Quzham
2009-02-12, 18:57
Tjena Kolozzeum är ganska ny här :)
De är så att jag försöker gå ner i vikt, har gjort de en ganska lång tid nu.
Men de händer inget jag har stått still på 94kg länge nu :( Är 17 år gammal och typ 175cm lång.
Jag går ner i medjemått men inte i vikt, väldigt konstigt tycker jag :S
Jag gymmar och har gjort de en ganska lång tid, Har nu även börjat på thaiboxning riktigt kul kan rekommendera den sporten starkt.
Ex på hur en dag ser ut:
Frukost: 1-2 mackor, annars gröt.
Lunch: De som serveras i skolan vanlig bra mat fisk m.m och tar alltid halva tallriken med grönsaker.
Middag: De som mamma laggar, alltid nyttigt. Och om jag vill känna mig extra nyttig så drar jag en måltids ersättare istället :)
Så snälla Kolozzeum hjälp mig! Varför går jag inte ner i vikt, bara i midjemått?
Alla påpekningar och tips är välkomna de kan faktist hjälpa :)
De är så att jag försöker gå ner i vikt, har gjort de en ganska lång tid nu.
Men de händer inget jag har stått still på 94kg länge nu :( Är 17 år gammal och typ 175cm lång.
Jag går ner i medjemått men inte i vikt, väldigt konstigt tycker jag :S
Jag gymmar och har gjort de en ganska lång tid, Har nu även börjat på thaiboxning riktigt kul kan rekommendera den sporten starkt.
Ex på hur en dag ser ut:
Frukost: 1-2 mackor, annars gröt.
Lunch: De som serveras i skolan vanlig bra mat fisk m.m och tar alltid halva tallriken med grönsaker.
Middag: De som mamma laggar, alltid nyttigt. Och om jag vill känna mig extra nyttig så drar jag en måltids ersättare istället :)
Så snälla Kolozzeum hjälp mig! Varför går jag inte ner i vikt, bara i midjemått?
Alla påpekningar och tips är välkomna de kan faktist hjälpa :)