Visa fullständig version : Skinnställ
Ska köpa mig ett skinnställ och tänkte se om någon här har bra koll på det.
Nått bra ställe at beställa ifrån som gärna har större storlekar också eller om någon har ett begagnat att sälja
Arnesson
2009-01-13, 11:38
Fc-moto.de
Fc-moto.de
Det är väll "standardmärkena" dem har fast kanske till ok pris? Skulle föreslå att du provar på plats och inte bara beställer första bästa på postorder. Storlekarna verkar ju ofta vara gjorda för små italienare och även en person med "normal" kroppsbyggnad kan tycka att de är märkliga.
Jag har ett dainese ställ, sitter hyfsat bra på de flesta ställen men för stort över rumpan och galet smalt över vaderna. Det funkar bra på sommaren men det är svårt att köra med långkalsonger under.
Arnesson
2009-01-13, 11:58
Det är väll "standardmärkena" dem har fast kanske till ok pris? Skulle föreslå att du provar på plats och inte bara beställer första bästa på postorder. Storlekarna verkar ju ofta vara gjorda för små italienare och även en person med "normal" kroppsbyggnad kan tycka att de är märkliga.
Jag har ett dainese ställ, sitter hyfsat bra på de flesta ställen men för stort över rumpan och galet smalt över vaderna. Det funkar bra på sommaren men det är svårt att köra med långkalsonger under.
Mycket bra priser på vissa tom :)
Självklart testar man ju i butik innan om man inte vet vilken storlek man har på ett visst ställ/märke.
Jag köpte mitt ställ för 4300 inkl frakt från dem och det kostade minst 8000 i butik i Sverige, så ibland är det riktigt stor skillnad. Snabb leverans med, skickade ordern samma dag med flyg.
Tack för hjälpen grappar men det blev så at jag beställde ett från bikeshop.se
Fick ett riktigt bra pris av han :thumbup:
Arnesson
2009-01-19, 13:00
Nu är det vara våren som fattas då :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.