Visa fullständig version : Tonåringar dopar sig med fårmedicin
Pudzianovski
2009-01-18, 19:09
Dagens bästa rubrik.
"Norska 14-åringar använder medicin till får som dopingmedel.
Pojkarnas muskler växer men hormonerna kan också orsaka hjärtinfarkt och benskörhet.
Läkemedlet är till för att stöta ut skadade djurfoster."
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4208742.ab
Doping fårever :thumbup:
Ah, så det är får som gäller nuförtiden.
Vad blir det om tio år månne? Gorilla-arms transplantationer?
Det här är djupt tragiskt. Accepteras det här? Är det ingen som sätter stopp för det? Det är för helvete 14-åringar.
Won't someone think of the children?
Won't someone think of the children?
MacGyver?
http://pressthebuttons.typepad.com/photos/uncategorized/lovejoy.jpg
Fårskallar*rolleyes*
Den här meningen är konstig, menar aftonbladet 150 ggr högre än avsedd dos för fåren eller 150gr högre dos än vad fårmedicinen ska vara till människor :confused:
Pojkarna sprutar in 150 gånger högre dos än vad som är avsett
och hur i hela friden kommer man på en sån här sak? måste ju vara nån veterinärstuderande eller whatnot som fått en snilleblixt från början
Att.. sjunka... så... lågt...
Stealing the medicine from the poor sheep!
Vad skall fåren tycka? Nästa nyhet är att ett stort gäng får samlats utanför 14-åringarnas hus...
En sak är iaf säker, norska ungdomar är mer kroppsmedvetna (besatta?) än danska ungdomar som hellre röker på.
Born to be sheep. Men har de verkligen tele2 i Norge?
Andy.da.wohoo
2009-01-18, 19:49
Danskar röker och super, Normänn dopar sig, vad har Sveriges ungdom för motsvarighet?
jag själv är ungdom så jag ser inte mina fel:)
Danskar röker och super, Normänn dopar sig, vad har Sveriges ungdom för motsvarighet?
WoW
och hur i hela friden kommer man på en sån här sak? måste ju vara nån veterinärstuderande eller whatnot som fått en snilleblixt från början
Det, eller någon som läst på innehållsförteckningen och sedan googlat. Det kanske rent av stod att den innehöll testosteron, och alla vet ju vad det är och vilken effekt det har.
Det här har jag inte sett någon tråd om! Varför har ingen berättat??
Den stora frågan är ju vars de får den ifrån.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHGHAGAHGHAGAHAHAGAHGAH GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGHGAH
Den stora frågan är ju vars de får den ifrån.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHGHAGAHGHAGAHAHAGAHGAH GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGHGAH
Mexico.
Mexico.
Do you think it's cheap?
Nitrometan
2009-01-18, 21:07
Do you think it's cheap?
Born to be sheep.
Men betyder det att Tele2 är lägre än Glocalnet?
:cool:
Born to be sheep.
Men betyder det att Tele2 är lägre än Glocalnet?
:cool:
You just crossed the line man.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.