handdator

Visa fullständig version : Deffkungarna - Sommaren med ABS

plattenbullen
2009-01-13, 23:58
Tja, jag och min bror ska tavla i deffning!
Vi kommer skriva i samma trad och lagga upp bilder har!!
Jag ar fetast sa jag tippar pa att jag kommer att vinna i klassen: mest fettforlust.
Fast brorsan ar smalast sa chansen ar nog storre att han tar hem forsta platsen i: ABS of Lazarus (mest rutor) till sommaren

bild kommer sa smaningom

plattenbullen
2009-01-14, 00:07
Smalisen - just nu är jag skadad, så kan inte träna på ungefär en månad. Så tjocko nu har du din chans att ta ett litet för språng, om du klarar slita dig från datorn *slap*

plattenbullen
2009-01-14, 00:16
Info

Smalisen

Längd - 173cm
Vikt - 75kg

Tränar inget just nu pga muskelbristning i vaden. Annars är det 3 st fotbollsträningar i veckan + ett fyspass med laget. Ute och går/joggar så ofta jag kan när det inte är fotbollsträning. Gymmar knappt något alls just nu, utan satsar allt på bollen.

plattenbullen
2009-01-15, 10:17
INFO

Fettbullen

Langd - 173 cm
Vikt - runt 82-83

Kor aerobics och lite yoga, minst 5 pass i veckan! ater bra men dricker lite mkt bars och sprit!! foto kommer i veckan!! imorrn blir det forst ett aerobics pass 1 timme, sen 1 timme yoga, sen brost och triceps, golden times!!

samme11
2009-01-15, 10:23
Haha, kul att ni ska tävla, ska följas så gott det går! Hur gamla är ni förresten?

plattenbullen
2009-01-15, 16:04
Haha, kul att ni ska tävla, ska följas så gott det går! Hur gamla är ni förresten?

Ja det ska bli en rolig tävling :)

Smalisen är 20år

Fettbullen är 23år

plattenbullen
2009-01-16, 06:57
UPDATE!!

Fettbullen

Drog till gymmet idag och korde forst 19 min i en sandar promenad maskin med handtag! sen skulle jag ga in och kora yoga 1 timme, men se pa fan, nar jag kom in sa sa instruktoren, welcome to pilates-class! jag hade hamnat i en pilates-class, sett fel pa schemat. men jag stannade och korde 1 timme pilates! sjukt snygga tjejer dar, och vilket pass det va! +++++ av 5 mojliga!! bra cardio! men sen efterat, kande jag att jag hade mer att ge, korde 15 min till pa maskinen
sen var det dags att pumpa pattarna, korde 4 set bankpress och 2 set hantelpress!
en bra dag pa gymmet, sen at jag 4 agg till frukost med kottfarslimpa mjolk och havregryn, kakade ravioli till lunch och en bulle till fikat sen!!
fast ikvall ska jag ut och supa sa jag tror inte att jag kommer ga ner sa mycket i vikt idag, jag kommer nog att sta still.. imorgon ska jag nog ner och kora yoga bakfull, kommer bli intressant!

plattenbullen
2009-01-17, 07:28
Update Fettbullen

Blev aldrig utgang igar, sa istallet for sprit och bars sa kopte jag chips och godis, men jag tror jag hamna pa +-0 ppa kalorier med tanke pa gardagens cardio!!

idag borjade jag med 50 min pa maskin, sen korde jag biceps och triceps. kakade ravioli till lucnh fett gott!! stallde in yogan for jag orkade inte ga till gymmet /...
sen efter nan timme nar jag kommit hem sa ska min roommate ut och surfa sa jag hanger pa, 1 timme surfing blir ocksa inraknat pa dagens cardio!!

sen ikvall ska det drickas iaf!, blir nog runt -+0 dag idag med, det blir nog mer koll nar skolan borjar pa tisdag och livet blir lite mer stabilt!!

plattenbullen
2009-01-19, 01:32
Update Smalisen, vecka 1.

Har inte blivit så mycket träning den här veckan p.g.a min dåliga vad. Det börjar kännas bättre, men jag tror jag måste vänta ytterliga 2-3 veckor innan jag kan köra MAX igen. Annars har det gått bra med kosten, käkat bra under hela veckan. (förutom lördag då det blev en saftig kebbetallrik ;). Käkat mycket tonfisksallad med ris, potatis och kött, pasta, kött igen och lite pannbiff och mycket julknäck(hårdmacka) med keso på :bow:. Ser det som ett stort framsteg med tanke på vad mycket skräp mat jag käkade innan. Blev även ett lättare fotbollspass på 2h i lördags, var dock målvakt pga av vaden, men de var skönt att komma igång igen. Var även ute och gick 1h idag, men började känna av vaden efter 40 min så ska det lite försiktigt med det.

Kort på mig kommer att komma upp imorgon, så det blir en liten miniupdate då.
mvh smalisen

plattenbullen
2009-01-19, 03:35
Update Fettbullen

Var ut och sop igar, blev garanterat kaloriplus, inte fick jag ligga heller sa det blev ingen cardio i sangen ;)
Har kakat 500 kalorier ravioli idag, en energibar, och lite godis, ska ner och kora cardio nu i maskinen 1 timme. se blir det nog jobb hela kvallen!
det kanns som att min metabolism borjar ga in i vuxenstadiet, jag ar ju trots allt 23 ar. blir coolt, jag ar mindre hungrig ocksa hela tiden! ater lite for mkt, :)