munnen,skamen över att ha klena underarmar blev bara för mycket,orkar inte längre, kan höra skratten från sm kvalet redan nu, titta vilket missfoster,,åk hem freak,,,vi vill inte ha din sort här,,, etc,,,det ända positiva är att överarmarna vuxit till sig, mätte 48+igår även om jag personligen tycker dom ser mer ut som 40 cm`are,jaja det är väl bara en fas antaglingen, det där, livet ni vet,
Pussokram
Hehe kickass =) jag hinkar folkbira ...fatta skammen att inte ha råd med rejäl whiskey =)
hangatyr
2003-09-16, 06:07
är det inte svårt att dricka whiskyn med en pistol i munnen? Eller häller du den från slutstycket via pipan in i käften, för att få den där vapenoljesmaken vi alla älskar?
FUn-tex SSwinger
2003-09-16, 11:34
Originally posted by hangatyr
är det inte svårt att dricka whiskyn med en pistol i munnen? Eller häller du den från slutstycket via pipan in i käften, för att få den där vapenoljesmaken vi alla älskar?
"yrkeshemlighet"
Om sanningen ska fram så var det inte whiskey, utan utspädd trocadero med rysk fulvodka,såg dock ut lite som whiskey, så drog en liten rövare ,fölåt,
Bröst/axlar
rakbänk
142.5/3 7 set "fuking nära 4 reps"
Snebänk
105/7 5 set
hantellyft åts sidan
19/1.x 9 set
bröst i cc
52.5/9 4 set
Var inte riktigt på humör, kallsvettig sen igår kväll , Nu börjar kroppen flippa ut igen, trots allt så blev det en ökning, tur att terapins höst säsong börjar snart, idag fick jag äntligen hem min kära kamera guuuuuud va gött !! läger upp lite bilder på min mage senare,
pussokräm
hangatyr
2003-09-16, 19:30
Om sanningen ska fram så var det inte whiskey, utan utspädd trocadero med rysk fulvodka,såg dock ut lite som whiskey, så drog en liten rövare ,fölåt,
ingen fara! vi har alla varit där, funtex! man låtsas dricka champagne så är det bara gulfärgad mäsk....
FUn-tex SSwinger
2003-09-18, 11:11
Dagens pass
Böj
150/7 5 set
goodmornings
80/9 5 set
+ sittande vadpress,stående, kicks, curls, crunches etc
Bra pass,goodmornings kändes ovanlig lätta, börja bli problem med böjen, fan kan bara slänga på 10 kg till sen är alla vikter i bruk,om man inte klistrar på hantlar kanske på stången, måste byta gym,bull som fan man är ju totalt pank, får försöka fixa pengar på nått höger,
FUn-tex SSwinger
2003-09-19, 10:01
Armar
enarmshanteltripressbakomhuvet
24/8 5 set
rakstångcurl
62.5/7 6 set
tripress i latsdraget
65/8 2 set
sittande alt hammercurl
27/8 5 set
+ cc
vikket gött pass,allting klicka , 70 kg i curlen känns inte långt borta,känns verklingen att 2 dagars vila behövs, testa rb160 efter passet helt paff klara 8 gånger med högern wtf från 0 reps till 8 lide skumt, fick syn på värsta bruden nere i källarn, så ska ner o köra nån tröjan eller what ever i stjärtstugan.
FUn-tex SSwinger
2003-09-22, 10:13
Dagens pass
chins
7kg/6 6 set
enarmsrodd
95/10 3 set
pump latsdrag
100/1x drop 12 set
chinsen gick inte sådär jätte bra, hade problem med provokationen," kör neutral i fortsättning 10+." det hela blev lite sådär halvt dant, kom igång bra sen i rodden, kändes hyfsat lätt höjer till 100 nästa pass, inne i ännu en sådan sovperiod vilket antaglingen kommer sätta sin prägel på veckans återstående pass,
pussisar
Visst är enarmsrodden härlig!
Kabel, hantel eller davidmaskin?
Haha.. jag ligger bara 50kg under dig i den övningen :D
Kjamisar på dig osså!
FUn-tex SSwinger
2003-09-23, 10:59
emm - eller hur så jävla skön övning,kör i en vanlig gammal hederlig rodd från 80 talet, 45 kg är jävligt strongt för att vara "kvinna" fag snubbarna på mitt gym ligger o fiser på 35, så nu får man ännu en andledning att peka finger o fnissa :thumbup:
Bröst axlar
rakböänk
145/3 9 set
hantellyf åt sidan
21/6 8 set
flyers över huvet hantlat
6/10 3 set
sneda ahntelflyers
23,5/10 3 set
pecs i cc
55/9 3 set
Egentlingen om vi ska vara väldigt pedanta o äckligt petiga, så blev det endast 2,5 reps där i bänken, men hade kraften att avsluta om jag itne fått kramp i hamstring typ lixom, men skriver 3 reps så känns det lite bättre igen "lessen i ögat",väldigt rba pass överlag, bra explosivitet, bra stamina ,förövrigt handlat morötter för 1 kr kg *extas*
ska slå till med 50 imorgon om jag känner mig stark! :hbang:
Vad är flyers ovanför huvudet?? :confused:
FUn-tex SSwinger
2003-09-23, 13:43
emm - håll armarna utsträckta ovanför huvet sen sakta gå du ner till axelhöjd sen upp, som flyers typ fast ovanför huvet,
FUn-tex SSwinger
2003-09-25, 10:25
Ben o sånt
böj
160/6 8 set
Kickz
70/9 5 set
curls
30/8 5set
situps/crunches
5 kg super set totalt 8
+ sittande vadpress, stående vad press etc
Nu te e problem, 160 vilket betyder att alla vikterna är på stången som finns i gymmet, naturligtvs suger detta mustiga ***** då jag blir tvungen antigen att vara kvar på 160 ett tag till eller improvisera med att klistra på hantlar vilket känns lite väl projektaktigt, bra pass överlag, kunde gått djupare i böjen ska jobba på det, fick rejäll pump i korsryggen redan i böjen så skett i goodmornings o körde ett par extra set på magen istället, imorgon därimot är det lön yeah o det ser ut som om jag slipper köpa hem mer protein inför den kommande månaden vilket kommer resultera i en shopping sprea på rusta, toppen!
FUn-tex SSwinger
2003-09-26, 11:04
träning
rakstångcurl
62.5/8 6 sey
enarmshantelpress bakom huvvet
26.5/6 3 set
triptressi latsdraget
65/10 3 set
etc etc ,,pallar inte skrivar i denna hjävlr bögbok faråt helvete
FUn-tex SSwinger
2003-09-29, 11:43
Godmorgon!
rygg
chins
0/9 5 set
enarmsrodd
100/6 5 set
latsdrag brettgrepp"pmp"
100/9 7 set drop
gick väl rätt bra, avr ganska slut efter chinsen damn vad rodden kändes tuuung idag,nu har hydron tagit slut så gått över till hi-way neutral, gud vad jag ´ångrar mig att jag itne köpte 2 paket hydro istället, mår frukansvärt illa av hi-way´n blotta tanken att där är 3 kg kvar gör mig så jävla deprimerad,nej aldrig eiselt igen,den saken är klar,
pussisar
ps. jag vet att nån sitter o fnissar bland moderatorna just nu som en liten flicka, efter attentatet inatt, även om det är rätt knas vem som ligger bakom .ds
haha har du ny avatar? Grymt rippad:D
Du får dietcoacha mig i vår, Funtex :)
FUn-tex SSwinger
2003-09-30, 10:39
Hemligheten är egentlingen ganska simpel böjs, nyckelordet är Lunelax,resten får ni själv lista ut
Bröst/axlar
rakbännk
147.5/3 8 set
lutande flyers
23.5/10 5 set
+ axellyft o tusen andra övningar
Gick rätt bra, börjat knaka i axlar o leder ganska rejällt,har tänkt lite, tror jag går ner på 140 och försöker klämma en 8 nästan gång iställetså kroppen vänjer sig istället för att gå på 150 o fucka upp lederna,beställde en sån där "jens of sweden" har funderat på det rätt länge, seriöst jens of sweden jezuz,VEm är Jens? Hur ser han ut? Vad för bil kör han ? vad är hans favorit rätt? en massa frågor som poppar upp i huvet,dock så är hans sexuellaläggning ganska klar,
Pussisar
Ibland undrar jag vad det är i Funtex vattenflaska! :D
allan
Originally posted by Munter
Vadå Jens of Sweden ?
http://www.jensofsweden.com/index.asp?page=news
hangatyr
2003-09-30, 17:11
Ibland undrar jag vad det är i Funtex vattenflaska! :D
allan
Ibland??
FUn-tex SSwinger
2003-10-02, 17:22
Nu ska vi inte vara såna,
Armar ----> kör ben imorgon, sent pass idag
rak stång curl
65/5 7 set
enarms hantelpress bakom nacken
26.5/7 2 set
rak french press
62.5 /8 6 set
hammercurl
27/8 3 set
lutande isocurl
18.5/9 5 set drop
+ lite cc trams
var nere på läkarhuset iförmiddags för diverse grejer,tror min läkarefrågade typ 5 gånger !"du tar väl inte steroider"? som socker för mina öron, rodna, hihihi värsta ego kicken " jag tycker du ska sluta träna, kroppen är inte gjord för att ha så mycket muskler" Just där nåde jag nirvana, som en utlösning fast tusen gånger bättre!! jag ville aldrig gå därifrån..improviserade fram olika symtom vilket jag väl visste svaret på ,,,stelhet i axlarna,,avdomnande underarmar,,m.m...utlösning after utlösning,,var helt matt efteråt, tänkte först skippa träningen men kom igång sen på eftermiddagen, bra pass, min 6 timmar gamla JOS ser ut som att avra mer än 1 år gammal ömtålig liten slyna,hämta ut min CoC 2 också känns inte omöjlig,klämmer dne nog snart,
Pussisar
Fan va bra den här journalen är !
keep :bpump: :eating:
FUn-tex SSwinger
2003-10-03, 18:19
YEs np!
Ben
böj
155/9 " sån snubbe som körde bänk med de 2 sista viktklosarna 2.5x2,spelar roll iofs,ska börja träna in djupet nu såå "
kickz
70/9 4 set
+ bla bla etc etc
bra workout konstatera d-flex och gav mig tummen upp
Ska ta 1 provmånad på ett annat gym nu idagarna 400 spänn rätt lugnt, lite sur på min "Jensy" atr ju halva passet o blädra tbx till början igen + instruktionsboken består av ett dubbelvikt jävla a4 med haltaskig text, derans hemsida är inte mycket för världen iheller, man måste fan lista ut alla finesser själv, lite svårt när allt är baserat på en jog key med tusen olika kombinationer höger vänster klick klick typ, man stör sig som fan, vill ba döööö lixom, nu har jag ett par vilodagar kan behövas känner mig ganska sliten,
FUn-tex SSwinger
2003-10-06, 10:43
Rygg
chins
0/8 5 set
enarmsrodd
100/8 3 set
Till Bröstet
70/7 5 set
axelhöjd
45/8 4 set
pump latsdrag
9 set
jä'vligt segt i chinsen, rodden gick bra dock.
Stör mig på mig själv, skulle ta en provmånad idag grejen är att under helgen så råka jag bränna nästan allt på omega o triss lotter, tänkte inte alls på månadskortet nänä skulle tvunget ner o hamstra omega 3 burkar nere på ica, blir så trött, fast jag vann hundra spänn på triss!
var nere på läkarhuset iförmiddags för diverse grejer,tror min läkarefrågade typ 5 gånger !"du tar väl inte steroider"? som socker för mina öron, rodna, hihihi värsta ego kicken " jag tycker du ska sluta träna, kroppen är inte gjord för att ha så mycket muskler" Just där nåde jag nirvana, som en utlösning fast tusen gånger bättre!!
Haha! :laugh:
Äh, JAG tycker du ska BÖRJA träna istället, din kropp är inte gjord för att ha så LITE muskler!
Skön journal!
Kör hårt som fan! :thumbup:
FUn-tex SSwinger
2003-10-07, 10:58
TT
bröst/axlar
bänk
150/4 8 set
sneda flyers
23.5/10 4 set
+cc ,axellyft etc
bra pass, fick kramp i hamst idag igen i bnken, inte bra,
FUn-tex SSwinger
2003-10-09, 11:09
tränings pass o sånt
alt hantelcurl
29/8 8 set
fench press
62.5/8 7 set
+ hammer bla bal etc etc
Gick fram tilll stången o skulle curla o sånt, sen vips cöörla upp den typ så kändes det som om underarmen skulle brytas på tvären lixom bah, så jag gick över till hantlarna istället typ o cuuurla med dom istället men där finns bara till 29 kg lixom så bull läge lixom o sånt, ska jöra som ronnie i fortsättningen o fuck halöv reps på tri gjorde idag bra konatkat kändes lixom som det tog fianre på insidan typ bygga grym droppe nu, vikket jävla mög gym,nu fick jag spya i munnen osså, toppen livet ler åt en,
FUn-tex SSwinger
2003-10-10, 11:03
Ben/vader
Böj
160/7 8 set
+kickz and curlz, avder etc glömde mage
Kände mig jävla skum idag heelt fumlig, tappa saker, gick in i människor, snodde andras vikter bakom ryggen,undrar om inte nån i min närhet drogar mig,min ena bröstvårta är helt ömm,o ammasa annat, körde ute på ön idag pallar inte bråka om vikterna, jäkla fint därute synd bara dte tar en 30 min att cykla ditt, helt fucking knäckt när man väl är framme
Hur skriver du när du är på fyllan funtex? :D hela din träningstråd känns nästan som ett fylleslag:cheers:
Antonius
2003-10-10, 15:18
Fan vad rolig journal... ska följa den bättre än min egen (som att jag kommer starta en).
:kickass:
Nitrometan
2003-10-10, 18:30
Det här är den bästa träningsdagboken...
Fast jag undrar vad det är för droger han går på, den gode Funtex.
Den där ömmande bröstvårtan låter ju inte så bra!
Funderat på att kolla upp om du lider av Hypofysär dvärgväxt? Andra risksjukdomar är självklart Valpsjuka (Canine distemper) eller lätt meningoencephalit !
FUn-tex SSwinger
2003-10-13, 10:46
va gött ni tycker det ,vill bara poängtera att jag är mot all form av narkotika, så,
emm. screw you:thefinger
rygg/bakdre delta
chins 0/9 5 set
rodd
134/10 5 set
tbar
90/9 4 set
pump i latsdraget 9 set etc etc
bra pass fin kontakt, utförandet i chinsen blir bättre o bättre,bytat gym nu såå det Komat veckat ska mest köra in mig själv mentalt i den nya utrustningen, om ni förstår vad jag menar, måste säga nordic känns ändå rätt stabilt så np
FUn-tex SSwinger
2003-10-14, 11:18
pecs flex
bänk
140/2 6 set
+ 3x set krims krams
Milda matilda vilken värk jag vakna till idag trapz bi axlar lats helt orörliga, snurra in en skiva o drog ner i allafall hade nog tjänat på att ta det imorgon istället o såtn,men man är naiv,jävla vikken seg smith, så sprang mest runt o testa alla "nya"häftiga maskiner rätt kul, den är itne så dum den där nya pec däcken från nordic,fick skippa axlarna helt gikc bara inte,
FUn-tex SSwinger
2003-10-16, 17:11
hmm
armar
stående alt hantlecurl
28.5/8 5 set
stångcurl
55/9 6 set
frenchpress
60/8 6 set
Ove tripress i cc"enarms"
45/9 5 set
kickz i cc
22.5/12 3 set
alt hammercurl pump liggandes
21/1x 4 set
hmm börjat köra betydligt striktare,fucking käring som nös ner mig på apoteket, helt fucking oberörd efter osså, riktig jävla surf**** ,sååå fruktnasvärt trött på alla dessa egocentriska gamla gubbar o käringar,så igår helt lugnt minding my own buisness kom fram till övergångsstället tittar o sånt, ser bilen saktar ner, börja trava ut problemet är att gubb jävlen är i nån slags viagra psykos o bara bränna rätt mot mig! tur man är smidig som en räv o kan hoppa o sånt,snubben titta inte ens åt sidan utan fortsätte bara rakt fucking fram efteråt! såna hära saker händer osså hela tiden , osså ser man på tv dessa gamla hyndor stå o klaga på det nya tuffa samhället och att dom itne får nån respekt !!:insane: :insane: :insane: :insane:
Låter som du har lite koll på hur man är då man är i viagra psykos min käre Funtex! :D
FUn-tex SSwinger
2003-10-17, 12:39
emm - hehe "stamkund" nere på veneriskan, "trots att jag aldrig får komma till" :(
Ben /bål/vader
böj
160/9 10 set
+ curlz,vadpress i nordic, hacken, situps bla bla
idag var jag sådär yr igen, körde uppvärmningen på 120 i böjen wow tappa balansen helt, lol yrade runt på halva gymmet me stången som ett jävla påtänt fyllo,strula som sagt rätt mycket i början men fick till det tillslut, höjning nästa gång, bra kontakt med röven o hams kände av det först i trappan ner hehe opsi, pinsamt till max nog dags att börja andvända brillorna:(
Nu jag studerat och studerat och kommit på vad det är för fel på dig! Du har helt enkelt blodbrist (anemi). Troligtvis har du bara en testikel nere (kollat efter noga??) och den andra är kvar uppe i bukhålan.
Då kan den ligga där och producera östrogen (en s k sertolicellstumör) och det hämmar benmärgen att bilda blodkroppar!
Visste väl att vi skulle komma på en lösning! :cheers:
Har själv grym träningsvärk i framsida lår efter gårdagens böjar. Ska nog inte tokcykla ena dagen och tokböja nästa... Men härligt är det! :hbang:
FUn-tex SSwinger
2003-10-17, 13:11
Det är sant som du säger!! måste bero på testo brist jag sa det till doktorn o sånt o tryvckte upp bröstet i huvet titta fan håller på bli kvinna! du måste ge mig testo ,,hon är helt trög, total vägrar checka själv, helt uppenbart brist på testo
Nitrometan
2003-10-17, 15:02
Är det dina eller flickvännens tuttar på bilden? :D
FUn-tex SSwinger
2003-10-19, 11:08
Originally posted by Nitrometan
Är det dina eller flickvännens tuttar på bilden? :D
HAHAHAHAhAAH OhOHoHOhoHoHoH du är bara för mycket! :thefinger
Rygg/bd
chins
10/7 6 set
kabelrodd
134/6 4 set
+annat grejs pallar itne skriva
bra ökning i chinsen, tycker drop seten har funkat väldigt bra hyfsade ökningar, lite skadeskjuten i korsryggen sen ben passet vilket gjordde att man avr tvvungena tt köra väldigt strikt i rodden,ger nog mycket, fortsätter på den bananen.
FUn-tex SSwinger
2003-10-21, 15:26
bröswt/axlar avder
rak bänk
130/9 5 sdte
axelpress med ahntlar
36/10 3 set
vader i hack
170 elelr nått inte så jävla noga.
+ bal bla
gått på diet nu i tvåveckor itne varit direkt hungrig, men man blir sur o aggressiv som fan,avr ett jävla kolli nere på gymet som flörta sig lite med mig,titta henne i ögonen som hon vore en jävla idiot när hon försökte med sina fattiga försök att få mig på rygg,blir så jävla trött, ville bara sparka ner henne o välta cc över hyndan,varför är det alödrig dom snygga brudarna som antastar en? sabbat 2 par nya hörselsnäckor osså på 1 månad o jag som inte kommer ha pengar över på typ en evigheten, måste jag gå runt med dom enorma ufo hörlurarna,jag vill BARA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
FUn-tex SSwinger
2003-10-28, 13:08
hej!
Varit sjuk o sånt, frenetiskt kliande i skrevet..nog om det, börja så smått komma igång idag, fortfrande lite särad så låg lågt försökte hålla kontrollerad puls,rätt skönt blev väl 10 chins 4 set o kandke 8 set latsdrag avsluta med att pumpa ut b delta i cc,nu till det väsentliga efter 1 vecka och 9 timmar par dag så har jag äntlingen efter 4 år, lyckas spela igenom Baldursgate, som en enorrm sten lyfts från hjärtat helt fantastiskt ärligt tlat, hade gett upp hoppet ett tag men fan vikken comeback"stolt"se om man kan fixa bg2 nu när man är på g, fått hem en stor laddning hydro nu, tillsynes smälts allt samman i en trevlig röra, gött
FUn-tex SSwinger
2003-10-29, 12:03
Bröst/axalr
rak bänk
130/10 4 set hjälp i de 2 sista seten
+axelpress, snepress i maskin axellyft bala dabala baöa
går ner 1 kg i veckan hittills luckas behålla styrkan samt ökat lite så lugtn
Klåda i skrevet är ju klart obra :nono: . Nu är jag ju färdig med patologikursen och har semester från diagnostiserandet, dock börjar vi farmakologi nästa vecka så då kan jag föreslå behandlingsmetoder iallafall!! :D
FUn-tex SSwinger
2003-10-31, 12:16
emm - hmm men när får du tillstånd att börja skriva ut ste.. medecin?
dagen pass bi/tri
fenchpress
60/9 6 set
rakbicurl
65/6 6 set
iso hammercurl
23.5/8 2 set
kickbacks i cc
25/10 3 set
lutande isocurl
18.5/9 4 set
gick bra, idag ska jag äta massa skit, så ar itne riktigt tid att skriva mer hejdå
FUn-tex SSwinger
2003-11-01, 13:26
Ben/mage/vader
nordic press
250/9 7 set
situps
60/1x 8 set
kickz
20?/10 7 set drop
curlz
55/8 6 set drop
vader i hack
200/8 7 set drop
utpumpning ben i hacken
50/1x 3 set
Bra pass, kör väldigt långsamt i den neg fasen nuförtiden hoppas det ger nått, hel del kufar på gymmet idag, lite halvgroggig så rätt kul o sitta o titta på,lite som att gå på cirkus fast mer verkligt på ett skrämmande sätt, av kanske 7 personer som körde i benpressen så gick inte en jävel längre ner än 1 dm rätt intressant bäst ni antecknar,såg 2 st hyfsat stora byggare tyvärr körde dom på 10% av sit max typ så det var rätt tråkigt ,förövrigt såg jag osckå 8 hyfsade bröst, 2 st killar med stoppade kalsonger, och 1 bullfitta "ursäkta mitt ordval" ltie ont om fjortis gäng dock,nej nu har jag 2 st fulla vilodagar,
Adios amigos
Hej din lille gottegris! För det första såg brösten jävligt feta ut. Skulle vara lite kul att se lite andra bilder på dig. Såg dina gammla bilder och där var du minst 30kg för fet, trots att du hävda motsatsen "jag är egentligen inte fet o det är fan sant" som du sa. Men va fan det verkar som du lydde råden och börja banta. Kör så det ryker.:eating:
hangatyr
2003-11-04, 07:15
rätt kul o sitta o titta på,lite som att gå på cirkus fast mer verkligt på ett skrämmande sätt
Så du menar att clowner inte skrämmer dig? Du är antingen mycket, mycket modig, eller mycket, mycket sjuk...
FUn-tex SSwinger
2003-11-04, 11:57
Originally posted by Vargen
Hej din lille gottegris!
loL :thefinger
förövrigt knappast pågrund av nötternas råd jag körde igång dieten,
Rygg
Chins
10/7 6 set
Rodd
132/7 3 set "V"
t rodd
95/6 3 set
osv avsluta med pump i latsdrag,
Går rätt hyfsat ändå "lite överraskad " den där nordic rodden är så jävla tung, annat än på den man körde innan.nu är det bull läge, glömde lagra upp med bog i söndags och nu...har det gått upp till 69 kr kilot igen,stör mig,
Så du menar att clowner inte skrämmer dig? Du är antingen mycket, mycket modig, eller mycket, mycket sjuk...
Det är inte lönt att kämpa imot längre.dom är för många,köpte ett par cykelbyxor igår, dom hade inte turkosa så var tvungen o ta ett par ljusrosa,det är inte försent än hangatyr,gör som jag, välj den vinnande sidan.
hangatyr
2003-11-05, 06:52
Det är inte lönt att kämpa imot längre.dom är för många,köpte ett par cykelbyxor igår, dom hade inte turkosa så var tvungen o ta ett par ljusrosa,det är inte försent än hangatyr,gör som jag, välj den vinnande sidan.
ja du har väl rätt. Det är bara att blotta strupen, rätta in sig i ledet och knyta näven i fickan...
FUn-tex SSwinger
2003-11-05, 13:02
EXAKT!
Bröst/axlar
rak bänk
135/8 5 set
+ tusentals övningar, ökning till 140 nästa gång.
Fick jag en bjabb gubbe från bjabb maffian på mig idag,vilket ledde till en låååång diskussion om torky VS söndertvättad handduk, 1-0 flawless victory, fattar inte hur folk orkar klaga på obetydliga saker just hela tiden, speciellt folk man inte ens känner, blir såååååå trött, osså har man en lång fixa o dona dag framför sig,som pricken över i:et :cryout:
Originally posted by hangatyr
Clowner... jag säger bara en sak.. DET ...
FUn-tex SSwinger
2003-11-08, 14:22
BEn/vader/ MAGE
bÖJ
170/3 5 set
benpress
250/6 3 set
vadpress i hack
200/10 9 set
situps
15/10 7 set
+ kickz and curls etc,,..
gud min skapar vad 170 är tungt!!!, utförnadet blev ej godkännt, får se om det blir bättre nästa gång, fick krmap i fot valvet efter vadern :( :( bra pass överlag, då är man 5-6 kg lättare sen en månad tbx så lungt påd en fronten, när jag skulle cykla hem så tog jag en tur förbi gammla cement fabriken där nere i hamen ,så stod där en grupp på 3-4 fjortis tjejer o fota varandra nere mot en valv liknade formation, o jag loooovar dom hade fantamig såna dära teddys på sig! ialla den som blev fotad heeelt surrealistiskt jag svär hon stod o visa ****** och allt! så stanna jag ,sådär nöp mig i skinnet typ, tänkte fan måste tuppat av i böjen o hamnat i nått slags sexvalhalla,så såg dom mig iaktagandes, fnissa lite och fortsatte sessionen.sen efter kanske 5 min fick jag ångest o avrt tvungen att skynda hem o käka,alldeles alldeles uuunderbart,
Haha, typiskt oväntad grej att se längst vägen.
Schyssta böjjar, och kul att du börjat tappa lite kroppsfett. Kommer se farligt ut !
Flumma vidare och kör hårt, dvs fortsätt göra det du är bra på! ;) :hbang:
Hahaha, så jävla grymt Funtex. Du skulle ju gått ditt och frågat om dom inte behövde en grym karl med på bilderna. Deffad blir du grym!
FUn-tex SSwinger
2003-11-09, 14:58
Munter - lite förundrad över att 170 kändes så pass tyngre än 160, jaja vi får se vem som spräcker 200 kg vallen först som sagt
Castro - jag vet ,,men drog slutsatsen dom var för unga, inte värt ångesten efteråt, 18+ så hade jag nog tagit fram b skådisen i mig och konfronterat dem,en sak är säker jag kommer alltid ha kameran med mig i fortsättningen
Lellan - ser att snuten släppt ut dig igen, gött o ha dig tbx :mallan:
FUn-tex SSwinger
2003-11-10, 12:18
rygg
chins
0/10 6 set 3 olika fattningar
cabelrodd
120/1x 3 set
t bar
80/1X 3 set
Utpumpning latsdrag brettgrepp
14/1x 6 set
Hade inte psyket att köra på tunga vikter idag fick bli mer kontakt enligt, skönt tryck helt ok pass men inte mer,
FUn-tex SSwinger
2003-11-11, 12:34
Rak BÄnk
135/7 x 6 drop
cc flyers
50/10 6 set drop
axellyft åt sidan i cc
25/1x 6 set drop
snebänk
80/9 utpumpning 6 set drop
sittande hantelyft framifrån
16.5/1x 5 set drop
utpumpning axlar militär press i maskin
70/8 5 set drop
Blassé börja dieten sätta sina spår i passen, omöjligt att få 100%fokus i bas övningar,men rätt skönt pass bortsett från bänken, 2 dagars vila från styrke kör därimot 2 st förbrännings pass kommande dagarna.
FUn-tex SSwinger
2003-11-14, 12:49
Bi/tri
Rakstångcurl *strikt*
60/8 5 set
fench press
65/6 6 set
osv, skriver bara in riktlinjerna i fortsättningen.
var itne alls på "bi" humör, kändes bara trist ooch vemodigt, därimot var tri rätt sjyst,dom växer i alla väder känns det som.nä nu ska jag chilla me danisco framför en sjyst rulle,
hangatyr
2003-11-14, 13:09
Originally posted by FUn-tex SSwinger
Bi/tri
var itne alls på "bi" humör, kändes bara trist ooch vemodigt, ,
aaah, du var mer på homohumör? ja när dieten börjar bli tung är det ju inte utan att man blir sugen på proteinkällor av alla de slag... :D
FUn-tex SSwinger
2003-11-15, 13:32
hang - laaan titta vem som snackar, fan kuken vänder mellan dina tänder* :thefinger
ben/mage/vader
böj
160/9 6 set
goodmornings
95/8 5 set
vadpressi hack
210/10 6 set
situps
72/1x 8 set
+kickz and curls
tog tid detta, nästan 2 timmar, bra pass, goodmorningsen kändes väldigt lätta trots pb idag så blir det nog 110 typ nästa gång,måste säga dom där eleiko stånagrna är abra för gooa:love:
*fölåt dogge:(
Eleikostångar.. dregla ! :kinky:
FUn-tex SSwinger
2003-11-17, 12:55
förstår att du tycker det,se bara till att andvända smörjmedel,
rygg
chins " V "
0/10 5 set
rodd
128/10 3 set
t bar
90/9 3 set
utpumpning latsdraget bal bal
A gud ge mig styrka ! ! förlåtjag menade inte det där om Maria o djup analpenetration, asså hjärnan lägger av innan musklen helt knäckt satt o skaka o krama snuttefilten"träningshandduken" i draget finns mcket mer och ge kan bara inte klämma ut det !!! vikten helt skum fastnat på 109 under 2 veckor trots en kcal intag på 2000-2300 FAN bränn då skejtna piss kropp ....man ahr ungefär 7 min i början då allt funkar hyfsat sen bara shut down bah lixom pissar på mig av frustraqtion.
Du har inte tagit bort allt fett från dieten va? det kan bromsa viktnedgången om kroppen tror att den svälts.
Ang det där med Maria.... Psykolog kanske ;)
Lycka till det lossnar nog.
Kör hårt FUn-tex! Tänker du deffa ner dig totalt eller har du bara tänkt ta bort "det översta lagret" så att säga?
Usch jag bävar inför tanken att börja hyvla av mitt eget fläsk...
FUn-tex SSwinger
2003-11-17, 20:06
simson - ligger just nu på 100 g kolhydrater 80 gram fett 240 g protein ungefär +- , per dag,räknar inte in broccolin,brysselkålen,o såtn tjafs, det funkar bra under dagen, bara det att man inte riktigt ha kontroll på träningen, svårt och växla upp,triviala problem egentlingen, men ändå väldigt irriterande,
kharon - går väl ner till 90-92, inte riktigt säkert, man får se vart nånstans amn landar.
Låter ju som du har satt upp ett mål! bra jobbat. Jag är inte så insatt i dietnings träsket, har inte kört seriös diet än(för att minska vikt dvs), tänkte göra det efter jul men det ser väl OK ut såvitt jag kan se. Hoppas du kommer ned, då är det bara att posta nya bilder & ge igen :) lycka till.
FUn-tex SSwinger
2003-11-18, 13:02
Bröst/axlar
------------------------------------------------------
Detta passet har aldrig ägt rum,dags att se över schemat.
FUn-tex SSwinger
2003-11-21, 12:35
Bi/tri
frenchpress
65/8 6 set
alt hantelcurl
26/10+ 5 set
ez curl med bräda på magen *pump*
55/7 7 set
+kickbacks etc
riktigt bra pass, bra strikthet, bra kontakt + en liten ökning i franch, nu har jag skruvat ihop ett nytt schema som nog funkar lite bättre.
Dag
1.bi tri
2.ben + mage +vader
3.gång
4.träningscykel + bastuklubben
5.rygg
6.träningscykel +bastuklubben
7.bröst axlar
8.bastuklubben
9.bastu klubben
sen tbx till dag 1, kommer nog bli rba detta!
Det ser bra ut Funtex, men tänker du urlaka dig på allt vatten som finns eller vad är tanken med allt bastande förutom att det är riktigt skönt.
FUn-tex SSwinger
2003-11-22, 14:08
Castro - det är en bra miljö, kan nog finnas en viss fettförbrännande verkan,
Ben/vader/mage
böj
170/5 8 set
goodmornings
100/8
vadpress
210/10 7 set
+ tusen tals andra övninfagr kickz and curlz etvcc
>Bra pass trots där bara var fjortis gäng o drönare som skrek efter uppmärksammhet.fick riktigt kraftig pump i korsryggen efter böjarna så blev låg vikt på goodmorningen, inget o klaga på direkt förutom omgivningen.
FUn-tex SSwinger
2003-11-24, 14:11
Rugg
Chins
0/12 7 set
tbar
85/7 3 set
nordic rqoddmaskin
100/1x 5 set
utpumpning i chins amskinen
7 set
Bra pass, vikten har hoppat upp till 110 igen, får ändå intrycket av att fettet sakta håller på att försvinna börja märkas i midjan. ligger kvar på angiven kost.
FUn-tex SSwinger
2003-11-26, 18:03
Brösdt / axlar
press i cybex maskin
290 +3 st extra magasin/7, 7 set
lutande flyers
23.5/10 5 set
axellyft åt sdan
16.5/1x 5 set
framåtlyft hantlar
16.5/1x 3 set
raka flyers
21/8 3 set
sidolyft *pump* i drag
20/9 3 set
bröst i cc *pump*
40/10 3 set
bra pass, axlen fick värsta spasmerna idag innan träning, precis som en litet barn som vägrar gå till dagiset. det konstiga är att i,, när jag körde rygg förra passet så var det samma grej precis innan jag skulle dra så började ryggen streta imot, tränningsvärk o sånt,, luktar fobi. funderat o sånt , kanske skulle testa att sniffa ammoniak innnan basövningarna kasnke man får sig en xtra kick.kanske skulle inhandla såna dära wrist stöd, får se om det blir pengar över efter ha besökt Lolo. 2 lugna bastu dagar framför mig gött.
Bastu är skönt!
Läste nyss en artikel på bodybuilding.com hur bastun verkade positivt på återhämtningen etc. Forna sovjetunionen hade gjort värsta forskningen på området etc..
Anyway.. Kämpa på! :hbang:
Ser ju bra ut! :hbang: Vilket gym tränar du på då?
FUn-tex SSwinger
2003-11-26, 21:43
Kharon -snöigt, får checka upp det.
Mart|n - lite överallt, just nu hyllie och F&s, kör en liten gym tour.
afan, du får komma o hälsa på hos MAK! Varför ränner du runt?
FUn-tex SSwinger
2003-11-28, 13:36
Originally posted by Mart|n
afan, du får komma o hälsa på hos MAK! Varför ränner du runt?
checka läget på andra ställen, försöker hitta ett ställe me sjyst aura. augustenborg är lite väl långt och cykla, har ni hammer strengt där ute?
Bi/tri
frenchpress
67.5/6 8 set
alt hantelcurl
29/7 7 set
rakstång bräda på magen/pump
52.5/1x 6 set
enarms pushdowns i cc
45/1x 4 set
liggande kickbacks
13.5/9 3 set
Bra pass, första setet i FP knäckte mig totalt, damn blev bara 5 reps drops,fick munnen full av spya i kickbacksen som en jävla ballongfisk upp o ner 3 gånger.ska ligga lågt idag på ätardagen.
pussokram
FUn-tex SSwinger
2003-11-29, 13:50
ben/mage/vader/kors
böj
160/8 5 set drop
goodmornings
140/7 5 set drop
ståendevadpress
200/1x 7 set
sittande
60/1x 5 set
crunches i amskin
72/1x 6 set
+kickz
var itne riktigt på böj humör,fan had elagt upp hela schemat ioförväg så det itne skulle ta mer än 1 timme, naturligtvis ska ju nån eller nått sabba det. Hade en gubbe som körde asså 100 set bänkpress med eleiko stången 10 set på 50, 10 set på 60 osv höll på o få grova spel asså han pressa fan i minst 40 min oswså var man 3 i kön så hoppa in när sån kille körde böj därför goodmorningsen blev ,,,tunga, men det gick bra fan ! inga problem, tid för passet 1 tim o 40 min bah..
FUn-tex SSwinger
2003-12-01, 13:04
Rygg/bakredelta,osså rygg
'
chins
0/1x 6 set + 7-8 set utpumpning i slutet
rodd i cybex
210/9 5 set
+ massa annat
trääningsvärk i korsryggen så blev ingen tbar eller normal rodd,ble rba pas ändå.iii ben dagen måste jag sprängt av nått i huvet, säkring som gått lite snurrig,ska göra en djupdykning in i andningens värld se om man kanske kan få fram en ny rutin, så,
pussokram
FUn-tex SSwinger
2003-12-03, 13:38
Bröst/axlar
press i maskin
fullt mag + krims krams/7 reps , 6 set
lutande flyers
23.5/10 5 set
hantellyft åt sidan
18.5/8 4 set
raka flyers
26/9 4 set
lyftframpå med hantlar
18.5/8 3 set
axellyft i cc
25/6 4 set drop
utpumpning dips 3 set
bra pass,
Varje dag cyklar jag förbi en full späckad gt3, vet inte hur länge jag orkar stå imot trycket, menar en liten sväng skulle väl inte skada nån, lite samhällstjänst kan det vara värt,mmmm gt3,
För :devil: Funtex, kör du Good Mornings med 140 kilo?!
Hur fan går det till? :eek:
Karl_alfred
2003-12-05, 16:52
:eek:
FUn-tex SSwinger
2003-12-05, 18:39
Mangs - ville impa på fjortisarna,nej men man kan köra så mycket tyngre än vad man tror, var under "Övervakning" det gjorde en hel del osså, hade aldrig i livet kört så tungt utan pass, han godkände formen så,men blev inte riktigt 90 grader mest en ploj grej.
bi/tri
alt hanterlcurl
29/8 5 set
pushdowns"enkelväxlad*
70/8 6 set
osv
ligger en nerv i kläm på högra armbågen så kunde inte köra frenchpress idag blev mest lite kabel övningar kickz etc, curlen börja kännas lätt, snart dags att höja till 31 hantlarna mmmmm 31 kg.hjärnskakningen har inte riktigt lagt sig än så lite snurrig, helt förtvivlad har letat, sökt, men inte hittat en ända julklapp än,vet inte ens vad jag letar efter, lust o köpa ett dussin sportsockar att fördela jämnt, snacka om att man skulle hamna på plus, omväxlande, men vet fan om jag är psykiskt redo för angreppen efteråt, får se hur det blir.
FUn-tex SSwinger
2003-12-06, 13:28
Ben/vader/kors
böj
165/8 5 set drop
goodmornings
125/8 6 set drop "bra djup, höjning nästa vecka"
vadpressi hack
220/1x 8 set drop
benpress i maskin
410/10 drop 7 set
curlz
60/9 4 set drop
Allt för idag,lite stressad fixa hämtning o sånt ,blåser in i helvetet här nere i avgrunden,la stången för högt uppe i goodmorningsen så hjärnan blev utan syre där ett tag, börja så smått få tbx balansen så edt är lugnt, hann inte med kickzen :`( överlag rba pass, knappast nån höjdare dock.
FUn-tex SSwinger
2003-12-08, 14:02
rygg/baKREdelta
Chins
15/6 7 set drop
rodd i nordic maskin
112/1x 4 set
rodd till halsen i vanlig rodd
80/9 4 set
utåpumpning i latsdraget div grpp 7 set + lite annat krims kram
grymt pump o kontakt, trillat nere på 108 nu yeeah :vimpel
FUn-tex SSwinger
2003-12-10, 12:11
bröst/axlar
Press i cybex fullt mag + krims krams 6 reps 7 set drop
lutande flyers
26/1x 4 set
hantellyft frampå
18.5/9 4 set
raka flyers
28/9 4 set drop
----------------------------------------------------------------
utpumpning drop sets
rak bänk "fri"
70/1x 6 set
axellyft åt sidan i cc
17.5/1x 5 set
Gick bra idag, tog tid att komma igång, seg som fan i början.
Nu har jag inte riktigt hängt med här i svängarna, men 70 kg i bänkpress? Varför kör du på det? Du är ju grymt stark annars.
FUn-tex SSwinger
2003-12-10, 17:17
castro-full som ett slan, problem med balansen du vet. näh som det står skrivet i boken, mest för att klämma ut det sista,var egentlingen nere för räkning innan jag gav mig på bänken, märkt bra resultat av detta på mina rygg dagar, kört det som ett litet expremnt nu ett par månader, dags att utveckla detta till andra muskelgrupper,körde mot halsen sååå inte direkt sugen på att slänga på 1xx kg har trots allt inte kört bänkpress med fri stång på över 1.5 år.
Okej, då förstår jag. Låter som ett intressant experiment. Rocka på Funtex!
FUn-tex SSwinger
2003-12-12, 19:42
Heil
Tri/bi
alt Hnatelcurl
29/9 7 set drop
enarms hantelpress bakom ancken
23.5/8 drop 5 set
sittande tri press bakom huvet i nordic
100/9 4 set drop
rakstång curl med låda på magen *pump*
57.5/7 6 set drop
tri press i TeChO gYM Cc
50/1x 5 set driop
hammercurl
26/5/8 2 set
Same shit diffrent day, kanske dags att gå upp imot 31 kg hantlar i curlen snart,har byggt upp nån slags noja mot frenchpress vågar itne köra den sen,,,mm precis,*lädsen i öGAT* har precis avslutat första julbakat stått o knådat sen kl 14.20 ser dubbelt, 3 kg lussekatter/prästahår eller vafan den formen nu hette, 1 kg finka pinnar, 7b hg bondekakor, halvt kilo Mandel kaggor etc, då har man bara klenor,mandel...hmm...som båtar, ni ser helt fucking knäckt, minnet funkar ju förfan inte, slänger in lite brownies osså men hoppar över pepparkakorna i år, får bli nyåkers istället, ev en enkel sats drömmar, intressant eller hur?
krammizzar!
FUn-tex SSwinger
2003-12-13, 14:52
Ben/vader/kors
goodmornings
130/8 6 set drop
benpress cybex
410/1x drop 12 set
vadpress
210/1x 8 ste drop
+ki9ckand xcurlz
Bra djup i gm, pallar itne köra böj helt omotiverad speciellt till ljudet av halvkassa julvisor.menar seriöst hur kan man spela sånt skräp på ett "gym" jul i all ära.
FUn-tex SSwinger
2003-12-15, 17:07
Rygg////////////////// und lats
Chins
15/8 6 set drop
sittand rodd i nordic maskin
118/8 6 set
vanligrodd till halsen
70/8 4 set
utpumpning i lats draget div grepp
9 set
+ bakre delta naturlish
Stod en par pundare o kränge mobiler för 6 kr utanför willys.
FUn-tex SSwinger
2003-12-17, 13:23
bröst/axlar
press cybexxx
290/6 5 set drop
militärpress i smith
60/6 80/8 87.5/8 90/6 95/7 + 5 set drop
Lutande flyers
26.5/1x 9 set
utpumpning rakbänk
75/9 8 set drop
utpumpning axellyft åt sidan cc
20/1x 7 set drop
Ska köra igång med militärpress igen,skit länge sen jag körde det sist, testa fram en arbetsvikt till nästa pass 100-110 bör jag ligga på, lite förvånad.
Var o kollade på hylliekrokens gym för några dagar sen... Hur fan kan du träna där?
FUn-tex SSwinger
2003-12-17, 16:21
lol tränar inte styrke på hyllie, går enbart ditt för att snacka skit o förstöra inredningen. så passet gick inget bra därute :D :( :(
Ähh vafan, skit i gaygymmen och börja med SL på MAK istället! :cool:
FUn-tex SSwinger
2003-12-19, 14:27
Im just a basic kinda guy, f&s duger bra för mig;)
Tri/bi
alt hantel curl
31.5/6 6 set drop
enarms hantel press bakom huvet
23.5/10 6 set
tripress i technogym drag
64/8 6 set drop
rak bicurl med låda på magen
57.5/8 6 set drop
+ kickbacks etc
Äntlingen 31.5 kgs hantlarna "''*''*extas*"*"** lättare än vad jag trodde,måste missat nån slags poster, tydlingen temadag 1 dm strech, kände mig så utstött :(
Glor inte alla konstigt på dig när du tränar där? Kommer ihåg att dom gjorde det när jag tränade på ön iaf. T.ex. när man skulle köra på den nya maskinrodden som är där det är utbyggt precis bredivd t-baren. Fullt magasin + två 10 kilos hantlar och två 9 kilos hantlar. Alla glor så jävla dumt på en där...
FUn-tex SSwinger
2003-12-19, 16:16
lol eller hur !! visst glor dom,så fort man lägger på xtra vikter så får alla ett spasmatiskt ansikts uttryck hahah dom är för goa glinen! så du har kört därute innan?
Jadå jag har tränat på F&S i 2 år. Började faktiskt min träning där. Började där sommaren 1999 och var där tills oktober 2001 tror jag. GOD JUL!!!
FUn-tex SSwinger
2003-12-20, 13:07
Ben/vader/mage
Goodmornings
135/7 5 set drop
vadpress i hack
210/1x 9 set drop
benpressi cybex
5xx/9 10 set drop
mage i nordic
82/1x 7 set drop
+ kick and curlz
hyfsat ok pass, tog 2 timmar att köra klart vilket satte sina spår på motoriken.
Hur står det till med fettmängden, plutten ? Går dieten bra ?
fidde
FUn-tex SSwinger
2003-12-20, 14:04
Det tar ju sin tid, gått ner till 1900 kontra 2300 kcal"70-100g kollisar 50 g fett resten protein" på styrke dagarna, ligger väl runt 107kg nu. Kommer därimot lägga mig på +- intag 23-31 dec för att sedan fortsätta dieten 1-2 jan tom 1 juni. styrkan ligger på+ dvs högre än vid starten av dieten, frånsett bröst då som alltid ska lägga sig på tvären,
Guten Hjul Allihop!
FUn-tex SSwinger
2003-12-22, 14:20
Rygg
chins
15/7 7 set droop
rood i nordic maskin
122//10 5 set drop
sittande rodd till halsen
75/8 3 set drop
+utpumpning i latsdraget
ska skippa vikten i chinsen hädanefter o försöka göra 15 strikta istället, hoppa övver bakre delta idag då jag måste köra bröst/axel passet imorgon av uppenbara skäl.
FUn-tex SSwinger
2003-12-25, 21:02
Pass Tisdag
Bröst/axlar
bröst press
270/1x 5 set drop
sittande militärpress i smith
100/8 9 set drop
lutande flyers
31.5/8 6 set drop
axel lyft åt sidan i cc
25/7 6 set drop
flyers i cc *utpumpning *
40/1x 6 set
Gött pass fick grym kontakt, sitter nu här med uppsvullen gom o en jävla huvudvärk från alla jävla leksaker och eviga skrik.hoppas det inte är en förkylning på g så jävla laddad att köra armarna imorgon gäller det bara att klicka morgoformen osså.
pussisar
FUn-tex SSwinger
2003-12-26, 17:03
Mysigt värre
bi /tri
alt hantelcurl
31/7 6 set drop
enarms tri press bakom huvet
23.5/1x
ezcurl med bräda på bröstet
60/7 6 set drop
tri press
68/8 5 set drop
press bakom huvet i nordic
95/9 5 set drop
curl på låret
21/8 3 set
utpumpning tri kickbackz etrx
Lite i ett gränsland vet inte om man är sjuk eller inte,hoppar över benpasset imotgon och tar 2 vilodagar.-
FUn-tex SSwinger
2003-12-29, 16:21
DAgens pass
Chins
13/0 6 set
rodd i nordic maskin
124/8 6 set drop
rodd till hakan /övrebröst
70/10 5 set drop
+ latsdrag
8 set diverse grepp
Bra pass, rena rama franska såpopran i huset, shit asså. jaja
Jättelik gott-nytt-år-kram på dig i förskott!
FUn-tex SSwinger
2003-12-31, 16:46
GOD nYtt År Byggar systrar,och bastarder!
Bröst/axlar
sittande press i cybex
fullt mag (1x) 5 set
sittande militärpress
100/10 6 set drop
axellyft åt sidan bakom ryggen i cc
22.5/9 4 set
lutande flyers
31.5/10 6 set drop
shruggs bakom ryggen i smith
75/10 5 set drop
etc
Bra pass böra känna av nu att man inte längre är på diet, börja gå framåt igen men om 2 dagar så....börjar HElvetet igen, man kan ju inget annat än gråta blod.
FUn-tex SSwinger
2004-01-02, 16:07
bi/tri
alt hantelcurl
31.5/7 6 set drop
enarms hantelpress bakom huvet
23.5/10 4set
pushdowns i en växlad TECHnOGyM drag
76/8 6 set drop
skivstångscurl
60/10 8set drop varierande grepp
+ kickbacks etc
rikitgt fint pass,vakna inte förrän kl 13 vart tvungen o gå upp kl 6 o vinka iväg ungarna etc.känns väldigt tomt i lägenheten just nu, ingen att skrika åt eller bossa runt, så körs dieten igång igen ett halvår framför en med pedantisk kosthållning,vikten ligger kvar runt 107-108 efter allt frossande så det r ju alltid nått:D
pussisar
just a little tip- kom ihåg att karlar väger över 100 så gå inte ner för mkt nu! :nono:
kjaaam
FUn-tex SSwinger
2004-01-03, 13:54
Dom säger ju det, vet fan kanske landar på 100 kg ska ju inte "deffa" i den bemärkelsen. bara losa lite fett.
Ben/vader/mage
böj
170/6 10 set drop
stående vapress i hack
260/10 10 set
+ mage, kick and curlz, benpress.
haha idag var där en sån riktig vatos polackos på gymmet, snubben börja med att värma upp med lite shadowboxing i det redan trånga gymmet,sen brösta sig ner mot 33 hantlarna diva sig lite för sin bitch,checka in så pumpen inte lagt sig i bicepsen, kavla upp armarna skrek upp vikterna till knäna fortsatte skrika lite åt sig själv i spegeln, krångla upp vikterna o gjorde nåra patetiska axelpressar med ett jävla klingande o skrik för avrje reps, efter det så slänge han ner vikterna o spela mangas framför sin taniga lilla bitch,haha shit tänkte direkt fan var är kameran det måst4e vara nått slags skämt,
lite sur så där,har fortfarande ingen som helst volym på verken ben eller vader, lite kinkig. Kunde åtminstånde vara en antydan , men men..
haha idag var där en sån riktig vatos polackos på gymmet, snubben börja med att värma upp med lite shadowboxing i det redan trånga gymmet,sen brösta sig ner mot 33 hantlarna diva sig lite för sin bitch,checka in så pumpen inte lagt sig i bicepsen, kavla upp armarna skrek upp vikterna till knäna fortsatte skrika lite åt sig själv i spegeln, krångla upp vikterna o gjorde nåra patetiska axelpressar med ett jävla klingande o skrik för avrje reps, efter det så slänge han ner vikterna o spela mangas framför sin taniga lilla bitch,haha shit tänkte direkt fan var är kameran det måst4e vara nått slags skämt
*ASG* :hbang:
Du är en av mina idoler!
Mvh
Muaytudd
2004-01-03, 15:24
Dom säger ju det, vet fan kanske landar på 100 kg ska ju inte "deffa" i den bemärkelsen. bara losa lite fett.
Ben/vader/mage
böj
170/6 10 set drop
stående vapress i hack
260/10 10 set
+ mage, kick and curlz, benpress.
haha idag var där en sån riktig vatos polackos på gymmet, snubben börja med att värma upp med lite shadowboxing i det redan trånga gymmet,sen brösta sig ner mot 33 hantlarna diva sig lite för sin bitch,checka in så pumpen inte lagt sig i bicepsen, kavla upp armarna skrek upp vikterna till knäna fortsatte skrika lite åt sig själv i spegeln, krångla upp vikterna o gjorde nåra patetiska axelpressar med ett jävla klingande o skrik för avrje reps, efter det så slänge han ner vikterna o spela mangas framför sin taniga lilla bitch,haha shit tänkte direkt fan var är kameran det måst4e vara nått slags skämt,
lite sur så där,har fortfarande ingen som helst volym på verken ben eller vader, lite kinkig. Kunde åtminstånde vara en antydan , men men..
buhu jag brukar iband oxo skuggboxas lite på skoj :( nu kommer jag inte våga lyfta ett finger för att inte bli tagen för en sån nämd ovanför.:cryout:
FUn-tex SSwinger
2004-01-05, 13:24
Originally posted by Muaytudd
buhu jag brukar iband oxo skuggboxas lite på skoj :( nu kommer jag inte våga lyfta ett finger för att inte bli tagen för en sån nämd ovanför.:cryout: ¨
Nu kommer det fram :D
Rygg/bakre delta
chins
10/10 7 set drop
rodd i nordic maskin
127/9 5 set drop
rodddrag till halsen
65/8 4 set
utpumpning i latsdrag 9 set blandat grepp
+ bakre delta övningar bla etc
Seg idag. sån jävla träningsvärk i benen fan inte klokt, inget klicka idag först o främst glömde jag gröten i morse så det blev bara lite grönsaker och en protte drink, sen så kom jag på att min vinter cykel är bustad sååå vart tvungen att ta reserven,sååå trööög naturlish så ska man ha motvind ditt osså, heelt trycklös idag, sanslöst, passet gick ok fick inte riktigt rodden ditt jag vill ha den men men
FUn-tex SSwinger
2004-01-06, 13:26
Bröst/aqxlar
bröstpress i cybex
270+krims krams/8 5 set drop
lutande flyers 33.5/8 6 set drop
sitande militärpress i smith
105/7 7 set drop
+pecs i cc, axellyft åt sidan , frmaopå, shruggs bakom ancken e
Stank lim som fan ute på ön idag, nöästan så amn fick ett återfall, blev helt jävla snurrig, egentlingen skulle jag kört imorgon kände i ryggen o bakre delta så militärpressen blev sådär puffigt, fruktansvärt diet yr, räkna ut vikten 3 gånger innan jag körde igång,osså de,o sen ahde det blivit fel i allafall så gjorde en tvåa på 115 i början, var ju hundra på att vikten på stången låg på 105, helt jävla knäckt, ville bara krypa ihop in i en fosterställning på golvet o lipa, men på sjätte räkningen så kom det fram! 115 inte konstigt det sög så jävligt haha ja fyfan vilken jävla nöt man är ibkland, kör nu 2 st vilodagar, eller vilo o vilodagar slänger in lite kondis, pulvret har ,,försvunnit så lite i knipa hoppas det kommer innan fredag, annars vet e fan om amn ställer in passet jaja den dagen den sorgen.
pussokram
FUn-tex SSwinger
2004-01-09, 13:24
bi / tri
alt hantelcurl
31.5/6 6 set drop
enar5ms tripress bakom huvet
26.5/8 5 set
tripress i ddrag
77/6 4 set
ezcurl
65/7 7 set 2 olika gtreepp
+ massa skit , same shit diffrent day
ska testa o köra på 70 nästa gång i ez ska nog få till en snygg 6 eller nått,alla mina tränings tshirts är i tvätten så fick klämma på mig en sån där spänna tshirt från när jag va 14 år, kände mig så jävla gay, förlora lite status kändes det som, så jävla trött på kolozzeums och gymgrossistens postorder verksamhet och derans felmarginal som för tillfället ligger på 50%+, skandalöst att såna företag får frodas i ett land som sverige.
Stank lim som fan ute på ön idag, nöästan så amn fick ett återfall, blev helt jävla snurrig, egentlingen skulle jag kört imorgon kände i ryggen o bakre delta så militärpressen blev sådär puffigt, fruktansvärt diet yr, räkna ut vikten 3 gånger innan jag körde igång,osså de,o sen ahde det blivit fel i allafall så gjorde en tvåa på 115 i början, var ju hundra på att vikten på stången låg på 105, helt jävla knäckt, ville bara krypa ihop in i en fosterställning på golvet o lipa, men på sjätte räkningen så kom det fram! 115 inte konstigt det sög så jävligt haha ja fyfan vilken jävla nöt man är ibkland, kör nu 2 st vilodagar, eller vilo o vilodagar slänger in lite kondis, pulvret har ,,försvunnit så lite i knipa hoppas det kommer innan fredag, annars vet e fan om amn ställer in passet jaja den dagen den sorgen.
Fyfan, sådanna dagar är inte roliga. Däremot får jag mig alltid ett gott skratt varje gång jag kommer in här och tittar, ingen kan med så beskrivane ord föklara hur vi alla känner ibland, du borde bli författare och skriva en novell om ditt liv.
:bow:
FUn-tex SSwinger
2004-01-09, 21:28
Rent objektivt, om det inte var en själv som skrev denna journalen så skulle jag dizza den rätt tungt, sant. Trots allt kul att folk orkar läsa dyngan "No offence" ;)
Lite orolig över framstegen på diet fronten så gjort lite ändringar,
1, byt ut cykeln mot steppern
2,no more frappucinos, enbart svenskt bryggkaffe "har mina anningar"
3, 30-60 min motion även på kvällen
4 skär ner fett intaget från 100g till 40-50g, kollis 100g, protein 250g
5,. tar bort mina 3 dagliga siestor och inför damning av hushållsvaror.
Funderat på att enbart köra 1 benpasss var fjortonde dag,maximera mina förbrännings pass. ganska knas o köra på steppern med träningsvärk. fuck pallar itne tänka på det nu, nej cya you guys i lala land!
Under 2000 kcal, du väger 100+, och en en massa förbränningsträning ? Dra inte en "Munter" nu bara så musklerna ryker bort för att du käkar för lite... de där 2000 kcal kanske täcker upp din basala förbränning, om ens det. Det var mina två slantar det...
Vad väger du nu, och hur mycket har du gått ner totalt på hur länge ? Blir lite bättre översikt om man ser på det så tycker jag iaf.
Tjong, fidde
nu börjar det bli lite väl lite fett och mkt förbrännande!!! duuuu!
FUn-tex SSwinger
2004-01-09, 22:24
Munter - från 115-110 gick på ett kick 4 veckor MEN dom senaste tja 2 månaderna har jag stampat på 107-109 på en strikt 2000-2200 diet. Tror det är alla jävla piller som fuckar upp min förbränning, styrke passen har gått ok, inte känt nån märkvärdig hunger direkt.ser inget annat val än att gå ner ytterliggare i kcal o öka motions intevallerna. whats a man to do?
Emm - det är luuugnt, kör soffpotatisstilen mellan passen:thumbup:
eller så äter du för lite och fel sammansättning kompis!
kjamisar!
FUn-tex SSwinger
2004-01-10, 14:18
eller så äter du för lite och fel sammansättning kompis!
kjamisar!
Det är ju de som är frågan, skulle ju va som du sa att kanske höja fettintaget eller ligga kvar på 100 g, o mixa ner protein intaget för under 100 g kollisar går jag bara inte,
dagenspass
ben/vader/kors
körde 6 halvtaskiga böjar på 180, 3 set, sänkte till 120 o körde maxdjup o jucka lite på huk 4 set, fuck helt knäckt kändes som amn sprängt nått inne i låret,testa lite mark efteråt över 2 år sedan sist,testa på 190 fick upp den 2 dm men bomma ut den totalt iofs var inte direkt på humör redan nere för räkning efter böjen men ändå.+vadpress,goodmornings, och utpumpning i benpressen.sabba mina hörlurar idag 3 veckor gammal så den går upp på första plats,bäst i test
:thumbup:
190kg ?! K*ken, jag vill bli frisk och hel genast :insane: ... var ju helt säker att jag skulle nå 200 före dig i höstas. Tji får man om kaxar sig, tydligen.
FUn-tex SSwinger
2004-01-10, 15:05
Originally posted by Munter
190kg ?! K*ken, jag vill bli frisk och hel genast :insane: ... var ju helt säker att jag skulle nå 200 före dig i höstas. Tji får man om kaxar sig, tydligen.
HA haaa *pekar finger* 190 var bommen i marken, gör väl högst en godkänd rep på 180 i böjen HÖGST, så du kan ta det lugnt
5,. tar bort mina 3 dagliga siestor och inför damning av hushållsvaror.
Ah, ännu ett deffsätt jag borde prova...
Stabila vikter
allan
FUn-tex SSwinger
2004-01-12, 13:23
hej!
rygg/bakredelta
chins
15/8 7 set drop
rodd i nordic maskin
130/8 7 set drop "varierande grepp"
liggandes på sne, bakredelta med hantel en sida åt taget,"nån som vet avd denna kallas med lite mindre ord"
18.5/7 4 set drop
utpumpning i lat6sdraget varierande grepp 8 set
bra pass, lite starkare, lite smalare, vad mer kan man begära?
kosten har funkat friktionsfritt dom senaste dagarna, nje nu ska jag vräka i mig spenat och oxfärs!
pussisar
FUn-tex SSwinger
2004-01-14, 12:50
bröst/axlar
cybex bröst press
290+krims krams/8 7 set drop
militär press i smith
100/8 8 set drop
lutande flyers
31/7 5 set drop
+shruggs, lyft åt sidan etc
Tömde både bröst o axlar totalt i bröstpressen, blev lite mer feeling på dem resterande övningarna rätt skönt. fuck whey 80, varför blev jag snål och gick ifrån hydro.ångrar mig så :(
Starka militärpressar,
Hur ser dina dropset ut när du skriver:
100/8 8 set drop
Minskar du med 10 kilo per set eller har du något annat sätt?
FUn-tex SSwinger
2004-01-14, 22:04
Originally posted by mangs
Starka militärpressar,
Hur ser dina dropset ut när du skriver:
100/8 8 set drop
Minskar du med 10 kilo per set eller har du något annat sätt?
Beror helt på känslan, men brukar bli 5-10 kg, kör 2 set,plocka av, 2 set, plocka av osv, på nästintill alla muskelgrupper förutom bi.
Hur ser käket ut då?
allan
FUn-tex SSwinger
2004-01-14, 22:48
Hur ser käket ut då?
allan
Här är en typisk dag,ganska stor efterfrågan på mitt kostschema, vissa special tillskott håller jag för mig själv, asså inga olagligheter!" o sånt just for the record*
*på styrke dagarna+50 g protein i form av pulver efter träningen*
mål
1--- 40 g pulver 4 dl mjölk 1 apelsin +omega tillskott
2--- 300 g kött + spenat +frukt
3--- 230 g kött + broccoli o lite ärtor
4--- 200 g kött med ettglas mjölk + äpple
5--- 250 g kött + omega + kiwi o en tomat eller nått
kötter varierar allt från högrev "gryta" till oxfärs ca 6% & fett, skinka, whaterver som dem har på xtrapris med låg fetthalt. varvar grönsakerna/frukten, brysselkål, grapefruit, päron, groddar,gräs etc
FUn-tex SSwinger
2004-01-16, 14:00
Bi/tri
stående alt curl
31.5/6 1 set
sittande lutande alt hantelcurl
26/10 5 set
enarmshantelpress bakom huvet
23.5/10 4 set
tripress i enväxlat drag
70/10 5 set
ezcurl
70/5 5 set drop
dips "utpumpning"
0/15 5 set
isocurl hantel mot träningsbänk
21/8 6 set drop "pump"
Grymt tryck i bi, idag är det altso ätardag ska ligga lågt går inför 4500kcal, vägde in på nästan 105 kg imorse så bränt nästan över 1 kg denna veckan, den har iofs varit ganska tung men känslan man har idag gör allting värt det.nu ska jag ligga lågt stressa av o njuta av lite sjyst käk.
pussisar
jag tror jag också haft en ätar dag. eller så missuppfattar jag hela poängen med dom. Jag tänkte "nu ska jag träna så jag bör ladda rejält" och slutar med att jag glömmer "innan-träningen"-maten :D
Får i mig en proteindrink under passet (vågade inte vänta) och trycker i mig kassler/ris/rödalinser röra när jag kommer hem. Magen blir tre gånger så stor och jag somnar nästan i badet :D
Nu har jag druckit kaffe och låtsas vara piggelin!
FUn-tex SSwinger
2004-01-17, 13:25
jag tror jag också haft en ätar dag. eller så missuppfattar jag hela poängen med dom. Jag tänkte "nu ska jag träna så jag bör ladda rejält" och slutar med att jag glömmer "innan-träningen"-maten :D
Får i mig en proteindrink under passet (vågade inte vänta) och trycker i mig kassler/ris/rödalinser röra när jag kommer hem. Magen blir tre gånger så stor och jag somnar nästan i badet :D
Nu har jag druckit kaffe och låtsas vara piggelin!
o herregud..
gay pass....körde lite på 180 i böjen men djupet
:rolleyes: och benen :rolleyes: jävla mög ,,,nu sxkiter jag i denna viktfixering o går ner opå 120 o kör maxdjup låååångsamma fina reps,fattiga jävla bögben vägra växa...helt patetiska,, ska börja lira sån där golf istället.h*rjävlar!!"!" o denna kukdoften som förföljer mig överallt, o kallingarna som vägrar hålla in kulrona så dom trillar ut hela tiden o kläms mot saker och TING, toppen nu fick jag halsbränna osså !"#¤%%#"%"
Du ligger väldigt lågt på fettintaget. Om det funkar är det jättebra, men det kan också bli så lågt att förbränningen sjunker. Du har säkert rätt bra koll men jag vill bara påminna om den fällan - måga som fastnat i den.
allan
FUn-tex SSwinger
2004-01-19, 12:30
Allan - det är lugnt känner mig för, men just nu funkar det nuvarande upplägget kanon, ev så höjer jag fettintaget i ett senare skede, om förbränningen upphör.
dagesn pass
chins
20/5 6 set drop
rodd i nordic
136/8 8 set drop "diff grepp"
utpumpning i latsdraget drop "cybex"
15/9 drop 7 set
Inte riktigt nöjd med djupet i chinsen, men så är det alltid i början på en ny vikt ger det ett par veckor. Börjar bli ett problem med att balansera vikterna uppe på rodden, synd att nordic har clips istället för en pinne så man kunde dräma på en vikt där osså får väl fortsätta o balansera men ändå, jag gör det under protest!
FUn-tex SSwinger
2004-01-19, 12:30
Allan - det är lugnt känner mig för, men just nu funkar det nuvarande upplägget kanon, ev så höjer jag fettintaget i ett senare skede, om förbränningen upphör.
dagesn pass
chins
20/5 6 set drop
rodd i nordic
136/8 8 set drop "diff grepp"
utpumpning i latsdraget drop "cybex"
15/9 drop 7 set
Inte riktigt nöjd med djupet i chinsen, men så är det alltid i början på en ny vikt ger det ett par veckor. Börjar bli ett problem med att balansera vikterna uppe på rodden, synd att nordic har clips istället för en pinne så man kunde dräma på en vikt där osså får väl fortsätta o balansera men ändå, jag gör det under protest!
FUn-tex SSwinger
2004-01-21, 13:34
Pass STÖÖÖRKA
övre trapz/axlar/beörst
cybex press
fullt mag
270/1x 5 set
dips
15kg/10 5 set drop
shruggs bakom nacken i smit
80/1x 6 set drop
lutande flyers
28.5/10 6 set
+ lyft åt sidan,lyft frampå,flyers etc
skippar militär pressen,kör dips istället ,
FUn-tex SSwinger
2004-01-23, 11:58
godmorgon kamrater
bi/tri
french press i smith
60/1x 3 set
ezcurl
70/6 5set drop
26/7 5 set drop "force"
iso hammercurl
26/9 4 set
enarms tripress i cc
50/10 "force, drop"
iso bicurl över bänk
18,5/10 6 set "force" drop..
kickbacks i cc
25/1x 5 set drop
Sjyst tryck i bi, försökte mig på den där french i smith fick inte alls till djupet, blev frukansvärt snett o ja skett sig helt enkelt.vägde in på 105- imorse trots en buk full av vatten bara 15 kg kvar så lugnt. tog lite helkropps foto igår för att studera hur det ligger till , vaderna och benen börjar komma,magen mindre, fuck men röven vill inte ge sig värsta kaboomen leen. måste bättra på underarmarna, övre trapz, övre bröst, axlar, tri, bi, sen är det top noch, magen osså förresten, me först o främst underarmarna därför gjort lite ändringar i arm passen som ni ser här uppe ,på denna sidan då lixom.
pussisar
Karl_alfred
2004-01-23, 14:18
26/7 5 set drop "force"
:eek:
FUn-tex SSwinger
2004-01-24, 12:52
ben/mage/vader
böj
110/1x 5 set
vadpress i hack
280/8 10 set drop
+ crunches ,kickz and curlz,
gött tröck,börjat köra maxdjup + stopp i böjarna, annat än 90 grader, jävlar vad det tog, har nog dragit på mig nått har en jävla huvudvärk och en svullen hals kommer nog chilla ett tag framöver.
pussisar
Se till att komplettera med C-vitamin och antioxidanter när du deffar...
allan
FUn-tex SSwinger
2004-01-26, 15:55
Allan- yes böx, har sånt rör o sånt ,så inga problem,morötter osså :thumbup:
Rygg/bi
chins
20/7 7 set drop " långt ifrån strikt"
rodd i nordic maskin
138/7 7 set diff grepp
utpumpning i latsdraget
7 set
utpumpning bi
5 set
Det var en blindgångare har ingen förkylning på g bara käken som strular,passet gick sådär, kylan fuckar upp mina slemhinnor lite frånvarande mentalt, benen börjar få ångest kört dom för hårt,bytar till lågintensiva kardio pass kommande 2 veckorna för att förhindra överträning.
pussokram
FUn-tex SSwinger
2004-01-28, 12:11
bröst /axlar
samma som förra veckan
Fuck är helt knäckt,behöver nått stimulerande...
Kom igen bara FUn-tex SSwinger!! Kör på utav helvete så sopar du mattan med resten av gänget i kolozzeumtävlingen!
:hbang:
FUn-tex SSwinger
2004-01-30, 11:55
KHAron - EXAKT, lol bara jag kommer före munter så är min lycka gjord :love: ;)
bi/tri
ezcurl
70/7 5sset drop
'
smalbänk "smith"
120/10 6 set drop
Resten identiskt med tri/bi passet lee priest kör i another blonde myth" min nya idol,screw you jay :)", pallar inte skriva in alla tusentals övningarna.
Vägde in på prick 104 imorse, fett!, curlen kändes bättre än förra veckan, den smala bänken kändes som luft höjer till 130 nästa pass, nu på ätardagen är det som natt o dag, kändes precis som man skjutit värsta testot fullt fucking röj, o grymt tryck, synd bara huvet känns som det ska explodera, men vafan finns ju piller mot det :cheers:
pussokram
FUn-tex SSwinger
2004-01-31, 14:45
Ben/vader/mage
kickz
50/17 9 set drop "enväxlad"
curlz
25/1x 6 drop set " enväxlad"
crunches
32kg/1x 5 set
benlyft
20 reps 4 set
sittande vadpress
90/7 5 set drop
stående envadspress
20 reps 5 set
etc
Kände mig sliten som fan idag, enorma spänningar i käken,o hela huvet, inte direkt sugen på böj så körde nere på hyllie istället, palla inte cykla ner till ön. Soft pass, bra tryck i quadsen.funderar på att duscha, får se framåt kvällen. nytt shampoo,klippoteket, lite sugen på att testa men,,så jävla långt till badrummet, där var 2 st sorter "hoppas jag tog rätt" körde respons innan men doften känns lite feminin, sak samma, drar ihop mig till en boll och lägger mig i golvhörnet istället.
*kjam*
Låter som nån ligger på för låga kolisnivåer. För lite salt också kanske. Du tar inget drivande va?
allan
FUn-tex SSwinger
2004-01-31, 16:14
Låter som nån ligger på för låga kolisnivåer. För lite salt också kanske. Du tar inget drivande va?
allan
Käkleden som är inflammerad efter allt frenetiskt tuggande av nicotinell,brukar vara värre efter ätardagarna då man suttit o knapprat ahlgrens bilar hela dagen,ska fixa det , så fort jag fått handen ur arslet .
FUn-tex SSwinger
2004-02-02, 13:14
Rygg/bi
'
chins " med vikande kropp pistolgrepp"
13/0 5 set
rodd i nordic maskin
138/9 8 set drop varierande grepp
utpumpning lats
7 set
utpumpning bi
5 set
Rodden kändes som luft fyfan! grymt tryck, fick lite positiv feedback av fitness tjejen så grädde på grädde.
Sedär.. nu fick du lite positiv feedback av tjockis-veterinären också :D
FUn-tex SSwinger
2004-02-04, 12:38
Sedär.. nu fick du lite positiv feedback av tjockis-veterinären också :D
:D :thumbup:
bröst/axlar/övre trapz
bänkpress i smith
140/7 6 set drop *pb*
lutande flyers
31.5/10 6 set
axellyft åt sidan i cc
25/9 5 set drop
shruggs bakom ryggen
1x/80 drop 5 set
lyft frampå med hantlar
16/1x 4 set
utpumpning i bröstpressen"cybex"
4 set
Sjysta ratter, pb i bänken , bra flyt, får grymt tunnelseende under träningen på dieten precis som leslie i nakna pistolen,drämmer dörrar i ansiktet bakom mig o lullar vidare typ, svårt och uppfatta saker osv, men vemfan bryr sig träningen går ju bra:thumbup:
Hur många kilo har du tappat sen du postade de senaste bilderna?
förövrigt är du ju stark som en.. jense=P
FUn-tex SSwinger
2004-02-06, 13:29
jense - 12-13 kg ungefär, halvvägs typ :mallan:
tri(bi
ezcurl
72.5/6 7 set drop "ej strikt"
dips i maskin
140/1x 6 set
sittande hammercurls
26/1x 5 set
press bakom nacken i nordic
100/1x 6 set drop
+ kickbacks óch ett dussin andra övningar
Passet gick bra lite sur o allmänt irriterad idag, vänstra ögat har flippat och runnit nonstop i x antal dagar, rök ihop med en kaxig gubbe idag, viss människor tror tydlingen dom kan göra vad som helst och spyddiga till max utan nått häner,svor i pec decken hahah så patetiskt, bara glodde på han sen snyfta han iväg på sina kryckor :(
pussokram
Stora gratulationer till det :thumbup: :bow:
FUn-tex SSwinger
2004-02-08, 14:52
jense - man bugar o tackar
ben/vader/mage
goodmornings
12x/10 4 set
kickz
60/15 -10 set drop *enkelväxlad*
curlz
25/1x 5 set
crunches
42/1x 7 set
benlyft
4 set
utpumpning hams raka mark med hantlar
28.5/2x 1set
+sittande/stående vapress
tjooo mådde inget bra efter detta, blir för många övningar för ett pass, måste dela in mage eller vader på ett annat pass, idag såg jag ådror där i armväcket liten gyllenblå ådra jävla vackert, bukfettet vill inte riktigt försvinna sabbar totalt latspreaden, måste hitta en väg för att fixa detta. fotograf är bokad till april så perfekt,eller fotograf o fotograf tog mig 20 min att lära snubben att där finns 2 lägen på avtryckaren men med lite träning. imorgon fyller gubben 60 så kommer bli en hel del tårta o sånt, byter helt till låg cardio för att minimera övertränings problem, vilket tyckas komma smygande nu.
FUn-tex SSwinger
2004-02-12, 20:06
Okej senaste passen
rygg "tis"
-----------------
bröst/axlar "ons"
press i cybex
fullt mag+krims krams 5 set drop
dips maskin nordic
140kg/1x 5 set drop
Lutande flyers
33.5/7 5 set drop
pecdeck nya nordic Oo helt kass OM man inte håller i längs upp i hävarmen istället för att köra med kuddarna.
fullt mag/9 6 set drop
+lyft åt sidan i cc,,lyft frampå med hantlar etc
drog på mig en magförgiftning eller nått i måndags, dum nog försöka köra rygg dagen därpå, stryker det passet helt.nu lägger jag in bi/tri på lör istället för imorgon pågrund av div uträkningar som jag inte pallar rabbla upp bla bla förhoppningsvis väger jag in på 103 då på >Lördan, uppptäckt kassella grymt gott perfekt till köttet med lite örter, se där!
pussokram
Har du hittat några fler ådror? Det var väl viss lycka när du hittade fanskapet på armen.
Kul att det går bra för dig med deff och träningen, magsjuka kanske får ned nåt kilo till, kanske inte bästa sättet men endå.
MVH
Herkulez
2004-02-13, 08:02
Passet gick bra lite sur o allmänt irriterad idag, vänstra ögat har flippat och runnit nonstop i x antal dagar, rök ihop med en kaxig gubbe idag, viss människor tror tydlingen dom kan göra vad som helst och spyddiga till max utan nått häner,svor i pec decken hahah så patetiskt, bara glodde på han sen snyfta han iväg på sina kryckor :(
pussokram
:laugh: ...vet inte varför jag tyckte det var så jävla kul :D
FUn-tex SSwinger
2004-02-14, 14:33
henke - hehe det var mer ett "flyktigt" besök, bäddat in sig i fettet igen :D säg den glädje som varar...
Bi/tri
ezcurl
70/7 5 set drop
smalbänk i smith
130/5 6 set drop
dips maskin
140+krimskrams/1x 5 set
hammercurl
29/5 drop sittande 5 set
+kickbacks, o forced iso curl.
ätardag inte tid o skriva.
pussisar
Hur går deffen då Funtex?
FUn-tex SSwinger
2004-02-14, 15:01
Originally posted by Castro
Hur går deffen då Funtex?
vet inte riktigt, losar inte direkt nån vikt,ligger kvar på 104 men tycker midjan blir mindre o passen känns bra, varit ganska slött med cardio träning denna veckan, själv då? under 10% spärren snart?
FUn-tex SSwinger
2004-02-16, 14:22
´Vader/ben/mage
goodmornings
130/8 ****** 90 grader****** 5 set drop
vadpress i hack
280/9 8 set drop
crun´ches
32/1x 6 set
benlyft
3 set max
kickz
100/1x 7 set
curlz
70/7 drop 7 set
avsluta med benpress cybex
390/1x 3 set drop
bra pass,tog tid 2 timmar typ.
tog lite bilder igår morse för att träna in poserner , egentlingen så var det enbart för privat bruk "hehe" slänger upp en sidechest iallafall, utan pump, på morgonen efter en ätardag" 107-8 kg". måste fixa bort fettet runt buken sabbar helt intrycket i samtliga poser speciellt latspread ,få kommer igång med cardion ordentligt igen. checka in brunutansolkrämen på armarna
:angel:
Helvete vilka goodmoornings... !
Du ser ju att vara i mycket bättre form än senaste bilderna ju. Skitbra jobbat!
Woohoo, Det syns att du skalat av en del, kommer du lägga upp fler bilder?
Jag vet inte ifall du har möjlighet att berätta din längd mer än de 180 +/- 10 cm som du talade om i din förra dagbok?
FUn-tex SSwinger
2004-02-17, 14:14
munter- man tackar:D
mangs - nej detta var den sista bilden innan tävlingen, förresten varför ställde du inte upp i "bästa fysiken"? eller du kanske redan har tävlat?
rygg/bi
latsdrag
19/7 8 set div grepp*drop
rodd i nordic
141/7 9 set div grepp*drop
utpumpning stående rodd
90/10 3 set
utpumpning bi 5 set
latsdraget tog hårt hade knappt någon energi kvar till rodden, men gick väl hyfsat ändå,nära en kuring idag mellan nån yngling o den speedad gubben med ticks,höll tummarna som fan att gubben skulle få på käften, helt kaxig men den andre snubben bara svalde allt =/ guuuud vilket lågt underhållningsvärde...
pusspånosen*
Jag hade väl en liten fundering på att ställa upp men sedan såg jag att både du och Munter skulle ställa upp så då fegade jag ur.
Vet inte riktigt om det är min grej men vi får se vid nästa tävling hur jag ställer mig då.
Jag litar på att du försvarar de skånska färgerna i denna tävlingen tillsammans med Pettan85!
FUn-tex SSwinger
2004-02-18, 18:10
mangs - hoppa på nästa år, så fyller vi pallplatserna med 3 skåningar :D :rolleyes:
Bröst/axlar
cybexpress
290+krimskrams/10 . 7 set drop
lutande press
5 set
lutande flyers
31/8 3 set
+ hantellyft frampå, bakredelta etc
presserna börja kännas lätta, vet inte riktigt vad mer man kan slänga på maskinen, rätt ont om plats i nuläget, men den är ju så jävla skön o köra så måste hitta på ett sätt, bra pass känner mig starkare, va inne i lund o böka med läkarn idag tog hela jävla morgonen och förmiddagen, blev ett kvällspass typ. hela kroppen värker, 2 fulla vilodagar sen på skiten igen.
FUn-tex SSwinger
2004-02-21, 12:59
bi/tri
bakåtlurande alt hantelcurl
26/1x 5 set drop
smalbänk i smith
130/6 6 set drop
dips i maskin
140/9 7 set drop
utpumpning bi tri etc
träningsvärk i underarmarna fortfarande, körde easy street på bi , riktigt gött tryck, känner knappt igen sig efter passet. *tar bort utpumpning bi på rygg dagen" dags o frossa i mat:love:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.