johan.f
2009-02-03, 00:59
Tja,
Jag är inte vältränad, tvärtom... Jag är 180 cm o väger 90 kilo.
Jag har aldeles för mkt mage och önskar göra nåt åt den..
Som bäst har jag lyckats gå ner 7 kilo från 92 till 85..
Det var förra våren. Jag e inte ute efter att vara jättebiffig men skulle vilja
ha lite muskler iaf. Skulle vilja gå ned till 80 kilo, jag har aldrig varit smal.. Vill bli det iaf en gång...
Vi tidigare viktnedgångar så har jag räknat kcal o legat på ca minus 500 om dagen vilket verkar stämma ganska bra med vad jag tappar..
Mitt problem är att fast jag inte har så mkt muskler så känns det som att det lilla jag har försvinner vid viktnedgång. Jag blir klen o mina armar blir ännu mer som tandpetare...
Jag har gymat ett par dagar i veckan för att försöka bibehålla det lilla jag har...
Går inge bra, någon som kan ge nå bra tips ???
Det skulle vara helt sjukt läckert om man kunde gå ner till 80 eller kanske tom 75 :D...
J
Jag är inte vältränad, tvärtom... Jag är 180 cm o väger 90 kilo.
Jag har aldeles för mkt mage och önskar göra nåt åt den..
Som bäst har jag lyckats gå ner 7 kilo från 92 till 85..
Det var förra våren. Jag e inte ute efter att vara jättebiffig men skulle vilja
ha lite muskler iaf. Skulle vilja gå ned till 80 kilo, jag har aldrig varit smal.. Vill bli det iaf en gång...
Vi tidigare viktnedgångar så har jag räknat kcal o legat på ca minus 500 om dagen vilket verkar stämma ganska bra med vad jag tappar..
Mitt problem är att fast jag inte har så mkt muskler så känns det som att det lilla jag har försvinner vid viktnedgång. Jag blir klen o mina armar blir ännu mer som tandpetare...
Jag har gymat ett par dagar i veckan för att försöka bibehålla det lilla jag har...
Går inge bra, någon som kan ge nå bra tips ???
Det skulle vara helt sjukt läckert om man kunde gå ner till 80 eller kanske tom 75 :D...
J