Visa fullständig version : Om morgon promenaden?
Min fråga är ska man ta kaffet före morgon passet eller ska man promenera med helt tom mage???
ta det innan om du vill, egentligen är det bra att ta det 30-60 minuter innan tom.
Åse Columbus
2003-07-17, 14:56
Gott med kaffe innan...startar motorn s.a.s.
gasoliner
2003-07-17, 15:05
Originally posted by janizzo
Min fråga är ska man ta kaffet före morgon passet eller ska man promenera med helt tom mage???
+ att Koffeinet hjälper till att frisätta fettsyror så att de blir lättare tillgängliga för Verbrennung:cheers:
Lalla (jobb)
2003-07-17, 15:08
Uppstigning 6:45, på med cykelkläderna o tar en STOR kopp kaffe, startar cykelturen vid 7...
Kommer hem 7:40, 2mil avverkade i lugnt tempo....
Stretching, dusch i 20min sedan en härligt stor god grötfrukost...men ny kopp kaffe...espresso denna gång.
Finns det ett bättre sätt att starta en dag, speciellt som termometern visar på ca20 grader vid 7...
Lite off-topic kanske men jag kunde inte låta bli....
Lite till off-topic: Det råkar vara så att jag börjar 07.00 å går upp 05.00... från 7-10 har vi plock på jobbet och sen har vi frukost.
är det ok att bara ta en vassle drink innan man knatar iväg till jobbet, å äta sen på 10 rasten?
Tack på förhand och förlåt för off topic
Originally posted by Laan
Lite till off-topic: Det råkar vara så att jag börjar 07.00 å går upp 05.00... från 7-10 har vi plock på jobbet och sen har vi frukost.
är det ok att bara ta en vassle drink innan man knatar iväg till jobbet, å äta sen på 10 rasten?
Tack på förhand och förlåt för off topic
Jag tycker nog att >3 timmar utan riktig frukost är alldeles för mycket. Blir nog för katabolt. Mina erfarenheter säger mig även att den där proteindrinken, ger stor hunger efter nån timme, vilket gör att timmarna fram till 10:00 verkar vara väldigt långa.
Varför inte käka frukost som vanligt, sen köra lite HIIT på eftermiddagen/kvällen istället?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.