Visa fullständig version : Gym i solna?
KungGustav
2009-02-05, 15:03
Någon som vet vart man kan/borde träna om man bor i solna (näckrosen)?
Flyttar dit idag och skulle vilja komma igång så fort som möjligt.
Någon som vet vart man kan/borde träna om man bor i solna (näckrosen)?
Flyttar dit idag och skulle vilja komma igång så fort som möjligt.
Sundbybergs TK (STK) (http://www.sundbybergstk.se/) är inte långt bort från Näckrosen.
KungGustav
2009-02-05, 15:11
Sundbybergs TK (STK) (http://www.sundbybergstk.se/) är inte långt bort från Näckrosen.
Tack för tips, men öppettiderna var bland de sämre jag sett...
Öppettider
Måndag-Fredag 14.00-21.00
Lördag 12.00-17.00
Söndag 15.00-19.00
Näckrosen är dock Sundbyberg till största delen.
Oavsett.
Hagalundshallen
STK
Vertikal
Fitness Club
SATS
Worldclass
Inte direkt om om ställen i området.
Tack för tips, men öppettiderna var bland de sämre jag sett...
Öppettider
Måndag-Fredag 14.00-21.00
Lördag 12.00-17.00
Söndag 15.00-19.00
Ja om man vill träna på morgon/förmiddag.(Möjligt det blir ändring på detta till nästa år).
Sen beror det förstås på vilket slags gym man gillar.
Jag har för dålig koll, tänker bara på var T-stationen ligger.
KungGustav
2009-02-05, 15:47
Fan vilka risiga gym det finns... antingen är det gym/spa med bara gamlingar. Eller så är det svindyra fingym som ligger långt bort... balle
Fan vilka risiga gym det finns... antingen är det gym/spa med bara gamlingar. Eller så är det svindyra fingym som ligger långt bort... balle
Definiera långt bort? Det finns säkert 50 gym inom 15 minuters resväg. Känns som att något bör pass herrn.
Mats Loefstroem
2009-02-05, 16:00
I och för sig fattar jag inte hur du ens kan tänka dig att inte träna på ärans och hjältarnas hak, STK, men vill du träna skitbiligt på alla tider på dygnet finns ett friluftsgym mellan Lötsjön och Råstahem där du kan pumpa bickar på järnpinnar med cementklumpar. Om det är det som är din kopp te? Dit kan du dessutom hoppa hare från Näckrosen.
STK är ganska sjysst faktiskt, har varit där och testat
annars tränar jag på Vasalundshallen som ligger inte så långt från dig
finns ju ett nyöppnat balance i frösunda, nåt som heter Solna atletklubb jag ännu inte besökt och 24/7 fitness i sundbyberg förstås.. som sagt finns hur mycket som helst
Tränar själv på Nautilysgym nere vid Solna Buisness Park. Tycker det funkar fintfint där, hyffsat bra tider och priser (pröjsar 350kr i månaden, kan då träna på alla nautilus).
Nu vet jag inte var näckrosen ligger, men Westninefitness som ligger i Råsunda (fotbollsstadion).
det där kanske man ska testa, bra pris för studenter
Fitness 24/7 har en anläggning i solna.
Oavsett.
Hagalundshallen
STK
Vertikal
Fitness Club
SATS
Worldclass
Inte direkt om om ställen i området.
Finns även Balance på Gårdsvägen 10 vid Solna station, precis nyöppnat. Brukar vara där på luncherna på jobbet.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.