Visa fullständig version : Svampinfektion - Jag vet! Äckligt :(
gbgkille19
2009-01-30, 19:55
*cry* Jag har tvättat snoppen (ollonet) alldeles för mycket och nu har jag fått en svampinfektion. Köpte en salva men jag undrar bara hur länge ska man ha på salvan innan man kan tvätta bort det?
Det står absolut ingenting om det i bipacksedeln. Ni som undrar vilken salva så är det Cortimyk!*screwy*
Tunt lager och låt det sitta kvar.
Och inga fler frågor :)
Degpekka
2009-01-30, 20:02
känns ju rimligt att den ska va på ett bra tag... står där inget på fass heller? eller google? ring ungdomsmottagningen eller apoteket eller nåt sånt, dem borde ju ha koll. :)
*cry* Jag har tvättat snoppen (ollonet) alldeles för mycket och nu har jag fått en svampinfektion. Köpte en salva men jag undrar bara hur länge ska man ha på salvan innan man kan tvätta bort det?
Det står absolut ingenting om det i bipacksedeln. Ni som undrar vilken salva så är det Cortimyk!*screwy*
http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19951108000028&DocTypeID=3&UserTypeID=0
Läs under dosering. Står 2 ggr dagligen så lägg på krämen vid läggdags och därefter på morgonen efter att du har duschat (om du nu duschar på morgonen, men jag antar att du förstår min poäng).
mvh
gbgkille19
2009-01-30, 20:14
Haha tack för svaren. (har nog lässvårigheter) :)
No more questions, no more comments ;)
grisbil3n
2009-01-31, 01:38
Du måste vara rädd om den ådrige...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.