Visa fullständig version : Vad ska man göra?
Vad ska man göra när man är så jävla arg för att en tjej har playat mig, och sedan ljuger mig rakt upp i ansiktet, just nu vill jag misshandla hennes pojkvän GROVT, men det kanske inte är den rätta utvägen..
Är grymt ledsen, arg, sur, ALLT--
Vad ska man göra?
Det rätta svaret är självklart att du misshandlar den du är arg på och inte dennes pojkvän.
Inte killens fel om han inte visste om det, men get over it, såna personer är inte värda att vara med iaf.
Ostknäcket
2009-01-18, 22:00
Prata med henne, kräv en ursäkt.
Alternativt börja spela Wow.
Om du bara vill skriva av dig lite så fortsätt så. Vill du faktiskt ha råd får du formulera dig lite tydligare om vad som hänt.
Andy.da.wohoo
2009-01-18, 22:00
Vad ska man göra när man är så jävla arg för att en tjej har playat mig, och sedan ljuger mig rakt upp i ansiktet, just nu vill jag misshandla hennes pojkvän GROVT, men det kanske inte är den rätta utvägen..
Är grymt ledsen, arg, sur, ALLT--
Vad ska man göra?
just let it flow...
Verka oberörd. Du behöver ju inte snacka med tjejen? Eller killen heller för den delen.
Scratch89
2009-01-18, 22:01
Göra en tråd på kolo, såklart.
EDIT: Varför är du sur på hennes kille? Ska du inte vara arg på henne?
sundvall
2009-01-18, 22:01
Haha, vad har hänt?
Göra en tråd på kolo, såklart.
EDIT: Varför är du sur på hennes kille? Ska du inte vara arg på henne?
Pga av att han snackat skit om min morsa osv, att han ska döda henne blalblabla
Ostknäcket
2009-01-18, 22:04
Pga av att han snackat skit om min morsa osv, att han ska döda henne blalblabla
Av informationen som jag har nu (vilket antagligen inte är hela historien) så skulle jag slagit ner honom.
Scratch89
2009-01-18, 22:05
Jag säger som mini. Att bara göra en tråd som by default kommer skapa tre sidor svar som bara är oseriösa, är det bäst att du skriver ihop vad som är problemet, och inte fem inlägg som innehåller en rad pubertet var.
Så han har tagit din gf och snackat skit om dig/dinmorsa? nita honom dirrmode
Så han har tagit din gf och snackat skit om dig/dinmorsa? nita honom dirrmode
Vi var på G, och han snackar massa... så ja.
Ostknäcket
2009-01-18, 22:08
Jag skulle nitat honom dirr i dostan. Eller åtminstone pratat med honom.
Då var hon tydligen inte tillräckligt intresserad då. Hon valde en annan kille. Get over it.
Jag kommer aldrig fatta grejen med att bli så förbannad för att någon snackar skit om ens morsa. So what? Kasta tillbaka en "yo mama so fat..." replik så får han samma skit tillbaka. Det är bara ord. Misshandel däremot, det är mer än ord och leder tyvärr till dryga konsekvenser. Men om det han nu sa var så jävla illa så får du la snacka med honom.
Skärp er. Gäller i synnerhet CiCoro och Ostknäcket.
Ostknäcket
2009-01-18, 22:34
Samme11 du borde kanske skriva hela historien, då det verkar som att du blockar en del av den.
Gå vidare, finns hur mycket tjejer som helst.
Gå vidare, finns hur mycket tjejer som helst.
+1
Hur gammal var du, född 92? Mkt att lära..
Våld löser ingenting, inte i detta fallet i alla fall.
Lär dig att hålla guarden
Värt att åka in för misshandel och förstöra din framtid redan vid unga år för en tjej?
Nej, det finns fler tjejer out there.
Bara strunta i denna och fiska vidare!
1. Hon "playade" dig , ergo, hon är inte något för dig/något att ha. Hon är ute efter annat/någon annan, bara lägga ner verksamheten med denna och fortsätta mot nya bättre mål!
Det behöver inte gå längre än så Samme!
Mickeee?
2009-01-19, 01:28
Enkelt, som många sagt: gå vidare och hitta andra tjejer bara!
BTW. Många här på brädan verkar ha smått problem med att kunna hantera sin aggresion ;)
BTW. Många här på brädan verkar ha smått problem med att kunna hantera sin aggresion ;)
Kanske för att många här är fjortisar :confused:
Internet tuffingar? Dom har ju trots allt ett litet komiskt värde ibland.
Känns ju skit såklart, men det rätta är ju att bara gå vidare och ignorera idioter.
Livet är för kort för att man ska låta en massa dårar ta upp ens tid och dra ner en i skiten.
Tack för svaren.
Det är värdelöst att slösa bort sitt liv för en pingla samme.
Bara strunta i denna tjej och köra vidare.
Det finns bättre (passande) damer för dig Samme!
Kör hårt! Don't give up!
Med tanke på vad hon gjort så är hon väl knappast värd att lägga energi på.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.