Visa fullständig version : liposinol? bra, dåligt?
Hej en kompis till mig håller på att gå ner i vikt och använder då "liposinol".
jag undrar hur bra är det och finns det några liknande kanske till och med bättre alternativ att använda sig av?
förutom träning ;).
All information är av intresse så skriv på vad ni vet.
Tack på förhand
NICe
Billybilly
2009-02-19, 20:23
Träning och rätt kost till ett lagom kaloriunderskott slår väl det mesta.
Hoodia är ett annat liknande, tror jag.
Hur bra det är på just dig är ju omöjligt att säga, men det ska ju sänka ditt kolesterol värde, och sägs inte ha några biverkningar.
Hur bra det är på just dig är ju omöjligt att säga, men det ska ju sänka ditt kolesterol värde, och sägs inte ha några biverkningar.
Utöver det uppenbara, ditt upptag av viktiga fettsyror minskar.
Billybilly
2009-02-20, 14:22
Utöver det uppenbara, ditt upptag av viktiga fettsyror minskar.
Källa till det?
Vilka är de uppenbara biverkningarna då?
Nu är jag inte för bantningspiller men det enda jag har läst om liposinol är att de ska absorbera minimalt med fettlösliga vitaminer.
Det är mycket möjligt att det finns massa biverkningar som du beskrev, skulle vara intressant att få ta del av det isf.
Källa till det?
Vilka är de uppenbara biverkningarna då?
Nu är jag inte för bantningspiller men det enda jag har läst om liposinol är att de ska absorbera minimalt med fettlösliga vitaminer.
Det är mycket möjligt att det finns massa biverkningar som du beskrev, skulle vara intressant att få ta del av det isf.
Ingen källa, drog bara en slutsats då precis som du säger, Liposinols funktion är att absorbera fett så kommer även fettsyrorna att bli absorberade? Hur pass skadligt detta är i ett kort respektive långt perspektiv är både relativt och beror på utgångsläget för varje individ.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.