Visa fullständig version : Tänk dig för innan du kastar skor på Obama nästa gång
Pudzianovski
2009-01-23, 22:29
Dagens meningslösaste tråd.
Obamas nya limo har en följebil som verkar rätt kul att leka med.
http://jalopnik.com/5134488/presidential-gatling-gun+equipped-suburban-badder-than-new-cadillac-limo
Nitrometan
2009-01-23, 22:39
Nästa gång?
Vem har kastat skor på honom?
Brooklyn
2009-01-23, 22:39
holy moly!
Pudzianovski
2009-01-23, 22:43
Nästa gång?
Vem har kastat skor på honom?
Ingen som jag vet..men nästa gång någon gör det kanske det blir värre respons än det blev för W:s skokastare. Vem vet :whipped:
hahavaffan
2009-01-23, 22:48
Nice... en sån Mythbusters testar :)
Längtat länge på att kunna sätta gatlingguns på bilarna och åka omkring i normal stadsmiljö.
Minns ni Combat Cars, the boardgame? :D
Längtat länge på att kunna sätta gatlingguns på bilarna och åka omkring i normal stadsmiljö.
Minns ni Combat Cars, the boardgame? :D
=)
Jobbigt att behöva måla om bilen efter varje tillfälle.
Ett par hundra heta 7.62 hylsor lär väl förstöra dagen för varje billack...
Mass-Tech
2009-01-24, 01:41
Varför ingen skyddsplata där bak.
hoikka poika
2009-01-24, 01:55
Ingen som jag vet..men nästa gång någon gör det kanske det blir värre respons än det blev för W:s skokastare. Vem vet :whipped:
Tänkte samma sak som Nitrometan, vem har kastat skor på Obama? :)
Hur som, verkar vara typiskt amerikanskt (IMHO).
25 000 poliser, militärer, Secret Service-agenter och civilklädda spanare från 58 federala, statliga och lokala myndigheter övervakar massorna.
Tusentals krypskyttartränade att träffa mål från drygt två kilometer är placerade på Capitoliums tak och omgivande höjder.
155 hemliga FBI-team rör sig i folkhavet.
...
Luftvärnsstyrkor är redo för angrepp ovanifrån.
All sjötrafik i centrala Washington DC är stoppad och kustbevakningen patrullerar vattnen.
Drygt 150 kvarter hålls stängda för privattrafik. Nationalgardet kontrollerar bussarna till och från festligheterna.
...
Alla gäster runt Capitolium kommer att visiteras och förbjuds bära stora väskor, ryggsäckar, paraplyer, laserpekare och kamerastativ.
Dessutom, en följebil med en gatling gun. Vad ska dom göra med den? Rikta den mot KKK som står i full paraduniform på Capitoliums trappor så att dom inte försöker med något dumt? Skjuta en eventuell skokastare i ett folkhav? :confused:
PS. Inte för att jag hade sagt nej ifall någon hade erbjudit mig den följebilen när jag cyklar till plugget/jobbet. :D
Kanske är lite slow, men bilen är ett skämt va? Eller alltså, han har väl inte en bil med gatlin gun efter sig, va?
Ha, sån vill jag ha. Mest för att kunna säga "Älskling, sätt på vindrutetorkarna så är du snäll. Jag ser inte ett smack för alla hylsorna från Gatlingen på taket.".
Kanske är lite slow, men bilen är ett skämt va? Eller alltså, han har väl inte en bil med gatlin gun efter sig, va?
http://www.bandyhumor.com/Handler.ashx?PhotoID=109&Size=L
Här e en video på bilen från mythbusters. http://www.youtube.com/watch?v=Pd-MpXCMcIs
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.