LunaSpice
2003-07-27, 11:25
Jag införskaffade för en tid sedan en Braun stavmixer för 200 pix. Det va den bästa investeringen på riktigt länge. Eftersom jag är extremt lat när det kommer till att göra mat och förbereda måltider så är denna uppfinning helt enkelt fantastisk. Vitamin- och mineralkurer: Mixa 1 banan, 1 äpple (skalat eller oskalat efter behag) 1 päron (skalat eller oskalat efter behag), köttet från en kiwi, apelsin, lite funlight och vatten. Mixa tills det blir en gröt, drick och njut. Detta sparar både tid och kraft. Enkel lösning.
Likaså med proteindrinkarna...speciellt de företag som tillverkar pulver som gillar att skumma och klumpa sig. Mixa ner pulvret i vatten eller mjölk, 2 ägg och ev. en halv banan eller så.
Tills sist men inte minst, en extremt smidig frukost för den som inte orkar annat (t.e.x. jag). 2 dl fiberhavregryn, 2 bananer, 5 dl mjölk, 2 ägg, 1 skopa vassleprotein, mixa, drick.
Detta redskap är underskattat. Ni som inte äger något...KÖP! Ni kommer inte ångra er. Stavmixer :hbang:
Likaså med proteindrinkarna...speciellt de företag som tillverkar pulver som gillar att skumma och klumpa sig. Mixa ner pulvret i vatten eller mjölk, 2 ägg och ev. en halv banan eller så.
Tills sist men inte minst, en extremt smidig frukost för den som inte orkar annat (t.e.x. jag). 2 dl fiberhavregryn, 2 bananer, 5 dl mjölk, 2 ägg, 1 skopa vassleprotein, mixa, drick.
Detta redskap är underskattat. Ni som inte äger något...KÖP! Ni kommer inte ångra er. Stavmixer :hbang: